O: CRF 300L

Soovid tsiklit aga ei leidnud kuulutuste hulgast ühtegi sobivat? Küsi siin!

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • Kuulutus peab vastama reeglitele
  • Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
  • Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 903
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 426 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Uurin natuke maad ja turgu,
Praegu eksisteerib võimalus, et KLRi parandamine võib võtta hea jupi sõiduhooajast ära. See mulle kuidagi ei sobi. Samas on ka võimalus, et järgmise nädala lõpuks on KLR korras. Noh, näeme.

Aga igaks juhuks sündis varuplaan:
A) Osta sõidukorras ratas.
B) Parandada KLRi rahulikult, nii kuidas aega ja raha jätkub.

KLRiga sõites sain aru, et kui ratast vahetan, siis pigem kergema poole, sest metsas meeldib rohkem kui maanteel. Mõte oli ka, eriti nüüd, pärast üllatust KLRiga, et järgmine ratas võiks olla päris uus. Noh, et kuklas ei tiksuks koguaeg hirm selle üle, mis järgmiseks nässu võib minna. Aga noh sobib ka uueväärne või mõni, millele on juba olulised lisahüved külge keeratud. Ja...pigem tahaks ikkagi odavamalt saada kui 2024. mudelid salongis maksavad.

Ratas võiks end hästi tunda maastikul aga samas ei tohiks ka maanteel sõitmine piin olla. Sellist ratast, mida treileriga sõitma vedama peab, ei taha.
Liiga tihe hooldusvälp ja tundide lugemine ei meeldi, sestap peaks mootor olema nelja taktiline.
Silindreid üle ühe ei taha.
Esimene ratas 21 tolli.

Kõigi nende soovidega haakubki minu arust maru heasti mainitud Honda CRF 300L.
Aga ehk on ka teisi alternatiive.
Igatahes võib teha pakkumisi.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

vpu
Postitusi: 12
Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
Tsikkel: BMW K1600GT, R1250GSA, CRF250L
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas vpu »

Soovitan enne proovida. See on hea TET-ti ratas, kuid mootor on päris rahulik, maanteel ja liivas võib jääda lahjaks, samas saab hakkama. Kulgemise tempo pigem rahulik. Mul on 250L ja sellel vahetasin esimese hammaka kahe hamba võrra väiksema vastu, et alguses jõudu juurde saada.Kui pakub huvi siis võin enda oma rentida.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - hetkel CRF250L/K1600GT/R1250GSA
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 903
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 426 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2507
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 341 korda

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Nozzu kirjutas: 16 Apr 2024, 15:20
Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
Need ongi (üllatus-üllatus) väga erinevad rattad :lol:
CRF300 max väändemoment 26,6Nm@6500rpm
KLR650 max väändemoment 47,0Nm@5000rpm, 1999a rattal võivad tänaseks mõned Nm-d kadunud olla, aga ikkagi.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Admiral Vint
Toetajaliige
Postitusi: 178
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 30 korda

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas Admiral Vint »

Nozzu kirjutas: 16 Apr 2024, 15:20
Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
2017 oli ikka CRF250 mitte 300?
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 903
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 426 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Admiral Vint kirjutas: 16 Apr 2024, 17:42
Nozzu kirjutas: 16 Apr 2024, 15:20
Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
2017 oli ikka CRF250 mitte 300?
Pagan, mul tekkis sama kahtlus, kui hakkasin googeldama, et millega ma siis sõitsin ja mis selle konkreetse mudeli head ja vead on. Võib-olla ma sain siis omanikust valesti aru ja oli tõesti 250 sest 2017 CRF300 ei andund miskit mõistlikku vastet ja wikipedia järgi tundus kah olevat nii, et sel aastal 300 veel polnud.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

innu18
Postitusi: 32
Liitunud: 25 Jaan 2019, 10:59
Tsikkel: G650GS Sertao, CRF300Rally
Tänatud: 2 korda

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas innu18 »

CRF 250l on ülekanded käikaris hoopis midagi muud võrreldes CRF300L/Rallyga. 300-l 5 käiku palju lühemad ja kuues käik alles hea pikk maanteel kulgemiseks. 250-l aga kõik käigud pikemad ning uimasemad. Siis 250 puhul võiski tunduda, et ongi uimane ja lahja ja väänet nagu poleks. Endal on 150kg CRF 300 Rally ning eelmine aasta roadbook rallyt sõites suutis palju nobedamate ja ka kergemate ratastega võidu sõita kenasti. Honda peale istusin G650GS BMW pealt ning tunnen jõust puudust ainult üle 90km/h kiirendades maanteel möödasõite tehes.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas isakene »

CRF250 oli see, mida proovisid. :lol:
innu18 kirjutas: 16 Apr 2024, 20:36
CRF 250l on ülekanded käikaris hoopis midagi muud võrreldes CRF300L/Rallyga. 300-l 5 käiku palju lühemad ja kuues käik alles hea pikk maanteel kulgemiseks. 250-l aga kõik käigud pikemad ning uimasemad. Siis 250 puhul võiski tunduda, et ongi uimane ja lahja ja väänet nagu poleks.
Konkreetsel 250-l oli tagumiseks hammasrattaks mingi jõhker perepizza ja käigud tänu sellele ülilühikesed. :D Mina esimese käiguga ei osanudki miskit peale hakata, ainult aeglussõidu harjutamiseks tundus sobima.
Ma olen mõlemat proovinud, nii 250 kui 300 ja minu jaoks olulist vahet polnud, ühed pühapäevased kulgejad mõlemad. KLR-i väändega muidugi ei võrdle, aga kilogramme on Hondadel oluliselt vähem ja seepärast ka metsas lihtsam liikuda. Ning jõust tegelikult otseselt kusagil puudu ei jää, lihtsalt ongi sihandene rahuliku ronimise pill.
Kasutaja avatar

RaunC
Postitusi: 28
Liitunud: 06 Mär 2014, 09:11
Tsikkel: Bonneville T100

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas RaunC »

Minu arvates haakub teemaalgataja soovidega väga hästi ka RE Himalayan 450. Mootori võimsusnäitajate poolest sarnasem KLR-ga. Massi on küll ca 40 kg rohkem, aga kaitserauad, pakiraamid juba standardvarustuses küljes.
Aga jah, mudel niivõrd uus, et järelturult seda leida lootust väga ei ole, kuid soovitaks siiski mingi proovisõidu organiseerida.
Ise vähemalt plaanin see hooaeg selle rattaga lähemalt tutvust teha. :bsmile:

701
Toetajaliige
Postitusi: 443
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas 701 »

RaunC kirjutas: 17 Apr 2024, 09:57
Minu arvates haakub teemaalgataja soovidega väga hästi ka RE Himalayan 450. Mootori võimsusnäitajate poolest sarnasem KLR-ga. Massi on küll ca 40 kg rohkem, aga kaitserauad, pakiraamid juba standardvarustuses küljes.
Aga jah, mudel niivõrd uus, et järelturult seda leida lootust väga ei ole, kuid soovitaks siiski mingi proovisõidu organiseerida.
Ise vähemalt plaanin see hooaeg selle rattaga lähemalt tutvust teha. :bsmile:
Minu meelest sealt kaubamajast proovisõitu saada pole väga suur väljakutse. Käisin seal talve poole uudistamas. Juba pakuti proovisõitu, kuigi ütlesin, et vähetõenäoline, et midagi ostan. Nii sama imetlen.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

jyrx
Postitusi: 28
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 22 korda

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Saad vist oma KLR-i korda ja CRF300 soetamine pole enam aktuaalne, aga selle väikse Honda osas oskan ehk siiski pisut nõu anda. Ise sõitsin Honda CRF300L Rallyga kaks hooaega ja ca 28000 km. Sinu sõidustiiliga täiesti OK ratas TET-i põristada, tööl käia jne. Ei jää võimsust väheks. Maanteel külma ilmaga ilma vastutuuleta jooksis minu ratas 130km/h vabalt välja. Liivassõidul pisut lahja mootori kompenseerimiseks panin taha suurema hammaka. Mis modifikatsioonid uue ratta puhul on minu arvates vajalikud, olen ma siinsamas foorumis kirjutanud juba.
Kahjuks kasutatuna Eestis sellist ratast eriti ei müüda. Hetkel üks on müügis: https://www.mototehnika.ee/soidukid/4021661 Kirjelduse järgi on sellel rattal vedrustus vahetamata st ma pigem võtaks siis juba uue (https://hondacenter.ee/toode/2021-crf300l-abs/). Saab 2 aastat garantiid + uue ratta lõhnad jne
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 903
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 426 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: O: CRF 300L

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Aitäh, jyrx, et mu silmad avasid. Ma siin tõsiselt kaalusin juba, juhul kui ei saa KLRi korda, soetada Voge 300 Rally. Et ikkagi uus ratas jne.
Aga nüüd näen, et paar aastat vana CRF on vaid mõnisada eurot kallim kui Voge. Et siis tõepoolest, läheks pigem natuke kasutatud aga korralikult hooldatud CRFi peale. Vähemalt leiab selle kohta netist manuaalid ja videod kuidas midagi lahti keerata ja kui kõvasti kokku keerata. Pealegi, kui mu KLR on 25 aastat vastu pidanud ja teedel olnud, siis miks ei võiks mu järgmine ratas minu käes niikaua olla. Honda, ma usun, peaks veerandsada aastat kestma küll (rohkem mul polegi vast vaja, siis olen selline mõnus 70 aastane papi juba) . Voge puhul mul sellist kindlust pole.
Aga et naatukene veel ja saab juba täiesti uue CRFi, on isegi parem uudis. Juba kirjutasin Hondacenterisse, et kas tõesti nemad ise müüvad selle hinnaga ratast või pean leidma vahendaja nagu Mehka vms. ja siis on hinnad juba ilmselt teised.

Aga praegu jah, on veel lootust KLR korda saada ja siis jääb uue ratta ostmine natuke kaugemasse tulevikku. Boika kinnitusel sai sellest hirmsast värinast juba lahti.
Probleem oli suvalisse asendisse jäetud tühikäigu kruvis ning vales asendis segukruvis. Noh, ma enne ei julge uskuda, kui ise sõita olen proovinud aga video järgi otsustades vähemalt kohapeal podiseb ratas küll mõnusalt ja rahulikult, täpselt nagu ta tegi seda enne probleemide ilmnemist. No ja uus mootorikett peaks kah järgmisel nädalal jõudma.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ostan ja vahetan, ootan pakkumisi”