Yamaha 2t mootoris kolin

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
HendrikL
Postitusi: 1
Liitunud: 10 Nov 2023, 12:05
Tsikkel: Derbi

Yamaha 2t mootoris kolin

Lugemata postitus Postitas HendrikL »

Käsil hetkel Derbi GPR 125 2t mootorratta projekt 2005-2009. (Mootor sama mis: Yamaha tzr 125 2t, Yamahadt125r, Gilera sc 125)
Ls mootoril umbes 28tkm. Kolbi varasemalt vahetatud.
Võtsin mootoril lahti vaid magneeto poolse külje, et vahetada ära starter ning silindripea, et kontrollida silindrit.
Enne remonti töötas kõik ilusasti, kuid nüüd mootorit tööle pannes tuleb arvatavasti silindri kandist kummaline hääl.
Mis võib seda häält põhjustada? Ise kipun arvama, et mureks võib olla antud mootoril isene "Powervalve", kuid see on justkui õigesti seadistatud ning seda ma remondi käigus ei puutunud. Ja samuti kompresiooni on ja tööle läheb koheselt.
Video 1:
Video 2:
Igaksjuhuks mainin, et Video 2 nähtav suits ei tule mootorist vaid pauna ja püti omavahelisest kinnituskohast.
Kõik abi on teretulnud :)

morse
Postitusi: 1393
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 269 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Yamaha 2t mootoris kolin

Lugemata postitus Postitas morse »

Väga lahe projekt!
Kolin õnneks väga hirmus ei tundu. Kas oled täiesti kindel, et enne ei kolisenud? Ma pole küll kunagi nii lähedale silindripead kruvinud, et mingit kolinat oleks kuulnud aga tekkis lihtsalt mõte, et võibolla oleks hea mõte “squish clearence” ära mõõta.

See käib nii, et paned jootetina traadi otsa korralikult küünla avast sisse (silindri servani) ja annad starterit. Siis tõmbad traadi välja ja mõõdad supleriga traadi lapiku osa paksuse ära.

See muidugi suht lambikas pakkumine aga olen vanasti Rotaxi 125CC mootoritel silkusid peale/maha kiskunud ja nendega tegime alati selle mõõtmise ära.



Foorumis üsna häid spetsialiste 2T alal. Krossimehed jt. Mõni ehk soovitab veel midagi? @argo_1974 @vx800 @mx77 @Prii @hmm
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”