2007 Bandit GSF1250SA käivitumis probleem
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 70
- Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
- Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
- Asukoht: Pärnus.
2007 Bandit GSF1250SA käivitumis probleem
Tere
Ratas: 2007 Bandit 1250SA
Probleem: Ratast käivitades jääb mootor "lukku" ja ratta arvuti unustab ära kogu seadistuse nagu oleks aku lahti ühendatud. (selle ratta puhul siis muudab spidomeetri MPH kiirus süsteemi ja unustab ära kellaaja) Mingeid error koode ei tule ja uuesti ratast käivitama hakates käitub ratas nagu poleks midagi olnud ja käivitub normaalselt.
Probleem pole konstantne ja ei tundu sõltuma ei õhu temperatuurist, niiskusest ega mootori soojusest ja minu arusaamist mööda toimub täiesti randomilt.
Minu pakkumine ja küsimus: Ise hakkasin kahtlema väntvõlli sensorit (et äkki säde edastatakse selle infol valel ajal), kuid pole kordagi tähendanud et ratas näitaks pöördeid ebakonstantselt seega äkki kellegil on mingi soovitus mida peaks kontrollima? Ja võibolla isegi mingi tark soovitus kuidas seda teha.
Lisainfo rattast: Rattal powercommander, KN filter ja täispikkuses vahetatud väljalaske süsteem - juhuks kui see on oluline.
Ratas: 2007 Bandit 1250SA
Probleem: Ratast käivitades jääb mootor "lukku" ja ratta arvuti unustab ära kogu seadistuse nagu oleks aku lahti ühendatud. (selle ratta puhul siis muudab spidomeetri MPH kiirus süsteemi ja unustab ära kellaaja) Mingeid error koode ei tule ja uuesti ratast käivitama hakates käitub ratas nagu poleks midagi olnud ja käivitub normaalselt.
Probleem pole konstantne ja ei tundu sõltuma ei õhu temperatuurist, niiskusest ega mootori soojusest ja minu arusaamist mööda toimub täiesti randomilt.
Minu pakkumine ja küsimus: Ise hakkasin kahtlema väntvõlli sensorit (et äkki säde edastatakse selle infol valel ajal), kuid pole kordagi tähendanud et ratas näitaks pöördeid ebakonstantselt seega äkki kellegil on mingi soovitus mida peaks kontrollima? Ja võibolla isegi mingi tark soovitus kuidas seda teha.
Lisainfo rattast: Rattal powercommander, KN filter ja täispikkuses vahetatud väljalaske süsteem - juhuks kui see on oluline.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: 2007 Bandit GSF1250SA käivitumis probleem
Mis PC on? PCIII-d Hakkavad mingil suvalisel ajal imetrikke tegema.Proovi ilma powercomanderita.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: 2007 Bandit GSF1250SA käivitumis probleem
lõhnab kangesti kas aku defekti või siis akujuhtmete nõrga kinnituse järgi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1940
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 180 korda
- Kontakt:
Re: 2007 Bandit GSF1250SA käivitumis probleem
Pinge langus, kus minnakse alla miinimumi, süsteemi jaoks. Rohkem ei oska aidata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.