Gasgas ES 700 '22
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Gasgas ES 700 '22
@will111 konkreetselt WP Extreme puhul on nii, et 50% lahti on “standard” (kokku on 30 klikki). 1/3 lahti oleks KTMi sõnul “sport” ja 3/4 lahti oleks “comfort” (nagu minul praegu ongi).
Ma ütleks, et selline kiire ja lahtiste ventiilidega esiots on
minu jaoks väga sportlik (ja samas ka mugav). Olen seda nn “sport” poolset otsa ka proovinud. Ei meeldinud üldse - põrutas vastu käsi ja ratas ei püsinud maas enam.
Ma ütleks, et selline kiire ja lahtiste ventiilidega esiots on
minu jaoks väga sportlik (ja samas ka mugav). Olen seda nn “sport” poolset otsa ka proovinud. Ei meeldinud üldse - põrutas vastu käsi ja ratas ei püsinud maas enam.
Re: Gasgas ES 700 '22
Jep, umbestäpselt nii need settingud on, pea kõigil erinevatel esiamortidel (sh. ka igasugused tänava ja sportrattad).
Nö. sport asendisse panna siis aeglane compression muutub juba päris tuugaks. Eks see on hea näiteks siis kui teed hästi tugevaid ja ka päris pikki pidurdusi. Ma küll krossitsiklite amortide seadistamisega olen vähem tegelenud võrreldes asfaldiratastega, aga näiteks asfaldil ja eriti rajal sõites on just seetõttu peamiselt tarvis compressioni kruvi kinni keerata. Muidu lihtsalt tugeva ja pika pidurduse peale paugutad oma kasutada olevast amordikäigust kohe kiirelt läbi ja siis istud seal all otsas omadega, kus tegelikult amort enam ei tööta vaid on lihtsalt "bump(stop)" nagu väljamaa spetsid ütlevad. Krossis (noh see suurte hüpetega värk ja nii) vist minuteada loetakse hüppelt maandumisi ka tegelikult (semi)aeglaseks compressioniks, just seetõttu et hästi palju käiku kasutad ära, mingis mõttes siis sarnaselt tugevale pidurdusele tänavasõidus. ehk siis seal loeb ka see kruvi asend päris palju, kui ikka liiga kinni keerad siis hüppad end sassi (amordi käiku ei kasuta ära) ja kui liiga lahti siis hüppad oma amordid sassi...okei, ennast ka sest kui amordist läbi paugutad siis ega see lõppu käik mingi mõnus tunne ei ole igasuguste juurikate peal, kus on palju ja pidevat väiksemat raputamist, seal on kindlasti õigem seadistus pigem lahtine compression, ehk just nii nagu sul on. sellest "comfortist" on seal kasu rohkem kui kahju sest see kiirem ja lõdvem compression laseb siis rattal paremini maaga kontaktis püsida...senikaua kuni sul käik otsa ei saa...aga eks need ~30cm käiguga amordid on sellised, et naljalt seda käiku kõike ära ei kasuta lihtsalt juurikate ja kivide peal sõites
Nö. sport asendisse panna siis aeglane compression muutub juba päris tuugaks. Eks see on hea näiteks siis kui teed hästi tugevaid ja ka päris pikki pidurdusi. Ma küll krossitsiklite amortide seadistamisega olen vähem tegelenud võrreldes asfaldiratastega, aga näiteks asfaldil ja eriti rajal sõites on just seetõttu peamiselt tarvis compressioni kruvi kinni keerata. Muidu lihtsalt tugeva ja pika pidurduse peale paugutad oma kasutada olevast amordikäigust kohe kiirelt läbi ja siis istud seal all otsas omadega, kus tegelikult amort enam ei tööta vaid on lihtsalt "bump(stop)" nagu väljamaa spetsid ütlevad. Krossis (noh see suurte hüpetega värk ja nii) vist minuteada loetakse hüppelt maandumisi ka tegelikult (semi)aeglaseks compressioniks, just seetõttu et hästi palju käiku kasutad ära, mingis mõttes siis sarnaselt tugevale pidurdusele tänavasõidus. ehk siis seal loeb ka see kruvi asend päris palju, kui ikka liiga kinni keerad siis hüppad end sassi (amordi käiku ei kasuta ära) ja kui liiga lahti siis hüppad oma amordid sassi...okei, ennast ka sest kui amordist läbi paugutad siis ega see lõppu käik mingi mõnus tunne ei ole igasuguste juurikate peal, kus on palju ja pidevat väiksemat raputamist, seal on kindlasti õigem seadistus pigem lahtine compression, ehk just nii nagu sul on. sellest "comfortist" on seal kasu rohkem kui kahju sest see kiirem ja lõdvem compression laseb siis rattal paremini maaga kontaktis püsida...senikaua kuni sul käik otsa ei saa...aga eks need ~30cm käiguga amordid on sellised, et naljalt seda käiku kõike ära ei kasuta lihtsalt juurikate ja kivide peal sõites
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Gasgas ES 700 '22
Jah, seda käiku tõepoolest ära ei kasuta. Ma teen ikka suurel kiirusel sõiduvigu, väiksemaid hüppeid jmt aga esiots otseselt pauguga põhja ei käi. Tagaotsaga oli varem natuke see mure küll (sest ma olen liiga paks) aga kangem vedru lahendas mure.
Teemaalgataja siis raporteerib, et kuidas ratas tundus, kui nii ees kui taga rebound ja compression “comfort” asendisse said keeratud.
Teemaalgataja siis raporteerib, et kuidas ratas tundus, kui nii ees kui taga rebound ja compression “comfort” asendisse said keeratud.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
- Tsikkel: ES 700
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Gasgas ES 700 '22
Amorte vahetades sai pigem kinnisesse otsa need jäetud ja ega väga ei mõelnud neid katsetada ka. Ehk esimene asi siis oleks nüüd neid reguleerida jah. Mis lühematesse vedrudesse puutub, siis need olid ktm powerparts omad ja visuaalselt tundusidki reaalselt ainult lühemad ja mitte jäigemad. Ise olen lisaks keskmisest raskem ka veel (ka pikkuse kohta) ja justkui peaks veel allapoole vajuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.