Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 99 korda
Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
See teema pole ei küsimus, kurtmine, etteheide ega midagi muud sarnast, lihtsalt mõtlen kõva häälega, avastasin huvitava tõsiasja. Ma sõitsin Covid oludes 20000 km aastas, 3-aastane ratas on seega praegu 60000 juures ja kui Covid ei tule tagasi, siis tulevikus ilmselt sõidan 40000 km aastas, ütleme et võibolla keskmiselt 100000 kolme aastaga. Need kilomeetrid tulevad muidugi pikkade Horviaatia-Itaalia-Austria jne ringidega headel siledatel teedel ehk siis ratas kulub jube vähe, seal kuskil 5 aasta ja 160000 km vms juures on kõik suht "nagu uus". Aga veider asi on see, et turuväärtuse seisukohast sõidab nii ratta läbi juba 1-2-3 aastaga, inimeste kõhutunde järgi ratas kuulub mahakandmisele kelle arust kuidas, 10000, 20000 või 50000 juures.
Muidugi eks sama asi on autodega ka, numbrid lihtsalt teised. Minu Honda Civicu viimane omanik müüd selle mulle seetöttu, et 200000km oli täis ja tema arust asi oli läbi. Mitte et midagi viga oleks olnud, lihtsalt ta arvas, et on aeg, sest "hakkab lagunema" vms. Nüüd on see mul siis 360000 sõitnud ja ma talle ei öelnud, et mu eelmine Civic oli 560000 sõitnud ja ilma ühegi suurema remondita või agregaadi välja vahetamiseta. Samas need inimesed, kes iial ei ostaks 250000 sõitnud autot, ostavad lõbusalt 400000 sõitnud auto, kui see on kontrollimatu ajalooga ja tabloole on mingi trikiga 130000 ette nikerdatud.
Anyway, see asi on tsikklite puhul vist eriti persses veel seetõttu, et inimesed tõesti ei söida ratastega ja turul ei ole 100000+ läbisõiduga rattaid. Muidu tekiks võimalus ja konkurents, ma hea meelega ostaks mingi fancy 20k maksva ratta, millega keegi mõne aastaga 150000 km sõitis ja mis nüüd suht uueväärses seisukorras 1000 EUR eest müügis on. Aga kuna selliseid pakkumisi sisuliselt ei ole, siis keegi ei oska neid oodata ja ära kasutada ja seetõttu reaalselt kasutatud ratas on parem endale trofeeks jätta, kuna turuväärtus suht null.
Lõpetuseks üleskutse, et mulle võib alati neid pakkumisi saata, kui vaja mingi uus korralik aga palju sõitnud asi odavalt maha müüa
Muidugi eks sama asi on autodega ka, numbrid lihtsalt teised. Minu Honda Civicu viimane omanik müüd selle mulle seetöttu, et 200000km oli täis ja tema arust asi oli läbi. Mitte et midagi viga oleks olnud, lihtsalt ta arvas, et on aeg, sest "hakkab lagunema" vms. Nüüd on see mul siis 360000 sõitnud ja ma talle ei öelnud, et mu eelmine Civic oli 560000 sõitnud ja ilma ühegi suurema remondita või agregaadi välja vahetamiseta. Samas need inimesed, kes iial ei ostaks 250000 sõitnud autot, ostavad lõbusalt 400000 sõitnud auto, kui see on kontrollimatu ajalooga ja tabloole on mingi trikiga 130000 ette nikerdatud.
Anyway, see asi on tsikklite puhul vist eriti persses veel seetõttu, et inimesed tõesti ei söida ratastega ja turul ei ole 100000+ läbisõiduga rattaid. Muidu tekiks võimalus ja konkurents, ma hea meelega ostaks mingi fancy 20k maksva ratta, millega keegi mõne aastaga 150000 km sõitis ja mis nüüd suht uueväärses seisukorras 1000 EUR eest müügis on. Aga kuna selliseid pakkumisi sisuliselt ei ole, siis keegi ei oska neid oodata ja ära kasutada ja seetõttu reaalselt kasutatud ratas on parem endale trofeeks jätta, kuna turuväärtus suht null.
Lõpetuseks üleskutse, et mulle võib alati neid pakkumisi saata, kui vaja mingi uus korralik aga palju sõitnud asi odavalt maha müüa
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Matkarataste puhul on tõesti dilemma. 5a vanune, 50000km sõitnud, kontrollitava hooldusajalooga Gessu või samas vanuses 5000km lõuna-Euroopast toodud mitte niiväga kontrollitava ajalooga Gessu. Suurte kroomikate osas on sama jama. Mitte ükski sakslane või itaalia motomees ei suuda Eesti mehega samas tempos püsida Meie poisid teevad paari nädalaga 10-15000km trippe ja seda igal aastal. Mujal maailmas seisavad rattad garaazis enamuse ajast. Ja neid seisvaid rattaid antakse poolmuidu ära, et neid saab Eestis veel kasuga maha müüa.
Ehk siis tegelikult on ka tsiklitele tulnud üks oluline lisa, nimelt "läbisõidu näit".
Ehk siis tegelikult on ka tsiklitele tulnud üks oluline lisa, nimelt "läbisõidu näit".
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
@jkristjan Ma ei tea, mis sa oma jutuga täpselt öelda tahtsida aga 99% mootoratturite peas on kinnistunud arusaam (pärit vist kusagilt 70ndatest), et pärast 30K km on mootori ressurss sisuliselt läbi ja seee vajab kapitaalremonti. Tehnoloogiad, materjalide kvaliteet ja mootorite tootmise täpsus on aga viimase 50+ aastaga ikka kõvasti paranenud. Ainult üks tsikkel ei tundu sellest arusaamast märkimisväärelselt puudutatud olevat - BMW GS 1200. 120+km läbisõiduga rattad on üsna sama hinnaga müügis, mis kahekohalise näiduga hodomeetril. Miks? See on minu jaoks täielik müstika. Mootor ja ratas nagu iga teine. Ühendriikide tarbijauuringute baasil võiks öelda, et BMW-d käivad garantiiremondis pigem sagedamini, kui muude tootjate rattad.
Olen advrideris lugenud, 200K+ km sõitnud ratastest, mille reaskaheseid, -kolmeseid, -neljaseid mootoreid on lahti võetud uudishimust ja need pole vähimatki kulumise märki näidanud. Kõige märkimisväärsem kulumine toimub külmal käivitusel, kus suur hulk olulisi detaile on õlita. Pärast seda võiks pm lasta mootoril joosta non-stop kuni järgmise õlivahetuseni. Seega pole ilmselt matkaratta 100K võrreldav mõne koju-tööle-lustisõidule kasutatud rattaga.
Olen advrideris lugenud, 200K+ km sõitnud ratastest, mille reaskaheseid, -kolmeseid, -neljaseid mootoreid on lahti võetud uudishimust ja need pole vähimatki kulumise märki näidanud. Kõige märkimisväärsem kulumine toimub külmal käivitusel, kus suur hulk olulisi detaile on õlita. Pärast seda võiks pm lasta mootoril joosta non-stop kuni järgmise õlivahetuseni. Seega pole ilmselt matkaratta 100K võrreldav mõne koju-tööle-lustisõidule kasutatud rattaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 99 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
No nagu ma ütlesin, ega ma ei tahtnudki midagi konkreetset öelda, ma mingi päev ise enda jaoks sain aru, et ratas sõidetakse turuhinna mõttes kiirelt läbi ehk siis hind ja kasutusväärtus lähevad kiirelt väga lahku, kui kilomeetreid teha. St minu läbisõidu puhul on mõttetu möelda, et müüks ratta ära ja ostaks uue, parem jätta endale ja laenutada/kinkida/pärandada nö sugulastele-tuttavatele.
Läbisõidunumbrite kõhutunne on muidugi pärit vanast ajast ja NSVL tehnika s**t tase on meie regioonis seda võrreldes muu maailmaga võimendanud. Kahetaktiline tsikkli mootor vajas ilmselt tõsisemal sõitjal igal talvel ehk siis 5000-7000km tagant "lahti võtmist" ja Ladal oli vaja iga 50000 tagant vähemalt klapisääre tihendeid vahetada. Samuti tsikklid olid kauem karburaatoriga kui autod, ei olnud detonatsioonidetektoreid, lambda andureid jne. Kui segu pidevalt mingist otsast kõigub, siis tahmamine, klappide-küünalde põlemine jne, kõik võis olla.
Täna ma ei näe, miks neljataktiline pihustite ja kõigi võimalike näitude alusel elektrooniliselt juhitav vesijahutusega täissünt õliga ja paberfiltriga töötav mootor peaks tsikkli peal kuidagi teisiti elama kui auto peal, seda enam, et kW/kg on a la 3-4x rohkem ehk siis mootorit koormatakse vähem. Muidugi ma räägin ainult liiklemisest, mitte paugutamisest, see kõik on eraldi teema.
Pika otsa peal lisaks nendele mootori õlituse ja termotsükklite teemadele miski muu ka eriti ei kulu, käiguvahetuste, sidurduste, pidurduste jne arv, kellegi 100000 km võib olla sama mis kellegi 10000 km. Tahaks ainult, et inimesed kes reaalselt sadu tuhandeid sõidavad, müüksid oma rattaid nende numbrite ja kontrollitava ajalooga, selle asemel, et need raua hinnaga müügiplatsidele jõuaksid ja seal odomeetrilt üks null tagant ära võetakse
Läbisõidunumbrite kõhutunne on muidugi pärit vanast ajast ja NSVL tehnika s**t tase on meie regioonis seda võrreldes muu maailmaga võimendanud. Kahetaktiline tsikkli mootor vajas ilmselt tõsisemal sõitjal igal talvel ehk siis 5000-7000km tagant "lahti võtmist" ja Ladal oli vaja iga 50000 tagant vähemalt klapisääre tihendeid vahetada. Samuti tsikklid olid kauem karburaatoriga kui autod, ei olnud detonatsioonidetektoreid, lambda andureid jne. Kui segu pidevalt mingist otsast kõigub, siis tahmamine, klappide-küünalde põlemine jne, kõik võis olla.
Täna ma ei näe, miks neljataktiline pihustite ja kõigi võimalike näitude alusel elektrooniliselt juhitav vesijahutusega täissünt õliga ja paberfiltriga töötav mootor peaks tsikkli peal kuidagi teisiti elama kui auto peal, seda enam, et kW/kg on a la 3-4x rohkem ehk siis mootorit koormatakse vähem. Muidugi ma räägin ainult liiklemisest, mitte paugutamisest, see kõik on eraldi teema.
Pika otsa peal lisaks nendele mootori õlituse ja termotsükklite teemadele miski muu ka eriti ei kulu, käiguvahetuste, sidurduste, pidurduste jne arv, kellegi 100000 km võib olla sama mis kellegi 10000 km. Tahaks ainult, et inimesed kes reaalselt sadu tuhandeid sõidavad, müüksid oma rattaid nende numbrite ja kontrollitava ajalooga, selle asemel, et need raua hinnaga müügiplatsidele jõuaksid ja seal odomeetrilt üks null tagant ära võetakse
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Teatud tootja mudelid on õnnestunud ja teised mitte. Näiteks vanad Hiaced, sprinterid, W124 jne hind püsib päris hästi kui on korralikud.
Küllap kehtib sama tsiklite puhul. Läbisõit on suht teise järguline.
Küllap kehtib sama tsiklite puhul. Läbisõit on suht teise järguline.
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Siin tuleb see jääkväärtuse teema mängu, mis kasutusel otseselt midagi ei määra. Tehnikahuviliselt võib teine tehnikahuviline ja nö valgustatud silmaringiga inimene ju väheste aastate jooksul 100+ tuh maanteekilomeetrit sõitnud ratta osta, aga kellele sa selle pärast müüd?
Autodega on sama asi. 80 tuh tõendatava läbisõiduga auto on ja jääb kallimaks, kui sama vana 200 tuh sõitnud auto. Mitte et hooldatud 400 tuh diisel kehvemini sõidaks, aga lisandub üleüldine kulumine ja blaa blaa.
Nõuka ajal oli asi teine - inimestel ei kasvanud käed persest välja ja kui tahtsid oma Jawaga liigelda, siis lappasid laiali kui vaja ja pärast kokku. Äi käis ümber Peipsi näiteks, mingeid erilisi võtmeid ja varukaikaid kaasas ei olnud, sest ta teadis oma ratast.
Ma ei viriseks läbisõidu tõttu moraalse kulumise üle. On normaalne, et palju kasutatud asjad maksavad vähem. Voib ju tuulde ropendada, et lollid ei oska hinnata, aga sõida vähem või küsi vähem. Alati ongi lahendus endale hoida, aga mis sa selle kolaga teed lõpuks.
Palju suurem probleem on minu meelest see, et seoses tänase tehnika hea vastupidavuse ja nendesamuste persekäte tõttu, samuti kuna tänavatsiklid on niisama kasutamiseks mitte remontimiseks ega mitte isegi hooldamiseks, siis ei hoolitseta oma tehnika eest ja ma kardaks ise 40 tuh ratast rohkem kui 100 tuh.
See oli retooriline, 2 viimast ratast on olnud totaalsed rapped ja ka vastava hinnaga, ostetud ainult ehitamise eesmärgil, mitte sõitmise.
Autodega on sama asi. 80 tuh tõendatava läbisõiduga auto on ja jääb kallimaks, kui sama vana 200 tuh sõitnud auto. Mitte et hooldatud 400 tuh diisel kehvemini sõidaks, aga lisandub üleüldine kulumine ja blaa blaa.
Nõuka ajal oli asi teine - inimestel ei kasvanud käed persest välja ja kui tahtsid oma Jawaga liigelda, siis lappasid laiali kui vaja ja pärast kokku. Äi käis ümber Peipsi näiteks, mingeid erilisi võtmeid ja varukaikaid kaasas ei olnud, sest ta teadis oma ratast.
Ma ei viriseks läbisõidu tõttu moraalse kulumise üle. On normaalne, et palju kasutatud asjad maksavad vähem. Voib ju tuulde ropendada, et lollid ei oska hinnata, aga sõida vähem või küsi vähem. Alati ongi lahendus endale hoida, aga mis sa selle kolaga teed lõpuks.
Palju suurem probleem on minu meelest see, et seoses tänase tehnika hea vastupidavuse ja nendesamuste persekäte tõttu, samuti kuna tänavatsiklid on niisama kasutamiseks mitte remontimiseks ega mitte isegi hooldamiseks, siis ei hoolitseta oma tehnika eest ja ma kardaks ise 40 tuh ratast rohkem kui 100 tuh.
See oli retooriline, 2 viimast ratast on olnud totaalsed rapped ja ka vastava hinnaga, ostetud ainult ehitamise eesmärgil, mitte sõitmise.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Jep, nii ta on: suure läbisõiduga isendeid kardetakse nagu tuld!
Ja siis ostetakse "otse Itaaliast", olnud eelnevalt helilooja käes (päriseluline näide), väikese läbisõiduga masinaid......
edu
Ja siis ostetakse "otse Itaaliast", olnud eelnevalt helilooja käes (päriseluline näide), väikese läbisõiduga masinaid......
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Ma saan aru et keegi tahab oma suure läbisõiduga tsikklit müüma hakata siin kalli raha eest:D
Liiga üldistav jutt minuarust, jKristjan, et sa võtad suvalise auto või tsikkli ja sõidad mitusadatuhhi läbi ja alati on 0 remonti? Hondad on üldiselt jah auto näitel päris töökindlad isendid tundub (pole ise omanud). Samas mul naisele uuena ostetud subaru XV näiteks tahtis 5 aasta ja 150k läbisõidujuures päris palju näppimist saada (enamus asju läks garantii alla küll). Kui garantii läbi sai, müüsin maha. Ütleme nii et üpris tüütu oli ja seda marki ma enam pigem ei ostaks.
Tsikkliga pikkadel trippidel saavad natuke teised sõlmed rohkem koormust (tsikkel on näiteks rohkem koormatud, kui üksi linnavahel põristades), mootorile ei tee see üldiselt midagi jah, kui järjest tuli silindris sees on (eeldades, et õli on ikka normaalselt või tihemini vahetatud). Vedrustus ja ülekanded aga ilmselt kuluvad rohkem pakuks.
Mul oli kunagi BMW K100RS - see oli ka mootori poolelt selline igiliikur kuhu ma kätt eriti külge ei pidanud panema hoolimata suurest läbisõidust (K100 mootor vist ongi üks suurima dokumenteeritud läbisõiduga tsiklimootor maailmas?) Aga kardaan ja vedrustus samas tahtsid ikka hoolt saada ning need ei ole mingid odavad tööd, kui kuskilt sisse osta.
Samas kergendurokal mis rasket sõitu näeb, võib 10000 läbisõidu juures remondinimekiri juba päris pikk olla.
Ehk siis kokkuvõtvalt, mind te selle "ostke suure läbisõiduga masinaid, käivad veel küll" jutuga ei uinuta
Või kui soovite, tooge siis konkreetselt välja need margid ja mudelid, mis sellised "pommikindlad " on.
Liiga üldistav jutt minuarust, jKristjan, et sa võtad suvalise auto või tsikkli ja sõidad mitusadatuhhi läbi ja alati on 0 remonti? Hondad on üldiselt jah auto näitel päris töökindlad isendid tundub (pole ise omanud). Samas mul naisele uuena ostetud subaru XV näiteks tahtis 5 aasta ja 150k läbisõidujuures päris palju näppimist saada (enamus asju läks garantii alla küll). Kui garantii läbi sai, müüsin maha. Ütleme nii et üpris tüütu oli ja seda marki ma enam pigem ei ostaks.
Tsikkliga pikkadel trippidel saavad natuke teised sõlmed rohkem koormust (tsikkel on näiteks rohkem koormatud, kui üksi linnavahel põristades), mootorile ei tee see üldiselt midagi jah, kui järjest tuli silindris sees on (eeldades, et õli on ikka normaalselt või tihemini vahetatud). Vedrustus ja ülekanded aga ilmselt kuluvad rohkem pakuks.
Mul oli kunagi BMW K100RS - see oli ka mootori poolelt selline igiliikur kuhu ma kätt eriti külge ei pidanud panema hoolimata suurest läbisõidust (K100 mootor vist ongi üks suurima dokumenteeritud läbisõiduga tsiklimootor maailmas?) Aga kardaan ja vedrustus samas tahtsid ikka hoolt saada ning need ei ole mingid odavad tööd, kui kuskilt sisse osta.
Samas kergendurokal mis rasket sõitu näeb, võib 10000 läbisõidu juures remondinimekiri juba päris pikk olla.
Ehk siis kokkuvõtvalt, mind te selle "ostke suure läbisõiduga masinaid, käivad veel küll" jutuga ei uinuta
Või kui soovite, tooge siis konkreetselt välja need margid ja mudelid, mis sellised "pommikindlad " on.
-
- Postitusi: 778
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Eesti ostja "Harju keskmine" on km-läbisõidude kohta suht tundlik.
Vähemalt pakub näiteks Saksa turg piisav palju rattad, kus spidokas ei ole keritud ja läbisõit suht normaalne.
Aga ongi kindlasti kaup kus nii mina kui vahendaja/müüja kui ka potentsiaalne tellija/ostja hoiab näppud eemale. Näiteks
BMW 1100 ja 1150 GS üle 100000 km on Saksast küll ja küll, aga keegi ei taha neid enam eriti. Nii siin kui sealt. Olen kuulnud, et "rahvas" kardab kõrged remondikulud mis viivad siis lõpphind ma ei tea kuhu...
Ise eelistan mingi määral ka "Lowmiler`id" , pean aga tunnistama et astusin ka see aasta ämbrisse.
Ostsin Kawasaki ER-5, eesmärk oli edasimüük.
a) oli 38000 km läbisõiduga, ja nii tehnika kui ka välimus oli tipp-topp- lihtsalt kiire hooldus, pisiremont ja edasimüük. Ja ostja on õnnelik (elab samas külas).
Siis teine
b) oli 18000 km läbisõiduga - aga pean tunnistama, et pikkalt seismist ja väike läbisõit ei teinud ratta eriti hea. Remont ja pisisveade välja juurutamine võttis hulk aeg.
@jkristjan - asi ojn lihtne. KM-maksavad, majanduslik amortisatsioon toimib. ÜKs kõik mida sa teed. Sa suudad neid kulud ainult veidi kokku hoida, kui sa hooldad enda tsikkel eeskujulik, väldid "mitte mainstream" mudellid, ja oskad õige hetk valida millal neid tagasi turusse viia.
Vähemalt pakub näiteks Saksa turg piisav palju rattad, kus spidokas ei ole keritud ja läbisõit suht normaalne.
Aga ongi kindlasti kaup kus nii mina kui vahendaja/müüja kui ka potentsiaalne tellija/ostja hoiab näppud eemale. Näiteks
BMW 1100 ja 1150 GS üle 100000 km on Saksast küll ja küll, aga keegi ei taha neid enam eriti. Nii siin kui sealt. Olen kuulnud, et "rahvas" kardab kõrged remondikulud mis viivad siis lõpphind ma ei tea kuhu...
Ise eelistan mingi määral ka "Lowmiler`id" , pean aga tunnistama et astusin ka see aasta ämbrisse.
Ostsin Kawasaki ER-5, eesmärk oli edasimüük.
a) oli 38000 km läbisõiduga, ja nii tehnika kui ka välimus oli tipp-topp- lihtsalt kiire hooldus, pisiremont ja edasimüük. Ja ostja on õnnelik (elab samas külas).
Siis teine
b) oli 18000 km läbisõiduga - aga pean tunnistama, et pikkalt seismist ja väike läbisõit ei teinud ratta eriti hea. Remont ja pisisveade välja juurutamine võttis hulk aeg.
@jkristjan - asi ojn lihtne. KM-maksavad, majanduslik amortisatsioon toimib. ÜKs kõik mida sa teed. Sa suudad neid kulud ainult veidi kokku hoida, kui sa hooldad enda tsikkel eeskujulik, väldid "mitte mainstream" mudellid, ja oskad õige hetk valida millal neid tagasi turusse viia.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Suur läbisõit tähendab ükskõik millele ikkagi ka kulumist. Kõik mis liigub see ka kulub. Matkates siledatel asfalt teedel kulub ratas samuti, nagu ka mujal sõites, lihtsalt seda kulumist ei ole silmaga näha ja see pole kohe arusaadav. Kuluvad rattalaagrid, pidurid,amordid,mootori sisu,käigukast jne. Väita,et selline 250000km läbi sõitnud ratas on nagu uus, pead olema tehniline võhik. Kõik oleneb hooldamisest ja kasutusest kuid ikkagi on selline ratas ka kulunud. Pane selline dünosse ja sa ei saa sealt enam tehase võimsustki kätte jne. Pidevas kasutuses olevad isendid on üsna tihti tehnilkiselt paremas korras kui enamuse ajast suvalises seisukorras seisvad või väikese läbisõiduga isendid aga see ei tähenda, et nad pole kulunud. See käib nii tsikli kui auto kohta.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Sprinter jõuab enne totaalselt läbi roostetada, kui hind kukkuma hakkab
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
IMHO!Fox kirjutas: ↑02 Aug 2022, 08:46Ma saan aru et keegi tahab oma suure läbisõiduga tsikklit müüma hakata siin kalli raha eest:D
......
Ehk siis kokkuvõtvalt, mind te selle "ostke suure läbisõiduga masinaid, käivad veel küll" jutuga ei uinuta
Või kui soovite, tooge siis konkreetselt välja need margid ja mudelid, mis sellised "pommikindlad " on.
Suuri V2 masinaid võtaks 100 K + läbisõiduga julgelt, edasine sõltub juba eelmistest omanikest.
Samas pinisevast R4'st hoiaks eemale...
IMHO!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Vanema bemmi kardaani renoveerimine Autocardanis just tehtud, 114 eur vist oli. Ikkagi läheb sinna "käed persest" teemasse. Kui masin vaja UM-i viia, siis töö ja asendusjupp loomulikult kosmos. Suures plaanis muidugi nõus, kõik kulub. Aga kui selle kulumisega arvestada, siis on asi ainult õiglases hinnastamises. Kehtib ikkagi võrreldavuse printsiip ehk kui vaadata kasvõi identseid Passateid näiteks mobilest või autohusist, siis läbisõit loeb.Fox kirjutas: ↑02 Aug 2022, 08:46Mul oli kunagi BMW K100RS - see oli ka mootori poolelt selline igiliikur kuhu ma kätt eriti külge ei pidanud panema hoolimata suurest läbisõidust (K100 mootor vist ongi üks suurima dokumenteeritud läbisõiduga tsiklimootor maailmas?) Aga kardaan ja vedrustus samas tahtsid ikka hoolt saada ning need ei ole mingid odavad tööd, kui kuskilt sisse osta.
Kui 100+k sõitnud tsikkel on korras, siis järelikult on hooldatud. Kui 40k sõitnud tsikkel on enamvähem korras, siis võib olla vabalt 3-4a taguste õlivahetustega ja muud midagi tegemata välja vedanud.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Omasin eelmine sügis korraks 97k läbisõiduga "pinisevat r4" kawasaki zr7s. Välimus, veermik ja pidurid olid kehva hoolduse tõttu tõesti väsinud. Aga samas töötas mootor väga ilusti ja liikus täiesti normaalselt. Käivitus ilusti ja ei suitsenud vms.....
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Voshod 3M + XT660R
Voshod 3M + XT660R
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
nii läbisõit kui tootmisaeg ongi ratta puhul olulised ja see on igati loogiline.
igasugust muinasjuttu võib 10 tarka ju jahuda ning tuua mingeid isiklikku näiteid sellest kuidas nemad kunagi nägid 10k sõitnud ratast, mille mootor lendas 10001 peal täielikult pilbasteks ja samas sõidavad ise juba viimased 10a rattaga, mille läbisõit ostes oli 100k...no väga tore, võibolla tõesti, et vahel harva on isegi sellised näited tõesti võimalikud.
aga fakt on see, et kui võtta 10 korda suvalised kaks ratast kõrvuti, üks 10k ja teine 100k läbisõiduga siis tõenäosus on VÄGA suur, et viimasel on rohkem kõikvõimalikke vidinaid kulunud. kui veel üks on ka valmistamisaastalt oluliselt vanem kui teine siis tihtipeale on lisaks kulumisele see, et uuemal on paljud asjad tehniliselt uuenduslikumad/paremad, ratta juures on tootja poolt tehtud olulisi täiustusi.
väikse (reaalse) läbisõiduga ratastega on üldjuhul 2 varianti, need on kas seisnudki suurema osa ajast lihtsalt kuskil garaazis või siis on nendega sõidetud rada (ja suurema osa ajast on nad ikkagi seisnud garaazis). üldiselt on võimalik enamvähem tuvastada ka, et kumb variant siis võiks olla.
suure läbisõiduga ratastel on suur läbisõit - see võib olla tõesti peamiselt vaid suurest matkamisest ja ülipikkadest otstest kuskil ülisiledate teede peal...aga see võib olla ka kõigest muust. näiteks MEELETULT paljudest külmkäivitustest igasuguste ilmadega. sõiduks väga kehvadel teedel, palju kukkumisi jne. ka suure läbisõiduga ratas võib olla rada sõitnud. ühesõnaga - seda on palju kasutatud ja see on fakt! väikse läbisõiduga ratast on tõenäoliselt kasutatud vähem, kui just mingid entusiastid pole läbisõitu kerinud
ma võin osta üht kui ka teist. aga suure läbisõiduga rattal peab ka hind mingil määral seda suurt läbisõitu arvesse võtma! kui keegi ikka müüb 100k sõitnud ja a'la 15a vana ratast miski tühine paar tuhat eur odavamalt kui poes maksab mõni mitte niiväga palju erinev uus masin siis no tänan ei. ilusat juttu võib ju rääkida aga mitte mingi valemiga ei saa mööda faktist, et see ratas on 15a vana ning seda ON kasutatud - palju. järelikult PEAB selle väärtus olema ka langenud väga olulisel määral. isegi kui ta näeb välja täiskompu. suur läbisõit ei saa tekkida millegi mitte kasutamisest ja millegi kasutamine tekitab kulumist - kõigis juppides, mitte ainult nendes "väga basic kuluosades" mida nagunii peaks koguaeg vahetama, on see läbisõit milline tahes.
igasugust muinasjuttu võib 10 tarka ju jahuda ning tuua mingeid isiklikku näiteid sellest kuidas nemad kunagi nägid 10k sõitnud ratast, mille mootor lendas 10001 peal täielikult pilbasteks ja samas sõidavad ise juba viimased 10a rattaga, mille läbisõit ostes oli 100k...no väga tore, võibolla tõesti, et vahel harva on isegi sellised näited tõesti võimalikud.
aga fakt on see, et kui võtta 10 korda suvalised kaks ratast kõrvuti, üks 10k ja teine 100k läbisõiduga siis tõenäosus on VÄGA suur, et viimasel on rohkem kõikvõimalikke vidinaid kulunud. kui veel üks on ka valmistamisaastalt oluliselt vanem kui teine siis tihtipeale on lisaks kulumisele see, et uuemal on paljud asjad tehniliselt uuenduslikumad/paremad, ratta juures on tootja poolt tehtud olulisi täiustusi.
väikse (reaalse) läbisõiduga ratastega on üldjuhul 2 varianti, need on kas seisnudki suurema osa ajast lihtsalt kuskil garaazis või siis on nendega sõidetud rada (ja suurema osa ajast on nad ikkagi seisnud garaazis). üldiselt on võimalik enamvähem tuvastada ka, et kumb variant siis võiks olla.
suure läbisõiduga ratastel on suur läbisõit - see võib olla tõesti peamiselt vaid suurest matkamisest ja ülipikkadest otstest kuskil ülisiledate teede peal...aga see võib olla ka kõigest muust. näiteks MEELETULT paljudest külmkäivitustest igasuguste ilmadega. sõiduks väga kehvadel teedel, palju kukkumisi jne. ka suure läbisõiduga ratas võib olla rada sõitnud. ühesõnaga - seda on palju kasutatud ja see on fakt! väikse läbisõiduga ratast on tõenäoliselt kasutatud vähem, kui just mingid entusiastid pole läbisõitu kerinud
ma võin osta üht kui ka teist. aga suure läbisõiduga rattal peab ka hind mingil määral seda suurt läbisõitu arvesse võtma! kui keegi ikka müüb 100k sõitnud ja a'la 15a vana ratast miski tühine paar tuhat eur odavamalt kui poes maksab mõni mitte niiväga palju erinev uus masin siis no tänan ei. ilusat juttu võib ju rääkida aga mitte mingi valemiga ei saa mööda faktist, et see ratas on 15a vana ning seda ON kasutatud - palju. järelikult PEAB selle väärtus olema ka langenud väga olulisel määral. isegi kui ta näeb välja täiskompu. suur läbisõit ei saa tekkida millegi mitte kasutamisest ja millegi kasutamine tekitab kulumist - kõigis juppides, mitte ainult nendes "väga basic kuluosades" mida nagunii peaks koguaeg vahetama, on see läbisõit milline tahes.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Tehnilisi täiustusi tehakse uute tsiklite juures küll aga ma seda küll ei julgeks öelda, et need alati paremad on. Sageli on nagu mingile kompromissile mindud (mõne detaili või sõlme disain vs kaal vs vastupidavus) ja lõpptulemus on hoopis kehvem kui vana hea ära proovitud lahendus. Boonusena veel kehva ligipääs ja remonditavus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Kawa Zefiiri ja vana Honda CB baasil "tavarattad" ei pinise
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
See on just nii ja naa. Kui täiustus on tehtud, et asi oleks parem(mugavam iste ntks),võimsam (sama töömahuga mootor 70kw versus 110kw),stabiilsem(paremad amordid),tugevam(raam jäigem) jne,siis sellised täiustused on alati head. Kui on "täiustatud" EURO normile vastavaks, siis pahatihti pole see täiustsus enam hea ja isegi mitte vajalik, ratta-auto kui sõiduvahendi jaoks.Fox kirjutas: ↑02 Aug 2022, 11:14Tehnilisi täiustusi tehakse uute tsiklite juures küll aga ma seda küll ei julgeks öelda, et need alati paremad on. Sageli on nagu mingile kompromissile mindud (mõne detaili või sõlme disain vs kaal vs vastupidavus) ja lõpptulemus on hoopis kehvem kui vana hea ära proovitud lahendus. Boonusena veel kehva ligipääs ja remonditavus.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Eks läbisõit (on ta siis õige või optimeeritud) oli ja jääb üheks põhiliseks "väärtuse" hindamise kriteeriumiks ja sinna ei saa teha mitte midagi. Teiseks on vanus/ väljalaskeaasta.
Kõik liikuvad detailid kuluvad, ma küll ei julgeks väita, et "Horvaatias" kulub midagi aeglasemalt kui meil
Mootori teh.seisukorrast saaks aimu näiteks dyno väljatrüki järgi. Kunagi vist keegi kasutatud rataste müüja pani nimetatud info isegi müügikuulutuse juurde, et igaüks saaks veenduda palju algsest lubatud kW-st alles on ...
Kõik liikuvad detailid kuluvad, ma küll ei julgeks väita, et "Horvaatias" kulub midagi aeglasemalt kui meil
Mootori teh.seisukorrast saaks aimu näiteks dyno väljatrüki järgi. Kunagi vist keegi kasutatud rataste müüja pani nimetatud info isegi müügikuulutuse juurde, et igaüks saaks veenduda palju algsest lubatud kW-st alles on ...
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Kuna pole eriti võimsaid tsikleid omanud, siis ma olen proovinud lõppkiirust. Kui selle kätte saab, siis järelikult on ka kilovatid olemas. Ilmselt u. 250(+) km/h kiirust ei hakkaks järgi proovima.
-
- Postitusi: 778
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Mootori teh.seisukorrast saaks aimu näiteks dyno väljatrüki järgi. Kunagi vist keegi kasutatud rataste müüja pani nimetatud info isegi müügikuulutuse juurde, et igaüks saaks veenduda palju algsest lubatud kW-st alles on ...
Mind huvitab pigem õlisurve, mõõdan mootori kompressiooni ja vaatan (kui tegu on veejahutuse mootor) kas heitgaasid ei ilmu juhuslik jahutusvedelikuses.
Miks? Kui ma piitsutan hobust okastraadiga, siis on ta küll mingi hetk eriti kiire, aga kindlasti on seda õnn mitte eriti jätkusuudlik
Mind huvitab pigem õlisurve, mõõdan mootori kompressiooni ja vaatan (kui tegu on veejahutuse mootor) kas heitgaasid ei ilmu juhuslik jahutusvedelikuses.
Miks? Kui ma piitsutan hobust okastraadiga, siis on ta küll mingi hetk eriti kiire, aga kindlasti on seda õnn mitte eriti jätkusuudlik
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Täiesti vastupidine teema on vana ratta müümine mis on väikse läbisõiduga. Millegipärast arvatakse et 15+a vanune ratas mis on 10K läbisõiduga võiks/peaks olema peaaegu uueväärse hinnaga müügis. Minuarust on kõrge hind sellisel juhul põhjendatud ainult nn kollektsioneerimisväärilised rattad... Ratas (diisel-hall-metallik) mis on põhimõtteliselt seisnud vajab samuti vääga suurt lisakulu, et sõidukorda esteks seada. Kui seda ei tee siis järgmised läbitud kilomeetrid kulutavad ratast kordades kiiremini...
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Täna kus asjad kallinevad korralikult siis sellega kallinevad ka kasutatud asjad. Ehk siis täna müüakse ja ostetakse kasutatud asju sama hinnaga või kallimalt kui need kunagi ostmise hetkel maksid. See lihtsalt on nii. Ehk siis need kellel täna midagi on on heas seisus. Keerulisem on noortel kes alles alustavad oma elu.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Niivõrd kuivõrd. Seistes võivad hakata lekkima amordisimmerid ning rehvid tuleks ilmselt ära vahetada kui need tõesti on a'la 10a lihtsalt seisnud (+ ilmselt siis mingi 5a ka enne seda seismist all olnud). Samas mõlemat toimingut tuleb teha põhimõtteliselt ükskõik millisel rattal varem kui hiljem nii ehk naa.
Väga pikalt seisnud rattal on ehk mõistlik vahetada veel pidurivedelik ja jahutusvedelik. Aga noh, need ei ole ka just kaelamurdvad väljaminekud. Mootoriõli tuleks nagunii vahetada ükskõik millisel sõiduvahendil, mille kasutatuna ostad. Kui just tõesti mingeid tsekke selle hiljutise tegemise kohta kaasa ei anda.
Loomulikult pole mitte mingisugust õigustust sellele, et 15a vana ratas maksab uue hinda. Olgu ta kasvõi 0km läbi sõitnud. Aga kindlasti võib see (õigustatult) maksta rohkem kui suure läbisõiduga, koguaeg järjest sõitnud ja vastavalt ka kulunud ratas.
See mis Ain kirjutas on ka muidugi very true ja eks see tegur tuleb hindadesse sisse arvestada. Aga kõik käib ikkagi suhtelises võrdluses võrdväärse/samaväärse asja hinnaga nö. poes ja uuena
Väga pikalt seisnud rattal on ehk mõistlik vahetada veel pidurivedelik ja jahutusvedelik. Aga noh, need ei ole ka just kaelamurdvad väljaminekud. Mootoriõli tuleks nagunii vahetada ükskõik millisel sõiduvahendil, mille kasutatuna ostad. Kui just tõesti mingeid tsekke selle hiljutise tegemise kohta kaasa ei anda.
Loomulikult pole mitte mingisugust õigustust sellele, et 15a vana ratas maksab uue hinda. Olgu ta kasvõi 0km läbi sõitnud. Aga kindlasti võib see (õigustatult) maksta rohkem kui suure läbisõiduga, koguaeg järjest sõitnud ja vastavalt ka kulunud ratas.
See mis Ain kirjutas on ka muidugi very true ja eks see tegur tuleb hindadesse sisse arvestada. Aga kõik käib ikkagi suhtelises võrdluses võrdväärse/samaväärse asja hinnaga nö. poes ja uuena
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Kas oma vahendatud ratastel neid mõõdad?eetarga kirjutas: ↑02 Aug 2022, 20:20Mootori teh.seisukorrast saaks aimu näiteks dyno väljatrüki järgi. Kunagi vist keegi kasutatud rataste müüja pani nimetatud info isegi müügikuulutuse juurde, et igaüks saaks veenduda palju algsest lubatud kW-st alles on ...
Mind huvitab pigem õlisurve, mõõdan mootori kompressiooni ja vaatan (kui tegu on veejahutuse mootor) kas heitgaasid ei ilmu juhuslik jahutusvedelikuses.
Miks? Kui ma piitsutan hobust okastraadiga, siis on ta küll mingi hetk eriti kiire, aga kindlasti on seda õnn mitte eriti jätkusuudlik
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 750
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Tehase andmetega ka seda raske võrrelda, sest tootja annab reeglina mootori võimsuse, düno mõõtjad saavad andmed aga tagarattast, mis on juba uuel rattal erinev, kui tehase andmed.ranel kirjutas: ↑02 Aug 2022, 23:05Kas oma vahendatud ratastel neid mõõdad?eetarga kirjutas: ↑02 Aug 2022, 20:20Mootori teh.seisukorrast saaks aimu näiteks dyno väljatrüki järgi. Kunagi vist keegi kasutatud rataste müüja pani nimetatud info isegi müügikuulutuse juurde, et igaüks saaks veenduda palju algsest lubatud kW-st alles on ...
Mind huvitab pigem õlisurve, mõõdan mootori kompressiooni ja vaatan (kui tegu on veejahutuse mootor) kas heitgaasid ei ilmu juhuslik jahutusvedelikuses.
Miks? Kui ma piitsutan hobust okastraadiga, siis on ta küll mingi hetk eriti kiire, aga kindlasti on seda õnn mitte eriti jätkusuudlik
___________________________
-
- Postitusi: 778
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Kas oma vahendatud ratastel neid mõõdad?
Sõltub kokkuleppest mis ma kliendidega saavutan. Oleme näiteks üks väga haruldane Indian pulgades (mootor) lahti võtnud (ostusumma oli suurem kui 12.000,- E), aga vastupidi oleme ka tsikklid täielik proovimata haagise peale lükkanud.
Klient otsustab seda ise, sõltumatu hindamised maksavad Saksast alates 49,- E kuni keskeltläbi 150,- E .
Mina vahendan/tellin neid teenused ilma kasumimarginaalideta.
Sõltub kokkuleppest mis ma kliendidega saavutan. Oleme näiteks üks väga haruldane Indian pulgades (mootor) lahti võtnud (ostusumma oli suurem kui 12.000,- E), aga vastupidi oleme ka tsikklid täielik proovimata haagise peale lükkanud.
Klient otsustab seda ise, sõltumatu hindamised maksavad Saksast alates 49,- E kuni keskeltläbi 150,- E .
Mina vahendan/tellin neid teenused ilma kasumimarginaalideta.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Nii on. Mul sugulane ostis a´3a tagasi Amservist paari aasta vanuse heas varustuses Toyota kastika ja müüs selle paar kuud tagasi sama hinnaga neile tagasi Ta väga suur sõidumees pole, aga eks kolmkümmend+ tuhat ikka lisaks oli tulnudAin kirjutas: ↑02 Aug 2022, 21:35Täna kus asjad kallinevad korralikult siis sellega kallinevad ka kasutatud asjad. Ehk siis täna müüakse ja ostetakse kasutatud asju sama hinnaga või kallimalt kui need kunagi ostmise hetkel maksid. See lihtsalt on nii. Ehk siis need kellel täna midagi on on heas seisus. Keerulisem on noortel kes alles alustavad oma elu.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
2005 aastal sai Motodepoost ostetud uhiuus vulcan 1600 classic. Eks aastad on erinevad aga tänaseks on spidomeetril 145 000. Hooldust teen ise oma puukuuris service manuaali järgi. Kui rehve mitte arvestada siis vahetanud olen radiaatori korgi (selle kummitihend ei pidanud enam survet). Tuksub küll nagu 2005 aastal kui esmakordselt selga istusin. Isegi kui tahaks ma ei saaks teda müüa, sest keegi ei maksa seda numbrit mis ta väärt on.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Tehnoseisukorda tuleb osta, mitte rumalaid ja mittemidagiütlevaid numbreid. Üldiselt on mõistlik vist praegu üldse kõik papp tuulde loopida, mis tallele korjatud, sest devalveerub kiiremini, kui tsikkel läbisõidu suurenemise näol oma teoreetilist väärtust kaotab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.