Enduro ratta valik. Soovitage.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Sorry, ma ei saa aru, miks on vaja metsa ja kruusateede jaoks mingit kerg/überenduurot :wack:
pilt.png
pilt.png (343.22 KiB) Vaadatud 3171 korda
pilt.png
Kui asi läheb karmimaks, soo, palgid, mudaväljad jne, siis jah aga muidu..... Lihtsalt overkill.
Kui tatikad sellise tee peal eest lähevad, on peegel abiks :bsmile:
Kui teemaalgatajal on plaanis "puurima" hakata, siis muidugi sorry :oops:


Saadetud kettaga lauatelefonist!


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas will111 »

minule on siin foorumis ammu selgeks saanud, et niipalju kui on siin erinevaid kasutajaid, umbestäpselt samapalju on ka TÄIESTI erinevaid arusaamu metsadest ja metsaalustest ning metsas sõitmisest :D
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

yeekim kirjutas: 31 Mär 2022, 23:36
Sorry, ma ei saa aru, miks on vaja metsa ja kruusateede jaoks mingit kerg/überenduurot :wack:
pilt.png

pilt.png
Kui asi läheb karmimaks, soo, palgid, mudaväljad jne, siis jah aga muidu..... Lihtsalt overkill.
Kui tatikad sellise tee peal eest lähevad, on peegel abiks :bsmile:
Kui teemaalgatajal on plaanis "puurima" hakata, siis muidugi sorry :oops:
Kõik Eesti metsad, kus sõita saab, näevad sedasi välja? Really?
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Tagasi algusesse....
Reimakas kirjutas: 29 Mär 2022, 23:03
Tere. Soovitage algajale enduro ratast. 186 pikk ja 115 kg. Kasutamiseks läheb metsa ja kruusa teed. Sooviks jahinduse hobiga siduda, et loomi vaatada ja metsateid nautida. Vahest ka poegadega koos sõita. Peab olema tänavalegaalne. Millised Teie soovitused? Kas osta uus või kasutatud? Eelarvele piiranguid alguses ei seaks. Kasutamine mõned tunnid nädalas.
Viimati muutis yeekim, 01 Apr 2022, 09:53, muudetud 1 kord kokku.

Saadetud kettaga lauatelefonist!


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas morse »

100AF58B-54B5-4923-AD2F-9259A9C482BA.jpeg
275DEF35-F2E4-4CE3-B649-1F54E641DC58.jpeg
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

yeekim kirjutas: 01 Apr 2022, 09:52
metsateid nautida
yeekim kirjutas: 30 Mär 2022, 21:16
Varadero
Ma muidugi mõistan ja aktsepteerin, et inimestel on igasugu veidraid fetišeid, aga et nii karmilt kohe...

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Tort »

Sama hea on mitte osta suveks plätusid ja käia 365 saapaga, sest saapaga saab igal pool kõndida.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Raki »

ostad CRF300l või Rally ja naudid metsa, muda, pikemaid kruusateid ja ka asfalti, kui kuhugi kiire pole

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas villy »

Kergema rattaga on lihtsam õppida, palju vähem valus ja odavam kukkuda, ratast parem üles tõsta jne.

Omast kogemusest nt Eesti TET-i peal(mida meil nüüd juba 3000km) on ktm690/701 või CRF300L optimaalne ja sellest raskema rattaga enam ei oleks iseseisev vaid tihti vaja kõrvalist abi ja ratas piisavalt mugav, et mõnisada km asfalti metsateede vahele päevas muretult sõita.

Meie metsateed näevad kohati välja nagu yeekimi alumine pilt aga need vahelduvad alati palju keerulisemate kohtadega.

Kui metsas käimine tähendab asfaltilt mahakeeramist, et esimese RMK lõkkeplatsini jõuda oma matkatooli, väliköögi jms-ga, siis tõesti suur ratas hea aga teemaalgataja kirjeldas ka jahindust ja siis on teed karmimad kui meie TET kus 200kg+ rattaga tihti keeruline olla.

Väga suur vahe on kas 150 vs 200kg ratas sul mudas kinni või juhuslik puu ees. Rääkimata veel 110kg vs 250kg+ ratastest.

Fox
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Fox »

Jah, üle 160kg tsikkel on metsas möllamiseks juba kohmakas minuarust. Kuival metsateel töristada, nagu siin ülevalpool jeekim pildid pani, pole tõesti väga vahet millega seda nautida aga kui pori mängu tuleb, palk teepeal ees vms "pisike probleem", on erinevus väga suur ja iga kilo on kohe oma jalgade-kätega tunda. Päris kergenduro võtadki sellises kohas kaenlasse ja jalutad raskest kohast mööda :D
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Minuarust on kaal antud teemas üsna ületähtsustatud parameeter, endurokaga ei ole lõbus sõita mitte selle pärast, et seda on vajadusel kerge tassida (ei ole tegelt, sest kehtib seaduspära sõiduki maastikuvõime ja lähima traktorini jalutamise distantsi võrdelisest seosest), vaid selle pärast, et tal on reaalselt töötav vedrustus, pidurid, ergas kõrgepöördeline mootor, saab normaalseid rehve ja mousse'e kasutada jne. Kõigele sellele aitab väike kaal muidugi kaasa, aga samas see reegel ei tööta mõlematpidi - täiesti vabalt on võimalik konstrueerida väga kerge tsikkel ja see viletsa vedrustusega ära rikkuda. Kindlasti on paljude esimene emotsioon stiilis "aga ma lähen nautima, mitte võidu sõitma, mul pole nii edevat kraami vaja", aga minuarust on just vastupidi - võistlustel on tegelt suht vähe lõike, kus ratas ketist lahti lasta, enamus on mingi nikerdamine mägedest üles-alla, mudas, puujuurte otsas jne. Selleks peab juba päris äss olema, et seal nii kiiresti sõita, et vedrustus "tööle" hakkaks. Küll aga on nägu naerul täiesti pingevabalt stiilis 90-100ga mööda treppis kruusateid lennates, rehvid peavad, pidurid pidurdavad, juhtimine on kerge ja mis peamine, kogu kupatus on ehitatud ikkagi selle arvestusega, et tükid kohe kukkuma ei hakka. Noh ja eks tegelikult pole see KTMi stock vedrustus suures plaanis ka mingi imeasi, pigem alumise riiuli kraam, aga noh ma igaks juhuks pole tahtnud neid paremaid setupe proovida, muidu on ju kohe jälle endal ka vaja :wack:

LC4 on tegelikult suht sarnase emotsiooniga ratas kui endurokas, ma isegi imestan iga kord kui keegi laenab, et kuidas see paks lehm lenksus nii kergena tundub, aga noh, kuidas seda viisakalt öelda, igas suunas on sel ikka vähem cowbelli :) Selle 30-40h jooksul aastas, mida teemaalgataja taotleb, ei usu väga, et tema eelised enduroka ees välja tulevad, selleks peab ikka pikemaid sõite tegema. Mammutitest rääkimata.

Seda ma ei hakka mainimagi, et lähteülesande üks osa on 125sega noorel sabas püsimine, sest see on nagunii utoopia - ma enamasti olen päris häppi, kui tüüpilisel krossirajal saan nende käest ringiga mitte päris teisel ringil, vaid näiteks neljandal (crash) . Samas see ilmselt pole ka päris kõige optimaalsem asjade korraldus, kui noor peab iga 500m tagant pool tundi ootama, kuni issi jälle oma Varadero kuskilt maakera seest või puude vahelt välja sikutab.

Fox
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Fox »

No mul oli ju smaili taga sellel tsikkli seljas tassimise kommentaaril, nali noh! :D Aga tõsiselt rääkides olen korra ikka oma endise 100kg Husabergi poolenisti mutta ära uputanud ja siis sealt ka oma väikeste kätega välja sikutanud. 150+ kaaluga ratas oleks minust sinna mülkasse jäänudki. Aga noh ma olen nõrk ka :D
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Nojah, mul on korra orienteerumisel ette tulnud, et metsasihil sikutas üks seltskond mammutit mudast välja, vaatasin et ahah, abikäsi on piisavalt ja sõitsin edasi. Mõnisada hiljem tirisid kaks djuudi 690t maa seest välja, korra käis küll peast läbi, et võibolla ei peaks edasi pressima, a samas punkt juba paistis, 350, braaap jne, prooovime... kuni siis lõpuks ise ka kinni jäin, kindla teadmisega, et pean üksi hakkama saama, sest siia ei tule küll enam keegi järele :P Kellel kõige raskem oli, kilogrammides sikutaja kohta?

Hiljem muidugi selgus, et punkti viis mingi kergem tee ka. Stupid is what stupid does :wack:
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas tito »

Hea pill foorumis müügil ;)
viewtopic.php?p=870686#p870686

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Sisepõlemismootorite lõpp on lähedal, lisaks loomade vaatamiseks on nad lärmakad, rasked, hooldust tihti tahtvad. Ja need eelnevad soovitatud krossikad on enamus 130+kg, ehk unusta 250-350kuubikut rattad, seda soovitavad ainult praegused omanikud, et omi rattaid ja valikuid õigustada (aprill, need on head rattad tegelt)

Elektriratast saad kodus laadida, ei pea linnas kütuse järel käima.

Lastega metsas sõitmiseks ei pea ratas ka liiga võimas olema, piisab et tempod ühtsed.

Siin valik olevikust ja tulevikust:
https://motocrossadvice.com/motocross-r ... dirt-bike/
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

motoreis kirjutas: 01 Apr 2022, 17:05
Sisepõlemismootorite lõpp on lähedal, lisaks loomade vaatamiseks on nad lärmakad, rasked, hooldust tihti tahtvad. Ja need eelnevad soovitatud krossikad on enamus 130+kg, ehk unusta 250-350kuubikut rattad, seda soovitavad ainult praegused omanikud, et omi rattaid ja valikuid õigustada (aprill, need on head rattad tegelt)

Elektriratast saad kodus laadida, ei pea linnas kütuse järel käima.

Lastega metsas sõitmiseks ei pea ratas ka liiga võimas olema, piisab et tempod ühtsed.

Siin valik olevikust ja tulevikust:
https://motocrossadvice.com/motocross-r ... dirt-bike/
MIs pullikaka see veel on?

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Arvamus, lõks, soovitus? Vihje ajastu lõpule, alternatiiv, võta kuidas tahad. Segu ka trollist ja naljast, paistab, et mõjus :)
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

motoreis kirjutas: 01 Apr 2022, 18:44
Arvamus, lõks, soovitus? Vihje ajastu lõpule, alternatiiv, võta kuidas tahad. Segu ka trollist ja naljast, paistab, et mõjus :)
Oled sa mõne sellisega sõitnud üldse?

Ma olen selle elektrilise KTM Freeride'ga sõitnud. 15 minutit ja aku tühi. Kuradi rõõm see selline on?

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas morse »

Siin päris enduuroteemas trollitakse palju naljakamalt kui seal saapaenduuroteemas :D

motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas motoreis »

mx77 kirjutas: 01 Apr 2022, 18:48
motoreis kirjutas: 01 Apr 2022, 18:44
Arvamus, lõks, soovitus? Vihje ajastu lõpule, alternatiiv, võta kuidas tahad. Segu ka trollist ja naljast, paistab, et mõjus :)
Oled sa mõne sellisega sõitnud üldse?

Ma olen selle elektrilise KTM Freeride'ga sõitnud. 15 minutit ja aku tühi. Kuradi rõõm see selline on?
Lühike

701
Toetajaliige
Postitusi: 436
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas 701 »

motoreis kirjutas: 01 Apr 2022, 17:05
Sisepõlemismootorite lõpp on lähedal, lisaks loomade vaatamiseks on nad lärmakad, rasked, hooldust tihti tahtvad. Ja need eelnevad soovitatud krossikad on enamus 130+kg, ehk unusta 250-350kuubikut rattad, seda soovitavad ainult praegused omanikud, et omi rattaid ja valikuid õigustada (aprill, need on head rattad tegelt)

Elektriratast saad kodus laadida, ei pea linnas kütuse järel käima.

Lastega metsas sõitmiseks ei pea ratas ka liiga võimas olema, piisab et tempod ühtsed.

Siin valik olevikust ja tulevikust:
https://motocrossadvice.com/motocross-r ... dirt-bike/
Ema anna padruneid! :D Parempoolne on üldse oma komponentidelt ilma väntadeta jalgratas. Kuberg on kah pmts jalgratas. EM on traieliratas ja kusagil sisehallis on ta omal kohal. Väljas saab sõita mingi tunnikese. Sedaa kindlasti mitte krossirajal gaas põhjas. Selleks ta pole mõeldud. Vee ja poriga lähvad neil varem või hiljem suusad risti. :wack: :D
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

sdr1290
Postitusi: 433
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 7 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas sdr1290 »

tito kirjutas: 01 Apr 2022, 16:15
Hea pill foorumis müügil ;)
viewtopic.php?p=870686#p870686
Vot see on antud teema kõige adekvaatsem ja asjakohasem postitus - lühike, tabav ja kohe tunda, et postitaja teab, millest kirjutab! :D

Teema algataja
Reimakas
Postitusi: 20
Liitunud: 29 Mär 2022, 22:35
Tsikkel: KTM 350 SixDay
Tänatud: 1 kord

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Reimakas »

Tervus. Nädala alguses peaks siis KTM 350 six days KTM-i esindusest kätte saama. Mart teeb kenasti vedrustuse ka õigeks ja rasekele mehele vastavaks. Tänud kaasa mõtelmast. Eks ma jagan oma emotsioone ka, kuidas keskeakriisi välja elamine poegadega edeneb :)
Samas järgmine küsimus või siis peaks eraldi teema tegema. Kas keegi foorumist kastika kastis (eurooplane) oma ratast transpordib? Otsisn , aga teemat ei leidnud. Küsimused, kas eraldi raam vaja kasti panna, millist rampi soetada jne. Äkki keegi jagab kogemusi.
Mets on meie kodu, hoiame kodu korras.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Saadetud kettaga lauatelefonist!


701
Toetajaliige
Postitusi: 436
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas 701 »

Reimakas kirjutas: 10 Apr 2022, 21:34
Tervus. Nädala alguses peaks siis KTM 350 six days KTM-i esindusest kätte saama. Mart teeb kenasti vedrustuse ka õigeks ja rasekele mehele vastavaks. Tänud kaasa mõtelmast. Eks ma jagan oma emotsioone ka, kuidas keskeakriisi välja elamine poegadega edeneb :)
Samas järgmine küsimus või siis peaks eraldi teema tegema. Kas keegi foorumist kastika kastis (eurooplane) oma ratast transpordib? Otsisn , aga teemat ei leidnud. Küsimused, kas eraldi raam vaja kasti panna, millist rampi soetada jne. Äkki keegi jagab kogemusi.
Osta parem kinnine käru või kaubik. Ma vedasin traieli tsikleid (70 kg umbes), ameeriklase kastis alul. Ega nad sinna hästi ei mahu, diagonaalis ainult või lahtise luugiga. Eurooplasele eriti. Pealegi on tsiklid sügisel ja kevadel soola ja sodiga koos. Maksma läks kastis vedamine mulle 1600€, kuna üks õnnestus ikkagi lenksuga läbi taga akna kukutada. Selle raha eest saab juba mõne pruugitud käru kätte.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

701 kirjutas: 10 Apr 2022, 22:37
Reimakas kirjutas: 10 Apr 2022, 21:34
Tervus. Nädala alguses peaks siis KTM 350 six days KTM-i esindusest kätte saama. Mart teeb kenasti vedrustuse ka õigeks ja rasekele mehele vastavaks. Tänud kaasa mõtelmast. Eks ma jagan oma emotsioone ka, kuidas keskeakriisi välja elamine poegadega edeneb :)
Samas järgmine küsimus või siis peaks eraldi teema tegema. Kas keegi foorumist kastika kastis (eurooplane) oma ratast transpordib? Otsisn , aga teemat ei leidnud. Küsimused, kas eraldi raam vaja kasti panna, millist rampi soetada jne. Äkki keegi jagab kogemusi.
Osta parem kinnine käru või kaubik. Ma vedasin traieli tsikleid (70 kg umbes), ameeriklase kastis alul. Ega nad sinna hästi ei mahu, diagonaalis ainult või lahtise luugiga. Eurooplasele eriti. Pealegi on tsiklid sügisel ja kevadel soola ja sodiga koos. Maksma läks kastis vedamine mulle 1600€, kuna üks õnnestus ikkagi lenksuga läbi taga akna kukutada. Selle raha eest saab juba mõne pruugitud käru kätte.
Lisaks on kastika kasti upitamine selle kõrguse tõttu päris ebamugav, minul on igatahes jalad liiga lühikesed selleks :D

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas morse »

Reimakas kirjutas: 10 Apr 2022, 21:34
Tervus. Nädala alguses peaks siis KTM 350 six days KTM-i esindusest kätte saama. Mart teeb kenasti vedrustuse ka õigeks ja rasekele mehele vastavaks. Tänud kaasa mõtelmast. Eks ma jagan oma emotsioone ka, kuidas keskeakriisi välja elamine poegadega edeneb :)
Oleks kohe öelnud, et keskeakriis, me muud kui selliseid püsse poleks soovitama hakanudki! :D
Äge valik igaljuhul, saada siis pilte, kui kinni jääd!
(crash)

Teema algataja
Reimakas
Postitusi: 20
Liitunud: 29 Mär 2022, 22:35
Tsikkel: KTM 350 SixDay
Tänatud: 1 kord

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas Reimakas »

Noo niiii. Esimene pooltunnike sõidetud kruusateel, metsateel, heinamaateel - ytleme, et eamamulje vinge. Õppida on palju aga põnev. Loll irve siiani näos 😜. Saabad pn ainult suured ja käiguvaheti väike 😁. Metsloomi nägin ka. Esmamulje ikka vinge, rsk.
Mets on meie kodu, hoiame kodu korras.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Reimakas kirjutas: 13 Apr 2022, 21:04
Noo niiii. Esimene pooltunnike sõidetud kruusateel, metsateel, heinamaateel - ytleme, et eamamulje vinge. Õppida on palju aga põnev. Loll irve siiani näos 😜. Saabad pn ainult suured ja käiguvaheti väike 😁. Metsloomi nägin ka. Esmamulje ikka vinge, rsk.
See peabki nii olema, sest see aparaat ongi just selleks tehtud. Kahjuks paljud ei saa sellest lihtsast asjast aru ja kipuvad selleks otstarbeks täiesti valesid asju soovitama.

sdr1290
Postitusi: 433
Liitunud: 26 Apr 2017, 11:18
Tänatud: 7 korda

Re: Enduro ratta valik. Soovitage.

Lugemata postitus Postitas sdr1290 »

Reimakas kirjutas: 13 Apr 2022, 21:04
Noo niiii. Esimene pooltunnike sõidetud kruusateel, metsateel, heinamaateel - ytleme, et eamamulje vinge. Õppida on palju aga põnev. Loll irve siiani näos 😜. Saabad pn ainult suured ja käiguvaheti väike 😁. Metsloomi nägin ka. Esmamulje ikka vinge, rsk.
Julgen üsna kindlalt väita, et kui veel mingid kogemused ja oskused tekivad, siis muutub see mulje veel vingemaks. :D
Mis puutub käiguvahetisse, siis vaatamata sellele, et mul endal ei ole suur jalg, näitab minu kogemus, et tehasest tulnud rattal tuleb käiguvaheti hooba ühe nuudi võrra tõsta, et saabas normaalselt alla mahuks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”