KTM 85 kolvivahetus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Ktm85
Postitusi: 5
Liitunud: 23 Nov 2023, 16:05

KTM 85 kolvivahetus

Lugemata postitus Postitas Ktm85 »

Lapsel tegu KTM 85SX 2010a.
Pärast mootori remonti sõitnud ca 25h kas võib vajada juba kolvivahetust ja mis selle käigus täpsemalt välja vahetatakse?
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2653
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 191 korda
Tänatud: 395 korda

Re: KTM 85 kolvivahetus

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Ktm85 kirjutas: 10 Dets 2024, 13:12
Lapsel tegu KTM 85SX 2010a.
Pärast mootori remonti sõitnud ca 25h kas võib vajada juba kolvivahetust ja mis selle käigus täpsemalt välja vahetatakse?
Kolvi vahetusega vahetatakse kindlasti ka rõngad.
Selline teema jäi ette https://www.ktmforums.com/threads/first ... nd.142112/
Nemad vahetavad iga 20h järel rõngad ja iga 40h järel kolvi (aga seal uuem ratas ilmselt).
KTM on üllitanud dokumendi, kuhu on koondatud hooldusele kuluv aeg, aga kahjuks pole infot millele see aeg kulub :-(
https://www.bing.com/ck/a?!&&p=c8e584e7 ... BkZg&ntb=1
Seal 2003-2016 85SX-il on 20h hooldus 55min ja 40h hooldus 90min.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

2715
Postitusi: 144
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 36 korda

Re: KTM 85 kolvivahetus

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Küsimus on intrigeeriv ja eeldab teadmisi, et mis eelneval remondil tehtud on ja kuidas sõidetud.
Rangelt võtta, siis kolvi vahetuseks on vaja silinder maha võtta ja tagasi panna ja seega võiks peale kolvi olla kas valmidus ise teha või osta silindri tihend.
Kui lisaks võtta maha silindrikaas on vaja ka neid kummirõngaid mis sinna käivad sest reeglina need lähevad paiste ja enam tagasi ei topi soonde.
Kuna summuti võetakse silindri otsast ära, siis ka seal on kummirõngad mis väsivad.
Olenevalt tööajast või eelnevast remondist peaks kepsule väga kriitiliselt otsa vaatama, et kas on loksu, värvimuutust või muud kahtlast.
Kepsulaagri purunemine toodab metalli ja see võib muuta silindri kasutuskõlbmatuks hetkega...
Sisselaskeklapi lehti võiks ka kriitiliselt vaadata, et nad irvakil poleks ja kui on kas vahetada või keerata ümber.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”