1. leht 1-st

Tuled põlevad läbi

Postitatud: 21 Sept 2005, 15:01
Postitas dope
tervist, probleem on siis selles et rolleri esituli (park ja lähi) armatuuri valgustus ja tagumine park vms. mitte pidurituli põlesid läbi. Vaatasin kuskil lühist ei paista ja panin uued pirnid ja selline mulje nagu oleks ülepinge tekkinud - park tuli põles liiga eredalt ja kui pöördeid lisasin põles läbi. Kas asi võib olla pingeregulaatoris või milleski muus ? Oleks tänulik abi eest mõistus otsas juba.

Postitatud: 21 Sept 2005, 21:51
Postitas ping
Kas just regulaator ära aga laadimise probleem kindlasti.Kui korda ei tee keedad aku ära ja suunarelee võib ka otsa saada,mõnel ka CDI.

Postitatud: 21 Sept 2005, 23:04
Postitas Joonsuu
Genekas vist ei lae korralikult.Autodel on tavaliselt nii et kui tuled põlevad ja siis kui gaasi annad siis põlevad korra eredamalt v6i yldse läbi..võibolla genekas..ei ole kindel.

Postitatud: 22 Sept 2005, 15:08
Postitas dope
tänud :!:

Postitatud: 08 Okt 2005, 17:16
Postitas oliver
jah voolukõikumine probleemiks

he

Postitatud: 09 Okt 2005, 11:09
Postitas hevylboy
minul oli kah selline probleem ja asi oli selles et mul polnudki pinge regulaatorit ostsin selle ja kõik oli korras aga sül wõib seee läbi ollaa...

Postitatud: 09 Okt 2005, 12:07
Postitas dope
Pingeregulaator on nüüd vahetatud aga ikka sama jama ja kuskil mingit juhtmedefekti pole ka tuvastanud :S

Postitatud: 19 Veebr 2006, 19:03
Postitas vare271
Et tasuks siis kõigepealt kontrollida, kui palju genekas voolu välja annab we?

Postitatud: 20 Veebr 2006, 14:25
Postitas StreetMoto
Geneka VOOLU on küll üsna raske mõõta aga alustaks ikka pinge mõõtmisest süsteemis. Alusta akupingest, siis käivita rollu ja mõõda pinge tühikäigul, edasi kõrgematel pööretel. Normaalne pinge süsteemis on 13,6-13,8V aga see on ideaalvahemik. 15V hakkab juba akut keetma aga reeglina pirnid veel läbi ei põle. Ühesõnaga 15 on küll viimane piir ja viitab ikkagi juba otseselt pingeregulaatori rikkele.

Postitatud: 20 Veebr 2006, 14:35
Postitas vare271
Küsimus siis selline, et kus see pingeregulaator võiks asuda?

Postitatud: 20 Veebr 2006, 14:45
Postitas StreetMoto
Otsi väikest karbikest, millel jahutusribid peal ja punt juhtmeid sisse läheb!

Postitatud: 20 Veebr 2006, 15:56
Postitas vare271
nii panin 24v pirni ja prõks läks läbi, selle regulaatori leidsin, esiotsas, aga kas kuidagi pole võimalik kontrollida, kas töötab või ei?

Postitatud: 20 Veebr 2006, 16:10
Postitas StreetMoto
Testriga mõõtes - juba kirjutasin, et kui pinge süsteemis on üle 15V, siis on õhtal!!!

Postitatud: 20 Veebr 2006, 21:39
Postitas Stagga
Kas ma arvan õigest et tegu on CPI'ga?
Mul oli täpselt sama jama ja asi lahenes pingeregulaatori ja ühe teise elektroonika jubina vahetamisest.

Postitatud: 20 Veebr 2006, 22:18
Postitas Kirs
Stagga kirjutas:
Kas ma arvan õigest et tegu on CPI'ga?
Mul oli täpselt sama jama ja asi lahenes pingeregulaatori ja ühe teise elektroonika jubina vahetamisest.
vare271 teisi poste vaadates võib õelda, et jutt Suzuki Sepia-st käib. Kuigi ega pole vahet. Pingeregulaator ikkagi ühest ülesannet täidab.

Postitatud: 21 Veebr 2006, 00:36
Postitas ping
Peab kontrollima ka kas pingeregulaatori mass juhe (Suzukil--must valge triibuga) on korralikult mootori kerega ühenduses.

Postitatud: 21 Veebr 2006, 10:56
Postitas vare271
Mul ei vilgu suunatuled isegi siis, kui mootor ei tööta?

Postitatud: 21 Veebr 2006, 12:02
Postitas Kirs
vare271 kirjutas:
Mul ei vilgu suunatuled isegi siis, kui mootor ei tööta?
Kui ta sul pirne läbi lööb, siis eeldatavasti on ka suunatulede relee läbi põlenud.
Mõõtsid pinged ära süsteemis?

Postitatud: 21 Veebr 2006, 12:46
Postitas ping
Suunatuled ja pidurituli käivad alalisvooluga aga sõidutuled ja karpa automaattoores vahelduvvooluga. Peaksid skeemi otsima või spetsi poole pöörduma muidu niimoodi proovides ja katsetades võivad kahjud tuhandetesse ulatuda. Võibolla nad ongi juba põlend?

Postitatud: 21 Veebr 2006, 15:17
Postitas vare271
Huvitab see, et süütepooli minevate juhtmete juurest tuleb 1 juhe välja, seal on elekter sees ja läheb raami külge.Voolu pinget ei saa mõõta, kuna pole vastavat asja. :?

Postitatud: 21 Veebr 2006, 17:17
Postitas vare271
Suunatule relee korras, panin tähele, et need juhtmed, kus peaks siis mass (-) olema, nendes on vool sees ja päris tugev.

Postitatud: 21 Veebr 2006, 18:10
Postitas ping
Siis peaks küll tugev vool olema kui juba väljast näha on. :lol:

Postitatud: 21 Veebr 2006, 18:44
Postitas vare271
näha ei ole, tunda oli.Suunatule relee teeb prõksu ära ja tuled põlevad

Postitatud: 21 Veebr 2006, 19:05
Postitas StreetMoto
Palun tehke endale elektrotehnika elementaarsed põhialused enne selgeks, kui näpite ja nikerdate. Vool, pinge takistus ja oomi seadus. Rohkem polegi vaja teada. Sellest foorumi teemast loeb nii palju rumalust välja, et hoia ja keela. Rikute kõik seni töötava ka ära. Vool=pinge/takistus. Igal tarbijal (pirn, relee jne) on takistus ja sellest tulenavalt läbib teda mingi väärtusega vool.

Teoori enne ja seejärel alles praktika, onju nii...

Postitatud: 22 Veebr 2006, 16:05
Postitas vare271
kui suunatule relee peal on kirjutatud 10W x 2, kas siis peavad mõlemad pirnid olema 10 watised?

Postitatud: 23 Veebr 2006, 12:33
Postitas kikerman34
vare271 kirjutas:
kui suunatule relee peal on kirjutatud 10W x 2, kas siis peavad mõlemad pirnid olema 10 watised?

tundub loogiline :roll: :idea: