KTM 85 kolvivahetus
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
KTM 85 kolvivahetus
Lapsel tegu KTM 85SX 2010a.
Pärast mootori remonti sõitnud ca 25h kas võib vajada juba kolvivahetust ja mis selle käigus täpsemalt välja vahetatakse?
Pärast mootori remonti sõitnud ca 25h kas võib vajada juba kolvivahetust ja mis selle käigus täpsemalt välja vahetatakse?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: KTM 85 kolvivahetus
Kolvi vahetusega vahetatakse kindlasti ka rõngad.
Selline teema jäi ette https://www.ktmforums.com/threads/first ... nd.142112/
Nemad vahetavad iga 20h järel rõngad ja iga 40h järel kolvi (aga seal uuem ratas ilmselt).
KTM on üllitanud dokumendi, kuhu on koondatud hooldusele kuluv aeg, aga kahjuks pole infot millele see aeg kulub

https://www.bing.com/ck/a?!&&p=c8e584e7 ... BkZg&ntb=1
Seal 2003-2016 85SX-il on 20h hooldus 55min ja 40h hooldus 90min.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: KTM 85 kolvivahetus
Küsimus on intrigeeriv ja eeldab teadmisi, et mis eelneval remondil tehtud on ja kuidas sõidetud.
Rangelt võtta, siis kolvi vahetuseks on vaja silinder maha võtta ja tagasi panna ja seega võiks peale kolvi olla kas valmidus ise teha või osta silindri tihend.
Kui lisaks võtta maha silindrikaas on vaja ka neid kummirõngaid mis sinna käivad sest reeglina need lähevad paiste ja enam tagasi ei topi soonde.
Kuna summuti võetakse silindri otsast ära, siis ka seal on kummirõngad mis väsivad.
Olenevalt tööajast või eelnevast remondist peaks kepsule väga kriitiliselt otsa vaatama, et kas on loksu, värvimuutust või muud kahtlast.
Kepsulaagri purunemine toodab metalli ja see võib muuta silindri kasutuskõlbmatuks hetkega...
Sisselaskeklapi lehti võiks ka kriitiliselt vaadata, et nad irvakil poleks ja kui on kas vahetada või keerata ümber.
Rangelt võtta, siis kolvi vahetuseks on vaja silinder maha võtta ja tagasi panna ja seega võiks peale kolvi olla kas valmidus ise teha või osta silindri tihend.
Kui lisaks võtta maha silindrikaas on vaja ka neid kummirõngaid mis sinna käivad sest reeglina need lähevad paiste ja enam tagasi ei topi soonde.
Kuna summuti võetakse silindri otsast ära, siis ka seal on kummirõngad mis väsivad.
Olenevalt tööajast või eelnevast remondist peaks kepsule väga kriitiliselt otsa vaatama, et kas on loksu, värvimuutust või muud kahtlast.
Kepsulaagri purunemine toodab metalli ja see võib muuta silindri kasutuskõlbmatuks hetkega...
Sisselaskeklapi lehti võiks ka kriitiliselt vaadata, et nad irvakil poleks ja kui on kas vahetada või keerata ümber.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.