Enduro/krossi huvi (naine)

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ranel kirjutas: 12 Juun 2023, 10:03
mx77 kirjutas: 12 Juun 2023, 08:28
ranel kirjutas: 11 Juun 2023, 23:33
Tulka kirjutas: 10 Juun 2023, 20:27
Aitäh poisid, sain nii palju head infot 😊 vaatan siis neid krossikaid ja uurin traieli kohta ka. Seniks kuni ratast veel pole, käin niisama Männikul piilumas.

Hätta jään ratta valikul, siis küsin veel abi 😊
Pane end pigem autokooli ja peale lubade ära tegemist vaba valik. Krossika vedamine käruga/kaubikus on õudus. Enduro mugavam, kui võistelda ei taha. Enduroga sõidad kohale, teed oma tiiru ära ja sõidad koju tagasi. Leidub küllalt tänavalegaalseid (peaaegu) krossikaid ka.
100-200 kilomeetrit enduurokaga kohale sõita on mugavam, kui kaubikuga??? Ise kah usud või?
200km on sõit sõna otseses mõttes Eesti teise otsa. Ärme nüüd ekstreemsustesse ka lähe. Tallinna inimene ja käib Männikul piilumas. Pole küll Tallinnast, kuid Männiku on ju kiviga visata Tallinnast. Kirjutasin ka, et enduro mugavam, kui võistelda ei taha. Kui käid üle Eesti võistlemas, siis muidugi ratas kaubikusse, aga see polnud teemaalgataja teemapüstitus.
Kui palju sõidad, siis hakkab sama koht lõpuks üle viskama. Kaua sa seda Männikut ikka nühid, tahaks ju ka mujal sõita.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3140
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas ranel »

mx77 kirjutas: 12 Juun 2023, 10:09
ranel kirjutas: 12 Juun 2023, 10:03
mx77 kirjutas: 12 Juun 2023, 08:28
ranel kirjutas: 11 Juun 2023, 23:33


Pane end pigem autokooli ja peale lubade ära tegemist vaba valik. Krossika vedamine käruga/kaubikus on õudus. Enduro mugavam, kui võistelda ei taha. Enduroga sõidad kohale, teed oma tiiru ära ja sõidad koju tagasi. Leidub küllalt tänavalegaalseid (peaaegu) krossikaid ka.
100-200 kilomeetrit enduurokaga kohale sõita on mugavam, kui kaubikuga??? Ise kah usud või?
200km on sõit sõna otseses mõttes Eesti teise otsa. Ärme nüüd ekstreemsustesse ka lähe. Tallinna inimene ja käib Männikul piilumas. Pole küll Tallinnast, kuid Männiku on ju kiviga visata Tallinnast. Kirjutasin ka, et enduro mugavam, kui võistelda ei taha. Kui käid üle Eesti võistlemas, siis muidugi ratas kaubikusse, aga see polnud teemaalgataja teemapüstitus.
Kui palju sõidad, siis hakkab sama koht lõpuks üle viskama. Kaua sa seda Männikut ikka nühid, tahaks ju ka mujal sõita.
Ma saan aru, et siin osadel eesmärk neiut oma garaaži meelitada, aga Tallinna ümbruses on nii palju radu ja teid, et aastaga isegi parima tahtmise korral ei jõua neid kõiki läbi sõita. Ratas, mille ukse ette parkida saad ja kuhugi garaaži järgi sõitma ei pea ning kaubikule/haagisele laduma on alustamiseks igati ratsionaalne lahendus. Vähemalt siin Tartu kandi meestel on kombeks käia kergendurodega sõitmas. Täpselt sellised teed nagu teemaalgataja kirjeldas. Kõigil kergedendurod.
Päevane ring on 150-200km.
Tulka kirjutas: 08 Juun 2023, 14:18
lihtsalt paeluks erineval maastikul, liivas ja metsaradadel sõitmine, otseselt suurte kivide ja kändude otsas mitte (veel).
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Teema algataja
Tulka
Postitusi: 5
Liitunud: 08 Juun 2023, 11:33
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas Tulka »

Mul on jah hetkel huvi Tallinnas ja selle ümbruses sõita, tundub lihtsam korraldada ja küll tulevik teeb omad korrektuurid.
Ilmselt tulebki kuskile mingi garaaž leida, kust oleks hea otse sõitma minna. 😊
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ranel kirjutas: 12 Juun 2023, 10:12

Ma saan aru, et siin osadel eesmärk neiut oma garaaži meelitada, aga Tallinna ümbruses on nii palju radu ja teid, et aastaga isegi parima tahtmise korral ei jõua neid kõiki läbi sõita. Ratas, mille ukse ette parkida saad ja kuhugi garaaži järgi sõitma ei pea ning kaubikule/haagisele laduma on alustamiseks igati ratsionaalne lahendus. Vähemalt siin Tartu kandi meestel on kombeks käia kergendurodega sõitmas. Täpselt sellised teed nagu teemaalgataja kirjeldas. Kõigil kergedendurod.
Päevane ring on 150-200km.
Tulka kirjutas: 08 Juun 2023, 14:18
lihtsalt paeluks erineval maastikul, liivas ja metsaradadel sõitmine, otseselt suurte kivide ja kändude otsas mitte (veel).
Ma ei tea, palju siin Tallinna ümbruses neid kohti on kus tegelikult legaalselt sõita saab. Ega peale Männiku ja Jõelähtme rohkem ei teagi.
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Tundub, et need krossika soovikajad pole endurokaga sõitnud enne. Kui oleks, siis ei soovitaks seda algajale metsa. Ma olen mõnda algajat metsas näinud krossikaga ja neil kõigil on sõiduisu üle läinud (või lõpuks ikka enduroka ostnud).
Eks oleneb palju eelarve on aga soovitaks ikka tänapäevase enduroka osta, saad nautida sõitu, mitte piinata end.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas bitter »

Spoiler
2715 kirjutas: 11 Juun 2023, 23:26
bitter kirjutas: 11 Juun 2023, 16:53
See jutt, et endurokaga on kallim kukkuda kui krossikaga ja rohkem asju võib katki minna, on jama. Peeglid ja suunad võetakse nagunii küljest. Või siis suunakad tillukesed ja elastselt kinnitatud, pole vaja eemaldada. Jäävad üle esi- ja tagatuli, mis on väga hästi kaitstud. See peab eriline ebaõnn olema, et nendega midagi juhtuks.

Enduroka ja krossika raamigeomeetriad vist ei ole päris samad. Näiteks exc pealt krossikaraamiga yamu peale istudes oli minu jaoks suur vahe. Kui maastik lainesse läks, ja rattad maast lahti, siis mul ei õnnestunud Yamu suunata täpselt vajalikku suunda või soonde, ei osanud "täpselt" sõita. Eks ka vedrustuse seade oli võõras aga ikkagi, "perutava" mulje jättis. Näiteks sx-ga (ktm-i krossikas) ma seda ei tundnud. Osavam sõitja ilmselt paneb sellised asjad enda kasuks tööle.
Maitse asi aga mina eelistan igaljuhul krossirattaga sõita.
Ta on tõesti jäigem ja konkreetsem aga kui ta midagi teeb siis teeb ta kohe ära mitte ei tule amort järgmises augus lahti.
Järsku mäkke ronides näiteks YZ250 tahab esikahvlil et COMP keerata 3 klikki lahti et kerge esiratas maas püsiks ja on juba hoopis teisiti sõita.
WR tahab jälle krossirajal sõita saada kompressiooni 3 klikki kinni et mitte põhja minna ja esikahvlisse 30mm kõrgemat õlitaset et oleks pehme ja samas põhja ei lööks.
Võrrelda näiteks kahte Yamahat, WR450 ja YZ250 siis viimasega sõita on nagu oleks vanglast välja saanud.
Veel võrrelda, siis endurokal on esimene käik nii aeglane et sellega ei oska midagi peale hakata ja muidugi läheb ta väga kergelt keema ja pidevalt peab olema liikumises vähemalt 2-3 käiguga ning iga pausi ajal seisma jätma.
Kahetaktilisega aga harjutasin kohapeal seismist ja seistes üle puu minekut umbes 20 min mis teda soojemaks ei teinud kui sai kätt peaaegu radikal hoida.

Nii taustaks, et sellistes kohtades ja võistlustel ei käi kus rahvas ootab oma võimalust mäkke ronida seni kui esimesed uue ringiga jõuavad ning peale raja läbimist tuleb järgmine päev viia õhupuhasti kopsikust leitud kahepaikne metsloomade varjupaika ja vahetada kõik laagrid, kett ja piduriklotsid.
Võibolla neil Peegli tehtavatel üritustel on ka endurorattal rohkem eeliseid aga kui sõita saab pole tunda...
See enduroka ja 2t keemaminemise võrdlus on sul ... huvitav 8) . 300 tpi, mida teemaalgataja mainis, on 2t endurokas...

Aeglane 1. käik ... kas keegi sunnib seda kasutama tasasel avatud maastikul? Ära kuula hülge möla. 1. on aeglaste, tehniliste lõikude jaoks. Sobivam ülekanne = vähem siduri libistamist + parem pidamine. Eeldame ikka, et sõitja valib oludega sobiva ülekande. Kiiretest käikudest endurokal puudu ei tule.
Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 472
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Kuulge tegelased, tulge nüüd mõistusele ometi! Naisterahvas tahab vaikselt töristada metsas, asi mida saab kasvõi Goldwingi või krossikaga teha.
Tulka kirjutas: 08 Juun 2023, 14:18
lihtsalt paeluks erineval maastikul, liivas ja metsaradadel sõitmine, otseselt suurte kivide ja kändude otsas mitte (veel).
...
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas bitter »

Liivas vaikselt töristada minul pole eriti õnnestunud seni. Esimene katsetus oli 2takti endurokaga. GoldWing ja liiv - see kõlab nagu plaan.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 187 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas villy »

zorten22 kirjutas: 12 Juun 2023, 12:28
Kuulge tegelased, tulge nüüd mõistusele ometi! Naisterahvas tahab vaikselt töristada metsas, asi mida saab kasvõi Goldwingi või krossikaga teha.
Tulka kirjutas: 08 Juun 2023, 14:18
lihtsalt paeluks erineval maastikul, liivas ja metsaradadel sõitmine, otseselt suurte kivide ja kändude otsas mitte (veel).
Teemaalgataja sai postiivse emotsiooni ja tegi teema sõites 300-se kahetaktilisega päris enduroga. Vaevalt nüüd mingi mammutiga töristades sama oleks.

Krossirattaga ei jää keegi tavaliselt pikalt endurot sõitma nagu mainitud eelnevalt. Kui ihkad krossirada sõita , siis võta krossikas, kui mujal, siis enduro.

Ratast soovitada keeruline. Kui tahad põhiliselt Männikul ja Jõelähtmel käia ning ratast kärutada/kaubikus.(selleks pole lube vaja) siis Beta Xtrainer alustuseks(peaks otsima soodsat kasutatult). Neid vahest liigub väga värskeid ca 4k eur-ga.

Kui tahad pikemaid otsi kui niisama 2h rasket ja tehnilist, siis mingi väiksem 4 taktiline enduro. . Proovi võimalikult palju sõita erinevatega. Väga suur vahe on päris endurol ja teistel väikesekuubikulistel adventure ratastel. Nt crf300l vs ktm 350 exc, Beta 350, Sherco 300SEF. Kõik tunduvad esmapilgul võõrale samad aga esimene on tegelikult asfaldilt maas matkaratas ja teised endurod.

Edit: selline ratas võib olla ka hea sissejuhatus enduromaailma. Tegemist pigem teemat tutvustava masinaga, kui võistluse jaoks aga peaks olema väga lihtne käsitseda, ise pole sõitnud, konkreetse rattaga seos puudub
https://www.auto24.ee/soidukid/3861228
Viimati muutis villy, 12 Juun 2023, 16:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Junzu kirjutas: 12 Juun 2023, 12:15
Tundub, et need krossika soovikajad pole endurokaga sõitnud enne. Kui oleks, siis ei soovitaks seda algajale metsa. Ma olen mõnda algajat metsas näinud krossikaga ja neil kõigil on sõiduisu üle läinud (või lõpuks ikka enduroka ostnud).
Eks oleneb palju eelarve on aga soovitaks ikka tänapäevase enduroka osta, saad nautida sõitu, mitte piinata end.
Ma olen mõlemaga sõitnud ja ei näe enda jaoks suurt vahet. Pigem meeldib krossika vedrustus rohkem oma konkreetsusega.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2014
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas bitter »

Loogiline. Aga pole vist mõtet võrrelda sinu kogemust krossirajal (aastad ja sõidutunnid) teemaalgatajaga.

Täpsustan oma mõtet - Männiku liivastel lainetel EXC pealt SX-i selga istudes oli MINU jaoks kõik loogiline, ootuspärane - kohati lõbusam (sx oli uuem) Aga EXC seljast WR-i selga istudes oli tunne nagu WR oleks "äsja vanglast välja saanud." Pean silmas juhitavust, WR on krossika raamil minu teada. Männiku kogemust oli siis 30-40 h. Kõik 3 ratast olid 4 takti ja piisava minekuga.

Ma ei väida, et algajale krossikas ei sobi. Tuleks julgelt proovida, võib sobida. Amordiseaded, ülekanded, sadula ja lenksu kõrgus, heeblite asend jne. Tahan öelda, et kogenud sõitja vaatenurk on teine. Ka kogenud suusataja valib reeglina jäigemad saapad ja suurema raadiusega suusad kui algajale sobilik.

2 takti on lihtsam kallutada, lõbusam sõita aga pead kohe õppima efektiivselt maha pidurdama. MX-saapaga see polegi nii lihtne kohe. 4t pidurdab mootoriga, mugav aga ka ohtlik - võimaldab ajutiselt kõrvale hiilida õigesti pidurdamisest. 2t soodustab õigeid sõiduvõtteid.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2196
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 244 korda
Tänatud: 557 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

4t enduroka ülesõidukulu kütusele, rehvidele, mousse'idele ja mootoriressursile on jämedalt 1€/km. Ainuke tervemõistuslik põhjus miks seal sadulas sadu kilomeetreid asfalti tiksuda (olen seda teinud ja ei ole eriti fun) on see, kui võistluse reeglid nõuavad. Ja "Tallinna ümbruses" hakkavadki need metsikud rajad kuskilt Rapla ja Kuusalu kandist, enne seda on igal pool eramaad ja kurjad kohalikud. Männikul on tegelt keelatud sõita, eks minnakse ikka, aga mina isiklikult enam ei julge, liiga palju igasugu jama on ette tulnud. Jõelähtme on ainuke päris õige koht.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 187 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas villy »

Jesper kirjutas: 12 Juun 2023, 15:32
4t enduroka ülesõidukulu kütusele, rehvidele, mousse'idele ja mootoriressursile on jämedalt 1€/km.
Ootame Jyrxi päevikut nüüd Beta 350-e kulude kohta :twisted:

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Traiel unustage ära, istuda ei saa, see pill on kohapeal tasakaalu asjade jaoks, enduro jaoks ei kannata vedrustus ka eriti jne. Krossikas on liiga jäik (muudetav) sidur on järsk tihti ja gaas ka, hulludele võib ta metsas sobida, normaalne inimene võtab õigeks sõiduks õige ratta ehk siis nii nagu teemaalgataja juba proovis 2t enduro oli see "bakter", siis on loogiline ka seda teed minna. Kihutamisest pole keegi rääkinudki, aeglaselt põrgata mööda metsa krossika seljas või terve elu püsti peal olla traielil ei ole just mugavused ega õppimist soodustavad faktorid.
Kasutaja avatar

reinuvader
Postitusi: 266
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 22 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Tere!
Tore lugeda-kuulda, et üha suurenev huvi on ka tüdrukutel/täiskasvanud naistel motokrossi-enduro ehk motospordi suhtes! See on vaid tervitatav!
Aga selline konkreetne pakkumine, et otsi üles kontakt ja võta julgelt ühendust Karleen Randver-iga...kes on EMF-i motokrossi osk just naiste juht ja ise igati aktiivne ja kiire-kogenud võistlussportlane. Et nö naine-naisele...selgitusi jagada jne. Ta teeb ka naistele-tüdrukutele mõeldud treeninglaagreid/ päevi...ja Otepää kandis avati eile just tuliuus krossirada, et seal saaks ka rajal proovida(kuigi see rada nüüd lihtsate killast ei ole...harrastajatele mõeldes). Aga seal on ka piisavalt lagedat-ohutut heinamaad, kus harjutada...
Edu ja head katsetamist ja "Tere tulemast krossirahva hulka"!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

reinuvader kirjutas: 16 Juun 2023, 12:14
Tere!
Tore lugeda-kuulda, et üha suurenev huvi on ka tüdrukutel/täiskasvanud naistel motokrossi-enduro ehk motospordi suhtes! See on vaid tervitatav!
Aga selline konkreetne pakkumine, et otsi üles kontakt ja võta julgelt ühendust Karleen Randver-iga...kes on EMF-i motokrossi osk just naiste juht ja ise igati aktiivne ja kiire-kogenud võistlussportlane. Et nö naine-naisele...selgitusi jagada jne. Ta teeb ka naistele-tüdrukutele mõeldud treeninglaagreid/ päevi...ja Otepää kandis avati eile just tuliuus krossirada, et seal saaks ka rajal proovida(kuigi see rada nüüd lihtsate killast ei ole...harrastajatele mõeldes). Aga seal on ka piisavalt lagedat-ohutut heinamaad, kus harjutada...
Edu ja head katsetamist ja "Tere tulemast krossirahva hulka"!
Viska selle Otepää raja kohta mõni asukohaviide
Kasutaja avatar

reinuvader
Postitusi: 266
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 22 korda

Re: Enduro/krossi huvi (naine)

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

mx77 kirjutas: 16 Juun 2023, 12:47
reinuvader kirjutas: 16 Juun 2023, 12:14
Tere!
Tore lugeda-kuulda, et üha suurenev huvi on ka tüdrukutel/täiskasvanud naistel motokrossi-enduro ehk motospordi suhtes! See on vaid tervitatav!
Aga selline konkreetne pakkumine, et otsi üles kontakt ja võta julgelt ühendust Karleen Randver-iga...kes on EMF-i motokrossi osk just naiste juht ja ise igati aktiivne ja kiire-kogenud võistlussportlane. Et nö naine-naisele...selgitusi jagada jne. Ta teeb ka naistele-tüdrukutele mõeldud treeninglaagreid/ päevi...ja Otepää kandis avati eile just tuliuus krossirada, et seal saaks ka rajal proovida(kuigi see rada nüüd lihtsate killast ei ole...harrastajatele mõeldes). Aga seal on ka piisavalt lagedat-ohutut heinamaad, kus harjutada...
Edu ja head katsetamist ja "Tere tulemast krossirahva hulka"!
Viska selle Otepää raja kohta mõni asukohaviide
Hei-mx77...hetkel veel EI viita midagi, sest meil pole veel reegleid paigas, et mis päevadel-kl seal sõitmine saab toimuma. Ja kogu info tuleb Otepää MC/FB lehele ülesse või siis Karleeni käest otse. Minul endal FB ei ole-ega tule....ma pigem eelistan, et "räägi inimestega" :D
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”