Ramo
Moderaator: Moded
Ramo
Endal oli selline kogemus kus käisin ja tellisin tihendi ära, lubati rõõmsalt kahe nädalaga see mulle kätte toimetada. Kahe nädala pärast ise sinna helistades tuli välja, et kahjuks olin ma selle tihendi kaks nädalat tagasi hoopis tellimata jätnud ning keegi ei teadnud sellest mitte midagi. Vormistasin uue tellimuse ja nelja päeva pärast helistati, et tihend kohal. Ise arvan, et lihtsalt see oli mu enda tellitud tihend millele tellija ei olnud järgi tulnud. Ning nüüd see lihtsalt mulle ära anti et kaup seisma ei jääks. Ja kui küsiisin sama tihendi vahetamise kohta siis vastati, et tihendi vahetamsieks neil aega ei ole aga kui ma neilt õli ostan siis selle nad vahetavad mul ära küll. Seda tihendit oli lihtsam vahetada kui õli
Panin selle teema teadlikult Fleimi alla. Selleks et säästa kedagi teema tõstmisest...
Panin selle teema teadlikult Fleimi alla. Selleks et säästa kedagi teema tõstmisest...
Royal Einfield 350 Classic
Olen ka sellel hooajal paar tellimust nii Ramost kui ka Bikeworldist teinud.
Mõlemad diilerid on minu tellimused üsna kiirelt täitnud ja ka hinna olema alati talutavaks saanud. Ramos on muidugi vajalik asjade kiireks liikumiseks kindlasti rääkida Ülo´ga, mitte loota teistele .
Mõlemad diilerid on minu tellimused üsna kiirelt täitnud ja ka hinna olema alati talutavaks saanud. Ramos on muidugi vajalik asjade kiireks liikumiseks kindlasti rääkida Ülo´ga, mitte loota teistele .
Viimati muutis loonik, 11 Veebr 2006, 22:55, muudetud 1 kord kokku.
ma olen ostnud sealt 3 asja, mitte varuosi, vaid lisavidinaid. ja seepärast, et neil olid need olemas letil kohe.
hinnapoliitika on suhteliselt haige. ja kui järgmine kord see vanamoor seal leti taga on, siis saab raudselt verbaalselt pasunasse, et ei aja kiiret ja konkreetset juttu, vaid venitab ja haliseb.
ülo on samasugune kui tal aega on. kui on kiire, siis ei teeninda üldse ja võidki sinna leti äärde seisma jääda.
tfr kunagi käis välja lause, mida on paljud kinnitanud: kui ramo ei tapa sind tarneajaga, siis hinnaga tapab kindlasti.
hinnapoliitika on suhteliselt haige. ja kui järgmine kord see vanamoor seal leti taga on, siis saab raudselt verbaalselt pasunasse, et ei aja kiiret ja konkreetset juttu, vaid venitab ja haliseb.
ülo on samasugune kui tal aega on. kui on kiire, siis ei teeninda üldse ja võidki sinna leti äärde seisma jääda.
tfr kunagi käis välja lause, mida on paljud kinnitanud: kui ramo ei tapa sind tarneajaga, siis hinnaga tapab kindlasti.
Muidugi "tellisid", sest neil vedeles see juba pool aastat ja oli vaja leida keegi kellele see pähe määrida. Nii sina neile ette jäidki ning korraliku kodanikuna ei tahtnud piinlikku momenti tekitada ja ladusidki rahapaki lauale.Marauder kirjutas:mul oli seeest vastupidi, et küsisin kui palju peegel maksab, siis nad tellisid kohe ära, kuigi ma ei soovinud tellida
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Ramo't on siin kirutud piisavalt, ma tooks siis ühe positiivse kogemuse kah sellest kevadest. Tellisin ühe paarisajakroonise gabariiditule mis sobib ainult suurele cruiserile või ehk liinibussile . 2 nädalat peale tellimist leidsin vahepeal kadunud tule garaazhist ülesse ning küsisin Ramost võimaluse kohta tellimust tühistada. Kuna hind jäi alla 500.- EEK-u siis öeldi lahkelt et paneme letti seisma, küll keegi teine ära ostab. Pole peale seda Ramosse sattunud aga ma arvan 99% et see tuli neil seniajani letis alles.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Tegelikult on Ramo asjalik firma, kui mõned apsakad välja arvata, eriti kallis Ülo abikaasa (see on see tädi, kes seal leti taga kliente eemale peletab). Sest kui võrrelda näiteks vastavatud Veldi keskusega nad ikka üritavad midagi kaubavaliku osas parandada.
Veldi keskus on eraldi teema ja läheks pigem negatiivsete elamuste hulka. Külastasin ka seda ja pärast vestlust müüjaga pettusin. Tegemist on siis nn. motokaubamajaga, mis tegelikult ise kaupa maale ei too ja müüb põhiliselt siis teiste maaletoojate asja. Seega kaubavalik ei suurene ja hinnakonkurentsi ka ei teki.
Veldi keskus on eraldi teema ja läheks pigem negatiivsete elamuste hulka. Külastasin ka seda ja pärast vestlust müüjaga pettusin. Tegemist on siis nn. motokaubamajaga, mis tegelikult ise kaupa maale ei too ja müüb põhiliselt siis teiste maaletoojate asja. Seega kaubavalik ei suurene ja hinnakonkurentsi ka ei teki.
Endal Ramoga positiivsed kogemused, sinna olen poodidest ka kõige rohkem raha jätnud -- igasugust motokraami ja varuosasid. Väikesed sekeldused aga rääkides sain kõik korda. Vähemalt Suzuki osasid tagaajades tundub õige koht olema.
Rohkem olen hätta jäänud motodepooga aga selle panen oma vähese suhtlemisoskuse arvele
Rohkem olen hätta jäänud motodepooga aga selle panen oma vähese suhtlemisoskuse arvele
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
Ramo on päris mõnus pood. Ülo ise on väga okei inimene, see tema abikaasa... no parem võiks mõni muu tibi seal olla. Peaks olema.
Aga valik on eesti kohta väga hea ja asjad jõuavad kohale ka. Küll vahest hilinemisega aga jõuavad. Tuleb lihtsalt ise ka natuke arvestada vahest mida võib vaja minna mida mitte.
Hinnad on minu arust küll head, mis puudutab wisecot, troy leed, polisporti jne mx asju.
muude kohta info puudub vajaduse puudumise tõttu.
Aga motoasjad ongi kallid.
Aga valik on eesti kohta väga hea ja asjad jõuavad kohale ka. Küll vahest hilinemisega aga jõuavad. Tuleb lihtsalt ise ka natuke arvestada vahest mida võib vaja minna mida mitte.
Hinnad on minu arust küll head, mis puudutab wisecot, troy leed, polisporti jne mx asju.
muude kohta info puudub vajaduse puudumise tõttu.
Aga motoasjad ongi kallid.
ei no halloo! ära ahnitse endale miljoni asja esindusõigust, kui sa ei suuda seda seda korralikult teha. sellest on ennegi räägitud, et esindab väga häid kaubamärke aga ainukese asjana ei saa neid asju kuidagi kätte. siin on tegemist pigem sellega, kas ei viitsita, ei saada või ei taheta.mca15 kirjutas:See kätte saamise asi ei ole üldse Ülo Raudsepa taga. Asi on nende firmade taga kes välismaalt temale saadavad.
mitte kunagi ei ole olnud ühtegi tarneprobleemi vähemalt minul yamu keskusega (ja noh, eks raudsepp on korduvalt käinud yamu keskuses nänni ostmas kui on midagi unustanud ise tellida ja klient peksab jalaga kuklasse).
a noh, mida mina, tehasetööline, keerulistest asjadest ka tean. kui mul on raha ning ma tahan asja ning seejärel hakkab peale mingisugune vigin, siis tänan - see putka jääb minu rahast ilma.
-
- Postitusi: 156
- Liitunud: 22 Nov 2004, 16:25
- Tsikkel: Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 1 kord
Ma oma suuzile oln kõik vajaminevad jupid Ramost tellind.
Tellimuste täitmisega siiani rahul ja nurisemiseks pole põhjust.
Ja tädiga kannatab ka asju ajada.
Kord õhufiltrit tellides olen pidanud endale kindlaks jääma, sest miskipärast arvas Ülo, et minu rattal küll selline õhufilter ei lähe.
(või on tuuning)
Mina raiusin vastu, et ma ju hoidsin teistsugust filtrit käes, et Suuzi märk peal ja puha
Siis selgus, et Ülo pidasi silmas hoopis teistsugust ratast kui mul
Fun lugu juhtus kord kui ma soovisin tellida nõellaagrit.
Sõitsin rattaga poe ette, spetsialist tuli välja, hindas olukorra ja pandi tellimus.
Kättesaades polnud mul nende tellitud juppidega midagi peale hakata.
Teisel katsel asi õnnestus.
Henry
Tellimuste täitmisega siiani rahul ja nurisemiseks pole põhjust.
Ja tädiga kannatab ka asju ajada.
Kord õhufiltrit tellides olen pidanud endale kindlaks jääma, sest miskipärast arvas Ülo, et minu rattal küll selline õhufilter ei lähe.
(või on tuuning)
Mina raiusin vastu, et ma ju hoidsin teistsugust filtrit käes, et Suuzi märk peal ja puha
Siis selgus, et Ülo pidasi silmas hoopis teistsugust ratast kui mul
Fun lugu juhtus kord kui ma soovisin tellida nõellaagrit.
Sõitsin rattaga poe ette, spetsialist tuli välja, hindas olukorra ja pandi tellimus.
Kättesaades polnud mul nende tellitud juppidega midagi peale hakata.
Teisel katsel asi õnnestus.
Henry
Tõesti võib nii olla ma ei vaidle vastu.Credo kirjutas:ei no halloo! ära ahnitse endale miljoni asja esindusõigust, kui sa ei suuda seda seda korralikult teha. sellest on ennegi räägitud, et esindab väga häid kaubamärke aga ainukese asjana ei saa neid asju kuidagi kätte. siin on tegemist pigem sellega, kas ei viitsita, ei saada või ei taheta.mca15 kirjutas:See kätte saamise asi ei ole üldse Ülo Raudsepa taga. Asi on nende firmade taga kes välismaalt temale saadavad.
mitte kunagi ei ole olnud ühtegi tarneprobleemi vähemalt minul yamu keskusega (ja noh, eks raudsepp on korduvalt käinud yamu keskuses nänni ostmas kui on midagi unustanud ise tellida ja klient peksab jalaga kuklasse).
a noh, mida mina, tehasetööline, keerulistest asjadest ka tean. kui mul on raha ning ma tahan asja ning seejärel hakkab peale mingisugune vigin, siis tänan - see putka jääb minu rahast ilma.
Tema jutu järgi on viga nendes firmades kes temale saadavad.
Kui läheb nati kauaks selle kätte saamisega, siis lähen poodi ja küsin kuna tuleb jupp (juppid) ta võtab kohe telefoni kätte ja hakkab telefonis inglise keeles latrama ja siis ütleb mulle, et need inglased olid unustanud ära saata.(ja selliseid juhuseid on olnud päris palju.)
Mudakoll
Et aegajalt vä?
Kas see on sinuarust normaalne, et juunis tellitud kolb jõuab 3 kuu pärast saksamaalt läbi Ramo Eestisse? Peale 2 kuud ootamist võtsin ise kõne saksamaa tehasesse. Ja siis läks asi huvitavaks:
Edasi helistasin Ülole, kes väitis, et on on teinud mitu tellimust ning mõlemast korrast on läinud asi järeltellimusse, kuna saksas pole seda kolbi sees laos (tehase enda ladu). Tehas mulle aga väitis, et Eestist pole 2 kuud mingit tellimust tulnud ja see mudel kolvist on laos sees.
Järeldus - väikeste klientidega lihtsalt ei viitsita tegeleda - las ootavad. Või ei suuda eesti mehed ennast saksa tehasele piisavalt selgeks teha.
Ok, 1 kuu veel minupoolset torkimist ja tehasesse helistamist ning kolb on lõpuks käes. Hind on vägagi normaalne aga kas see tasub 3 kuud magusaimal sõiduajal tsikli seismist ära?
Et miks ma siis mujalt ei tellinud? Uskusin lubadusi 1-2 nädala kaupa. Ja müüti, et Ramo on oma teeninduskvaliteeti parandanud.
Aga aitäh, Ülo, et asja lõpuks ära tõid
Kas see on sinuarust normaalne, et juunis tellitud kolb jõuab 3 kuu pärast saksamaalt läbi Ramo Eestisse? Peale 2 kuud ootamist võtsin ise kõne saksamaa tehasesse. Ja siis läks asi huvitavaks:
Edasi helistasin Ülole, kes väitis, et on on teinud mitu tellimust ning mõlemast korrast on läinud asi järeltellimusse, kuna saksas pole seda kolbi sees laos (tehase enda ladu). Tehas mulle aga väitis, et Eestist pole 2 kuud mingit tellimust tulnud ja see mudel kolvist on laos sees.
Järeldus - väikeste klientidega lihtsalt ei viitsita tegeleda - las ootavad. Või ei suuda eesti mehed ennast saksa tehasele piisavalt selgeks teha.
Ok, 1 kuu veel minupoolset torkimist ja tehasesse helistamist ning kolb on lõpuks käes. Hind on vägagi normaalne aga kas see tasub 3 kuud magusaimal sõiduajal tsikli seismist ära?
Et miks ma siis mujalt ei tellinud? Uskusin lubadusi 1-2 nädala kaupa. Ja müüti, et Ramo on oma teeninduskvaliteeti parandanud.
Aga aitäh, Ülo, et asja lõpuks ära tõid
spinna kirjutas:Siin foorumis on veel jäänud kolm asja mida ei ole jõutud veel üldsuse poolt tõrvaga üle valada : Streetmoto motopood, Motosurvivali koolitus ja Playboy ajakiri. Aga see on kindlasti ainult aja küsimus.
Eks igaühel juhtub aeg ajalt mõni apsakas.
Tal pole mõtet ühe kolvi pärast tellimust tegema hakada, ta ootab kuni koguneb ka teisi tahtjaid.mella kirjutas:Et aegajalt vä?
Kas see on sinuarust normaalne, et juunis tellitud kolb jõuab 3 kuu pärast saksamaalt läbi Ramo Eestisse? Peale 2 kuud ootamist võtsin ise kõne saksamaa tehasesse. Ja siis läks asi huvitavaks:
Edasi helistasin Ülole, kes väitis, et on on teinud mitu tellimust ning mõlemast korrast on läinud asi järeltellimusse, kuna saksas pole seda kolbi sees laos (tehase enda ladu). Tehas mulle aga väitis, et Eestist pole 2 kuud mingit tellimust tulnud ja see mudel kolvist on laos sees.
Järeldus - väikeste klientidega lihtsalt ei viitsita tegeleda - las ootavad. Või ei suuda eesti mehed ennast saksa tehasele piisavalt selgeks teha.
Ok, 1 kuu veel minupoolset torkimist ja tehasesse helistamist ning kolb on lõpuks käes. Hind on vägagi normaalne aga kas see tasub 3 kuud magusaimal sõiduajal tsikli seismist ära?
Et miks ma siis mujalt ei tellinud? Uskusin lubadusi 1-2 nädala kaupa. Ja müüti, et Ramo on oma teeninduskvaliteeti parandanud.
Aga aitäh, Ülo, et asja lõpuks ära tõid
spinna kirjutas:Siin foorumis on veel jäänud kolm asja mida ei ole jõutud veel üldsuse poolt tõrvaga üle valada : Streetmoto motopood, Motosurvivali koolitus ja Playboy ajakiri. Aga see on kindlasti ainult aja küsimus.
Eks igaühel juhtub aeg ajalt mõni apsakas.
Hulgi tuleb odavam, lihtsalt oma kasupeal väljas.
Mudakoll
ei usu et vedeles, vähemalt paar nädalat hiljem nad alles helistasid, et peegel on kohal. Aga ma ei ostnud seda ära ega kavatsegi ostaBick kirjutas:Muidugi "tellisid", sest neil vedeles see juba pool aastat ja oli vaja leida keegi kellele see pähe määrida. Nii sina neile ette jäidki ning korraliku kodanikuna ei tahtnud piinlikku momenti tekitada ja ladusidki rahapaki lauale.Marauder kirjutas:mul oli seeest vastupidi, et küsisin kui palju peegel maksab, siis nad tellisid kohe ära, kuigi ma ei soovinud tellida
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
See ongi vana Raudsepa viga, et ta kogub suuri tellimusi, et transakulud madalad hoida ja oma riskil ta kaupa ei julge (või ei oska) sisse tellida. Ja siit saabki alguse nõiaring: kuna kõik teavad et Ramol tellismistega aega läheb siis keegi eriti ei telli, vaid ostab kaupa letist, tellimusi ei kogune ja tehasetellimus lükkub muudkui edasi ja edasi. Aga eks selle kaubatellimise oskusega on tal ka arenguruumi. Ei oska rääkida tänavasõiduratastest aga mx-ga oli üks nukkernaljakas kogemus. Nimelt alustas ta eelmine aasta Polispordi plastikute maaletoomist ja Ülo demonstreeris uhkusega oma kaubahunnikut ja mis ma nägin: tohutult kollast suzuki plasti ja näpiuotsaga ka muud. Mõtlema võttis, sest tollel hetkel sõitis eestis vaid paar suzukit .
Mehed, vanale tuleb lihtsalt öelda, et nyyd teed kiirtellimuse - ja postikuludega pole probleemi.mella kirjutas:mca15 kirjutas:Tal pole mõtet ühe kolvi pärast tellimust tegema hakada, ta ootab kuni koguneb ka teisi tahtjaid.
Hulgi tuleb odavam, lihtsalt oma kasupeal väljas.
Kevadel täpselt nõndad 2-3 päevaga suzuki originaal tõmberelee sealt sain. Ülo ise ka rõõmustas, et suutsis nii kiire tarne teha ja hind muideks tuli sama mis depoost 2 nädalat oodata.
Kurb, et mellal nõnda sitasti läks.
Mina endiselt eriti ei saa Ramo kohta sitasti öelda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.