Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Leidsin oma failide hulgast alloleva teksti. Metadata ütleb, et fail on loodud 25. sept 2013. Mulle ei meenu, et ma seda kirjutanud oleks või kus kohalt ma sellele mõttele ja miks tulin. Ei kõla väga minu moodi aga ju ma sain kusagilt inspiratsiooni. 10 aasta on möödas - pea pole prügikast. Mulle tundub olevat hea meelelahutus. Nautige ja ärge (liiga) tõsiselt võtke.
-------
Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Kui sul ühel heal päeval peaks ümbritsevast maailmast kõrini saama, siis pole meeleolu parandamiseks midagi etemat, kui üks innustav surmakogemus. Ma tean, millest ma räägin - üks selline ohtlik iludus seisab mu kodu ukse ees.

Me kutsume seda omakeski hellitlevalt tsikliks. Kui aus olla, kui sul seda pole siis sa peaksid endale kiiremas korras ühe hankima. Sellega kaasnevad vaid plussid. Vaata: soodne kindlustus, madal kütusekulu, tasuta parkimine, ei mingeid närvidele käivaid turvavöid ega tagaistmel jauravaid jõnglasi. Ja kõige tipuks: kaks, jäävalt ebastabiilsust sümboliseerivat ratast. Eelnev peaks olema tuttav igale siinse saidi külastajale.

Tunnista endale, et istudes ummikus autoroolis ja silmates ühtäkki möödakihutavat mootorratturit, sinust vaid mõne sentimeetri kauguselt (blondi naisolevuse tihedas, soojas embuses), tunned instinktiivselt vihkaklompi kurku kerkivat. Kuradi raibe!
See on luuseri loomulik ja ehe reaktsioon loodussõbra siirale ja vahetule ökoenergia pahvakule. Hoolimata esmasest (eksitavast) muljest on apehangerite otsas rippuv ja hingematvalt haisev Hareley ratsanik (ja tema blond kaaslane) riskimas oma eluga vaid selleks, et kulutada vähem bensiini, rehve, teepinda ja tervet mõistust, kui ükskõik millline, suvaline teine liikleja oma besiiniõgardist linnamaasturis.
Mootorrattur on moodsa aja kangelane, naftasõdade tõeline guerilla. Mootorrattur ja tema liigikaaslased on moraalselt oluliselt paremal positsioonil, kui bensiini neelava või laste orjatööga valmistatud Toyota Priuse roolis istuvad “loodussõbraliku” pereauto omanikud. Isegi Tesla ei saa siin löögile, hoolimata oma näilisest rohesõbralikkusest.

Mõistagi, ratturid liituvad pahaendeliste nimedega ühendusetsse nagu “Mongolid”, “Põrguninglid” või “Bandidos”. Seda kõike vaid varjamaks oma tõelist, loodusõbra ja planeedi Maa kaitsja olemust. Väljendub see pisiasjades. Nagu see, et nad ei pese end peaaegu mitte kunagi, kasutavad harva tualetti ning ei tõmba eales seal vett. Ohver tuuakse puhta loodusele, edasikestvusele ja jääkarude paremale meeleolule.

“Ei, sa ei saa laenata minu oma!” Mootorrattaid, nagu ka relvi, narkootikume ja viina ei saa sõbra käest laenata. Peaasjalikult neis leiduva autentse surmakogemuse pärast. Keegi ei saa hoida sul käest kinni ja talutada millegisse nii äraütleamta lahedasse, nagu elu vägivaldne ja ootamatu lõpp. Ei, ja veelkord ei! Seda üksildast teekonda pead sa läbima ihuüksi ja omal käel.

Niisiis, tule ja liitu mootoratturite sõbraliku perega ja naudi sportlikke kilomeetreid kuni oma elupäevade lõpuni. Sõltumata sellest kui pikaks (või siis lühikeseks) need parasjagu kujunevad. Allpool mõned näpunäited selleks, et asi kiiresti ja korralikult “käima” saada.

Esiteks, ära käi ringi ning kella kõikjal oma otsusest osta mootorratas. Hoia mokk maas ja keel hammaste taga, sest sinu pere (ja kõik, kes sinust vähegi hoolivad) asuvad koheselt sulle auku pähe rääkima. Lootuses, et sa loobud sellest üliohtlikust mõttest. Veenvuse huvides valavad nad tavaliselt pisara või kaks. Äärmuslikul juhtumil terve oja. Neetud olgu need, kes sinust hoolivad ja sind armastavad - mida nemad ka õige elust teavad!?

Sinu nõndanimetatud perliikmed on keskendunud Õhtulehest ja Kroonikast loetud riskidele ja masendavatele õnnetustele, unustades täielikult sõidu plusspooled. Näiteks tervislikkuse. Mootorattur ei saa näiteks sõidu ajal suitsetada. Tervislik, kas pole? Lenksus pole võimalik kuidagi mobiiltelefonis feissari vestluslõime süveneda ja seega õnnetust põhjustada. Väga tervislik. Sa saad kiivri sees nutta nii-palju, kui süda lustib ja keegi ei näe seda. Nojah, nutmine pole nüüd just päris tervisevärk aga rohkem ei tule mul hetkel meelde.

Räägitakse, et esimene nädal pidi olema värskele ratturile kõige ohtlikum. Kui nüüd muidugi viimast nädalat mitte arvesse võtta. Võllanaljad on “elundidoonoriks” olemise üks lahedamaid külgi. See on kohandumise märk, sest tänavatel läheb elu päriselt karmiks. Liiklusummikud, mootoriving, tänavamüra ning vihased kaasliiklejad. Turvaline sõit tähendab väga lihtsate valikute tegemist mõne hetke vältel. Ükskõik milline nendest rutakatest otsustest võib osutuda viimaseks. Suure tõenäosusega määrib sinu kõrvalsõitev taksojuht parasjajgu oma friitkarulitele ketsupit peale samal ajal ise vasakpööret sooritades ja telefonist tüdruksõbra SMSi lugedes. Kõmaki! Kõik need õiged valikud ei loe nüüd enam sittagi. Seega, võta asja huumoriga (niikaua, kui see võimalik on).

Sul läheb vaja korralikku oranzi või roosat nahktagi ja kiivrit, soovitavalt helesinise mohawkiga.
Inimesed kalduvad arvama, et tsiklistid kannavad silmapaistavalt nõmedaid kostüüme sest, et nad on idikad. Pole mitte ligilähedaseltki tõe moodi. Tsiklistid riietuvad, kui poolearulised selleks, et liikluses silma paista. Sama värk on mürisevate summutitega. Rattur soovib siirast südamest, et sa autojuhina vihkaksid teda. Kui vihkad, siis märkad. Mittemärkamine võib olla fataalne. Kui paljud minu kaherattlistel ratsutavad vennad ja õed näevad täna õhtul päikeseloojangut Valhallas? Ilmselt mitte piisavalt, et peatada globaalne soojenenmine.

Siin pole selgelt põhjust ega tagajärge. Sõltumata sinu oskuste tasemest võid sa kohtuda auto, traktori või vikatimehega. Nii vanad maanteehundid, kui ka napi pagasiga verisulis algajad aetakse alla suvaliste roolikeerjate poolt, kes on parasjagu ametis insta skrollimisega, värvivad huuli või otsivad istme alt mahakukkunud võileiba. Siin pole enam suurt miskit teha (välja arvatud ehk, et saata järeläänud lihaskeha elundipanka).

Enamus tsikliste arendavad endas välja spirituaalse külje, sest hulk nende sõpru ja kaaslasi on ootamatult manalasse varisenud. Kohusetundliku ratturina õpid sa peatselt valdama väikseid nippe, nagu näiteks põuepudel matuseülikonna põuetaskus mootorrataõnnetuses hukkunud sõbra matustel.

Järgmine samm teel mootorratturiks on valida välja õiget marki tsikkel, mille sadulasse sa kavatsed ronida. Tsikkel on oma olemuselt pigem moeaksessuaaar umbes nagu müts persele. Alljärgnevalt mõned näpunäited persemütsi valikuks ja ühtlasi selgitus millise mulje see sinust võib jätta. Harley Davidson - kui sa pole hambaarst või advokaat, siis 90% tõenäosusega vajad sa hädasti nende mõlemi teenuseid. Honda - siidikäpp. Triumph - britilik snoob. Kawasaki - niidab Armeenalsi nagu türgi sõdalane. Honda Goldwing - pool limusiini. BMW sellid - liiga palju Veriseid Meerisid ja otstarbetut sissetulekut. Ducati - selgelt kristlik kasvatus aga armastab seljuures märatseda. Kahetaktilised ja krossikad: sa pead olema eostatud ööklubi peldikus, muid valikuid siin pole.

Surmalõksu hankides peaks ostja kindlasti ka silmas pidama iga üksiku brändi töökindlust ja usaldusväärsust. Kui võtta aluseks ajalugu, siis Bawarian Motor Works on kinnitanud oma võimekust kõikidel maastikutüüpidel, näiteks välksõja käigus Moskvasse, närinud end läbi Tuneesia tasandikest ja lennanud üle Briti kanali. Keegi pole kunagi kuulnud midagi Harley Davidsoni lennukist. Selle üle tasub natuke mõtiskleda.

Ole oma kultusobjekti valikul hoolas. Vali nii, nagu otsiks uut jumalt, paremat religiooni, sest edasine on ootmatult sarnane. Tulevikus hakkad sa regulaarselt külastasama tsiklitöökoda, jooma odavat veini ja maksma kümnist. Aga no, summad saavad muidugi olema märkimisvärselt suuremad, kui kümnis. Enesest mõistetavalt. Esimene ja kõige põhilisem mootorrattaremondi rusikareegel on, et keegi ei suuda ühtegi mootorratast päris lõpuni ära remontida. Alati on seal midagi veel teha. Seega, seebita oma mehhaanikajumalat hoolsalt ning aja jooksul võib juhtuda, et õpid teda mitte vihkama (kuigi jah, ausalt, enamasti mitte).

Mehhaanikud ajavad segast juttu, kasutavad arusaamtuid termineid ja küsivad alati rohkem raha kui sa oled üldse võimalikuks pidanud. Lõpuks hoiavad nad tsiklit kuu aega töökojas ilma sealjuures vähimatki tegemata. Aga sa ära karda hirmuäratavat mehaanikut, ära häbene. Aja end kohevile, tee suuremaks ja käitu julgemalt. Too sobivaid ande nagu viski, viin ja blondid neitsid.

Kui esimene ohverduspidu õnnestub ja sa paistad mehaaniku silmis piisavalt cool olevat siis võib isegi juhtuda, et ta hakkab teesklema nagu plaaniks ta su tsiklit päriselt remontida. Uskuge, see on korralik edusamm. See annab sulle võimaluse veelkord rääkida töörahast. Summad on nüüd natuke suuremad. Või siis palju suuremad. Selge on igal juhul see, et hind läheb alati üles. Aga kes sa selline oled, et hinna üle vigiseda?! Sisepõlemismootori silindris peab põlema kuldse leegiga sinu viimnegi liberaalsuseraasuke, et liigutada sinu ihaldusväärset ja raudset ratsut. Alkeemia pole kunagi odav olnud! Lõuad pidada ja edasi teenida! Ükskõik, mis mõtted su peas ka ei keerleks ja millised fraasid keelele ei tikuks: pea lõuad ja lao papp letti. Sest, teine oluline motoreegel on: mootoorrattad ütlevad pidevalt ja kõige ebasobivamal hetkel üles ning vajavad alailma mehaaniku abikätt. Sa tuled töökotta veel tagasi. Müts peos ja aladlik ilme silmis. Vihjeks: kui mehhaanik tõesti viimaks kohe päriselt töö ette võtab siis tee end nähtamatuks ja neel alla kõik (eeldatavasti lollid) küsimused, mis sulle keelele tikuvad. Las jumal töötab.

Kui sa lõpuks selle monstrumi liikuma saad, siis tunne on meeliülendav. Jumalad sasivad su juukseid ja muusad vilistava hammaste vahel, kui sa kihutades läbi kurvide tuiskad. Aga mis-iganes. Tsikkel on emotsionaalne kogemus ja iga emotsionaalse kogemuse juures on alkohol abiks. Tsiklid pole selles osas erandid. Kained inimesed ei sõida ummikus autoderivi vahel, mille juhid ennastunustavalt nutiseadmetest pornot või feissbuuki vahivad.

Nii nagu kõikide surmakogemustega on ka siin võtmeküsimuseks sobiv doos. Ehk milline on täpselt sobiv kogus meelemürki ohutuks piloteerimiseks silmapiirini ulatuva autorivide vahel. See on võtmeküsimus.


🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Fox
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Fox »

Lõbustav lugemine kulub argipäeva alati ära, tänan :)
Macintosh kirjutas: 23 Mai 2023, 12:14
Näiteks tervislikkuse. Mootorattur ei saa näiteks sõidu ajal suitsetada.
Kergelt teemast mööda aga mul üks sõber linnasõidul küll kuidagimoodi suitsetas. Punase foori taga läitis sigareti põlema ja siis sõidu ajal kuidagi siduri käega opereeris tuha pudistamist või nii. Cool nägi välja 8) aga iseasi kui nauditav see tegevus talle oli.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Fox kirjutas: 23 Mai 2023, 14:23
Lõbustav lugemine kulub argipäeva alati ära, tänan :)
Macintosh kirjutas: 23 Mai 2023, 12:14
Näiteks tervislikkuse. Mootorattur ei saa näiteks sõidu ajal suitsetada.
Kergelt teemast mööda aga mul üks sõber linnasõidul küll kuidagimoodi suitsetas. Punase foori taga läitis sigareti põlema ja siis sõidu ajal kuidagi siduri käega opereeris tuha pudistamist või nii. Cool nägi välja 8) aga iseasi kui nauditav see tegevus talle oli.
Ma tunnen ka ühte tsiklisti, kes suudab sõidu ajal suitseatda. Aga see on siiski pigem erand, kui reegel.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Täiskõrge klaasiga ja lahtise kiivriga pole see suitsetamine mingi suur kunst või probleem.
Goldwingiga näiteks ;)
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Krl »

Naiste jaoks ka pole aega. Eks see säästab tervist kõvasti.
Kasutaja avatar

The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Fox kirjutas: 23 Mai 2023, 14:23
Lõbustav lugemine kulub argipäeva alati ära, tänan :)
Macintosh kirjutas: 23 Mai 2023, 12:14
Näiteks tervislikkuse. Mootorattur ei saa näiteks sõidu ajal suitsetada.
Kergelt teemast mööda aga mul üks sõber linnasõidul küll kuidagimoodi suitsetas. Punase foori taga läitis sigareti põlema ja siis sõidu ajal kuidagi siduri käega opereeris tuha pudistamist või nii. Cool nägi välja 8) aga iseasi kui nauditav see tegevus talle oli.
Linnakiirustel ei näe üldse probleemi sellega. 8)
445CI V8 ja ZZR

RalfMoon
Postitusi: 24
Liitunud: 22 Mai 2017, 23:20
Tsikkel: Z900
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 3 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas RalfMoon »

pläru hambus käike vahetada pole eriline probleem. Pigem siis kui kiirused tõusevad või on kinnine kiiver :D
Ex: z750,hayabusa,duc 999,yamaha xv950,diavel 1250, ktm 1290,buell 1200,z900
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas bitter »

► Näita Spoilerit
Ma aegajalt näen teda Lõõtsa tn foorile lähenemas, sigaret hambus. Järvevanasse jõudes peaks hõõguva suitsuga huvitavaks minema, seal ei sobi enam vaikselt töristada ju.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

► Näita Spoilerit

Ma olen kord teda järvevanal sigaretiga näinud. Vist ainuke kord elus, kum ma temaga täiesti lambist keset tänavat tsikli sadulas kokku juhtusin.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Varalahkunud kamraad ostis samuti lahtise kiivri, et sadulas suitsetada... kuid see polnud lahkumise põhjuseks.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas pühak »

Einoh, omal ajal näiteks Timo Salonen ja Juha Kankkunen tõmbasid kiiruskatse ajal suitsu. Kankkuse kaardilugeja Juha Piironen rääkis kunagi, et Kankkunen palus tal poole kiiruskatse pealt suits süüdata ja ette torgata. Piironen ütles, et ok, aga ma panen siis omale ka suitsu ette. Nii nad siis kihutasid ja suitsetasid, tulid maailmameistriteks ka. Neil oli jah, tõsi küll, klaas ees, aga tegemist oli autos ikkagi omajagu. Lapsepõlvest mäletan, kui 99% kiivritest lahtised olid, et linnasõidul oli mõnel tsiklimehl ikka tobi hambus. Klaasi ka reeglina polnud, mis terve näo oleks ära katnud, ainult sõiduprillid olid meestel ees. Sääreväristajate ja mopeedidega tohtis siis ilma kiivrita sõita, selliste sangas oli suitsetajaid tüki maad rohkem veel.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

LaurPajula
Postitusi: 1
Liitunud: 29 Juun 2023, 12:05

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas LaurPajula »

Eile umbes 23:00 Vasalemmas Keila Haapsalu mnteel 50 alas sõitis mingi punt rattaid umbes 200 km/h kolme esimest ma ei näinud, õnneks kuulsin, ku nad künka tagant ilmusid, sõitsin teele, kui tulid järgmised, üks isegi vilgutas, sain käpelt üle tee sõidukaga.
Kaubikuga oleks olnud kange tahtmine seisma jääda, jumala eest tõmmake ennast täpiks, kasvõi läbi kaubiku seina.
Selline kiirus asulavahel ei ole ok!
Võiks ju arvestada, et teid pole näha, ja te ei näe ka ise kuigi kaugele ette ja samas kohas on terve hulk teeotsi kus keegi võib teele keerata.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

See on FB'i Tsiklirahvas, ühe ingliskeelse kodaniku organiseeritud sõidubande....

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Noh, ega selle mõistusega on jah, säänne lugu, et kõik pole päris võrdselt saand... mõni tunneb ikka, et talle/neile on rohkem lubatud.

Edit:
Ja kui nüüd natuke teemasse tagasi tulla, siis vahepeal jooksis silm foorumi jalusest ning tänamise-asjast üle ning märkasin, et saan alandlikkust praktiseerida ja pista Mac'ile tuhandenda pöidla p... tähendab, tõsta Mac'ile tuhandenda pöidla püsti. Aga tegelikult väärib see fisolofeering ka muidu tähelepanu.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

Paar päeva tagasi Tartus põrutasin HD 48ga seisvale politseibussile tagant sisse. Eeldamine on kôigi ebaônnestumiste ema on keegi öelnud. Mina eeldasin, et ju selle saja meetri ajal kolonn liikuma hakhab. Aga esimene oli mingi Captain Slow. Kindlustuse Tegime mingis äpis ära. Noored politseinikud olid osavad. Kõrvalistuja politsetibi oli rohkem ehmatanud kui mina. Tartus Turu jõe ristis. Kolonn ei hakanud rohelisega liikuma. Mina parem ale vangla poole keerasin. 15 cm vasakule vbl jalg otsast. Asfalt oli ka libe. Bussid on seal sõidujälje ära lihvinud. Politseitibi ütles kui pauk käis olin ma juba haljasalal mitu meetrit eemal. Tegin äki tireli ka. Avarii korrapidaja ütles et sa oleks ju läbi mahtunud. Mina et palun tehke proovi. BTW ise olin 32 aastat Tartus kriminaalpolitseis. Ülekande vahetamise- ja Hi Hati jalg mõneks ajaks rivist väljas😁
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas sepp »

53FT kirjutas: 23 Juul 2023, 11:40
BTW ise olin 32 aastat Tartus kriminaalpolitseis.
See ütleb kõik ja seletab ka eelmised Sinu postitused kenasti lahti.
Peaks olema ju kõva närviga, aga kui mindi vasakult ja paremalt mööda, siis oli "ema-ema"
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

A. D. 1972. Tartus.
Kriminaalpolitseis sai jah teenitud 1991-2022
19 aastaselt kriposse-koristajana võib-olla. :wack:
Mac,pane see 53FT riiulisse,mõtetu troll.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Siin formuleerub vaikselt suunas, et kui korralik kausitäis "trollitoitu" lauale tõsta, siis...
Hetkel on mõned murdnud "trolliküpsisest" paar proovitükikest, ilmselgelt isu tundub olevat :D
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

Reg märk on 53 FT. HD Sportster 48. Mõnus madal Bulldog😁 1991 oli Eestis olukord selline, et pärast poolt aastat Paikuse “ellujäämislaagrit” sai kriminaalpolitseisse. Piirkond Veeriku. Annelinna ei tahtnud. Ise paras Annelinna kraade. Ema ei ole elus appi hüüdnud.Vbl räige pohmakaga😁 Viimane suurem juhtum, milles ma osalesin oli Tartu Ülikooli peahoone süütaja tabamine. Uskuge mind selle mehe vastu tõendi äratoomine vajas väga külma närvi ja ema ma appi ei kutsunud. Visuaali aastast 2016 võite näha minu kohta youtube mel lahendab kuritegu. Kaldaluga on mul muide üldse pmaette teema. Ma avastasin tema pommiähvarduse ETV Tartu stuudiole sügisel Nagu aru saada siis minu nimi on Jaan Tomingas. Praegu naudin väljateenitud pensionipõlve. Sõidan Harleyga, mängin suvilas trummi, teen väikest tööotsa ka. Jne. 2000 -2007olin autogrupis. Kui keegi mäletab seriaali the Shield siis u nii me toimetasime tol ajal😁 Noored kuumad krimkapoisid. https://www.google.com/search?q=tartu+a ... ent=safari Uskuge mind, läheb rohkemat vaja mu närvi ajamiseks, kui et üks kakajunn minust paremalt möödub… Ahjaa 2007-2019 olin otsapidi märulipolitseis ka😁https://www.google.com/search?q=jaan+to ... -serp#ip=1
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Piipz »

pühak kirjutas: 31 Mai 2023, 15:27
Einoh, omal ajal näiteks Timo Salonen ja Juha Kankkunen tõmbasid kiiruskatse ajal suitsu. Kankkuse kaardilugeja Juha Piironen rääkis kunagi, et Kankkunen palus tal poole kiiruskatse pealt suits süüdata ja ette torgata. Piironen ütles, et ok, aga ma panen siis omale ka suitsu ette. Nii nad siis kihutasid ja suitsetasid, tulid maailmameistriteks ka. Neil oli jah, tõsi küll, klaas ees, aga tegemist oli autos ikkagi omajagu. Lapsepõlvest mäletan, kui 99% kiivritest lahtised olid, et linnasõidul oli mõnel tsiklimehl ikka tobi hambus. Klaasi ka reeglina polnud, mis terve näo oleks ära katnud, ainult sõiduprillid olid meestel ees. Sääreväristajate ja mopeedidega tohtis siis ilma kiivrita sõita, selliste sangas oli suitsetajaid tüki maad rohkem veel.
Omal ajal ka Nõmmel suusahüppekunnid tegid suitsu, kui alla metsa jõudsid, enne, kui üles tagasi treeneri nägemisulatusse hakkasid tulema. Ja tegelikult pea terve koondis kimus, kuid mingil hetkel hakati rohkem huuletubakat kasutama,
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

Me käisime Mäe Käärakul võrkpallilaagris salaja Priimat tõmbamas😁
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

53FT kirjutas: 24 Juul 2023, 07:30
Ema ei ole elus appi hüüdnud.Vbl räige pohmakaga😁
Miks sulle tundub, et see on õige kanal enda penskari frustratsiooni ventileerimiseks ning autobiograafia avaldamiseks? Sest sul on võrr? Või sulle tundub, et siin oh justkui sihtgrupp õige? Keegi teine ei taha enam kuulata? vms? (togi) ?
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

Kutsun oma oponenti üles rahunema…😁

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas morse »

Mul juba tekkis huvi. Värvikas tegelane tundub :)

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

Ketsipiduriga võrr oli jah kunagi. Ihaste metsas sai sellega ikka ekstreemi tehtud ja trikitatud.kuidas aga 1200cm HD 48 võrriks kvakifitseerub, jääb mulle arusaamatuks. Vbl mingit tsiklimeeste siseringi naljad.
Viimati muutis 53FT, 24 Juul 2023, 11:52, muudetud 1 kord kokku.

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

https://www.google.com/search?q=hd+moto ... PAP_LuxkAI Soovitan sealsele turundusosakannale ka teada anda et nad võrre toodavad. Võibolla võtavad midagi ette😁

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

Riiulisse tõsta? Vbl kunagi olengi kolumbaariumis riiulil😁

53FT
Postitusi: 66
Liitunud: 23 Juul 2023, 11:29
Tsikkel: Sportster48

Re: Avariid, kukkumised, vigastused ning täielik häving. Tasuta sõite pole olemas.

Lugemata postitus Postitas 53FT »

Aga PEACE, mu kallid kriitikud. Peace märk on see muide, mis ühel rindereportelil rinnas on.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”