2025 Märts rattad Malagasse
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 25 Sept 2011, 20:28
- Tsikkel: Harley-Davidson
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 24 korda
- Kontakt:
2025 Märts rattad Malagasse
Kui on huvi alustada oma hooaega juba märtsis 2025
siis võta ühendust! On 5 vaba kohta rekas mis väljub Tallinnast Malagasse kuu alguses ja rattad toob tagasi kuu lõpus.
Täpsem info huvi korral sepp@sepp.ee
siis võta ühendust! On 5 vaba kohta rekas mis väljub Tallinnast Malagasse kuu alguses ja rattad toob tagasi kuu lõpus.
Täpsem info huvi korral sepp@sepp.ee
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, Te250i, AJP PR7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
Kui kannatab, siia pane siia ka veohind. Kui ise kevadel vedu uurisin, siis lõpuks jõudsin nii kaigele, et koha pealt oli mõistlikum rentida. Hetkel tahaks ratast Marokosse saada, kuid taas dilemma, mis on veo hind (Hispaaniasse)
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Husq TE250i
-
- Postitusi: 235
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
Valenciast saaks hulgi võttes soodsama hinnaga kui ratast edasi-tagasi vedada. plaanin niipidi. vb ka Alicantesse ( sinna lennud on soodsamad), aga pole sealse kutiga veel kontakti võtnud.
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
Sry, ärgu teemaalgataja pangu pahaks, aga marokosse oma tsikli ümberpaigutamise ainuke mõte on see, kui sa tahad pärast postitada gpx tracki tallinnast tallinnasse.
Köigil muudel juhtudel on lihtsam ja odavam leida rendi või teejuhi või täisteenuse teenusepakkuja, neid on miljon.
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
Siis peab sõitma kellegi teise varustusega. Mis ei sobi kunagi nii hästi.Jesper kirjutas: ↑28 Dets 2024, 05:43Sry, ärgu teemaalgataja pangu pahaks, aga marokosse oma tsikli ümberpaigutamise ainuke mõte on see, kui sa tahad pärast postitada gpx tracki tallinnast tallinnasse.
Köigil muudel juhtudel on lihtsam ja odavam leida rendi või teejuhi või täisteenuse teenusepakkuja, neid on miljon.
Tsikkel pole ikkagi enda oma ega enda lemmik.
Kui tahta sõita piiramatult kilomeetreid (mis on nt päevas 300-600 km), siis juba suht kulukas see rentimine. Odavad hinnad on selline päevas 100-200 km kohta mu arusaamist mööda.
Kui keegi teab head, usaldusväärset ja mõistliku hinnaga rentimise võimalust, siis ma oleks ka huvitet minema (ilma naljata) kuhugi nii umbes 7-10ks päevaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
Oma isikliku varustuse saab ju ise lennukisse võtta. Lõunas sõitmiseks ju pole vaja ka liiga palju asju kaasa. Käsipagasisse ei mahu, aga suure kohvriga saab võtta rohkem kui vaja läheb ja see ei maksa ju palju.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: Punane KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
Siin kõik vaatavad ikka oma mätta otsast.
Loomulikult kui sul on tavaline tänavasõiduratas, saan pointist aru. Mis sa tast ikka vead. Ratas raske.
Samas, kui plaan on sealkandis sõita 90% asfaltilt maas? Selliste rataste enda järgi "ehitusse/tuuningusse" on vähe teised suurusjärgud raha pandud. Lisaks see, et oma ratta ära kriimustad siis on üsna savi aga seal maksad ilmselt tuimalt iga kriimu pealt uue detaili hinna?
Ma siin ei räägi väikeendurodest vaid matka omadest, stiilis 690 kuni T7.
Loomulikult kui sul on tavaline tänavasõiduratas, saan pointist aru. Mis sa tast ikka vead. Ratas raske.
Samas, kui plaan on sealkandis sõita 90% asfaltilt maas? Selliste rataste enda järgi "ehitusse/tuuningusse" on vähe teised suurusjärgud raha pandud. Lisaks see, et oma ratta ära kriimustad siis on üsna savi aga seal maksad ilmselt tuimalt iga kriimu pealt uue detaili hinna?
Ma siin ei räägi väikeendurodest vaid matka omadest, stiilis 690 kuni T7.
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
No sa ei ole pehmelt öeldes esimene inimene maailmas, kes on selle mõtte peale tulnud, et 690ga võiks Marokos sõita 
Aga ega mu eesmärk ei olnud mingit maailmavaatelist kismat üles kaarutada, vaid lihtsalt informeerida - neid pakkujaid on kümneid, kõike saab, onroadi, offroadi, giidiga ja ilma, torniga ja ilma jne. Ma ei hakka lihtsalt suvalisi linke pritsima, sest ajad koguaeg muutuvad, aga advrider ja otsingumootorid abiks.
Need päevased läbisõidud jms on ikka sügavalt orbitaalne probleem tavajussi jaoks, 600km on Dakari päev, kui sõita 3x200km mööda kõrbe ja mägesid normaalset offroadi, siis vähemalt minul on küll selline tunne kontides, et basseini ääres vedelemine on ka päris okei meelelahutus
Seal kõige populaarsem pakett ongi stiilis 5 päeva kohapeal ja neist 3 sõidupäeva giidiga, tugevamad saavad valida ka +1, +2 jne päeva. Selle 5/3 paketi hind on laias laastus 1500€, ehk pmst kogu mootorrattaga seonduv osa maksab sama palju kui enda ratta esimese offroad lõiguni ja tagasi laevatamine. Malagast Atlaseni on ka hea suutäis üliigavat sõitu, pärast tagasi ka, piiriületus on natuke passimist jne, mul läks 2 normaalset päeva selle lõigu peale minnes ja üks ülipikk + kopikas järgmisest päevast tulles.
Ja rõhutan, et mu jutt käib eksklusiivselt Maroko ja offroadi kontekstis, Hispaanias sõitmiseks on see Malagasse transportimise diil üsna mõistlik - teine riik, teised olud ja hinnad.

Aga ega mu eesmärk ei olnud mingit maailmavaatelist kismat üles kaarutada, vaid lihtsalt informeerida - neid pakkujaid on kümneid, kõike saab, onroadi, offroadi, giidiga ja ilma, torniga ja ilma jne. Ma ei hakka lihtsalt suvalisi linke pritsima, sest ajad koguaeg muutuvad, aga advrider ja otsingumootorid abiks.
Need päevased läbisõidud jms on ikka sügavalt orbitaalne probleem tavajussi jaoks, 600km on Dakari päev, kui sõita 3x200km mööda kõrbe ja mägesid normaalset offroadi, siis vähemalt minul on küll selline tunne kontides, et basseini ääres vedelemine on ka päris okei meelelahutus

Ja rõhutan, et mu jutt käib eksklusiivselt Maroko ja offroadi kontekstis, Hispaanias sõitmiseks on see Malagasse transportimise diil üsna mõistlik - teine riik, teised olud ja hinnad.
-
- Postitusi: 227
- Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
- Tsikkel: Punane KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 2025 Märts rattad Malagasse
Mina pigem kommenteerisingi Hispaania kontekstis, stiilis sõita 2 nädalat Hispaania TET-i ja sellelaadseid tooteid. Lihtsalt tundus, et mõni kommenteerija pole väga tihti asfaldilt maha käinud.Jesper kirjutas: ↑29 Dets 2024, 18:05No sa ei ole pehmelt öeldes esimene inimene maailmas, kes on selle mõtte peale tulnud, et 690ga võiks Marokos sõita
Aga ega mu eesmärk ei olnud mingit maailmavaatelist kismat üles kaarutada, vaid lihtsalt informeerida - neid pakkujaid on kümneid, kõike saab, onroadi, offroadi, giidiga ja ilma, torniga ja ilma jne. Ma ei hakka lihtsalt suvalisi linke pritsima, sest ajad koguaeg muutuvad, aga advrider ja otsingumootorid abiks.
Need päevased läbisõidud jms on ikka sügavalt orbitaalne probleem tavajussi jaoks, 600km on Dakari päev, kui sõita 3x200km mööda kõrbe ja mägesid normaalset offroadi, siis vähemalt minul on küll selline tunne kontides, et basseini ääres vedelemine on ka päris okei meelelahutusSeal kõige populaarsem pakett ongi stiilis 5 päeva kohapeal ja neist 3 sõidupäeva giidiga, tugevamad saavad valida ka +1, +2 jne päeva. Selle 5/3 paketi hind on laias laastus 1500€, ehk pmst kogu mootorrattaga seonduv osa maksab sama palju kui enda ratta esimese offroad lõiguni ja tagasi laevatamine. Malagast Atlaseni on ka hea suutäis üliigavat sõitu, pärast tagasi ka, piiriületus on natuke passimist jne, mul läks 2 normaalset päeva selle lõigu peale minnes ja üks ülipikk + kopikas järgmisest päevast tulles.
Ja rõhutan, et mu jutt käib eksklusiivselt Maroko ja offroadi kontekstis, Hispaanias sõitmiseks on see Malagasse transportimise diil üsna mõistlik - teine riik, teised olud ja hinnad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.