Näidikuplokk hiinast
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 72
- Liitunud: 14 Veebr 2007, 19:16
- Tsikkel: VN2000
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 6 korda
Näidikuplokk hiinast
On olemas üks hiinas toodetud näiduku plokk. Sooviks kasutada metsa rattal (Honda crf 450 2003a).
Selle vidina juhtmete diagram olemas. Pildi saab ette.
Küsimus siis, kust või kuidas saaks tahhomeetri signaali sinna.
Kas keegi on sellise jamaga tegelenud ja toimima saanud.
Mind just see tahhoka asi huvitabki selle asja juures muu teisejärguline.
Selle vidina juhtmete diagram olemas. Pildi saab ette.
Küsimus siis, kust või kuidas saaks tahhomeetri signaali sinna.
Kas keegi on sellise jamaga tegelenud ja toimima saanud.
Mind just see tahhoka asi huvitabki selle asja juures muu teisejärguline.
suzuki:)
-
- Postitusi: 433
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Näidikuplokk hiinast
mul samasugune, kuid tuli juba "pimedana" ehk anduri tuled töötasid aga muu oli pime.
Minul oli plaanis süütepooli anduri juhtmest tuleva impulsist (impulss on ~0,1V juures) sinna see pöörete asi tekitada (mul genekas välise anduriga ja signaal ilus puhas, sisemise anduriga on vaja filter koostada). See loeb /kannatab vist <5V pinget - kindlasti ei tohi kasutada kõrgepinge juhet.
Saab ka hallianduriga, kuid see nõuab nõks palju ehitamist.
Võib ju ka kasutada tekitades ümber kõrgepinge juhtme kerides 0,2mm2 juhet 5-10 keerdu ning ühendad selle anduri sisendiga - seal tekib induktsioon ning näidik peaks selle ka suutma ära lugeda.
Minul oli plaanis süütepooli anduri juhtmest tuleva impulsist (impulss on ~0,1V juures) sinna see pöörete asi tekitada (mul genekas välise anduriga ja signaal ilus puhas, sisemise anduriga on vaja filter koostada). See loeb /kannatab vist <5V pinget - kindlasti ei tohi kasutada kõrgepinge juhet.
Saab ka hallianduriga, kuid see nõuab nõks palju ehitamist.
Võib ju ka kasutada tekitades ümber kõrgepinge juhtme kerides 0,2mm2 juhet 5-10 keerdu ning ühendad selle anduri sisendiga - seal tekib induktsioon ning näidik peaks selle ka suutma ära lugeda.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.