Karburaatori abi
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori abi
Jah, aga seda muudetakse ainult siis, kui segukruvi läheb reguleerimipiirist välja, ehk siis vähem kui 0,5 pööret sisse või üle 3,5 pöörde välja.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Karburaatori abi
Tere! Probleemid selle rattaga algasid Teil sellest,et madala käiguga sõites lasite mootori lahjavõitu seguga sõites mitu korda peaaegu kinni! (jõud hakkas kaduma,peale jahtumist toibus).Võis juhtuda,et silindri peeglil on AL,i ja rõngas ka pisut soones kinni olla.Oleneb kui kõvasti vatti sai.Mingit ebaloogilist teed pidi jõudsite karburaatorini.Suure tõenäosusega on probleem ikkagi lisaõhus (väntvõlli vedrumansett).Niisuguste kahjustustega mootor töötab just niimoodi nagu kirjeldate.(käivitub vänta piinates ja tõõtab tirinal,ainult kõrgetel pööretel ja võite reguleerima jäädagi)Ärge solvuge aga MX77 soovitus tundub olema ainuöige.Mootor kaenlasse ja mõnda motoklubisse.Poole tunniga on pilt selge .Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Ma tegin täna siis ikkagi selle töö ära ja võtsin ikkagi magneeto maha, tõesti mehed, teil oli õigus!
Väntvõlli simmer oli täitsa katki, osaliselt lausa tükk puudu. Huvitav millest selline asi sai tekkida? Kas kuuma saamisest?
Igatahes ostan uue simmeri ja vaatan kuidas kärab, eks siis annan teada.
Suured tänud, et siin forumis selliseid abilisi on.
16aastase poisi pea ei ole veel igas asjas nii nupukas ja tark nagu mõndadel meestel siin (kogemusi veel vähe) .
Väntvõlli simmer oli täitsa katki, osaliselt lausa tükk puudu. Huvitav millest selline asi sai tekkida? Kas kuuma saamisest?
Igatahes ostan uue simmeri ja vaatan kuidas kärab, eks siis annan teada.
Suured tänud, et siin forumis selliseid abilisi on.
16aastase poisi pea ei ole veel igas asjas nii nupukas ja tark nagu mõndadel meestel siin (kogemusi veel vähe) .
Re: Karburaatori abi
Lahja seguga on teinekord juhtunud, et lööb väntvõlli tihendi pahupidi.
Nimelt silindrisse jääb tuli kuni ülevoolude avanemiseni ja leek jõuab karterisse, mispeale tekib "kerge" rõhutõus.
On ka klapilehti puruks löönud üks pritsega 300cc KTM.
Mis tal viga on ei tea isegi esindus, kuid üle 5-6 käivituse külmalt ta aevastab tihendi eest.
Pritsega ratta rõõmud...
Nimelt silindrisse jääb tuli kuni ülevoolude avanemiseni ja leek jõuab karterisse, mispeale tekib "kerge" rõhutõus.
On ka klapilehti puruks löönud üks pritsega 300cc KTM.
Mis tal viga on ei tea isegi esindus, kuid üle 5-6 käivituse külmalt ta aevastab tihendi eest.
Pritsega ratta rõõmud...
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud
Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori abi
Kuumutada ei ole seal midagi vaja, kui nad lootusetult sisse pole roostetanud. Õiged abivahendid on vajalikud.Karl32 kirjutas: ↑04 Juul 2022, 16:45Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud
Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Karburaatori abi
Vanal ja survekaga pestud rattal võivad laagrite välised võrud alumiiniumist kiige ja lingi sisse olla päris kõvasti kinni jäänud - alu ja terase vahel tekib elektrokeemiline korrosioon. Teine kord on ainukeseks lahenduseks välimine võru ettevaatlikult läbi käiata turbiiniga. Tagumine unusta ära.
Edu,
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Netist sain pukside ja laagrite enda firma lehelt (ProX) õpetuse, seal näitas, et pane kruustangide vahele, ühele poole väike padrunvõti mis kiige/lingi august läbi mahub aga puksi august mitte, siis teisele poole suurem padrunvõti kuhu puks sisse mahub ja siis sedasi kruustangide vahel muudkui keerata ja kuuma anda ja nii siis muudkui korrata kuni puks käes.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Üle pika aja jõudsin jälle foorumisse tulla
Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni .
Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?
Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni .
Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?
Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori abi
Kuidas kontidest (see on see lingi osa, mis ühendab raami ja seda kolmikut) laagrid kätte said? Panen pildi ka
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Sealt tuli väga ilusti välja, kusjuures need nõellaagrid olid puksidega kinni jäänud omavahel, sõi polti. Kõige raskem oli see osa lingil mis ühendub kontidega. Aga üldiselt tuli libedalt, otsisin vene poldi, ühele poole suur padrunvõti ja teisele poole väike ja mutter otsa. Sedasi ma neid keerasin padrunvõtmega välja, kuumutamist ei vajanud ükski.
Peale vahetust sai kiiku hea tundega kohe loksutada.
-
Teema algataja - Postitusi: 146
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Karburaatori abi
Minul oli see tegelikult ka natuke teistsugune. Panen pildi, milline mul oli. Sellisega nagu sul pildil oli, sellisega oleks asi raskem olnud.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Karburaatori abi
Sa pead aru saama, miks mingis asendis puterdab: kas segu on rikas või lahja. Kui varem pole teinud, siis kõige lollikindlam on sõita võimalikult pikalt rutska sellises asendis kus puterdab ja rutskat mitte liigutades mootor välja suretada nupust. Siis küünal maha ja tuvastama - veebist leiad küünla pilte.Karl32 kirjutas: ↑19 Juul 2022, 15:06Üle pika aja jõudsin jälle foorumisse tulla
Puksid said vahetatud, eelneval päeval uputasin neid selle roostesurma vedelikuga veel. Lõpuks käis see vahetus üpris lihtsasti, kiigega aga oli natuke probleemne... Nõellaager läks väga kergelt sisse, arvatavasti vana puks oli nii läbi, et lõhkus kiige ära. Ma ei osanud muud teha kui et lõin kruvikeeraja ja haamriga sinna täksusid sisse, et tõmbas ennast ilusti kinni sinna, äkki hiljem siis tekib roostet ka sinna vahele ja võtab end korralikult ning kindlalt kinni .
Väikene küsimus on tekkinud veel. Peale simmeri vahetust läks kõik heaks, mootori töö reageeris ilusti karburaatori kruvidele jne. Ainus millest ma veel jagu pole saanud on see, et kui ma nüüd keeran seda õhusegu kruvi nii, et kohapeal töötaks ilusti ja ei pooks kinni jne. Siis täpselt sellel punktil kus on see nö powerband, just enne seda ta nagu puterdab, kui selles üle lähed pööretega siis kõik jälle korras. On see okei?
Olen proovinud seda ka korda teha, isegi olen saanud, kui keeran õhusegu kruvi lahjemaks. Aga siis hakkab teistpidi jama, kui ma kiirendades/kohapeal gaasi põhja lükkan siis ta lihtsalt hakkab ennast kinni pooma, kui ma nüüd kruviga timmin siis on selles osas kõik okei aga siis jällegi puterdab seal enne powerbandi.
Edu, L
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.