Diisel bike
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 164
- Liitunud: 19 Juul 2005, 13:48
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 1 kord
Diisel bike
Peale selle, et ta diisel on, on tal tagumine piduriketas huvitavalt laineline.
http://www.vw3literlupoclub.com/1200_TD ... fiets.html
http://www.vw3literlupoclub.com/1200_TD ... fiets.html
Täitsa omapärane diisel bike välimus ka suht kuri ikka huvitav palju ka 100 le võtab diislit 

Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
- Asukoht: tallinn
to rallypoiss: diisel mootorid pole üldse lahjad (kui uuemaid mootoreid vaadata) ja teevad väändemomendis nii ilusaid, et oioioi..., mis siis selle motika puhul imestada.
Ma usun et diisel mootori tsikli peale panemisel on probleemiks just mootori raskus, aga nagu näha on osad sellega tublisti toime tulnud.
Ma usun et diisel mootori tsikli peale panemisel on probleemiks just mootori raskus, aga nagu näha on osad sellega tublisti toime tulnud.
51 58 739
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
320d E90mrio88 kirjutas:OT aga bmw 320d'l pole mitte 120 kw
Mootor:
Kütus diisel
Mootori maht (l) 2.0 d
Mootori maht (cm³) 1995
Silindreid R4
Silindri läbimõõt (mm) 84,0
Kolvikäik (mm) 90,0
Võimsus(hj / kW @ rpm) 163/120 @ 4000
Pöördemoment (Nm @ rpm) 340 @ 2000
Surveaste 17,0:1
on ikka

See tsikkel on päris huvitav jah...tahaks kuulda mis häält sihuke teeb.
ja loomulikult võrdleme turbodiislit vabalthingava ottomootoriga 
diiselrataste huvilistele on kindlasti teada ka selline popp masin nagu usa ja varsti ka teiste nato riikide armeede ratas.
sellest pidi laiatarbe tsiviilvariant ka kunagi tulema. praegu on võimalik tellida mingi hüper-super-ekstrarariteetset eriseeriat...

diiselrataste huvilistele on kindlasti teada ka selline popp masin nagu usa ja varsti ka teiste nato riikide armeede ratas.
sellest pidi laiatarbe tsiviilvariant ka kunagi tulema. praegu on võimalik tellida mingi hüper-super-ekstrarariteetset eriseeriat...
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
No pole mingi uudis. Kawasaki juba paar aastat panem oma sportidele ja endurodele selliseid. Sportidel pidi tänu selle ketta jahutus parem olema ja enduro puhul pidi pori vähem külge jääma ja see mis külge jäi pidi kergemine maha kukkuma.tagumine piduriketas huvitavalt laineline
250Nm...

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
http://spbcar.ru/news/archive/2005/10/22/1431 siin kirjas, et tsikkel kaalub pisut üle 100 kilo!!!!
3R VW Lupo TDI muudetud mootor. Muudatused seisnevad selles, et kergendati mootori detaile ja muudeti pöörde momendi kõverat.
3R VW Lupo TDI muudetud mootor. Muudatused seisnevad selles, et kergendati mootori detaile ja muudeti pöörde momendi kõverat.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Momenti on siiski pisut vähem - 170Nm ja arvatavasti olematutel pööretel.Arvestades lisaks ratta kaalu tekib raskusi esiratta maashoidmisega - tatt läheb lendu igal käigul ja igas pööretevahemikusRaigo kirjutas:
250Nm pöördemomenti...




Challenge the Adventure.Ride The World
diiselrataste huvilistele on kindlasti teada ka selline popp masin nagu usa ja varsti ka teiste nato riikide armeede ratas.
sellest pidi laiatarbe tsiviilvariant ka kunagi tulema.
üks USA firma paneb jah USMC-le (USA merejalaväele) KLR650 peale omatehtud diiselmootoreid. Point diislile üleminekuks on väga lihtne, asja nimeks "ühe kütuse printsiip": kõik liikurmasinad tarvitagu vaid ühte kütust, nii on logistika lihtsam.
Tsiviilversioon pidi välja tulema 2006.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Samas sa võiksid oma linki täpsustada - ta nimelt viib sinna aega, kui sa olid seda posti kirjutamas...jussuf kirjutas:Ärge kunagi otsingut kasutage.
http://biker.ee/phpbb/posting.php?mode=quote&p=87106
Challenge the Adventure.Ride The World
mootor on võetud öko-lupo pealt, kus tal hobujõude nii 60 kanti ja seda on siis tuunitud poole suuremaks. Tundub küll vahva number olema, aga tasub vaadata ka momendi ja võimsuse graafikuid. Väikese töömahuga turbodiislitel on mõlemad graafikud odaotsa-kujulised ehk max võimsus ja moment on saadaval väga väikeses pööretevahemikus (tavaliselt kuskil 3-4 tuhande kandis), nii madalamale kui kõrgemale sellest aga kukuvad mõlemad näitajad järsult. Ehk siis tuleb pidevalt käiku vahetada, et püsida magusas piirkonnas. Kui siia juurde lisada veel turbo lääg, siis on rõõmu veelgi vähem.
Ei usu eriti et see konkreetne mudel rahva kätesse jõuab. Idee liialt revolutsiooniline tavalise tsiklimehe jaoks, kes tanklas ikka rohelise pumba juurde sõidab. Ja on näha, et ratta pealt pole kokku hoitud, tundub suht kvaliteet värk (upside down esihark jms) ja see kellel on raha osta selline masin. ma arvan et ostab ennem mingi bensuka nt kawa zx 14 Aga jah kui mu pangaarve oleks 8kohaline ja ma tsikleid koguks siis kindlasti oleks see mu garaazis.... Huvitav kuidas diisel mäkketõusukatele sobiks...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.