125 cc omanik

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Eq

125 cc omanik

Lugemata postitus Postitas Eq »

Küsimus selline, et kas on üldse mõtekas ülal pidada 125 cc ? :lol: Lihtsalt tahaks hinnangut sellele, et kas tal ka tugevaid eeliseid oleks :?:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

125 kõige suurem eelis on see, et 16-18 aastaselt teiste aparaatidega liikluses osaleda ei saa ( riskivabalt ). Kui vanust üle 18, siis on ainuke mõte selles, et kui sõitmine piirdub linnavahel pendeldamisega, ajab 125 asja täiesti normaalselt ära. Maanteel jääb selgelt lahjaks. Küllap üldjuhul iseoma ego nõuab kah 18+ inimeselt suuremat ratast.

Eelised? Väike kaal (100...150kg) ja sellest johtuv väga hea käsitletavus.
Miinused? Maanteel liiga nõrk ja sellest tulenevad ohud - ülipikad möödasõidud jms.

Jutt käis siis nende A1 kategooria 125-ste kohta ja tegemist lihtsalt minu isikliku arvamusega, mitte absoluutse tõega.

Teema algataja
Eq

Lugemata postitus Postitas Eq »

mul kül pole A1 kategooria 125, aga ega seal suurt vahet vist pole. Muidugi on ta suht vana ka, aga vähemalt Jamaha. Kiirust ei ole tal siiski just palju, sest üle 120-ne ma välja pole suutnud pigistada. :oops: Eks kõik tahaks uut ja püssi tsiklit, aga siis tuleb juba rahakott mängu ja......
Kasutaja avatar

varavaht
Postitusi: 276
Liitunud: 16 Mai 2003, 15:09
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas varavaht »

:roll: Nu võrreldes rolleritega, on asi ikka hoopis teine... 8) See vist ja tõesti ainuke miinus, et maanteel 2 kesi eriti jääb lahjaks, aga muidu linnas väga ok... :twisted:
Keegi tark mainis kunagi siin, et 125 pole ealeski võimalik korralikult tööle saada, aga mina arvan, et on ikka...oleneb ikka tegijast..;)

good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

ei jääta s**t midagi lahjaks.. kui just mingi 140-150-ga sõita ei taha (kahakesi)

kõige sitem on kusjuures 90-110 vahe kuna seal on täpselt 5-nda käigu lõpp ja 6-nda algus.. ja nagu teada siis 2T ärkab alles korralikult 7-8k rpm juures... siis on palju nussi.. tuleb valida kas paned rahulikult 90-ga või 120-ga. (kaksi sõites)

üksi pole suurt vahet... kui just tuul retsilt vastu pole (tekib 2-kesi sõidu effekt)
Kasutaja avatar

varavaht
Postitusi: 276
Liitunud: 16 Mai 2003, 15:09
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas varavaht »

:idea: :wink: @madone:
Seda ma meeles pidasingi... :lol:

good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

ja muidugi mida rokem klaasitaha poed seda parem nagu :D
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

ummm...minu arust on 125 jumala kõva masin endal 125 kawa kuna olen alles 14 ja ei saa veel võimsama peale raha paikudada aga 125 liigu metsades nii et v2he pole ja essa käik on nii äikilne et korralikul ei sa minemagi...aga maante peal on ainuke miinus :wink:

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

125-sega on minu arvamus selline et kui keegi soovitas lihtsalt "alustada väiksemast ja liikuda suuremate poole" siis on see mõtetu. Tsiklit ei osteta selleks et see 1 aasta pärast maha müüa kui oled välja kasvanud et siis uus 100 cm³ võrra võimsam osta mis jälle 1 aasta pärast maha müüa et cetera .

Parem juba osta see millega sa _tahad_ sõita. Ma ei mõtle siin muidugi täielikku äärmust nagu keegi tahtis kunagi esimeseks rattaks Hayabusat...

Kui aga ostad 125 cm³ selle pärast et load midagi võimsamat ei luba siis on vast norm. Ja võib ju ka pärast võimsamate lubade kättesaamist sellega edasi sõita...

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

ma ostsin 125 ccm sellepärast, et tekkis soodne võimalus endale selline püss soetada ja eks ka load olid piiriks. Pigem rõhutaks, et sain täiesti korras ratta, soodsa hinnaga. :lol:
Kasutaja avatar

varavaht
Postitusi: 276
Liitunud: 16 Mai 2003, 15:09
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas varavaht »

:roll: Ja milline see püss ratas ka sis oli "soodsa" hinnaga :lol: :?:

good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...


Teema algataja
Eq

Lugemata postitus Postitas Eq »

Milline? hm Minu esimeseks tsikliks on ta kobe ja püss oli piltlik väljend. Samas aga on tal 125 ccm-i juures 16 kw-d, nii et süht püss siiski. Vanusest tingitud iluvigu ka esineb, kahjuks. Muidu aga tipp-topp.

Teema algataja
Mopeds.fänn

Lugemata postitus Postitas Mopeds.fänn »

Minu arust on 125 päris norm. Endal on kawa ja päris norm. on krossi panna

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Hey madone! See teema ei puutu kuulu küll siia foorumisse, kuid nagu olen aru saand, siis Sul pidi olema Honda 125 NSR!? Kui, siis äkki on Teil plaanis seda ratast ka müüa?
:wink:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

OT:

Minul on plaanis seda müüa järgmisel hooajal e. siis aastal 2005 ;)
Odavat hinda ma selle eest ei küsi :twisted: ja kui vastavat summat ei saa.. pole hullu panen ise edasi :P
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

Martään kirjutas:
Parem juba osta see millega sa _tahad_ sõita. Ma ei mõtle siin muidugi täielikku äärmust nagu keegi tahtis kunagi esimeseks rattaks Hayabusat...
Kõike tuleb mõistusega võtta, ka 125-sega õnnestub ennast kasti sõita, kui oskusi pole ja oidu rulliga mõistuse piires ringi käia ka mitte.

Ja Hayabusa veab oma võimsuse juures kogu pööretevahemikus nii hästi, et temaga on madalatel pööretel rahulikult sõita hulka etem kui mõne lahjema rattaga.
TransAlp '02
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”