Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Moderaator: Moded
Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
15 aastat tagasi alaealisena sai rolleritega ringi sõidetud ja pärast B-kati saamist mõtlesin, et päris mootorratas on natuke liiga hull asi.
Terve aeg olin täiesti kindel, et ei tee kunagi tsikkli lube, aga 2021 alguses sai emotsiooniost tehtud ja võtsin ligi mopeedi.
Suhteliselt kiiresti sain aru, et see pole ikka päris see ja panin päris kiirelt A-kati koolitusele end kirja.
Samal ajal hakkasin ka päris rattaid otsima, et hiljem Arki eksam oma masinaga teha.
Kuna Bikepointis kohapeal hea valik rattaid olemas, siis sai seal uurimas ja istumas käidud erinevate rataste peal.
Lõpuks sealt ka võetud see sama Z1000, millest nüüd lähemalt juttu hakkan tegema.
Rattal küljes ostes:
*Puig tuulesuunaja
*Puig põhjakaitse
*Puig tagumine porikas
*LSL kukkumispunnid
*Mivv Oval Carbon slip-on'id
Bikepointist sõitis sõber kontorisse ja seal lükkasime ratta mulle bussi. Õhtul sai siis linnast natuke välja sõidetud tühjale platsile, kus sain ka ise esimest korda ratast proovida. Emotsioonid olid laes ja ei jõudnud lubade saamist ära oodata
.
Ostu päev, ls 48423km. Esimesed sõidud tehtud ja läks ratas garaaži seisma. Mõni päev hiljem sai tehtud kerge hooldus ära.
Hooldus, ls 48447km.
Vahetusse läks:
*Mootori õl
*Õlifilter
*Õhufilter
*Küünlad
*Jahutusvedelik
*Pidurivedelik
*Kett hooldatud ja õlitatud
*Liikuvate osade õlitamine
Vana piduriõli oli ikka päris ropp. Jäi ootama paremaid aegu. Läks nädal umbes mööda, kui autokoolis anti kaart ja luba juhendajaga linnapeal ka sõita.
Sõbral pikemalt load olnud ja tegi juhendaja kaardi ning hakkasime ringi sõitma.
Kollane vest seljas ja õppesõidumärk külge kleebitud. Teise sõbraga, kellel samuti pikemalt load olnud(tegi juhendaja loa), temaga sai Pärnus hooaja avamisel käidud. Mingi hetk sai avastatud, et üks esimene amort on kergelt niiske. Puhastasin ära, tegime väikse tiiru ja uuesti niiske. Ega muud üle jäänud, kui tellida õli ja uued tihendid ning teha amortidele hooldus ära, vahepeal jõudsid ka uued heeblid. Amortide hooldus, ls 48833km.
Sai siis kuskil video nähtud, kuidas esiratas maast koduste vahenditega lahti saada
.
Amordid maas.
Tegin ka vajaliku tööriista, et amort juppideks võtta.
Keerab külili pildi millegipärast ja ei saa õiget pidi, proovisin kahte erinevat pilti ja teeb mõlemaga sama, aga eks saab aru põhimõttest.
Esimene amort laiali, kõik tihendid ja asjad järjekorda pandud, et ka õigesti pärast kokku läheks.
Sisemise tihendi sisse löömiseks vajalik abinõu.
Ega muud polnudki, kui teine samamoodi teha ja ratas kokku tagasi laduda.
Rohkem ei luba pilte lisada, eks jätkan järgmises postituses
Terve aeg olin täiesti kindel, et ei tee kunagi tsikkli lube, aga 2021 alguses sai emotsiooniost tehtud ja võtsin ligi mopeedi.
Suhteliselt kiiresti sain aru, et see pole ikka päris see ja panin päris kiirelt A-kati koolitusele end kirja.
Samal ajal hakkasin ka päris rattaid otsima, et hiljem Arki eksam oma masinaga teha.
Kuna Bikepointis kohapeal hea valik rattaid olemas, siis sai seal uurimas ja istumas käidud erinevate rataste peal.
Lõpuks sealt ka võetud see sama Z1000, millest nüüd lähemalt juttu hakkan tegema.
Rattal küljes ostes:
*Puig tuulesuunaja
*Puig põhjakaitse
*Puig tagumine porikas
*LSL kukkumispunnid
*Mivv Oval Carbon slip-on'id
Bikepointist sõitis sõber kontorisse ja seal lükkasime ratta mulle bussi. Õhtul sai siis linnast natuke välja sõidetud tühjale platsile, kus sain ka ise esimest korda ratast proovida. Emotsioonid olid laes ja ei jõudnud lubade saamist ära oodata

Ostu päev, ls 48423km. Esimesed sõidud tehtud ja läks ratas garaaži seisma. Mõni päev hiljem sai tehtud kerge hooldus ära.
Hooldus, ls 48447km.
Vahetusse läks:
*Mootori õl
*Õlifilter
*Õhufilter
*Küünlad
*Jahutusvedelik
*Pidurivedelik
*Kett hooldatud ja õlitatud
*Liikuvate osade õlitamine
Vana piduriõli oli ikka päris ropp. Jäi ootama paremaid aegu. Läks nädal umbes mööda, kui autokoolis anti kaart ja luba juhendajaga linnapeal ka sõita.
Sõbral pikemalt load olnud ja tegi juhendaja kaardi ning hakkasime ringi sõitma.
Kollane vest seljas ja õppesõidumärk külge kleebitud. Teise sõbraga, kellel samuti pikemalt load olnud(tegi juhendaja loa), temaga sai Pärnus hooaja avamisel käidud. Mingi hetk sai avastatud, et üks esimene amort on kergelt niiske. Puhastasin ära, tegime väikse tiiru ja uuesti niiske. Ega muud üle jäänud, kui tellida õli ja uued tihendid ning teha amortidele hooldus ära, vahepeal jõudsid ka uued heeblid. Amortide hooldus, ls 48833km.
Sai siis kuskil video nähtud, kuidas esiratas maast koduste vahenditega lahti saada

Rohkem ei luba pilte lisada, eks jätkan järgmises postituses

Viimati muutis KaupoA, 06 Jaan 2023, 07:01, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Nagu alguses mainisin, siis tahtsin oma rattaga Arki eksamile minna, aga see amortide leke sai avastatud umbes nädal enne eksamit, siis tekkis kahtlus, et ei saagi minna.
Kuna asjaga läks juba päris kiireks, siis leppisime kolleegiga kokku, et lähen teen tema Triumphiga eksami ära.
Polnud mitte kunagi varem selle rattaga sõitnud ja siis plaanisime nii, et eksami päeval sõidan tema rattaga Arki platsile, ta ise autoga järgi. Läksime umbes 30 minutit varem kohale ja küsisin ka kohe eksamineerijalt, kas võin platsil harjutada. Sain loa, sest kedagi see hetk eksamit ei teinud ja plats oli tühi. Kuna Triumph on tunduvalt kergem, kui Z, siis oli sellega väga mõnus kõiki harjutusi teha.
Õnneks sai ka eksam sooritatud ja tagasi sain sõita juba ilma õppesõidu vestita
.
Kohe järgmisel päeval pärast lubade saamist said amordid alla tagasi ning eelmises postituses nähtud heeblid samuti külge.
Ülimalt mõnusad on, nii välimuselt, kui ka mugavuselt. Ja siis sai juba niisama tühja linnapeale sõitma mindud. Ükshetk jõudis käiguindikaator ja väike karp erinevaid kinnitusvahendeid. Pärast seda saigi niisama kilomeetreid nauditud, ketti hooldatud ja õlitatud.
Ühel hetkel suutis number minema lennata. Uus number tellitud, kätte saadud ja jälle sõidetud - üksi, koos sõpradega jne.
Hiiumaad sai külastatud.
Ühel hetkel hakkasime kolleegiga rääkima, et võtaks koos puhkuse ja läheks sõidaks 3 nädalat mööda Euroopat ringi.
Olin juba mõnda aega noolinud Z1000 kottide komplekti, mis saigi siis lõpuks ära ostetud.
Tagumine kohver ja selle kinnitus Givi omad, küljekotid samuti Givi omad, aga nende kinnitused on ise tehtud. Siis hakkaski ettevalmistus reisiks pihta.
Sellest kõigest tuleb ka videoseeria, esimeses videos räägin siis natuke rattast ja plaanidest, mis vahetusse lähevad.
Kuna ma tööprotsessi ajal väga pilte ei jõudnud teha, siis siin videos saab näha, kõik tehtud sai.
*Uus tagumine rehv
*Mõlemad ketirattad ja kett
*Radika kaitse
*Gripisoojendused
*Ette uued klotsid
*Istmele uus kate ja poroloon
Kui velg uue rehviga tagasi tuli ja tagaots kokku sai laotud, siis oli vaja ka natuke numbrikinnitust ümber teha, et ta istuks kohvi ja kottide kinnitustega ilusti. Kohver ja kotid külge, kuna iste oli töös, siis sai mingi poroloon alla pandud ning sõbral 2 lambanahka peale pandud.
Panin ta nii kokku ära, et saaks natuke harjuda kogu selle mandiga, mis külge sai. Lõikasin ka otstest ära toed, mis tundusid suht mõtetud ja veits ohutum ka, kui pole selliseid metallis väljaulatuvaid asju.
Kuskile vastu minna, siis kotid ikka pehmema jne.
Vajadusel saab need alati tagasi keevitada, lõikasin piisava varuga, et hiljem probleeme poleks.
Nüüd hiljem ütleks, et minul neid vaja pole, ei vajunud kotid ära ega midagi ilma nendeta. Iste sai tunduvalt pehmem. Hunnik igasuguseid tööriistu ja asju sai kaasa võetud, mis lõpuks üldse palju ruumi ei võtnudki. Reisi algus ootamas kolleegi Vabaduse pst Olerexis.
Seljakotti läks veel 2 läpparit, laadijad, kõvaketas jne.
Paagikotis enamasti laadisin GoPro akusid ja ega seal rohkem miskit polnudki. Vihmaste ilmadega hoidsin telefoni ka seal. Reisi alguses ka video juba väljas.
Taaskord see hetk, kus rohkem pilte lisada ei luba, arvan, et järgmist postitust enam reisist ei tee, sest nagunii tuleb vaikselt videosid sellest.
Kui on huvi, siis võin siia uusi videosid postitada, kui nad valmis saavad.
Kuna asjaga läks juba päris kiireks, siis leppisime kolleegiga kokku, et lähen teen tema Triumphiga eksami ära.
Polnud mitte kunagi varem selle rattaga sõitnud ja siis plaanisime nii, et eksami päeval sõidan tema rattaga Arki platsile, ta ise autoga järgi. Läksime umbes 30 minutit varem kohale ja küsisin ka kohe eksamineerijalt, kas võin platsil harjutada. Sain loa, sest kedagi see hetk eksamit ei teinud ja plats oli tühi. Kuna Triumph on tunduvalt kergem, kui Z, siis oli sellega väga mõnus kõiki harjutusi teha.
Õnneks sai ka eksam sooritatud ja tagasi sain sõita juba ilma õppesõidu vestita

Kohe järgmisel päeval pärast lubade saamist said amordid alla tagasi ning eelmises postituses nähtud heeblid samuti külge.
Ülimalt mõnusad on, nii välimuselt, kui ka mugavuselt. Ja siis sai juba niisama tühja linnapeale sõitma mindud. Ükshetk jõudis käiguindikaator ja väike karp erinevaid kinnitusvahendeid. Pärast seda saigi niisama kilomeetreid nauditud, ketti hooldatud ja õlitatud.
Ühel hetkel suutis number minema lennata. Uus number tellitud, kätte saadud ja jälle sõidetud - üksi, koos sõpradega jne.
Hiiumaad sai külastatud.
Ühel hetkel hakkasime kolleegiga rääkima, et võtaks koos puhkuse ja läheks sõidaks 3 nädalat mööda Euroopat ringi.
Olin juba mõnda aega noolinud Z1000 kottide komplekti, mis saigi siis lõpuks ära ostetud.
Tagumine kohver ja selle kinnitus Givi omad, küljekotid samuti Givi omad, aga nende kinnitused on ise tehtud. Siis hakkaski ettevalmistus reisiks pihta.
Sellest kõigest tuleb ka videoseeria, esimeses videos räägin siis natuke rattast ja plaanidest, mis vahetusse lähevad.
Kuna ma tööprotsessi ajal väga pilte ei jõudnud teha, siis siin videos saab näha, kõik tehtud sai.
*Uus tagumine rehv
*Mõlemad ketirattad ja kett
*Radika kaitse
*Gripisoojendused
*Ette uued klotsid
*Istmele uus kate ja poroloon
Kui velg uue rehviga tagasi tuli ja tagaots kokku sai laotud, siis oli vaja ka natuke numbrikinnitust ümber teha, et ta istuks kohvi ja kottide kinnitustega ilusti. Kohver ja kotid külge, kuna iste oli töös, siis sai mingi poroloon alla pandud ning sõbral 2 lambanahka peale pandud.
Panin ta nii kokku ära, et saaks natuke harjuda kogu selle mandiga, mis külge sai. Lõikasin ka otstest ära toed, mis tundusid suht mõtetud ja veits ohutum ka, kui pole selliseid metallis väljaulatuvaid asju.
Kuskile vastu minna, siis kotid ikka pehmema jne.
Vajadusel saab need alati tagasi keevitada, lõikasin piisava varuga, et hiljem probleeme poleks.
Nüüd hiljem ütleks, et minul neid vaja pole, ei vajunud kotid ära ega midagi ilma nendeta. Iste sai tunduvalt pehmem. Hunnik igasuguseid tööriistu ja asju sai kaasa võetud, mis lõpuks üldse palju ruumi ei võtnudki. Reisi algus ootamas kolleegi Vabaduse pst Olerexis.
Seljakotti läks veel 2 läpparit, laadijad, kõvaketas jne.
Paagikotis enamasti laadisin GoPro akusid ja ega seal rohkem miskit polnudki. Vihmaste ilmadega hoidsin telefoni ka seal. Reisi alguses ka video juba väljas.
Taaskord see hetk, kus rohkem pilte lisada ei luba, arvan, et järgmist postitust enam reisist ei tee, sest nagunii tuleb vaikselt videosid sellest.
Kui on huvi, siis võin siia uusi videosid postitada, kui nad valmis saavad.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Kas ratas on ikka 2019 nagu pealkirjas mainitud? See peaks 2009a olema.
Muidu ilus ratas, Z-id on ühed mu lemmikud. Päris mitu tk neid omanud.
Muidu ilus ratas, Z-id on ühed mu lemmikud. Päris mitu tk neid omanud.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Oli tõesti viga tulnud, õhtul polnud vist enam kõige selgem, tänud
.
Jäi endalegi Z kohe silma välimuse poolest, kui seda poes nägin ja sai suht kiirelt sai selgeks, et muud ei taha.

Jäi endalegi Z kohe silma välimuse poolest, kui seda poes nägin ja sai suht kiirelt sai selgeks, et muud ei taha.
-
- Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Asjalik postitus ja osavate kätega rattaomanik
Tore näha jälle ühte "tehniliselt kontrollitud" ratast bikepointist, sellise lögaga pidurisüsteemis. Ilmselt polnud ka amordiõli enam õli moodi, seda vahetatakse ju ainult siis kui simmer lekkima hakkab.....

Tore näha jälle ühte "tehniliselt kontrollitud" ratast bikepointist, sellise lögaga pidurisüsteemis. Ilmselt polnud ka amordiõli enam õli moodi, seda vahetatakse ju ainult siis kui simmer lekkima hakkab.....
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Oli ka amordiõli suhteliselt tume mögin jah

Jätkaks siis veel teemaga.
Tagasi jõudsin reisilt oktoobri alguses, jäin kuuks ajaks veel Saksamaale ja nii ta läks. Kohapealt ostsin paksemad kindad, sest ilmad olid juba külmemaks läinud. Õnneks olin võtnud pakesma jope koos sisuga kaasa juba. Kohapeal eriti ringi ei sõitnud seal, sest väljalaske kollektori juurest tuli imelikku klõbistamist, Googeldades oli osadel teemaks olnud, et kollektor ise lahti. Sai siis veidi peale keeratud mutreid, paremaks läks, aga oli ikka kuulda.
Samuti 6nda käiguga oli mingi imelik sahin, aga ei hakanud väga täpsemalt süvenema sellesse, raske oli sõidu ajal aru saada, kust tuli.
Tagasi tulin läbi Rootsi ja siis kruiisiga. Eestis enam selle rattaga sõitma ei hakanud ja läks puhkusele ära. Õnneks sai teiste ratastega hooaeg ikka lõpetatud.
Alguses olid plaanid, et viin talvel ratta kuskile töösse, lasen klapid kontrollida ning vajadusel regullida ja olekski hea sellega.
Aga vahepeal jõudsin otsusele, et teen kodus tööruumis kerge puhastuse ning toon ratta garaažist koju üldse. Siis hea tegeleda, kui tuju tuleb ja pole vaja kaugele minna.
Tuba puhas, meisterdasin "töölaua/tõstuki/ma ei tea, mis see on", mille leidsin jälle Youtubest

Sai ka ratas peale aetud, väga keeruline polnud, käik sisse ja siduriga vaikselt pikema prussi abil peale sõita. Sai siis kõik laiali lammutatud. Mõõtsin sidurikettad ära (kõigil paksust küll ja veel), vaheplaate pole jõudnud veel vaadata, kas sirged või kõverad.
Aga vaheplaatidel mõndades kohtades kuumajäljed, kas peaks terve komplekti ikkagi välja vahetama?
Libistamist ega midagi tunda pole olnud. Sai siis märgid paika aetud ja mõõdetud klapivahed.
Alt on märk paigas, aga ülevalt üks nihkes veidi, kas kett on juba kergelt väsinud? Oleks aeg vahetada? Ja tulid nukad ka pealt, et saaks shime mõõtma hakata. Väljalaske klappide norm vahemik: 0.22 ~ 0.31
Esimene number on klapivahe.
Teine number praegune shim.
Viimased numbrid siis uue shimi vahemik. Sisselaske klappide norm vahemik: 0.15 ~ 0.24
Esimene number on klapivahe.
Teine number praegune shim.
Viimased numbrid siis uue shimi vahemik.
Rohkem miskit huvitavat hetkel polegi, ootan Shimi Kiti ja siis saaks natuke juba kokku laduda masinat jälle.
Plaanis oleks hõbedased küljeplastikud mustaks lasta värvida, hetkel kiletasin ära, aga tahaks paremat tulemust. Eks näis kas viitsib neid asju kuskile värvi viia või mitte. Ideaalis tahaks amordid ka mustaks saada, aga väga ei isuta see esiosa lammutamine

Väike list koos, mida oleks vaja tellida, mõnda kohta hinnapäringud ka saatnud, aga tellima pole jõudnud. Äkki tekib miskit juurde mida veel vaja oleks.
Väljalaske kollektori tihendid 11009-1856 4tk
Kummivoolikud 92192-0033 2tk
Väntvõlli otsakaane tihend 92055-1570
Klapikambrikaane tihend 11061-0425
Küünalde tihendid 11061-0104 4tk
Sidurikaane tihend 11061-1166
Ketipinguti tihend 92055-086
Sidurikomplekt?
Ketikomplekt?
Re: Kawasaki Z1000 '19, KaupoA
Vahepeal siis jupid jõudnud ja ka ratast kokku laotud.
Kõik tööd tehtud LS 58741km.
Shimid käes, sai hakatud neid paigaldama, õnneks oli suurem töö enne ära tehtud ja nüüd oli vaja leida igale shimile oma koht.
Pärast sai nukad ja keti peale tagasi ning tihendeid ootama jääda. Niisama passida ei viitsinud, tahtsin proovida, kas Harpic päriselt ka töötab kollektori peal
.
Väga kerge vaevaga sai ikka kõvasti paremaks. Esimesed tihendid sai Motodepoost kohe kätte, need läksid ka külge ära. Järgmised tulid veidi hiljem, sest oli vaja tellida.
Sai siis mootor kokku laotud ja tööle pandud, korralik klõbin oli, hullem, kui enne töö tegemist.
Heli tuli ikka väljalaske kollektori kinnituse juures. Käe ligidale panna, siis oli tunda, kuidas pressib õhku välja. Kui kollektori uuesti maha sai, siis oli ka viga näha.
Keevitasin ta enamvähem ära, keevitused natuke maha ka lastud ja külge tagasi - klõbin kadunud.
Sai mootor lastud soojaks ka käia. Kuna rattaga tuli kaasa K&N õhufilter, mille sai alguses originaali vastu ära vahetatud, siis nüüd mõtlesin, et paneks ikka tagasi.
Tellisin komplekti, kus sees on puhastussprei ja õli.
Puhastusaine peale, 10 minutit seisis, siis kraani all jooksva veega puhtaks, kuivas ööläbi, õli peale ning külge. Kunagi tellisin tagatule Hiinast, mis sai lõpuks külge proovitud. Tahtsin lihtsalt välimuse pärast saada tumedat tuld, olin kindel, et neid suundasid kasutama ei hakka, mis seal sisseehitatud on.
Aga pärast proovimist mõtted muutusid, sest neid suunad põlevad ikka päris hästi. Veel jõudsid uued pidurivedeliku topsid, samuti välimuse pärast sai võetud need. Hiinast jõudsid ka DB-killerid, kuna ratta ostuga neid kaasa ei saanud ja ülevaatusel kindlasti tahetakse.
Kõik tööd tehtud LS 58741km.
Shimid käes, sai hakatud neid paigaldama, õnneks oli suurem töö enne ära tehtud ja nüüd oli vaja leida igale shimile oma koht.
Pärast sai nukad ja keti peale tagasi ning tihendeid ootama jääda. Niisama passida ei viitsinud, tahtsin proovida, kas Harpic päriselt ka töötab kollektori peal

Väga kerge vaevaga sai ikka kõvasti paremaks. Esimesed tihendid sai Motodepoost kohe kätte, need läksid ka külge ära. Järgmised tulid veidi hiljem, sest oli vaja tellida.
Sai siis mootor kokku laotud ja tööle pandud, korralik klõbin oli, hullem, kui enne töö tegemist.
Heli tuli ikka väljalaske kollektori kinnituse juures. Käe ligidale panna, siis oli tunda, kuidas pressib õhku välja. Kui kollektori uuesti maha sai, siis oli ka viga näha.
Keevitasin ta enamvähem ära, keevitused natuke maha ka lastud ja külge tagasi - klõbin kadunud.
Sai mootor lastud soojaks ka käia. Kuna rattaga tuli kaasa K&N õhufilter, mille sai alguses originaali vastu ära vahetatud, siis nüüd mõtlesin, et paneks ikka tagasi.
Tellisin komplekti, kus sees on puhastussprei ja õli.
Puhastusaine peale, 10 minutit seisis, siis kraani all jooksva veega puhtaks, kuivas ööläbi, õli peale ning külge. Kunagi tellisin tagatule Hiinast, mis sai lõpuks külge proovitud. Tahtsin lihtsalt välimuse pärast saada tumedat tuld, olin kindel, et neid suundasid kasutama ei hakka, mis seal sisseehitatud on.
Aga pärast proovimist mõtted muutusid, sest neid suunad põlevad ikka päris hästi. Veel jõudsid uued pidurivedeliku topsid, samuti välimuse pärast sai võetud need. Hiinast jõudsid ka DB-killerid, kuna ratta ostuga neid kaasa ei saanud ja ülevaatusel kindlasti tahetakse.
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Kohe järgmine postitus ka otsa, sest väga loll probleem tekkis - õlirõhu tuli vilgub.
Kõik tööd tehtud said, siis garaažis ootas juba järgmine ratas järjekorras, mis koju tuua, et uuel hooajal sõita. Z sai siin kodus enam-vähem soojaks lastud käia ja kordagi mingeid probleeme polnud.
Sai ka pilt tehtud samal ajal läbisõidust, kui mootor soojenes, ehk siis kogu aeg silma peal hoitud näidikutel. Pärast seda soojaks käimist enam tööle ratast ei pannud, lõpetasin järelejäänud asjadega, et hooajaks valmis olla.
Panin tagatule, õhufiltri, pidurivedeliku topsid, plastikud külge ja puhastasin ratta ära.
28. jaanuar sai viimased asjad tehtud ja 5. veebruar rattaid liigutatud, siis panin ka korraks tööle, et prussi pealt bussi sõita, ei mäleta, et oleks õlituli siis vilkunud, samas ei pööranud ka sellele tähelepanu.
Garaaži jõudes sai veel ratas korra tööle pandud ja õlituli jäi vilkuma ning ära ei kustunud, sel hetkel polnud aega rohkem uurida.
Täna sai käidud siis pikemalt uurimas, kontrollisin õlirõhuanduri pistiku ja juhtme üle, et katki ei oleks. Sõbra ZX-6R andurit sai proovitud, tundus välimuselt sama ning keere ka sobis - ikka vilkus tuli.
Palju on juttu ka välismaa foorumites, et võib vajada õhutamist õlitussüsteem, aga kuna ta mul alguses töötas ilusti, siis kahtlesin selles. Kindluse mõttes proovisin ikkagi läbi, et keeran õlifiltri natuke lahti, kui mootor töötab ja lasen õlil voolata - ei olnud kasu.
Rohkem ei osanud täna midagi proovida, mõttes on manomeeter osta ja õlirõhku testida.
Manualis on õlirõhu testimise kohta kirjas, et õli temperatuur peab 90 kraadi olema ja 4000 pöörde juures võtma näitu. Ma seda ilma rõhuta nii kaua küll tööl ei julge hoida
.
Kellegil miskeid mõtteid äkki veel, mida teha? Anduri võib vist välistada, sest teisega oli sama probleem, juhtmed samuti terved.
Hetkel jäi ta kurvalt seisma ja ootama oma aega.
Kõik tööd tehtud said, siis garaažis ootas juba järgmine ratas järjekorras, mis koju tuua, et uuel hooajal sõita. Z sai siin kodus enam-vähem soojaks lastud käia ja kordagi mingeid probleeme polnud.
Sai ka pilt tehtud samal ajal läbisõidust, kui mootor soojenes, ehk siis kogu aeg silma peal hoitud näidikutel. Pärast seda soojaks käimist enam tööle ratast ei pannud, lõpetasin järelejäänud asjadega, et hooajaks valmis olla.
Panin tagatule, õhufiltri, pidurivedeliku topsid, plastikud külge ja puhastasin ratta ära.
28. jaanuar sai viimased asjad tehtud ja 5. veebruar rattaid liigutatud, siis panin ka korraks tööle, et prussi pealt bussi sõita, ei mäleta, et oleks õlituli siis vilkunud, samas ei pööranud ka sellele tähelepanu.
Garaaži jõudes sai veel ratas korra tööle pandud ja õlituli jäi vilkuma ning ära ei kustunud, sel hetkel polnud aega rohkem uurida.
Täna sai käidud siis pikemalt uurimas, kontrollisin õlirõhuanduri pistiku ja juhtme üle, et katki ei oleks. Sõbra ZX-6R andurit sai proovitud, tundus välimuselt sama ning keere ka sobis - ikka vilkus tuli.
Palju on juttu ka välismaa foorumites, et võib vajada õhutamist õlitussüsteem, aga kuna ta mul alguses töötas ilusti, siis kahtlesin selles. Kindluse mõttes proovisin ikkagi läbi, et keeran õlifiltri natuke lahti, kui mootor töötab ja lasen õlil voolata - ei olnud kasu.
Rohkem ei osanud täna midagi proovida, mõttes on manomeeter osta ja õlirõhku testida.
Manualis on õlirõhu testimise kohta kirjas, et õli temperatuur peab 90 kraadi olema ja 4000 pöörde juures võtma näitu. Ma seda ilma rõhuta nii kaua küll tööl ei julge hoida

Kellegil miskeid mõtteid äkki veel, mida teha? Anduri võib vist välistada, sest teisega oli sama probleem, juhtmed samuti terved.
Hetkel jäi ta kurvalt seisma ja ootama oma aega.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Võta jah orig. tagumised suunatuled ära, saad korduvalt ülevaatust külastada
Teadmiseks, tagumiste suundade omavaheline min. kaugus on 24cm!
edu
PS! Õlirõhu kohta ei tea...
Tasemega ei või olla seotud, kui vilkuma jääb? Tavaliselt tuli kas põleb või ei.

Teadmiseks, tagumiste suundade omavaheline min. kaugus on 24cm!
edu
PS! Õlirõhu kohta ei tea...
Tasemega ei või olla seotud, kui vilkuma jääb? Tavaliselt tuli kas põleb või ei.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Niikaua, kui suunad on e-märgisega ja paiknemine õige pole väga vahet. Kui ülevaataja hakkab jorisema siis peab seadusele tuginema ja mitte arvamusele. Nendelt tuleb seda nõuda. Pole vaja mingit odavat hiina jama sinna toppida vaid tuleb osta e-märgistatud, respektaablite ettevõtete toodang.
Kõik need ümberehitatud tsiklid käivad ülevaatustel ja saavad läbi.
Re: Kawasaki Z1000 '09, KaupoA
Sellele tõesti ei mõelnud, et pärast ülevaatust on meil teisigi kontrollijaid liikluses, kes võivad tagasi ülevaatusele suunata

Eks peab suunad ikka tagasi panema mitte ainult ülevaatuse ajaks vaid jätma ka hilisemaks.
Manualis kirjas, et vilgubki ja on õlirõhu tuluke:
Oil Pressure Warning Indicator Symbol and Light(LED) - flash
Unustasin mainida, et sai proovitud ka teist HiFlo HF303 õlifiltrit, mis riiulis seisis, aga tulemusteta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.