Karburaatori abi
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Karburaatori abi
Püüan kuidas saan aga kuidagi ei saa jagu sellest karburaatori probleemist.
2 taktilisel krossikal madalatel pööretel pole jõudu ja pöördeid kogub väga uimaselt. Kui powerbandini jõuab siis kõik korras ja jõud olemas.
Kohapeal pöörded ei püsi, kui gaasi annad korraks siis lähevad pöörded lakke ja jäävad sinna ca 5sekundiks.
Lisan siia ka video lingi -
Ehk saab keegi aidata.
Oleksin väga tänulik!
2 taktilisel krossikal madalatel pööretel pole jõudu ja pöördeid kogub väga uimaselt. Kui powerbandini jõuab siis kõik korras ja jõud olemas.
Kohapeal pöörded ei püsi, kui gaasi annad korraks siis lähevad pöörded lakke ja jäävad sinna ca 5sekundiks.
Lisan siia ka video lingi -
Ehk saab keegi aidata.
Oleksin väga tänulik!
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Karburaatori abi
Kui pöörded alla ei tule, siis segu lahja. Kas düüsid umbes või saab lisaõhku kuskilt, näiteks karpa ja silindri vahelt.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Kusjuures väga imelik teema sellega.
Vahepeal ujutab end täitsa täis, kui madalatel pööretel rohkem vajutada kasvõi sekundiks siis sureb välja.
Olen proovinud nõela tõsta igas suunas, õhusegu timminud igatepidi aga miski ei mõju.
Vahepeal ujutab end täitsa täis, kui madalatel pööretel rohkem vajutada kasvõi sekundiks siis sureb välja.
Olen proovinud nõela tõsta igas suunas, õhusegu timminud igatepidi aga miski ei mõju.
-
- Postitusi: 709
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Karburaatori abi
Kas see on seda tüüpi karburaator kus gaasirull liigutab nõela, või liigutab õhusiibrit?
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
Re: Karburaatori abi
Mulle tundub ka, et lisaõhu probleem.
Võta karburaatori puhastamise aerosool, brake cleaner või muu selline üli hästi süttiv aerosool. Pane tsikkel tühikäigul tööle. Lase erinevate kohtade juurde, kust teoreetiliselt võiks lisaõhku tõmmata. Kui mootori pöörded tõusevad sel hetkel, on koht leitud. (Ära seda leegikatele ega muude elu huvitavaks tegevate kohtade peale lase...)
Ma leidsin omal enduurol nii ühe lõdviku üles, mille kinnitusklambrit fikseeriva poldi keere oli maas.
Võta karburaatori puhastamise aerosool, brake cleaner või muu selline üli hästi süttiv aerosool. Pane tsikkel tühikäigul tööle. Lase erinevate kohtade juurde, kust teoreetiliselt võiks lisaõhku tõmmata. Kui mootori pöörded tõusevad sel hetkel, on koht leitud. (Ära seda leegikatele ega muude elu huvitavaks tegevate kohtade peale lase...)
Ma leidsin omal enduurol nii ühe lõdviku üles, mille kinnitusklambrit fikseeriva poldi keere oli maas.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Tänud, lähiajal kui masina juurde saan siis teen proovioil kirjutas: ↑16 Juun 2022, 09:46Mulle tundub ka, et lisaõhu probleem.
Võta karburaatori puhastamise aerosool, brake cleaner või muu selline üli hästi süttiv aerosool. Pane tsikkel tühikäigul tööle. Lase erinevate kohtade juurde, kust teoreetiliselt võiks lisaõhku tõmmata. Kui mootori pöörded tõusevad sel hetkel, on koht leitud. (Ära seda leegikatele ega muude elu huvitavaks tegevate kohtade peale lase...)
Ma leidsin omal enduurol nii ühe lõdviku üles, mille kinnitusklambrit fikseeriva poldi keere oli maas.
Re: Karburaatori abi
Et arusaamatusi vältida, siis reguleerimine on ikka selge et mis osa karburaatoril mida mõjutab ja kindel et midagi valesti ei reguleeri?
Kõigi karburaatorite reguleerimine algab tühikäigust ja see on hetkel liialt jahja ning ilmselt sureb ka selle kätte välja ja käivitub halvasti.
Nõel ei mõjuta algust praktiliselt ning peadüüs mõjutab vaid lõppu, kus nõela mõju lõpeb.
Teadmata mis karburaator seal peal on, siis universaalne soovitus tühikäigu reguleerimiseks:
Esmaselt, kui töötamisel tekib miski probleem on tark alustada sellest, et võtta karburaator maha ja teha korralikult puhtaks.
Küllalt on juhuseid olnud, kus tühikäigusüsteemi kanalisse on liivatera sattunud, ehk siis 2 väikest auku mootori pool segusiibrit puhuda läbi ja veenduda, et seal mingit võõrkeha pole.
Järgmiseks tühikäigu reguleerkruvide määramisel eksitakse palju ja peetakse siibri piirdekruvi segukruviks.
Segukruvi saab olla kahe toimega-kui kruvi on mootori pool segusiibrit piirab ta düüsist tulnud bensiini hulka ning kinni keeramine teeb segu lahjemaks(enamus 4t mootorid).
On aga segukruvi õhufiltri pool segusiibrit on tegemist pneumaatilise pidurdusega, kus siibri alla jõudvad kanalid piiravad süsteemi läbilaskevõimet ja segukruvi sisse keeramine piirab kanalisse sattuvat õhku.
See suurendab aga düüsis hõrendust ja sealt imetakse rohkem kütust läbi ning segu rikastub.
Tühikäigudüüsi suuruse valik tuleb mängu, kui kruvi on liiga lahti keeratud(tavaliselt üle 3,5 pöörde)et võib ära kaduda.
Lisaõhu saamist kahtlustaks siis, kui süütekaane alt on õlitumist märgata.
Teine pool lekib siis kaob kastist õli ja suits on ka vastav taga.
Muide, kui kahetaktisel summuti ja silindri vahelt lekib läheb ka segu lahjaks.
Kolvi kulumisel läheb aga segu rikkamaks, kuid seda mitte lisakütuse vaid heitgaaside tõttu.
Üldiselt ongi kahetaktiline mootor imelihtne ja annab kõigist oma soovidest varakult teada ning kui need täidetud on tegu väga töökindla ja rõõmu pakkuva seadmega krossi ning miks mitte ka tänavarattal.
Kõigi karburaatorite reguleerimine algab tühikäigust ja see on hetkel liialt jahja ning ilmselt sureb ka selle kätte välja ja käivitub halvasti.
Nõel ei mõjuta algust praktiliselt ning peadüüs mõjutab vaid lõppu, kus nõela mõju lõpeb.
Teadmata mis karburaator seal peal on, siis universaalne soovitus tühikäigu reguleerimiseks:
Esmaselt, kui töötamisel tekib miski probleem on tark alustada sellest, et võtta karburaator maha ja teha korralikult puhtaks.
Küllalt on juhuseid olnud, kus tühikäigusüsteemi kanalisse on liivatera sattunud, ehk siis 2 väikest auku mootori pool segusiibrit puhuda läbi ja veenduda, et seal mingit võõrkeha pole.
Järgmiseks tühikäigu reguleerkruvide määramisel eksitakse palju ja peetakse siibri piirdekruvi segukruviks.
Segukruvi saab olla kahe toimega-kui kruvi on mootori pool segusiibrit piirab ta düüsist tulnud bensiini hulka ning kinni keeramine teeb segu lahjemaks(enamus 4t mootorid).
On aga segukruvi õhufiltri pool segusiibrit on tegemist pneumaatilise pidurdusega, kus siibri alla jõudvad kanalid piiravad süsteemi läbilaskevõimet ja segukruvi sisse keeramine piirab kanalisse sattuvat õhku.
See suurendab aga düüsis hõrendust ja sealt imetakse rohkem kütust läbi ning segu rikastub.
Tühikäigudüüsi suuruse valik tuleb mängu, kui kruvi on liiga lahti keeratud(tavaliselt üle 3,5 pöörde)et võib ära kaduda.
Lisaõhu saamist kahtlustaks siis, kui süütekaane alt on õlitumist märgata.
Teine pool lekib siis kaob kastist õli ja suits on ka vastav taga.
Muide, kui kahetaktisel summuti ja silindri vahelt lekib läheb ka segu lahjaks.
Kolvi kulumisel läheb aga segu rikkamaks, kuid seda mitte lisakütuse vaid heitgaaside tõttu.
Üldiselt ongi kahetaktiline mootor imelihtne ja annab kõigist oma soovidest varakult teada ning kui need täidetud on tegu väga töökindla ja rõõmu pakkuva seadmega krossi ning miks mitte ka tänavarattal.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Tänan sind 2715! Pikk ja põhjalik seletus.
Reguleerimine on mul selge.
Jah, tõesti mul natuke lekib summuti ja silindri vahelt aga ma arvan, et asi pole selles, sest see lekkis natuke ka siis kui kõik oli veel korras. Ei leki hullult tilkadena, aga summuti alune on pika peale suutnud ennast ikka õliga ära värvida.
Teen katse ära sisselaske kollektoriga, kuidas ta brake cleanerile reageerib (kas wd40 ka sobiks? või rooste surm?), kui tõstab pöördeid siis võtan kollektori maha ja proovin netis leidud parandust teha.
Netist leidsin sellise asja, et panevad selle toru sinna ümber mis fööniga kokku ennast tõmbab, äkki oli ta nimi termotoru vms? ei mäleta õiget nimetust.
Igatahes see peaks ennast sinna kollektori toru ümber tõmbama ja praod kinni võtma.
Reguleerimine on mul selge.
Jah, tõesti mul natuke lekib summuti ja silindri vahelt aga ma arvan, et asi pole selles, sest see lekkis natuke ka siis kui kõik oli veel korras. Ei leki hullult tilkadena, aga summuti alune on pika peale suutnud ennast ikka õliga ära värvida.
Teen katse ära sisselaske kollektoriga, kuidas ta brake cleanerile reageerib (kas wd40 ka sobiks? või rooste surm?), kui tõstab pöördeid siis võtan kollektori maha ja proovin netis leidud parandust teha.
Netist leidsin sellise asja, et panevad selle toru sinna ümber mis fööniga kokku ennast tõmbab, äkki oli ta nimi termotoru vms? ei mäleta õiget nimetust.
Igatahes see peaks ennast sinna kollektori toru ümber tõmbama ja praod kinni võtma.
Viimati muutis Karl32, 18 Juun 2022, 16:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: Karburaatori abi
ootoot, isekahanevat ehk termorüüsi tahad panna sumpsi kollektori ümber? see lihtsalt põleb seal ära...seejuures ilmselt TOHUTU haisu ja tossuga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Karburaatori abi
Ju ta ikka mõtleb sisselaske kollektorit termokahanevaga lappida.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Ikka sisselaske kollektorit mõtlen.
Probleem on selles et lisaõhk. Väljalaske kollektorit vist niimoodi hästi parandada ei saaks jah
Probleem on selles et lisaõhk. Väljalaske kollektorit vist niimoodi hästi parandada ei saaks jah
Re: Karburaatori abi
mhmh, no seal ehk peab vastu jah.
kui midagi puhastada tahad siis pigem kasuta ikka kanget kraami a'la carb cleaner. brake cleanerid tänapäeval on suht mõttetu piss ja wd40 ma ei soovitaks ka puhastamiseks kasuada. see on rohkem selline asjade liikuma panija
kui midagi puhastada tahad siis pigem kasuta ikka kanget kraami a'la carb cleaner. brake cleanerid tänapäeval on suht mõttetu piss ja wd40 ma ei soovitaks ka puhastamiseks kasuada. see on rohkem selline asjade liikuma panija
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Probleem on see, et saab lisaõhku.
Plaanisin lasta wd40 või nt roostesurma sinna sisselaske kollektori peale väljapoole samal ajal kui mootor käib. Kui seal on praod mille vahelt saab lisaõhku siis ta peaks ju sealt tõmbama seda vedeliku auru ja pöörded peaksid tõusma.
Plaanisin lasta wd40 või nt roostesurma sinna sisselaske kollektori peale väljapoole samal ajal kui mootor käib. Kui seal on praod mille vahelt saab lisaõhku siis ta peaks ju sealt tõmbama seda vedeliku auru ja pöörded peaksid tõusma.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Karburaatori abi
Pane ikka midagi, mis PAUKU teeb- brake cleaner, stardi eeter, penopüssi puhastus(atsetoon)...
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Sai siis täna proovitud, ei ole sisselaske kollektoris ühtegi õhuleket. Võtsin korraks ka maha, üks mõra oli aga see ka väline, väänasin teda igatepidi aga seestpoolt seda mõra kuidagi ei ilmunud.
Võibolla annab ka see natuke mõtteainet, et kui mootor soe oli, siis tavaliselt gaasi andes läksid pöörded kohe üles ja alla tulid suure vaevaga ja kui tulid alla siis suri ka välja.
Proovisin panna tooreklapi peale - asi oli hoopis ilusam, tühjalt isegi töötas paremini kui ilma, gaasi andes puterdas nagu toorekaga ikka aga pöörded tulid kohe ilusti alla.
Lisaks veel kui oli kollektor lahti siis vaatasin ka need kollektori klapid sealt üle, välimus nagu uus aga ma ei tea kas seal peabki väikene vahe sees olema? Suur vahe ei olnud aga väike vahe ikka oli. Ise mõtlesin et kui vahesid ei tohi olla siis keeran nad lihtsalt ümber, sest tõesti ei tundunud nad kuidagi kulunud.
Hakkan täna õhtul välismaa lehti läbi käima, sest lihtsalt ei oska midagi välja mõelda millest selline asi järsku tuli.
Võibolla annab ka see natuke mõtteainet, et kui mootor soe oli, siis tavaliselt gaasi andes läksid pöörded kohe üles ja alla tulid suure vaevaga ja kui tulid alla siis suri ka välja.
Proovisin panna tooreklapi peale - asi oli hoopis ilusam, tühjalt isegi töötas paremini kui ilma, gaasi andes puterdas nagu toorekaga ikka aga pöörded tulid kohe ilusti alla.
Lisaks veel kui oli kollektor lahti siis vaatasin ka need kollektori klapid sealt üle, välimus nagu uus aga ma ei tea kas seal peabki väikene vahe sees olema? Suur vahe ei olnud aga väike vahe ikka oli. Ise mõtlesin et kui vahesid ei tohi olla siis keeran nad lihtsalt ümber, sest tõesti ei tundunud nad kuidagi kulunud.
Hakkan täna õhtul välismaa lehti läbi käima, sest lihtsalt ei oska midagi välja mõelda millest selline asi järsku tuli.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Karburaatori abi
Kui toores paremaks muudab, siis ikkagi lahja. Kui õhku ei saa lisaks, siis järelikult vähe kütust. Kas peale nõela liigutamise oled kogu karpa lahti võtnud ja puhastanud? Piisab imepisikesest sodist, et kütet puudu jääks.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Juba kaks korda olen igaks juhuks üle lasnud suruõhuga .
Olen proovinud nii ujuki tõstmist/langetamist ja ka õhusegu kruvi timminud. Nõela samuti proovinud.
Netist leidsin, et seal sisselaske kollektori klappidel ei tohi ikkagi vahet olla, äkki asi siis selles? Proovin nad teistpidi keerata, ehk on abi.
Lisaks veel olen märganud, et tihtipeale lööb ta kütust ka sinna õhufiltri poole ja isegi nõela kohal oleva vedru pesas on bensiini natuke.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Juun 2019, 16:34
- Asukoht: Tallinn & Hiiumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Karburaatori abi
2 taktilise tööpõhimõte pisut teine, sellel käib kütus enne väntvõlli kambrist läbi kui põlemis kambrisse jõuab, juhul kui vända simmer lekib võtab sealt lisaõhku juurde ja ongi segu lahja.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Okei, tegin kerge netiuuringu ja asjal on vist tõesti point sees.
Kui liiga lahja segu, siis peaks see tähendama magneeto poolse simmeri probleemi, kui oleks siduri poolt siis ta tõmbaks õli sisse ja see teeks segu rikkaks.
Eks ma võtan ette ja võtan selle simmeri siis lahti, ostan selle järgi poest uue ja vaatan kas asi muutub.
Esialgu ei hakkaks teiselt poolt seda sidurit ja kõike muud lahti kiskuma, prooviks magneeto poolelt enne.
Kui liiga lahja segu, siis peaks see tähendama magneeto poolse simmeri probleemi, kui oleks siduri poolt siis ta tõmbaks õli sisse ja see teeks segu rikkaks.
Eks ma võtan ette ja võtan selle simmeri siis lahti, ostan selle järgi poest uue ja vaatan kas asi muutub.
Esialgu ei hakkaks teiselt poolt seda sidurit ja kõike muud lahti kiskuma, prooviks magneeto poolelt enne.
Re: Karburaatori abi
Kellelegi pädevamale ei tahaks näidata enne kui probleeme juurde tekib?
Süüte mahasaamiseks on vaja tõmmitsat ja kui seda pole suudavad paljud väntvõlli otsa pasunasse lüüa ja ka magneedid liimist lahti või puruks.
Sulle piisab täielikult veendumisest, et süütekaane all pole näha õlist niret või pritsmeid.
Karburaatoril on päris suur diapasoon reguleerimiseks tühikäigukruviga ja isegi kui seal tihendit ees pole on võimalik kruvist kõige rikkamaks keerates mootorist põrin välja meelitada.
Kui sa kinnitad, et segukruvi keeramisel täiesti kinni või lahti pole võimalik segu saada piisavalt rikkaks tühikäigul ja paned pildi kus need kruvid on millest reguleerid on probleem karburaatoris.
Klapilehtedega pole sel seost, kuigi irvakil klapilehed pole töötamisel head.
Kui on probleem klapilehtedega, näiteks lehel on nurk puudu siis läheb segu rikkaks sest üks ja sama õhk käib karburaatorist 2 korda läbi ja võtab mõlemal korral kütust kaasa.
Süüte mahasaamiseks on vaja tõmmitsat ja kui seda pole suudavad paljud väntvõlli otsa pasunasse lüüa ja ka magneedid liimist lahti või puruks.
Sulle piisab täielikult veendumisest, et süütekaane all pole näha õlist niret või pritsmeid.
Karburaatoril on päris suur diapasoon reguleerimiseks tühikäigukruviga ja isegi kui seal tihendit ees pole on võimalik kruvist kõige rikkamaks keerates mootorist põrin välja meelitada.
Kui sa kinnitad, et segukruvi keeramisel täiesti kinni või lahti pole võimalik segu saada piisavalt rikkaks tühikäigul ja paned pildi kus need kruvid on millest reguleerid on probleem karburaatoris.
Klapilehtedega pole sel seost, kuigi irvakil klapilehed pole töötamisel head.
Kui on probleem klapilehtedega, näiteks lehel on nurk puudu siis läheb segu rikkaks sest üks ja sama õhk käib karburaatorist 2 korda läbi ja võtab mõlemal korral kütust kaasa.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Tegin täna jälle uue uurimisringi, vaatasin magneeto juurest üle, proovisin isegi sinna brake cleanerit lasta, ei midagi. Proovisin valest seadistusest hoolimata siiski korraks rahulikumapoolset sõitu teha, testimise mõttes, sõites läks vahepeal hoopis väga kahtlaseks, hakkas hoopis üle justkui ujutama (puterdama), siis kohapeale sai käiatud natuke teda puhtamaks siis jällegi läks lahjaks segu.
Arvan, et äkki lihtsalt karburaator ajapikku kulunud?
Millest selline arvamus? Uurisin täna karburaatorit sellise pilguga ja vaatasin, siibril on päris palju jutte sees, võibolla ka see mõjutab? Siis tundub mulle ka seal ujukinõel kahtlane... ujuki nõelal ühtegi tihendit polegi.
Ise mõtlesin, et proovin esialgu ostan uue karburaatori, olen selle karburaatoriga koguaeg saanud mässata ja ei saa püsivat head seadistust (olen muidugi kursis, et 2taktilistel tahabki rohkem seadistust).
Enne kui tellin uue karburaatori, siis piilun igaks juhuks ka plokikaane vahelt silindri sisse, et kindel olla, et seal kolb või silinder pole kuuma saanud ja kriime täis, sest siis võivad ju ka sellised asjad tekkida või mitte? Muidugi väga jõuetu ta just ei ole.
Mis arvate, kas oleks mõtekas selline käik?
Arvan, et äkki lihtsalt karburaator ajapikku kulunud?
Millest selline arvamus? Uurisin täna karburaatorit sellise pilguga ja vaatasin, siibril on päris palju jutte sees, võibolla ka see mõjutab? Siis tundub mulle ka seal ujukinõel kahtlane... ujuki nõelal ühtegi tihendit polegi.
Ise mõtlesin, et proovin esialgu ostan uue karburaatori, olen selle karburaatoriga koguaeg saanud mässata ja ei saa püsivat head seadistust (olen muidugi kursis, et 2taktilistel tahabki rohkem seadistust).
Enne kui tellin uue karburaatori, siis piilun igaks juhuks ka plokikaane vahelt silindri sisse, et kindel olla, et seal kolb või silinder pole kuuma saanud ja kriime täis, sest siis võivad ju ka sellised asjad tekkida või mitte? Muidugi väga jõuetu ta just ei ole.
Mis arvate, kas oleks mõtekas selline käik?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori abi
Ujuki nõelal ei tohiks tihendit olla.
PS. vii see ratas mõne spetsialisti kätta, su teadmised tunduvad ikka väga olematud olema
PS. vii see ratas mõne spetsialisti kätta, su teadmised tunduvad ikka väga olematud olema
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Siis ma tean midagi valesti. Mingil masinal oli ujuki nõela otsas tihend.
Ma ei ole enne kunagi ostnud eraldi karburaatorile seda õhusegu kruvi aga ma mõtlen, et kui prooviks osta numbri võrra suuremat kruvi? Saaksin vähem õhku läbi lasta. Kas see oleks mõtekas ja kuidas ma saan teada mis number on minu praegune kruvi?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori abi
Kruvid ei ole erineva mõõduga. Selleks ta kruvi ongi, et seda saab sisse ja välja keeramisega reguleerida.
Mis karpa sul on? Keihin PWK?
Mis karpa sul on? Keihin PWK?
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.