Gasgas ES 700 '22

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

Proovin ka mingit päevikut oma rattast pidada, äkki on kellelegi kasuks nagu mulle mõned teemad siin on olnud.

2020 kevadel sai load tehtud ja asfalti nühitud SV1000ga kuni tekkis mõte midagi huvitavamat kogeda. 21-22 talv sai veedetud erinevaid TET videosi vahtides ja tulemuseks sai kevadel ostetud KTM 390 Adventure (müügis ja tuleb teema siia ka varsti, palju lisavarustust). Sai edukalt sellega TETi sõidetud ja hakkas veelgi enam meeldima. Sel talvel sai jällegi palju YTs ringi vaadatud ja tundus, et võiks midagi uut proovida.

24.02 sai vähe ootamatult ära toodud Gasgas ES 700, 2022 mudel ja odonäit 0. Algselt ei plaaninud nii uut ja kallist ratast osta, kuid üsna hea diil oli enda arvates.

Ostes olid lisana juba küljes:
  • Wings sumpa
  • Bajaworx Dualsport kõrgem esiklaas
  • Doubletake klapitavad peeglid
  • Powerparts küljejala laiem tald
  • Powerparts Ergo iste
  • Powerparts -40mm madalduskit (vedas, kuna ise 168 pikk)
  • Powerparts tagumine rack
  • Powerparts mingi tail tidy lahendus
  • Powerparts crash bar
Lisaks plaanin selle hooaja jooksul veel lisada:
  • Küljejala anduri eliminaator
  • Mingisugune kinnitussüsteem Quadlockile (hetkel silma jäänud Perunmoto handlebar clamp, sinna vajaminev kinnitus peaks mul olemas olema)
  • Paremad käekaitsmed (alu raamiga)
  • Jalarauad (suuremad ja veits allapoole)
  • Mingi kotilahendus külgedele, ilmselt Kriega ja mingi koti saab tagumisele rackile ka vajadusel aretada
  • Lühem siduriheebel
  • Lenksu riserid
  • Uued rehvid, sissesõidu teen TKC-dega ära ja siis ilmselt Tractionator Desert + D952 kombo
Pikemas plaanis, mis on netist silma jäänud:
  • Siduri töösilinder (Oberon, pole kursis kas ja kui tõsine probleem see on aga see silma jäänud)
  • Rade lisapaak + airbox kit (kui tuleb siis ilmselt ka mingi remap selle ja Wingsi jaoks, Tartus keegi teostab kuidagi?)
  • Mingid mootorikaane kaitsed? (jällegi pole hetkel kursis kui tõsiselt mul hetkel neid vaja on)
  • Paagikork (+1 eelmisele)
  • Subframe tugevduskit (+1 eelmisele)
Pildid tulevad hiljem, kui garaazi satun. Kui kellelgi on arvamusi või soovitusi toodete ja eelnevate listide osas, siis tuld!
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas villy »

Hei

Jääme siis pilte ootama =)

Küsimuste kohta, vastan niipalju kui ise kasutanud/lugenud ja oskan 690 pealt paralleele tuua.

* Siduri töösilinder - '22 mudelitel on juba tehasest uue disainiga kolb ja selle tihend ja ei tohiks muresid olla. Vähemalt KTM-l nii, loodetavasti ka GG-l. KTM-l ja Huskyl oli recall vanematel ratastel, uuri kohalikult GG diilerilt su ratta kohta.

*Rade lisapaak - seda kiidan, lisaks tuleb Rade õhufilter ja seda korralikult hooldades hoiab ka airboxi tolmuvaba.. saad 13,5+ ca 6L kütust väga kompaktselt rattal. 350-400km offroad range

*Wingsi sumpa ja remap. Kasutan viimast koos "silent kit" -ga ja seal õhuvool piiratud piisavalt, et remap vajadus puudub. Samuti võib ka tavaliste dB killeritega vajadus puududa. Remap tuleb rohkem teemaks kui Rade intake paned.
Mul on EURO4 ECU ja töötab veidi teistmoodi kui su Ratta EURO5 ja seetõttu raske konkreetseid soovitusi jagada. Ühel foorumlasel, kel samuti EURO5 ratas, on hea kogemus Coober Ecu toodetega https://www.coober.eu/product/gg-700-series-lm-ecu/

*Paagikork - Kasutan ise Vanasche oma. Uuematel mudelitel ei ole see originaal kael enam nii halb, et kogu muda paaki läheb aga siiski pead olema ettevaatlik ja see abiks, lisaks jääb ära see tüütu võtmega juramine. Ise kasutan Vanasche oma aga ka 3Dmoto oma oleks palju odavam alternatiiv. Ei ole hädavajalik aga mugavam.

*Küljejala anduri eliminatoriks ma lihtsalt kerisin olemasoleva anduri koos oomipoest ostetud magnetiga istme alla.

*Kriega kotid on tõesti head, taluvad kukkumist, püsivad seest kuivad ja on kerged. Miinuseks see, et pole eraldi sahtleid, raskem organiseerida.

*Mootorikaane kaitsmeid ei kasuta ja üldse suhtun sellesse kaitsmete teemasse ettevaatlikult, kiputakse üle pingutama. See ratas üldiselt talub kukkumisi hästi. Siiski õnnestus mul eelmine aasta radikas katki kukkuda ja peale seda koos uue radikaga panin Outback Motortrek minimalistlikukd radika kaitserauad külge.

*Subframe tugevdused - Ma ei tea. Uue disainiga ratastel 2019+ pole need juhtumid enam nii sagedased. Hüppest maandudes soovitan mitte istuda :D Seni pole oma paksu persega katki neid teinud ja ratast ei hellita.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Tere.

Küljejala anduri saab edukalt lahendada külgeteibitud magnetiga. infot selle kohta on netis 701/690 teemades omajagu.
Barkbusters käekaitsed on ok kui just päris endurot ei sõida/kuku. powerpartsi alu raamid on sama tootja omad.
madaldatud jalarauad sinu kasvu juures on natuke küsitava väärtusega modifikatsioon tegelt. lihtsalt suuremad on powerpartsi listis ka olemas. muidugi alu + poltpiigid on mugavamad. minul on Rade omad a need olid pealt 6mm tahapoole längus... täiesti vale asend tegelt. ma enda omi täiustasin veits nii, et jalaalune loodis oleks ja nüüd on väga ok. aga samas pool maailma sõidab nendega ja keegi ei nurise.
Küljekottidest Kriega on ilmselt kõige lihtsam ja odavam ok variant. ise kasutan ka, Kriega OS-24+US10. minul andis veekindlus küll õige ruttu alla, uued sisekotid maksid 12 euri tk. mina nii ülevoogavalt vaimustuses ei ole nendest a ega midagi paremat ka võtta ei ole.
lühem siduriheebel... ma algul proovisin, panin pika tagasi. tänu alu raamiga käekaitsetele ja shifterile pole nii oluline minu arvates. ega mingeid jube kutsuvalt häid ja ägedaid pole ka leidnud.
Lenksu raiserid sinu kasvu juures on küll täiesti vale tee :) isegi kui sa tahad sõita ilusti sirge seljaga ja keset sadulat istudes nagu paraadil siis on ka oem kõrgus sulle õigem. kiireks maastikusõiduks peaksid pigem madalama lenksu poole vaatama. näiteks Renthal 999.
Kas sul on väljatoodud rehvidega endal kogemus või lugesid netist, et paljud kasutavad ja tahad endale ka? vaata Michelini Trackereid ka ;)
Siduri töösilindri mure peaks olema nüüdseks lahendatud. 21MY tulid juba uuendatud pumbaga.
Rade õhufilter on abiks küll. oem paber element laseb igaljuhul tolmu kolinal läbi. üldse on originaal filtri/õhukopsiku ühenduse lahendus vast kõige halvem, mis kunagi tehtud on :) ECU remapi oleks euro5 tsiklitele hädasti vaja küll. lamda dongel vist aitab mingil määral a kindel on see, et jube lahjalt nad käivad kõik. aga KTMi ajud on lukus ja remappimine pole enamustele jõukohane. Inglismaal ja Austrias on teadaolevalt praegu ainsad tegijad kes euro5 tsiklitele teenusena teevad.
Mootorikaane kaitsed hoiavad kõvasti sooja kinni ja tänu lahjale segule seda liigset sooja jagub. siduri kambri kaanele võiks veel panna kuna see tõesti ulatub kaugele a geneka pool on mõistlikus küsitav.
Paagikork on ilmselt mõistlik vahetada tõesti , arvestades kui palju netis pilte pooleks süütevõtmetest :) Poolaka oma, Acerbise plastikust korgiga on "muretum" pole karta, et sadulakott ära hõõruks näiteks. minu Vanasche alu kork näeb praeguseks üpris "kasutatud" välja.
Subframe tugevduskiti reaalne vajadus on tugevalt kaheldav. minu arust on pea kõik märked purunemiste kohta pärit samalt tüübilt kes neid toodab :)
-40mm madaldusega teab mis hüppeid ei tee ka :mrgreen:
5248653
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 552
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas Kox »

Õnnitlused ägeda ratta puhul!
Endal on 20 aasta Husqvarna ja eemainitud lisadele soovitaks juurde põhjakaitset, eriti kui ratas madaldatud ka on.
Endal on pikem AXP oma mis kaitseb ka piduripumpa + amordikinnitust.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08

pleks
Toetajaliige
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Sept 2013, 15:24
Tsikkel: KTM 990 Adventure
Tänanud: 3 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas pleks »

Kottide osas soovitan vaadata ka sellised: http://21brothers.eu
ise hakkan nende SAKWY 30L with TONGUES kotte nüüd kolmandat aastat kasutama. Aga ratas suur ja neil on ka väiksemaid kotte.
Kui enda omasi tellisin siis sain teada ka seda, et neil laos neid väga ei ole ning nad õmblevad kotid vastavalt tellimusele. Nendega suhtlus on sellesmõttes naljakas, et nad toona veel väga inglise keelt ei rääkinud aga emailidele vastasin google translate abil aga nüüd on ka leht neil inglise keeles seega on asi äkki paranenud.
Veekindluse osas oskan niipalju rääkida, et mul läks veepudel ühes kotis katki ning nädal kaks hiljem alustades oli vesi veel kotis :)

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

Tänud heade mõtete eest! Tundub, et nii mõnedki asjad saab listist maha tõmmata. Eks riserite ja raudadega peab vaatama kuidas tegelikult sõita on jah, sest seni olen ainult paarsada meetrit täiesti lumisel teel proovinud ehk kogemus puudub :D

Rehvide koha pealt - neid kindlaid ise proovinud pole ja tõesti on siit foorumist silma jäänud ja miks mitte katsetada.
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 552
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas Kox »

Kui Tartu kandis uurida tahad siis võid tulla minu Huskyt vaatma, Kriega kotte saad ka näha.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08

Prets
Postitusi: 683
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas Prets »

Olen ise ka Tractionator Desert + D952 komboga sõitnud - on hää küll, a undab ka jube hästi. Michelin MC360 Mid Hard esimeseks meeldib mulle isegi rohkem, a siin rohkem küsimus viimasel ajal, et mida ja mis hinnaga saada on olnud. Tartus vist see tractionator desert ja d952 hea lihtne kätte saada.
Kui 168 pikk, siis lenksu riserid ja eriti koos madalamate jalaraudadega unusta kohe ära. Ma ei kujuta ette, kuda sa tikksirgelt off-roadi sõidad. Mul pikkust peaaegu 40 cm rohkem ja sõitsin 3 hooaega stock lenksukõrgusega ja väga ei tundnud, et kõrgemaks teha, eelmise hooaja lõpus küll poolkogemata kukkusid riserid kätte ja sai peale kruvitud.
Subframe tugevdused oli teema päris ammuste masinatega, 2014+ pole enam vaja olnud. Pean mainima, et tippaegadel olin ma üksi ilma pagasita juba 120 kilo, kui reisikola ka juurde panna, tuli pea 140 täis ja sai ka nii hüpatud ja pulli tehtud ilma, et miskit juhtuks. Netist ka pole enam aastaid sellest probleemist kuulda old.

Miks just quadlock? Metsa alla natuke ebakindel, telefone küll ja veel rändama läinud sellega.

@pleks viidatud Sakwy on head, kui sul on küljeraamid. Hetkel neid nagu pole ja 700-le need nati nagu sadul sea seljas. Küll aga 21brothersi Rogal istub ilusti sel rattal, kui banaani muude omadustega sõbraks saad.
(togi)

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

Seni Quadlock kasutusel olnud ja hetkel ei näe põhjust väljavahetamiseks ka, otseselt midagi kangemat ei oska tahta kui Osmand telefonist. Varasemalt oli plaadi küljes KTMil ja mõtlen, kas mingi plaadilahendus ka praegu teha või leian üles oma ümber lenksu käiv kinnituse, mis kaasa tuli. Sel juhul pole isegi vaja midagi juurde osta.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas villy »

Ahjaa korralik põhjakaitse on nii ilmselge, et ma ei hakanud mainimagi. Kasutan Vanasche oma aga valikut muudki. Metallist kaitsmed võimendavad seda kolisevat mootorit :D ja plastic AXP ei istu hästi ja sööb liialt kliirensit.

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

Hetkel 600km odole ette kerinud ja esimesed kukkumised ka mingi künka otsa minnes tehtud :D Praegu ca 50/50 maastikul ja asfaldil, eesmärk sissesõit ära teha ja siis hooldus ja trackerid alla. Esimene emotsioon positiivne ja maaanteel ka lasta pole midagi hullu. Ainult, et aeglaselt tehnilistes kohtades on ikka jube tõmblev küll.

Praeguseks on kohal ka Vanasche põhjakaitse (sain euroopast ja päris ok hinnaga) ning orikad alu käekaitsmed (olid odavamad komplektina kui barkbusterid). Tellitud ka veel ktm rally footpeg set, ehk jääb sama kõrgus aga pinda rohkem ja 3d moto paagikork. Nii kui võtmega keerata siis on ikka tunda küll kui lihtsalt selle võtme võib ära murda sinna :D Külge veel midagi keeranud ei ole, ilmselt panen kõik korraga.

Lisaks eelpool mainitud ergo iste pole ka veel käes ja küljes, eelmise omaniku poolt sai detsembris tellitud ja tehas lubab nüüd aprillis tarnida. See jäi ka mõnest facebooki grupist silma, et päris pikk ooteaeg sellel. Transpordi käigus kulus olemasolevale istmele katte pealt mingi värv ka sisse...

Paar pilti ka:
https://ibb.co/kGXzz8j
https://ibb.co/k6mSk6R
https://ibb.co/2ZKj5Tz

image.png
image.png
image.png

Prets
Postitusi: 683
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas Prets »

villy kirjutas: 01 Mär 2023, 19:07
Ahjaa korralik põhjakaitse on nii ilmselge, et ma ei hakanud mainimagi. Kasutan Vanasche oma aga valikut muudki. Metallist kaitsmed võimendavad seda kolisevat mootorit :D ja plastic AXP ei istu hästi ja sööb liialt kliirensit.
Mdea, ma originaaliga igale poole kivide ja kändude otsa pand ja siiamaani terve :ner:
(togi)
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas sepp »

Palju muretuid kilomeetreid!

morse
Postitusi: 1389
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas morse »

kristjanp kirjutas: 09 Apr 2023, 20:58
Transpordi käigus kulus olemasolevale istmele katte pealt mingi värv ka sisse...
Lahe ratas! Mul samasugune aga teist värvi.

Rihma pole mõtet üle istme pingutada. Koolkondi on mitmeid aga enamasti tõmmatakse lenksust või üle esirehvi ja vajadusel lisaks pegidest või üle kiige või üle tagarehvi. Osavamad õpetavad täpsemalt. Minu jaoks on 2 sellist rihma lenksust haagise esiotsa pingutatuna kõige parem variant olnud (Karu Streetmotost väidab, et nii sai isegi Gessut vedada):

Pilt
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 505
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas claw »

Ettevaatust selliste konksudega rihma otsas. Üks ratas on kärust peaaegu maha käinud sellepärast, et konks läks sirgeks. Ja ei olnud raske ratas.
Edaspidi olen valinud toekama konksu sellise asemel.

701
Toetajaliige
Postitusi: 443
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas 701 »

Prets kirjutas: 10 Apr 2023, 13:22
villy kirjutas: 01 Mär 2023, 19:07
Ahjaa korralik põhjakaitse on nii ilmselge, et ma ei hakanud mainimagi. Kasutan Vanasche oma aga valikut muudki. Metallist kaitsmed võimendavad seda kolisevat mootorit :D ja plastic AXP ei istu hästi ja sööb liialt kliirensit.
Mdea, ma originaaliga igale poole kivide ja kändude otsa pand ja siiamaani terve :ner:

Mul lendas see küll vahet pidamata sealt alt minema. Kui jutt käib sellest poes kaasas olevast mustast plastvannist. :D
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas villy »

Prets kirjutas: 10 Apr 2023, 13:22
villy kirjutas: 01 Mär 2023, 19:07
Ahjaa korralik põhjakaitse on nii ilmselge, et ma ei hakanud mainimagi. Kasutan Vanasche oma aga valikut muudki. Metallist kaitsmed võimendavad seda kolisevat mootorit :D ja plastic AXP ei istu hästi ja sööb liialt kliirensit.
Mdea, ma originaaliga igale poole kivide ja kändude otsa pand ja siiamaani terve :ner:
Lõpeta mu vara lõhkumine :lol:

A tegelt ikka palgitrenni jms ei kannata sellega teha, ja minu arust sa ei tee ka. Senikaua ok, kuni enam ei ole. Tal pole all raami ka, mis kaitseb.

morse
Postitusi: 1389
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas morse »

claw kirjutas: 10 Apr 2023, 16:24
Ettevaatust selliste konksudega rihma otsas. Üks ratas on kärust peaaegu maha käinud sellepärast, et konks läks sirgeks. Ja ei olnud raske ratas.
Edaspidi olen valinud toekama konksu sellise asemel.
Ma kardan, et sul oli vähe lihtsam rihm, millel sama kujuga konks. Mul sellised ka olemas - neid oma tsikli jaoks ei usalda. Sellised, mille pildi lisasin, on Streetmotost ostetud, maksavad korraliku rihma hinda ja ei allu survele.
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 505
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas claw »

morse kirjutas: 10 Apr 2023, 23:56
claw kirjutas: 10 Apr 2023, 16:24
Ettevaatust selliste konksudega rihma otsas. Üks ratas on kärust peaaegu maha käinud sellepärast, et konks läks sirgeks. Ja ei olnud raske ratas.
Edaspidi olen valinud toekama konksu sellise asemel.
Ma kardan, et sul oli vähe lihtsam rihm, millel sama kujuga konks. Mul sellised ka olemas - neid oma tsikli jaoks ei usalda. Sellised, mille pildi lisasin, on Streetmotost ostetud, maksavad korraliku rihma hinda ja ei allu survele.
Otseselt vastu ei vaidle, ei mäleta enam. Vaevalt nad kallid olid. Aga ise läksin üle selliste konksudega rihma peale.
Pilt
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Kristjanp, mul on oem svamm filter üle originaal õhukopsikule. paberelemendiga ei kannata kuiva kruusateed sõita. annan kasvõi niisama, mul su tsiklist kahju!
5248653

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

KIBU kirjutas: 12 Apr 2023, 22:52
Kristjanp, mul on oem svamm filter üle originaal õhukopsikule. paberelemendiga ei kannata kuiva kruusateed sõita. annan kasvõi niisama, mul su tsiklist kahju!
76506115000 on see asendus svammfilter? Hetkel pole väga mõelnud selle vahetuse peale, kuna ilmselt suve jooksul tuleb rade lisapaak twin air filtriga, aga kuna see täpselt juhtub, seda ei tea :D Võin sinu oma muidugi seni ära osta küll, suhtleb PS?

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

1300 ja midagi peale nüüdseks ette kerinud. Äsja sai hooldus tehtud ja trackerid ka nüüd all aga sõitma pole veel jõudnud nendega.

Vahepeal keerasin veel kõik jupid külge - vanasche põhjakaitsme, alu käekaitsmed, 3d moto paagikorgi, lühendatud siduriheebli, laiemad jalarauad ja @KIBU poolt saadetud õhufilter.
IMG_4361.JPG
IMG_4360.JPG
Veidi imelikult istub see kork, ühest äärest nagu rohkem ruumi, näis kas loobib muda sealt sisse
IMG_4399.JPG
TKCdega sai mingi karjääris ka veits sõidetud
IMG_4378.JPG
4 kuud oodatud iste on ka kohal viimaks :D Hetkel nüüd plaan nv kohe 3-4 päeva TETi sõita ja siis saab vast ka normaalse ülevaate rattast, rehvidest ja istmest.

morse
Postitusi: 1389
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas morse »

Kõik väga head ja vajalikud lisavidinad. Muudab ratta kasutamist päris palju. Paagikorgist pole ma ise kunagi puudust tundnud - vastupidi, minu originaal toimib väga hästi (osadel käib võti raskelt).

Edu!
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas KIBU »

kas võib olla, et kork istub täpselt paagi järgi nii nagu ta istub aga saba plastik, millest kork läbi, tahaks natuke sättimist, et kork ilusti tsentris oleks? :)
5248653

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

Võimalik jah, peab kunagi uurima lähemalt.

Vahepeal sai ca 1k juurde vuratud (ls ca 2400 nüüd) ja veidi TETi sõidetud (kesk-eesti ja erinvad lõigud NE sektsioonil). Kuna ilmad olid külmad siis ainuke asi millest puudust tundsin olid kätesoojendused aga muidu sõitis väga hästi ja rattaga väga rahul. Ergo iste ka kindlasti mugavam ja välimus ka minuarust ägedam.

Hetkel mõtlen, et mingid nupud lenksule sebida ja ralli üritusi proovida kaasa teha

IMG_4407 2.JPG
Kriegad küljes ja lõplikult nägi välja selline.
IMG_4446.JPG
Püssi mäel sai ka esimese betoonini sõidetud, rohkem ei julgenud :D
IMG_4453.JPG
Viivikonnas oli veits tegu ühe 1290sega

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

Võib vist selle ratta hooaja lõppenuks kuulutada, jäi lühemaks kui esialgu arvatud. Kokkuvõttes ls 5500-6000 vahel kuskil.

Juuni lõpus, juuli alguses sai nädalane TETi tiir tehtud, mille käigus üks esiamort lekkima hakkas. Reisil sai veidi ka vanema 640 lc4ga sõidetud ja selle vedrustus oli kordades pehmem ja mõnusam sõites. Sealt hakkas idanema ka mõte, et kui juba esiamordid laiali käivad, võtta ära ka madalduskit, mis juba ostes peal oli. Lootuses, et sõidumugavus paraneb.

Mõeldud, tehtud, ratas laiali.
IMG_4642.JPG
Ette läksid asemele SKF dual compound tihendid ja nii esi kui tagavedrud sai originaalidega asendatud. Tagumisega oli veidi rohkem tegu, vedru vahetud ja juba ratta all kui taipasime, et seal sees on tegelikult veel ka üks puks, mis vaja eemaldada :D Endal enam jaksu ega tööriistu polnud ja selle lasin esinduses ära võtta.

Üllatuseks (või siis mitte), ei saa öelda, et vedrustus paremaks kuidagi läks. Ikka sama jäik ja nüüd lisaks ratas kõrgem ka :D Ehk 168 pikkusena, tükk tegu, et otsa ronida. Ebareaalselt kõrge ja ebamugav.

Paar korda sai veel sellega kuskil karjäärides ukerdamas käidud kui augustis tuli juba kergem ratas lisaks juurde (250 EXC 2019 six days). Peale seda see ratas seisnud ka. Ehk enamus sõidud sai juuli alguseks tegelikult juba tehtud. See ratas müüki hetkel ei lähe ja jääb uut hooaega ja uusi pikemaid otsi ootama.

morse
Postitusi: 1389
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas morse »

Hmm! Ma ütleks, et KTM on tehasest pigem väga pehme.
Kuna olen törts raskem, kui 75kg-ne tehasepiloot, siis vahetasin tagavedru raskema kaaluga sõitjale mõeldud versiooni vastu välja - selle tulemusel sain preload seade täitsa lahti kruvituks jätta. Täitsa diivan on see ratas praegu. Mulle meedib - vajadusel saab kurjemalt ka sõita.

Mis asendis on sul esiamordil need 2 pealmist nuppu ja tagamaordi analoogsed nupud? Jäika ja kõvat tunnet tekitab ju see ka, kui ventiilid on väga kinni ja amort on aeglane (eriti compression aga sama käib ka rebound’i kohta). Isegi mõned klõpsud ühele või teisele poole muudab asja.

Ma kahjuks pole vedrustuse spets ja väga täpselt ei oska juhendada aga kõlab, et sul oleks vaja vedrustust seadistada.

Teema algataja
kristjanp
Postitusi: 16
Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
Tsikkel: ES 700
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas kristjanp »

Vb pean lähemalt uurima klikkereid siis. Tean, et manualis on kirjas küll erinevad seaded, mitu klikki keerata. Ei arvanud, et see väga mõjutab midagi.

morse
Postitusi: 1389
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 216 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas morse »

Manuaal ütleb esiotsa kohta vist nii, et keera kõik paremale välja ja siis vastupäeva tagasi. Standard oli äkki 15 klikki tagasi ja comfort oli vist 20 klikki vms.
Mul oli mälu järgi mingi 19 klikki kanti.

Isegi 2 klikki andis kergelt tuntava erinevuse.

will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Gasgas ES 700 '22

Lugemata postitus Postitas will111 »

see mõjutab väga palju! muidugi eelkõige juhul kui sul on klikkerid keeratud kas üsna tuugalt kinni, või siis vastupidi peaaegu täiesti lahti.
tavaliselt keeratakse need esialgu kuskil nii 1/3 jagu kinni täiesti avatud asendist (klikkide arv asjasse ei puutu sest klikke on igal amordil erinev arv ja need on lihtsalt parema reference'i jaoks seal).
see ei pruugi muidugi olla absoluutselt mitte sobiv asend konkreetselt sinu jaoks, kuid lihtsalt selline seade peaks olema see, mis tagab enamvähem mõistliku amordi toimimise peaaegu igaühe jaoks ja peaaegu igas olukorras. sõidukõrgust muidugi kruvide(klikkerite) asend ei mõjuta tõesti praktiliselt üldse, vähemalt mitte staatilist sõidukõrgust. dünaamilist küll sest amordid kas ei saa piisavalt compressida või ei saa piisavalt kiirelt uncompressida, või siis ei saa kumbagi ja sõidad nagu mingi rämejäiga sportbike'ga metsas :D

mis tugevusega vedru ette sisse läks? ja milline oli see, mis välja võtsid? saan aru, et füüsiliselt lühem, kuid kompensatsiooniks siis jäigem kui originaal? palju ise kaalud?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”