Siduri libisemine valest õlist?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

hmm
Postitusi: 424
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 106 korda

Re: Siduri libisemine valest õlist?

Lugemata postitus Postitas hmm »

Õige, will - võtsingi selle seisukoha, et tegu on seal ~16a tegelasega, kellel oma rahakott muutuv suurusega ja seotud kooli - kodu - hängimise kulude kompiga 0...50€ ja kohati ka "-" märgiga

Jutt oli suunatud pigem tulevikku, et see möll ja toimingud mida ta tegi, oli investeering kogemustesse. Tulevikus sama asja tehes on viilimise süsteemile kulutatud aeg enda või teise isiku tööaeg e. raha.

See, et ta midagi teeb on ju ka mingis osas raha, ehk kohati väike aga ikkagi nt postipaki kulu, kuluvahendid (puhastusvahendid - nt brakecleaner üks purk 2,5€... tihendi silikoon, kütus sõitmisel, mida ei nautinud..., sõidukulu kuhugi millegi asja järgi jne jne) ehk nipet näpet aga iga € muudele kulutustele, tuleb ju selle sidurikomplekti soetamise arvelt.
Tahtsin tuua näite, et selle viilimine ise oma tegevuses on ju mingis osas € vaba tegevus, kuid viilimise ümber, et lahendada probleemi põhjus on ikkagi kaasnevad kulud e. € mida poleks vaja teha, kui uus korvi süsteem soetada. Lõpuks ju ikkagi soetad uue korvisüsteemi, mis tähendab, et viilimisega suurendad siduri probleemi lahendamise maksumust, lisas kulutad 2x sama aja, kui selle esimese viilimisele kulutatud aja saanuks masinaga sõitu nautida, mitte põlvitada ratta kõrval ning siduriga mässata. No OK sai 2...4h masina liikuma aga kas sai ka nautida. Njah ega sidurikorv ka kohe uksetaha kuku... mis sa ikka seisva rattaga teed - viilin noh, mis siis ikka.
Ükski asi siin ilmas pole üdini halb sest...teisiti jällegi see siduri süsteemi maksumuse suurendamine on investeering kogemusse ja selles mõttes on investeering odav. Selle sama kogemusega suudab karl kindlasti palju suuremat kokkuhoidu saavutada.

Ma olen ka ise kõik selle kadalipu läbi käinud ning olgem ausad - ilma selliste mõteteta (ehk saan odavamalt) tehnika inimest ei kasva, teise isiku jutt on kauge möla, ise peab kõike kogema. 8)
Pigem tuleb mõelda selles valguses, et kas ma lahendan probleemi, või lükkan lahendamise edasi ning aksepteerin sellel ajal täiendavaid kulusid.

Siit on kaasa võtta see, et tulevikus püüdes rattal olulist osa kuidagi moodi lahendada kirjutad juba eos tulevikku suuremad kulud. Nt Võidu sõitmisel = see kaotusega. Motomatkal = see X aja kulutamisega (täiendavad ööbimised e. €) + piin (ei saa nautida reisi) + veel suuremad € (saatmised, kokkulepped järgikäimised jne...)


5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Kasutaja avatar

Teema algataja
Karl32
Postitusi: 146
Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
Tsikkel: Yamaha yz80, Suzuki RMZ 250
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Siduri libisemine valest õlist?

Lugemata postitus Postitas Karl32 »

will111 kirjutas: 08 Apr 2022, 09:16
hmm, Karl32 on minu mälu järgi üsna noor poiss. Vist käib alles koolis. Ei saa päris igalpool ühe labidaga lüüa ning väita, et kulutad oma toimingutega sama raha jne. Või ma ei tea, äkki mõnele jõuka pere koolipoisile maksavad vanemad tunnis 20e mitte millegi tegemise eest...aga reeglina need asjad vist siiski päris nii ei käi. Viru keskuses hängimise asemel on iga kell mõistlikum proovida ise midagi fixida ja ei ole vaja muretseda väga selle pärast, et kas nüüd oleks või ei oleks saanud kohe poest uue osta ja "raha kokku hoida".
Pealegi, ka siis kui sa vahetad kõiki neid osasid, pead ikkagi võtma täpselt samamoodi kõik selle värgi lahti. Korvi täielikult eemaldama. Siis pead minema interneedusesse ning tegema researchi, et kust saab mõistliku hinnaga uued osad, siis pead neid tellima (ilmselt kuskilt välismaalt) ja ootama saabumist. Kokkuvõttes, kas sa võtad kõik selle mängu seal lahti, et asendada uuega või võtad lahti, et proovida need hambad sirgeks viilida, ega väga suurt ajalist vahet ei ole. No minul võttis see viilimise protseduur kunagi kokku aega umbes nii midagi alla tunni - ja nimelt selle protseduuri ajakulu tuleb mõõta kui tahad argumenteerida, et oleks võinud kohe uue osta. Ma ei tea, minumeelest pole just väga suur hulk kulutatud aega. Isegi kui kasu ei ole nii suur kui loodeti
Tõsi ta on, hakkan vaikselt nüüd üheksandat lõpetama :D

Kusjuures ei ole siiani sidurit jõudnud soetada, sõidukiirused on juba kõrgemale tõusnud ja siduriga probleeme ei tunne enam eriti üldse. Eks ta vahetusse ikka läheb, kui ma lõpuks ikka raatsin selle alla 250+ eurot panna, hetkel ei karju/ei tunne ja hullemaks ka ei lähe.
Kes see siis sellises situatsioonis ikka otseselt tahaks seda vahetust teha? :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”