Abimootoriga jalgratta ost?

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


MustVälk
Postitusi: 148
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Abimootoriga jalgratta ost?

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Selles suhtes, et ma lihtsalt loen ja söön poppkorni kõrvale. :)

Teil ei ole vaja isiklikuks minna ja üksteist solvata lihtsa arutelu peale.
Igaüks rikub teatud piires seadusi. (noo ok mõni mitte)
Kiiruse piirangust ma saan veel aru, et ohtlik. Jõudlus on pigem kaalu teema.

Nõustun williga teatud aspektides ja nõustun ka teistega.

Kommentaari lõpp. Söön poppkorni edasi. :)

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Abimootoriga jalgratta ost?

Lugemata postitus Postitas will111 »

bitter, ma kirjutasin varemalt juba, et mul on 2 erinevat akut. väiksemat akut pildil ei ole (ilmselgelt). suurem on seal selle üüratu kasti sees...kuigi aku ise on ikkagi väiksem...vast 2/3 selle kasti mahust. ma ei tea mis kast see selline on, aga ju kuskilt mingi seadme küljest võetud. väiksem aku, kusjuures ega ma tegelikult pole kuskil öelnud, et ma räägin mõõtmetest otseselt, ikka mahust ja kaalust...igatahes väiksem on tavaline nö. voolujoonelises plastikkorpuses musta värvi asi, connector külge peal. saab raami külge libistada ja isegi võtmega lukku või lukust lahti keerata. mõõtmed vast umbes 35cmx10x12

ma arvan, et ma olen seda ka juba siin vähemalt korra maininud aga kordan siis veel, see ratas ei ole minu ehitatud! mitte, et ma nüüd niiväga palju midagi teistmoodi oleks teinud kuid jah, selline üüratu "akukapp" on plaanis sealt uninstallida millalgi kui aega ja viitsimist. äratab liiga palju tähelepanu, eelkõige just igasuguste varaste ja näpumeeste mõttes. võibolla teen nii, et aku ongi ainult seljakotis ja kaabliga sõidu ajal ühendatud...aga eks näis, mõtted võivad muutuda. kuigi, kõige ideaalsem oleks üldse see variant kus raami "kolmnurk" on täiestlikult nö. kinni ehitatud ja luugiga. nii et sinna saab ilusti kenasti paigutada kõike mis vaja. mitte ainult aku, vaid näiteks rattaluku, mingid soojad sõidukindad. mõne väiksema eseme mis poest ostad. aga selleks tuleks "valada" ilusad klaaskiust küljed. ei usu, et mul sellist viitsimist on...

aku mahtuvused peaksid speci järgi olema väiksemal ~17ah ja suuremal ~20ah. kuigi eks see aku mahtuvus on tegelikult selline suht suvaline väärtus. alati võid laadida 4.2v asemel kuskile 4.3 peale ja lasta tühjaks mitte näiteks 3.3ni vaid 3 voldini. siis veel oleneb mis temperatuuri peal ta on ja jumal teab mis muudki.

morse
Postitusi: 1389
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Abimootoriga jalgratta ost?

Lugemata postitus Postitas morse »

See hiigelakukapp ikka kutsub kontrollima. Eriti kui sa stiilis 50ga partulli nina all Kristiine ristmiku ületad… Selle likvideerimine on päris hea mõte.

Aga ma ei alahindaks sellistel kiirustel õnnetusse sattumise võimalust. Selline pill on kiire ja vähe nähtav.

Olen 16-aastaselt Tartu linnas vene mopeediga Eedeni ringil õnnetuse põhjustanud. Tol ajal polnud moppidel numbreid ega ämbreid. Lube ka ei nõutud. Tasusin auto omanikule Kasko omavastutuse 2000 eeku ja ta sai oma auto korda. Sellised asjad ongi muu hulgas põhjuseks, miks mopeede täna kindlustatakse…

PS! Aga tegelt on lahe ratas. Räigelt illegaalne aga lahe :D

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Abimootoriga jalgratta ost?

Lugemata postitus Postitas will111 »

jah, ma tean :D aga noh, vastu talve siin vist ei hakka selle eemaldamisega ka enam tegelema. eks ma saan tegelikult sellise kuni 40 kiirusega ka sõidetud, eriti just linnavahel ja eriti nüüd kui tuul läheb ikka väga külmaks. kui suvi tuleb siis see kast peab kaduma ja eks siis näis reaalselt juba, kas keegi ka hakkab midagi kontrollima või uurima näiteks maanteel sõites. tegelikult on üks PALJU kriitilisem asi mille pean enne korda ajama, nimelt kahvli nurk on selgelt liiga järsk...lausa ohtlik, see asi tuleb kindlasti kuidagi lahendada muidu läheb see ratas mingi koha peal käest ära

morse
Postitusi: 1389
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Abimootoriga jalgratta ost?

Lugemata postitus Postitas morse »

Moodsatele ratastele on olemas sellised seibid, mis kaelakausi laagrite paiknemist niimoodi muudavad, et “head angle” muutub. Aga nii vanale raamile vaevalt, et mingi lahenduse leiab. Lihtsam on raam lahti lõigata.

PS! Ma arvan, et see nurk on peamiselt liiga järsk selle pärast, et esiamordi preload on liiga väike sellise lisaraskuse jaoks. Iga väiksem asi paneb amordi sisse vajuma. Suvel just sõitsin oma vanema rattaga, millel oli seistes esiamordist õhk välja läinud. Pidevalt amort poolepeal sõites oli sihuke tunne, et keeran lenksu ja kukun ratta ette maha. Pumpasin amordi rõhu üles ja kõik läks normi. Tollel Manitoul kahjuks pumbaga vedru turgutada ei saa…

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Abimootoriga jalgratta ost?

Lugemata postitus Postitas will111 »

ma ise kahtlustan hoopis seda, et ette on pandud väiksema läbimõõduga rehv kui taga (noh, seal pole tegelt midagi kahtlustada, eks ta nii ongi) ja ilmselt kahvli vedrud on lihtsalt vanadusest pisut väsinud ka...lisaks see akupaki lisamass ilmselt vajutab esivedrusid pisut rohkem kokku nagu sa mainisid. taga ju vedrustust ei ole ning seal pole seega midagi vajutada, nii et asi lähebki tasakaalust välja. aga no see on kõik kuidagi (tegelikult üsna lihtsalt) fixitav, viitsimise ja kättevõtmise asi. samas nägin müügil hiljuti ühte jube ägedat carbonist pikakäigulist race esiamorti...20 euri eest :D peaks vist ühendust võtma ja küsima, kas on alles. see sobib, või siis hakkab sobima nagu rusikas silmaauku ma usun.
kui seda ei saa siis ilmselt panen lihtsalt olemasoleva kahvli sisse natuke preload spacerit (juurde) ja mure peaks lahendatud saama. või tõstan esimese ja tagumise rehvi ringi, nii olekski ilmselt turvalisem tegelikult...ja samas just praegu lõi pähe mõte, et peakski selle sileda rehvi tagumiseks vahetama ning minema proovima kuskil metsas või kruusa peal mootori jõu pealt kerget powerslide'i :lol: vot see oleks juba illegaalne!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”