GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Juun 2019, 15:21
- Tsikkel: Honda GL1800a
- Asukoht: Kärevere, Türi vald
GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
Tere,
Ei ole osanud seda enne märgata. Nüüd kui kuu aega tagasi IBA tuhande miili sõitu tegin andis ennast see tunda. Kohutav undamine, nagu istuksi n kuue silindrilise tolmuimeja peal. Konsulteerides Ameerika fännidega sain teada, et paigaldatud summuti ei ole tehase oma. Uus (kasutatud ebay-st) kannataks isegi tellida kui neelata alla mõru tablett, et saatmine läheb rohkem maksma kui osad. Siis aga lisandub see hirm kas üldse saadetakse ja kui palju tahab tolliamet endale saada.
Targem oleks siit üldse lugema hakata.
Kas on võimalik koduste vahenditega antud summutid "vaiksemaks" teha? Kui saaks bassi maha siis kannatab pikkasi otsasid lasta murevabalt. Proovisin kõrvatroppe aga need panevad kõrvad sügelema. Mõtlesin väga avatud kiivri peale aga neid mis meie teedel lubatud on saab jälle lombi tagant. Selleks ka pöördun siinse seltskonna poole.
Ning jah rattal on taga autorehv. Lombi taga on see üsna populaarne ning mõtlesin ka ära proovida. Esiveljele läks taha mõeldud mc rehv.
Tervitades,
Edgar Käreverest.
Ei ole osanud seda enne märgata. Nüüd kui kuu aega tagasi IBA tuhande miili sõitu tegin andis ennast see tunda. Kohutav undamine, nagu istuksi n kuue silindrilise tolmuimeja peal. Konsulteerides Ameerika fännidega sain teada, et paigaldatud summuti ei ole tehase oma. Uus (kasutatud ebay-st) kannataks isegi tellida kui neelata alla mõru tablett, et saatmine läheb rohkem maksma kui osad. Siis aga lisandub see hirm kas üldse saadetakse ja kui palju tahab tolliamet endale saada.
Targem oleks siit üldse lugema hakata.
Kas on võimalik koduste vahenditega antud summutid "vaiksemaks" teha? Kui saaks bassi maha siis kannatab pikkasi otsasid lasta murevabalt. Proovisin kõrvatroppe aga need panevad kõrvad sügelema. Mõtlesin väga avatud kiivri peale aga neid mis meie teedel lubatud on saab jälle lombi tagant. Selleks ka pöördun siinse seltskonna poole.
Ning jah rattal on taga autorehv. Lombi taga on see üsna populaarne ning mõtlesin ka ära proovida. Esiveljele läks taha mõeldud mc rehv.
Tervitades,
Edgar Käreverest.
You meet the nicest people on a Honda!
Re: GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
Eks ikka, baffle'd sisse ja lähebki vaiksemaks. Netiavatustes nimetatakse sarnaseid asju ka db killeritest. Sul tuleks sinna ilmselt ikkagi mingi natuke tõsisem ja asisem, pikem baffle ehitada, võibolla siis näiteks vaheseinaga. Täiesti tehtav, aga lihtsalt mingi valmis "asjana" ostetav nähtavasti küll mitte. Kuigi no mine tea, kuskilt mere tagant jälle vb on ka...siit maalt ma ei usu
-
Teema algataja - Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Juun 2019, 15:21
- Tsikkel: Honda GL1800a
- Asukoht: Kärevere, Türi vald
Re: GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
Aitäh selle info eest. Uurin maad. Valmis asja ma ei lootnudki saada. Küll ma ise midagi kokku krutin kui teada saan mida ja kuidas kruttida.
You meet the nicest people on a Honda!
Re: GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
See on ilmselt rohkem töö plasmalõikuri ning keevitusega
aga jah, üldjoontes ka ise kokku "krutitav". Muidugi mingi enamvähem adekvaatne ettekujutus peaks olema ka sellest, et mismoodi need gaasikiirused seal maha saada (ehk müra) ja samas teha seda nii, et vastusurve ka meeletult suureks ei muutuks

-
Teema algataja - Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Juun 2019, 15:21
- Tsikkel: Honda GL1800a
- Asukoht: Kärevere, Türi vald
Re: GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
Esimene googeldus fraasiga dv killer andis miskised universaalsed jumpstükid mis sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] sisse keeratakse. Kui enam vähem paras mõõt leida siis peaks asjal jumet olema.
You meet the nicest people on a Honda!
Re: GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
Edgar, sa pidid Pärnusse tulema. Mul on sumpadel otsad vastu maad keeratud, see võibolla ka aitab? Saab pillid kõrvuti käima panna ja võrrelda.


Viimati muutis Henn, 17 Juul 2023, 21:16, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 8
- Liitunud: 12 Juun 2019, 15:21
- Tsikkel: Honda GL1800a
- Asukoht: Kärevere, Türi vald
Re: GL1800 väljalaske süsteemi muutmine
Ma tean. Mul läks enne väljasõitu nii kiireks igasugu asjadega ja kuna sa pidid ise ka reisile minema siis ma ei hakanud sind torkima. Tagasi koju tulen 20 augustil ja siis on kolm nädalat vaba. Usun, et suudame siis ühise aja leida.
You meet the nicest people on a Honda!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.