1. leht 1-st
KTM 85 kolvivahetus
Postitatud: 10 Dets 2024, 13:12
Postitas Ktm85
Lapsel tegu KTM 85SX 2010a.
Pärast mootori remonti sõitnud ca 25h kas võib vajada juba kolvivahetust ja mis selle käigus täpsemalt välja vahetatakse?
Re: KTM 85 kolvivahetus
Postitatud: 10 Dets 2024, 16:12
Postitas Maaks
Ktm85 kirjutas: ↑10 Dets 2024, 13:12
Lapsel tegu KTM 85SX 2010a.
Pärast mootori remonti sõitnud ca 25h kas võib vajada juba kolvivahetust ja mis selle käigus täpsemalt välja vahetatakse?
Kolvi vahetusega vahetatakse kindlasti ka rõngad.
Selline teema jäi ette
https://www.ktmforums.com/threads/first ... nd.142112/
Nemad vahetavad iga 20h järel rõngad ja iga 40h järel kolvi (aga seal uuem ratas ilmselt).
KTM on üllitanud dokumendi, kuhu on koondatud hooldusele kuluv aeg, aga kahjuks pole infot millele see aeg kulub
https://www.bing.com/ck/a?!&&p=c8e584e7 ... BkZg&ntb=1
Seal 2003-2016 85SX-il on 20h hooldus 55min ja 40h hooldus 90min.
Re: KTM 85 kolvivahetus
Postitatud: 10 Dets 2024, 16:21
Postitas 2715
Küsimus on intrigeeriv ja eeldab teadmisi, et mis eelneval remondil tehtud on ja kuidas sõidetud.
Rangelt võtta, siis kolvi vahetuseks on vaja silinder maha võtta ja tagasi panna ja seega võiks peale kolvi olla kas valmidus ise teha või osta silindri tihend.
Kui lisaks võtta maha silindrikaas on vaja ka neid kummirõngaid mis sinna käivad sest reeglina need lähevad paiste ja enam tagasi ei topi soonde.
Kuna summuti võetakse silindri otsast ära, siis ka seal on kummirõngad mis väsivad.
Olenevalt tööajast või eelnevast remondist peaks kepsule väga kriitiliselt otsa vaatama, et kas on loksu, värvimuutust või muud kahtlast.
Kepsulaagri purunemine toodab metalli ja see võib muuta silindri kasutuskõlbmatuks hetkega...
Sisselaskeklapi lehti võiks ka kriitiliselt vaadata, et nad irvakil poleks ja kui on kas vahetada või keerata ümber.