1. leht 1-st
R6 - ratta infot vaja
Postitatud: 07 Okt 2005, 13:25
Postitas ruusel
Postitatud: 07 Okt 2005, 13:40
Postitas sepp
no siis võix öelda kahh mis inffi vaja.....
Postitatud: 07 Okt 2005, 13:40
Postitas nitse
Küsi konkreetselt, me vastame!

Postitatud: 07 Okt 2005, 13:40
Postitas remy
infoks sulle niipalju, et hind läheb vähemalt 2.5 korda kõrgemaks - pole mõtet unistada, et alla 70k kätte saad selle ratta
Postitatud: 07 Okt 2005, 14:45
Postitas Cowboy
http://www.yamaha-motor.com/sport/produ ... /home.aspx 2006 YZF-R6 - 17500 rpm redline..
http://www.r6-forum.com/ R6 foorum, tehn inf, fotod , videod
http://www.r6-cup.de/ R6 Dunlop Cup, igasugu stuffi
http://www.cyberphilly.com/r6/ r6 ratturi koduleht - R6 The Rider's Dream
http://www.cyberphilly.com/r6/r6.html samalt kodulehelt tehn info jm.
http://www.btinternet.com/~iandrwg/ R6 uk ratturi koduleht
http://www.btinternet.com/~iandrwg/links.htm sama lehe lingikogu ja teiste r6 rataste omanike saite
http://www.yzfr6.com/ YZFR6.NET - R6 tehn inf, pilte, manual
Postitatud: 07 Okt 2005, 14:51
Postitas Laisaar
kui need kes sellest rattast midagi teavad ei soostu rääkima siis on tegemist arvatavasti mingi jamaga mida ei tasu osta.
motopaks
Postitatud: 07 Okt 2005, 14:56
Postitas nitse
Küsigu mis huvitab, me räägime!

Postitatud: 07 Okt 2005, 15:07
Postitas Mait
Kui tõsiselt mootor vigastatud on?
Postitatud: 07 Okt 2005, 15:12
Postitas nitse
Parempoolse kaane sees on auk. Maksab ca 2000.-
Postitatud: 07 Okt 2005, 15:46
Postitas Andrez
Kui see masin on kiirendusel osalenud, siis nende masinate augud mootorisse tekivad vist üldjuhul seestpoolt väljapoole

niiet ei imesta, kui sealt august näiteks mõni keps jalutama läks

Postitatud: 07 Okt 2005, 15:46
Postitas Mait
nitse kirjutas:Parempoolse kaane sees on auk. Maksab ca 2000.-
Küsime nüüd natuke teise nurga alt. Kas mootor ka töötab? Või on kokkujooksnud?
Postitatud: 07 Okt 2005, 15:53
Postitas Raigo
Krt !No kaua võib kui te nii targad olete sellel teemal, siis rääkige ära, mis lugu selle rattaga on.Kui te siia ei julge kirjutada,siis saatke inimesele priva .
raigo @targutab varsti saab jälle 2 lehekülge teksti ,kus pole midagi informatiivset selle ratta kohta ja kasvab fleimiks.
Postitatud: 07 Okt 2005, 15:56
Postitas Inz001
Püstitaks korraliku konkreetse küsimuse, küll siis vastuseid ka tuleks.
Postitatud: 07 Okt 2005, 15:56
Postitas ural
Sepp ja Co.
Minu meelest oleks parem kui suu kinni hoiaksite. Peaaeg igal pool mõtetu pläma teil käib. Kui ei taha antud ratta kohta infot jagada, siis mis mõttega tühje poste lahmida? Või on oluline postituste arv?Mida suurem number, seda uhkem tunne?



Postitatud: 07 Okt 2005, 15:58
Postitas Pihelgas
Inz001 kirjutas:Püstitaks korraliku konkreetse küsimuse, küll siis vastuseid ka tuleks.
küll te aru saite mida teada tahetakse.
Postitatud: 07 Okt 2005, 16:04
Postitas Mait
Inz001 kirjutas:Püstitaks korraliku konkreetse küsimuse, küll siis vastuseid ka tuleks.
Loe mu postitus natuke kõrgemalt!
Postitatud: 07 Okt 2005, 16:04
Postitas nitse
See ratas on osalenud sel suvel Pärnus Erki Spordi kiirendusel korra proovimise mõttes. Mootor pole kokku jooksnud, auk on tekkinud kukkumisest ja peale kukkumist pole mootorit käivitatud. Kevadel saksast toodud 7000km läbisõiduga ja suvi läbi Moskva ees seismisest on saanud läbisõit pisut üle 20 000km.
Postitatud: 07 Okt 2005, 16:14
Postitas sys
Andrez kirjutas:Kui see masin on kiirendusel osalenud, siis nende masinate augud mootorisse tekivad vist üldjuhul seestpoolt väljapoole

niiet ei imesta, kui sealt august näiteks mõni keps jalutama läks

huvitavad tarkused... et kepsud lahkuvad kohe läbi selle kaane? ja üldse, miks peaks kiirends rattale nii mõjuma? see, et mootor seal koos stardi ja muu trirkusega nauke piiraja/maks väände piiril töötab, ei tohiks küll nii mõjuda, muidu ei jää muud üle kui rinkavendadele kaasa tunda, kuna seal tuleks sõidu ajal kõik kepsud vahetada...
Postitatud: 07 Okt 2005, 16:46
Postitas Andrez
Üritasin küll võimalikult üldsõnaliselt kirjutada, aga vist ei õnnestunud...
ja ok sys-ga nõus tavaliste ratastega seda tõesti ei juhtu ja plaan ei olnud kirjutada just konkreetselt selle ratta kepsu väljumisest sellest kaanest

Postitatud: 07 Okt 2005, 17:07
Postitas sepp
Andrez kirjutas:Üritasin küll võimalikult üldsõnaliselt kirjutada, aga vist ei õnnestunud...
ja ok sys-ga nõus tavaliste ratastega seda tõesti ei juhtu ja plaan ei olnud kirjutada just konkreetselt selle ratta kepsu väljumisest sellest kaanest

mis teistest ratastest sa räägid siin siis kui jutt käib konkreetselt sellest yamahast!?!
krt ma ei saa aru kust tulevad sellises stiilis mõtted,et kui rattaga on kiirendatud siis on ta juba jama.... krt tänaval lased samamoodi nagu kiirendusel vahest paar käiku peenex... vahet ju pole!
ausalt öeldes mina natuke kardax seda ratast osta.... kuna keegi krt ei oska öelda kaua see mootor töötas veel kui kukkus ja õli välja jooksis.
vb töötas vapsee ilma õlita

Postitatud: 07 Okt 2005, 17:27
Postitas zp
sepp kirjutas:Andrez kirjutas:Üritasin küll võimalikult üldsõnaliselt kirjutada, aga vist ei õnnestunud...
ja ok sys-ga nõus tavaliste ratastega seda tõesti ei juhtu ja plaan ei olnud kirjutada just konkreetselt selle ratta kepsu väljumisest sellest kaanest

mis teistest ratastest sa räägid siin siis kui jutt käib konkreetselt sellest yamahast!?!
krt ma ei saa aru kust tulevad sellises stiilis mõtted,et kui rattaga on kiirendatud siis on ta juba jama.... krt tänaval lased samamoodi nagu kiirendusel vahest paar käiku peenex... vahet ju pole!
ausalt öeldes mina natuke kardax seda ratast osta.... kuna keegi krt ei oska öelda kaua see mootor töötas veel kui kukkus ja õli välja jooksis.
vb töötas vapsee ilma õlita

sellel on pritsung ja se jääb automaatselt seisma kui kylili asendis on
Postitatud: 07 Okt 2005, 17:32
Postitas sepp
no siis peax ju kõik ok olema.... sõitis,kukkus ja nyyd myygis! rohkem ei oska ju keegi mingit inffi selle ratta kohta anda
Postitatud: 07 Okt 2005, 17:47
Postitas Türklane
ei tea kas see oli see tegija kes eestära üritas ajada
nää täitsa äge masin laseb kummi ka
http://www.rate.ee/show.php?id=5686926