BMW K100 84' jupats
Postitatud: 27 Apr 2022, 19:12
Olen seda postitust juba piisavalt edasi lükanud. Täna on see päev, kus otsustasin, et võtan end kokku ja proovin siis oma esimese projektipäeviku loomist.
Inimesed, kes loodavad siit leida originaali taastamist siis see kahjuks ei ole see koht.
Long story short:
Sai mõned aastad tagasi lõpuks load tehtud, esimeseks rattaks sai ostetud xj600 paarisaja euro eest. See sai põlve otsas omamoodi caferaceri stiili ehitatud.
Paraku ei jälginud üldse seda, et ma olen pikka kasvu ~196cm ja see xj600 sai eos liiga valesti endale tehtud.
2020 suvel jälgisin mõnda aega turgu ja vaatasin, et keegi müüb lahtivõetuna k100't. Kahtlane oli muidugi osta juppideks tõmmatud vana bmw'd.
Pakkusin omanikule vahetust. Saime paar korda kokku ja üks hetk sõitis minu xj600 minema ja ma sain vastutasuks vana BMW lego.
Ütleme nii, et päris veider on kokku panna ratast, mida pole ise lahti võtnud kunagi. Ei hakanudki kohe kokku panema ja tegelt sai kohe pihta hakatud cafeka loomisega. Tegemist on täitsa omamoodi rattaga. Praktiliselt auto mootoriga mootorratas. Kuiv sidur, kardaani ülekanne, pikali rida 4 mootor, mis tehti peugeoti 1.1liitrise automootori järgi.
Päris igat pilti ei hakka ma uploadima, kellel miskit isutab ja tahab siis võib eraldi küsida. Proovin luua üpris kompaktse postituse.
Ratta sain kätte sellisena:
Mugav oli ratast ehitada, mootori panid pukile ja raam käib nelja poldiga mootori peale, ehk seda sai lihtsalt ringi vedada.
Garaazis olevast suzuki paagist sai tagumiku rattale ja ka näo. Tagumiseks amordiks sai super duke ja esihark samuti super duke.

Veljed sai valitud GS'i omad, detailid said musta värvi pärliga.



Võtme uus asukoht ja suzu paagist uus nägu.


Istme valmistamine





Istme valmistamine läks natuke nihu ja sai mitu korda seda nahka maha kakutud ja uuesti peale pandud:

Ratas kukkus ümber
(Alu paak)

Õnneks Tartus asjalikud inimesed ja abi oli kiire.


Siiamaani ei saa aru, kas mulle meeldib see kükloop

Vahepeal on rohkem jubinaid külge pandud ja ka väljalase külge.

Tartus jällegi palju häid inimesi (Chris Oras), lõpuks sai asjad värvima ( Atlantis Blue Metallic, BMW color code 399 )





Isiklikult ei taju elektrist ööd ega mütsi. Õnneks on inimesi, kes oskavad sellise asjaga ümber käia.

Esimene kord ratta seljas:

Esimesed paarsada meetrit tankima:

Vahepeal sai palju asju oodatud küll hiinast ja mujalt maailmast.
Lisaks sai ka paar pilti lastud rattast teha eelmise hooaja lõpus:











Uuel hooajal muidugi tuli palju üllatusi juurde, aku suri ära, simmerid lekivad, heebli piduri silinder lekib, elektri vigu jms. Äkki see suvi saab ka päriselt sõita mitte paarteist kilomeetrit 10 soojakraadiga.
Tööd veel palju, sellise ratta puhul ilmselt projekt ei saa mitte kunagi valmis, alati on midagi teha.
Kõike hääd ja paremat!
Inimesed, kes loodavad siit leida originaali taastamist siis see kahjuks ei ole see koht.
Long story short:
Sai mõned aastad tagasi lõpuks load tehtud, esimeseks rattaks sai ostetud xj600 paarisaja euro eest. See sai põlve otsas omamoodi caferaceri stiili ehitatud.
Paraku ei jälginud üldse seda, et ma olen pikka kasvu ~196cm ja see xj600 sai eos liiga valesti endale tehtud.
2020 suvel jälgisin mõnda aega turgu ja vaatasin, et keegi müüb lahtivõetuna k100't. Kahtlane oli muidugi osta juppideks tõmmatud vana bmw'd.
Pakkusin omanikule vahetust. Saime paar korda kokku ja üks hetk sõitis minu xj600 minema ja ma sain vastutasuks vana BMW lego.
Ütleme nii, et päris veider on kokku panna ratast, mida pole ise lahti võtnud kunagi. Ei hakanudki kohe kokku panema ja tegelt sai kohe pihta hakatud cafeka loomisega. Tegemist on täitsa omamoodi rattaga. Praktiliselt auto mootoriga mootorratas. Kuiv sidur, kardaani ülekanne, pikali rida 4 mootor, mis tehti peugeoti 1.1liitrise automootori järgi.
Päris igat pilti ei hakka ma uploadima, kellel miskit isutab ja tahab siis võib eraldi küsida. Proovin luua üpris kompaktse postituse.
Ratta sain kätte sellisena:

Mugav oli ratast ehitada, mootori panid pukile ja raam käib nelja poldiga mootori peale, ehk seda sai lihtsalt ringi vedada.
Garaazis olevast suzuki paagist sai tagumiku rattale ja ka näo. Tagumiseks amordiks sai super duke ja esihark samuti super duke.

Veljed sai valitud GS'i omad, detailid said musta värvi pärliga.



Võtme uus asukoht ja suzu paagist uus nägu.


Istme valmistamine





Istme valmistamine läks natuke nihu ja sai mitu korda seda nahka maha kakutud ja uuesti peale pandud:

Ratas kukkus ümber


Õnneks Tartus asjalikud inimesed ja abi oli kiire.


Siiamaani ei saa aru, kas mulle meeldib see kükloop

Vahepeal on rohkem jubinaid külge pandud ja ka väljalase külge.

Tartus jällegi palju häid inimesi (Chris Oras), lõpuks sai asjad värvima ( Atlantis Blue Metallic, BMW color code 399 )





Isiklikult ei taju elektrist ööd ega mütsi. Õnneks on inimesi, kes oskavad sellise asjaga ümber käia.

Esimene kord ratta seljas:

Esimesed paarsada meetrit tankima:

Vahepeal sai palju asju oodatud küll hiinast ja mujalt maailmast.
Lisaks sai ka paar pilti lastud rattast teha eelmise hooaja lõpus:











Uuel hooajal muidugi tuli palju üllatusi juurde, aku suri ära, simmerid lekivad, heebli piduri silinder lekib, elektri vigu jms. Äkki see suvi saab ka päriselt sõita mitte paarteist kilomeetrit 10 soojakraadiga.
Tööd veel palju, sellise ratta puhul ilmselt projekt ei saa mitte kunagi valmis, alati on midagi teha.
Kõike hääd ja paremat!