ducati monster 695 ei kävitu
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Juun 2021, 14:04
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
ducati monster 695 ei kävitu
Ahoi!
Ehk viitsib keegi kaasa mõelda ja ideid pakkuda. Probleem iseenesest lühidalt juba teemakirjelduses kokku võetud. Aga pikem jutt järgmine:
Esiteks talvitasin ratast põhimõtteliselt õues - autovarjualuse all, kus vihma, lund ja muud jama ratas ei saanud, aga oli õuetemperatuuril ja sellise õhuniiskuse käes, nagu see parasjagu väljas oli. Ehk on see teadmine oluline. Teine oluline taustateadmine - ma ei ole sündinud mutrivõti käes. Olen toimetanud põhimõttel julge pealehakkamine on pool võitu, nii et väga vabalt võin olla kuskil millegi elementaarsega mööda pannud.
Igatahes lähen mina siis pühapäeval värskelt täis laetud aku näpus ratta juurde, panen selle peale ja tulemus järgmine - starter käib kõrva järgi nagu muiste, aga ratas käima ei lähe. Kohe sai välistatud kõik lihtsad asjad - neutraal oli kenasti sees, suretusnupp õigesti. Kuigi ratas käivitub nii, et sidur pole sisse tõmmatud ja jalg on all, siis sai enda rahustamiseks igaks juhuks ka sidurit all hoitud ja jalg üles pandud, aga nagu arvata, siis abi ei midagi.
Küll aga täheldasin seda, paagi juures kahtlane vaikus justkui kütusepump ei lööks survet üles kui rattale vool sisse lasta. Selle teadmisega varustatuna hakkasin kaitsmeid kontrollima - need olid küll kõik silma järgi terved, aga neid sisse välja tõmmates tekkis järgmine häda. Nimelt ei tahtnud ratas siis enam üldse voolu sisse võtta! Okei - kaitsmed olid terved, aga nägid veidi väsinud välja tõesti. Kuna uusi polnud võtta, siis tõin tüki liivapaberit ja käisin kaitsmed üle. Sealt edasi võtmest voolu sisse keerates jätkas immo tuli vilkumist ja käivitusnupp ei teinud üldse midagi. Varasemalt ja ka samal päeval varem midagi sellist ei olnud. Kiskusin kaitsmeid veel sisse-välja ja lõpuks probleem lahenes. Olin tagasi alguses - starter hakkas jälle käiama ja ratas käima ei läinud. Küünlad (ma sädet ei kontrollinud, kuid need sai eelmise hooaja lõpus ära vahetatud, sõitnud ehk paarsada km) olid ilusad ja ühtlasi täiesti kuivad. Pärast käiamist panin ka nina sumpa otsast sisse ja mingit bensiinilõhna ei tundnud. No peab olema bensiinipump!
Järgmine mõte oli multimeetriga proovida, kas bensiinipuma pistikusse vool jõuab. Kuivõrd vastavat aparaati mul kaasas polnud, siis pakkisin poe kokku ja läksin koju ära. Naasesin esmaspäeval - multimeetriga bensiinipumba pistikut mõõtes lasi ta justkui sinna voolu sisse küll kui võtit keerata. Püüdsin mõõta ka paagipoolseid ühendusi, et kas on vooluringis katkestusi ja justkui oli küll juhtmeid, mis vooluringi kokku ei andnud. See oli minu jaoks pigem positiivne uudis, sest interneti andmetel neil pidadagi paagisisene juhtmestik olema kuluosa ning põhimõtteliselt on see võimalik endal kokku tagasi joota. Võiks ju rõõmustada, AGA - enam ei käinud starter ringi - tegi lihtsalt klõpsu. Äkki on mu teadmata vanusega aku töölepingu lõpetanud?
Olgu öeldud, et ma ei ole diplomeeritud elektrik ja võisin ka siin maailma asjadest täiesti valesti aru saada.
Teisipäeval läksin uuesti objektile ja pilt sama, mis päev varem - starter lihtsalt klõpsu kui käivitusnuppu vajutada. Igaks juhuks proovisin sõbralt laenatud uue akuga (ennetamaks küsimusi - olin selle ka enne täis laadinud) ning tulemus endiselt sama - rattale voolu sisse keerates kütusepumpa ma ei kuule ning käivitusnuppu vajutades teeb starter klõpsu. Kas mul õnnestus see oma käiamisega ära tappa? Ma nüüd nii palju seda ka ei käianud, ehk kuskil 10 korda kokku kõigi proovimiste peale.
Koduvideote austajad võivad oma silmaga hetkeseisus veenduda: https://photos.app.goo.gl/dGj18PJwoJ4uvzms9
Minu järgmine mõte on - kuivõrd kaitsmed näikse olevat halva kontaktiga - panna talle uued kaitsmed ja üritada kuidagi puhastada kaitsmekarbi poolseid kontakte (kui kellelgi on häid mõtteid, kuidas seda teha, siis kuulan hea meelega). Sealt edasi mõtlesin paagi tühjaks teha ja kütusepumba välja võtta, et siis juba sellele otse akult voolu lasta ja vaadata, mis ta selle peale kostab.
Samuti saaks siis natuke paremini veenduda selles, et kas siis ikkagi juhtmed on terved või mitte. Ma ei ole elektriku haridusega ja see pistiku multimeetriga torkimine võis olla täielik ajaraiskamine - kindlasti usaldan ise oma mõõtmistulemusi rohkem kui ma silmaga näen, et kust juhe algab ja kuhu ta peaks välja jõudma.
Siin on väga palju minust väga palju targemaid - oskab keegi anda veel mingeid soovitusi? Hetkel veel suur suvi väljas pole, hea meelega nokitseksin ise ja õpiksin selle käigus enne kui kutsun sõbrad appi, et ratas treileri peale upitada ja parandusse viia.
Ette tänades!
Ehk viitsib keegi kaasa mõelda ja ideid pakkuda. Probleem iseenesest lühidalt juba teemakirjelduses kokku võetud. Aga pikem jutt järgmine:
Esiteks talvitasin ratast põhimõtteliselt õues - autovarjualuse all, kus vihma, lund ja muud jama ratas ei saanud, aga oli õuetemperatuuril ja sellise õhuniiskuse käes, nagu see parasjagu väljas oli. Ehk on see teadmine oluline. Teine oluline taustateadmine - ma ei ole sündinud mutrivõti käes. Olen toimetanud põhimõttel julge pealehakkamine on pool võitu, nii et väga vabalt võin olla kuskil millegi elementaarsega mööda pannud.
Igatahes lähen mina siis pühapäeval värskelt täis laetud aku näpus ratta juurde, panen selle peale ja tulemus järgmine - starter käib kõrva järgi nagu muiste, aga ratas käima ei lähe. Kohe sai välistatud kõik lihtsad asjad - neutraal oli kenasti sees, suretusnupp õigesti. Kuigi ratas käivitub nii, et sidur pole sisse tõmmatud ja jalg on all, siis sai enda rahustamiseks igaks juhuks ka sidurit all hoitud ja jalg üles pandud, aga nagu arvata, siis abi ei midagi.
Küll aga täheldasin seda, paagi juures kahtlane vaikus justkui kütusepump ei lööks survet üles kui rattale vool sisse lasta. Selle teadmisega varustatuna hakkasin kaitsmeid kontrollima - need olid küll kõik silma järgi terved, aga neid sisse välja tõmmates tekkis järgmine häda. Nimelt ei tahtnud ratas siis enam üldse voolu sisse võtta! Okei - kaitsmed olid terved, aga nägid veidi väsinud välja tõesti. Kuna uusi polnud võtta, siis tõin tüki liivapaberit ja käisin kaitsmed üle. Sealt edasi võtmest voolu sisse keerates jätkas immo tuli vilkumist ja käivitusnupp ei teinud üldse midagi. Varasemalt ja ka samal päeval varem midagi sellist ei olnud. Kiskusin kaitsmeid veel sisse-välja ja lõpuks probleem lahenes. Olin tagasi alguses - starter hakkas jälle käiama ja ratas käima ei läinud. Küünlad (ma sädet ei kontrollinud, kuid need sai eelmise hooaja lõpus ära vahetatud, sõitnud ehk paarsada km) olid ilusad ja ühtlasi täiesti kuivad. Pärast käiamist panin ka nina sumpa otsast sisse ja mingit bensiinilõhna ei tundnud. No peab olema bensiinipump!
Järgmine mõte oli multimeetriga proovida, kas bensiinipuma pistikusse vool jõuab. Kuivõrd vastavat aparaati mul kaasas polnud, siis pakkisin poe kokku ja läksin koju ära. Naasesin esmaspäeval - multimeetriga bensiinipumba pistikut mõõtes lasi ta justkui sinna voolu sisse küll kui võtit keerata. Püüdsin mõõta ka paagipoolseid ühendusi, et kas on vooluringis katkestusi ja justkui oli küll juhtmeid, mis vooluringi kokku ei andnud. See oli minu jaoks pigem positiivne uudis, sest interneti andmetel neil pidadagi paagisisene juhtmestik olema kuluosa ning põhimõtteliselt on see võimalik endal kokku tagasi joota. Võiks ju rõõmustada, AGA - enam ei käinud starter ringi - tegi lihtsalt klõpsu. Äkki on mu teadmata vanusega aku töölepingu lõpetanud?
Olgu öeldud, et ma ei ole diplomeeritud elektrik ja võisin ka siin maailma asjadest täiesti valesti aru saada.
Teisipäeval läksin uuesti objektile ja pilt sama, mis päev varem - starter lihtsalt klõpsu kui käivitusnuppu vajutada. Igaks juhuks proovisin sõbralt laenatud uue akuga (ennetamaks küsimusi - olin selle ka enne täis laadinud) ning tulemus endiselt sama - rattale voolu sisse keerates kütusepumpa ma ei kuule ning käivitusnuppu vajutades teeb starter klõpsu. Kas mul õnnestus see oma käiamisega ära tappa? Ma nüüd nii palju seda ka ei käianud, ehk kuskil 10 korda kokku kõigi proovimiste peale.
Koduvideote austajad võivad oma silmaga hetkeseisus veenduda: https://photos.app.goo.gl/dGj18PJwoJ4uvzms9
Minu järgmine mõte on - kuivõrd kaitsmed näikse olevat halva kontaktiga - panna talle uued kaitsmed ja üritada kuidagi puhastada kaitsmekarbi poolseid kontakte (kui kellelgi on häid mõtteid, kuidas seda teha, siis kuulan hea meelega). Sealt edasi mõtlesin paagi tühjaks teha ja kütusepumba välja võtta, et siis juba sellele otse akult voolu lasta ja vaadata, mis ta selle peale kostab.
Samuti saaks siis natuke paremini veenduda selles, et kas siis ikkagi juhtmed on terved või mitte. Ma ei ole elektriku haridusega ja see pistiku multimeetriga torkimine võis olla täielik ajaraiskamine - kindlasti usaldan ise oma mõõtmistulemusi rohkem kui ma silmaga näen, et kust juhe algab ja kuhu ta peaks välja jõudma.
Siin on väga palju minust väga palju targemaid - oskab keegi anda veel mingeid soovitusi? Hetkel veel suur suvi väljas pole, hea meelega nokitseksin ise ja õpiksin selle käigus enne kui kutsun sõbrad appi, et ratas treileri peale upitada ja parandusse viia.
Ette tänades!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Koduvideost on näha mingid krokodillid. Kas akut ei ole peal? Krokodilli klemmiühendust võiks hoda käega kinni, sest kroku ise ei paku piisavalt head ühendust. Klõps tähendab enamasti seda, et starteri vajutamise hetkel tekib vooluring ning kehv kontakt piirab piisava voolu jõudmist starterini. Sama efekt on oksüdeerunud akuklemmide korral. Kogu legendi lugedes paistab silma, et ka mujal on oksüdeerunud ja niiskust saanud ühendusi. Alustaksin ühenduste korrastamisest kuniks jõuaks taas olukorrani, kus starter ajab mootorit ringi. Siis saab edasi minna loogiliselt järgmise etapi juurde.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Juun 2021, 14:04
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Kuna laenatud aku oli sellise kujuga, mis minu ratta külge ei mahtunud ning ma polnud ka päris kindel, kas seda ise destilleeritud veega täidetud akut võib üldse külili panna, siis tundus kõige mõistlikum ühendus ära korraldada krokodillidega.
Tänud märkuse eest, käin järgmine kord akuklemmid üle ja vaatan, et aku ühendus oleks korralik!
Tänud märkuse eest, käin järgmine kord akuklemmid üle ja vaatan, et aku ühendus oleks korralik!
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Meeleolukas lugemine!
Kontaktide puhastamiseks aitab natuke Contact cleaneri nimeline sprei. Sellega on tark kõik kontaktid üle lasta, millega… kontakti satud.
Kontaktide puhastamiseks aitab natuke Contact cleaneri nimeline sprei. Sellega on tark kõik kontaktid üle lasta, millega… kontakti satud.
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Väga korrektselt koostatud abipäring, peaaegu musternäidis!
Minule tundub see umbes nii 90%+ tõenäousega olema mingi kaabelduse/ühenduste probleem. Ülejäänud 10% pakuksin siis veaks sedasama paagi sees olevat kompunni. Aga kuna paagi sees olevat kompunni seismine ega ka kliima/niiskus sisuliselt mitte kuidagi ei mõjuta (juhul KUI paak oli täis või no kasvõi pooltäis õues seismine ajal) siis pigem on ilmselt ikkagi kuskil mingid ühendused see asi, mis vastavas kliimas on "muundunud". Kaitsmekarp on kindlasti üks suuri kahtlusaluseid.
Bensiinipumba pistikust ma eeldan, et mõõtsin pigem ikkagi pinget, mitte voolu? Kuigi jah, saab ka voolu mõõta, aga selleks oleksid siis pidanud mõõtja juba jadas kuskile sinna juhtmete vahele ühendama. Lihtsalt pinge mõõtmine ei tohiks küll mingil juhul seal midagi nahka keerata. Kui pinge peale tuli siis see näitab, et ecu nähtavasti vähemalt üritab pumpa käivitada. kas see ka reaalsust juhtub on omaette teema sest pump võib näiteks olla mehaaniliselt kinni jäänud. ühendus, läbi mille pump voolu tarbib võib olla "kehvenenud" ning samal ajal võib pump paagis vajada käivitumiseks peale seismist lihtsalt suuremat stardivoolu - see aga lihtsalt ei jõua kohale. sealt edasi võib ecu saada mingi signaali, et kusagil on midagi mäda ning omakorda lükata ratta mingisse error reziimi.
ühesõnaga, sinu senised diagnostid on kõik laias laastus üsna täppi ning jätka nende välja pakutud tegevustega - ilmselt jõuad varsti ka asja ivani.
ja aku osas. kui ta juba alguses vähemalt paar kordagi korralikult starterit käias ning ei teinud sellist häält, et kõrvkuuldavalt ja üsna kiirelt selle käigus surema hakkaks siis lihtsalt lae see omaenda aku igaks uuesti täis - mõõda selle pinge ära (mitte kohe pärast laadimist vaid näiteks siis kui tsikli juurde lähed ja täpselt enne peale panemist) ning lihtsalt kasuta seda edasi keerates klemmid korralikult peale. aku pinge võiks kindlasti olla ikka üle 12v mõõtes. samuti mõõda igaks juhuks seda, et kui oled aku ära ühendanud, ega siis ei ole mingit arusaamatult suurt pingelangu - ilma et oleksid süüdet sisse keeranud.
Minule tundub see umbes nii 90%+ tõenäousega olema mingi kaabelduse/ühenduste probleem. Ülejäänud 10% pakuksin siis veaks sedasama paagi sees olevat kompunni. Aga kuna paagi sees olevat kompunni seismine ega ka kliima/niiskus sisuliselt mitte kuidagi ei mõjuta (juhul KUI paak oli täis või no kasvõi pooltäis õues seismine ajal) siis pigem on ilmselt ikkagi kuskil mingid ühendused see asi, mis vastavas kliimas on "muundunud". Kaitsmekarp on kindlasti üks suuri kahtlusaluseid.
Bensiinipumba pistikust ma eeldan, et mõõtsin pigem ikkagi pinget, mitte voolu? Kuigi jah, saab ka voolu mõõta, aga selleks oleksid siis pidanud mõõtja juba jadas kuskile sinna juhtmete vahele ühendama. Lihtsalt pinge mõõtmine ei tohiks küll mingil juhul seal midagi nahka keerata. Kui pinge peale tuli siis see näitab, et ecu nähtavasti vähemalt üritab pumpa käivitada. kas see ka reaalsust juhtub on omaette teema sest pump võib näiteks olla mehaaniliselt kinni jäänud. ühendus, läbi mille pump voolu tarbib võib olla "kehvenenud" ning samal ajal võib pump paagis vajada käivitumiseks peale seismist lihtsalt suuremat stardivoolu - see aga lihtsalt ei jõua kohale. sealt edasi võib ecu saada mingi signaali, et kusagil on midagi mäda ning omakorda lükata ratta mingisse error reziimi.
ühesõnaga, sinu senised diagnostid on kõik laias laastus üsna täppi ning jätka nende välja pakutud tegevustega - ilmselt jõuad varsti ka asja ivani.
ja aku osas. kui ta juba alguses vähemalt paar kordagi korralikult starterit käias ning ei teinud sellist häält, et kõrvkuuldavalt ja üsna kiirelt selle käigus surema hakkaks siis lihtsalt lae see omaenda aku igaks uuesti täis - mõõda selle pinge ära (mitte kohe pärast laadimist vaid näiteks siis kui tsikli juurde lähed ja täpselt enne peale panemist) ning lihtsalt kasuta seda edasi keerates klemmid korralikult peale. aku pinge võiks kindlasti olla ikka üle 12v mõõtes. samuti mõõda igaks juhuks seda, et kui oled aku ära ühendanud, ega siis ei ole mingit arusaamatult suurt pingelangu - ilma et oleksid süüdet sisse keeranud.
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Juun 2021, 14:04
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Nii - peotäis uusi kaitsmeid ühes ja contact cleaner teises käes käes sai eile uuesti ratta juures käidud. Kasisin pistikuid ja kaitsmekarpi, panin kõik uued kaitsmed, akukontaktid käisin liivapaberiga üle ning laadisin aku jälle kenasti täis. Tänud kõigile, kes sellest soovitasid alustada - starteri sain vähemasti jälle muretult ringi käima. Kahjuks aparaat ise tööle ei läinud, aga võrreldes varasemaga ikkagi edasiminek. Üks töötav asi ju ikkagi juures!
Usalda, aga kontrolli - kui tahad oma kõrvaga veenduda, et starter töötab, siis vajuta siia: https://photos.app.goo.gl/wvC7LbiaHqpMTwMR7
Kui mu rattal ei ole just maailma kõige vaiksem bensiinipump, siis järgmiseks pean vist ikkagi paagi sisse vaatama. Pesin kenasti kõrvad puhtaks, aga no ei kuule, et ta mingitki häält teeks.
Ja kurat, ma ostsin veel nädal tagasi uued soojad kindad, et hooaja esimesed sõidud saaks teha nii, et sõrmed pole külmast sinised!
Usalda, aga kontrolli - kui tahad oma kõrvaga veenduda, et starter töötab, siis vajuta siia: https://photos.app.goo.gl/wvC7LbiaHqpMTwMR7
Kui mu rattal ei ole just maailma kõige vaiksem bensiinipump, siis järgmiseks pean vist ikkagi paagi sisse vaatama. Pesin kenasti kõrvad puhtaks, aga no ei kuule, et ta mingitki häält teeks.
Ja kurat, ma ostsin veel nädal tagasi uued soojad kindad, et hooaja esimesed sõidud saaks teha nii, et sõrmed pole külmast sinised!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Pumba saad ju pistikust üle mõõta või mis?
edu
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Mis siin ikka mõõta, pumbale saab otse pistikust voolu ilma lammutamata peale lasta, kui skeem käepärast.
Re: ducati monster 695 ei kävitu
täpselt, seda tasuks kindlasti enne suuremat lammutama hakkamist teha. kui pump ei tee häält ka "otse" ühendades siis võid lammutama hakata. aga tundub ikkagi vähetõenäoline, et pumba mootor on seistes läbi põlenud ja ega väga tõenäoline ka see ole, et ta nii lühikese ajaga nii kinni on jäänud.
kas paagis oli kasvõi mingi veerand paakigi kütust selle seismise ajal?
kas paagis oli kasvõi mingi veerand paakigi kütust selle seismise ajal?
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Juun 2021, 14:04
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Paagi panin enne talve 98-t täitsa täis. Niipalju kulutasin pealt ära, et tanklast koju 5km koju sõita. Aga teie jutt tundub mõistlik küll - püüan pumbale esiti pistiku kaudu voolu sisse lasta.
-
Teema algataja - Postitusi: 10
- Liitunud: 20 Juun 2021, 14:04
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Tänud kõigile, kes kaasa mõtlesid - sain ratta käima.
Lõpuks selgus, et üks relee oli otsustanud töölepingu lõpetada.
Enne kontaktide puhastamist proovisin releesid omavahel ka vahetada, kuid siis pill ei käivitunud nii et oh üllatust, paistab, et igasugu elektriühendustele ei meeldi pool aastat õues olla.
Eks näis - pean olema moraalselt valmis selleks, et mingeid anomaaliaid võib veel ette tulla, aga vähemasti saab nüüd ratast sihtotstarbeliselt pruukima hakata. Ja edaspidi püüan seda itaallast talvitada kuskil, kus on olud talle harjumuspärasemad - soojas ja kuivas.
Lõpuks selgus, et üks relee oli otsustanud töölepingu lõpetada.
Enne kontaktide puhastamist proovisin releesid omavahel ka vahetada, kuid siis pill ei käivitunud nii et oh üllatust, paistab, et igasugu elektriühendustele ei meeldi pool aastat õues olla.
Eks näis - pean olema moraalselt valmis selleks, et mingeid anomaaliaid võib veel ette tulla, aga vähemasti saab nüüd ratast sihtotstarbeliselt pruukima hakata. Ja edaspidi püüan seda itaallast talvitada kuskil, kus on olud talle harjumuspärasemad - soojas ja kuivas.
-
- Postitusi: 727
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: ducati monster 695 ei kävitu
Päris nii üheselt seda ka võtta ei saa, siin on pigem tegemist pikemate protsesside, erinevate muutujate ja varasemate tegemiste... pigem tegemata jätmiste tulemiga. Kui kasvõi paari aasta tagant kõik vähegi olulised sõlmed profülaktika mõttes üle käia või siis tunda huvi nende ühendusete seisukorra kohta näiteks peale uputamist (ok, tänavaratast ilmselt tihti ei uputata) või mõnda muud ebatavalist juhtumit, peaks elu olema muretum. Kui ratas päris lumehunnikus ei talvitu - enam-vähem varikatus peakohal ning õhk käib läbi, pole probleemi.ducati_tln kirjutas: ↑03 Apr 2022, 21:47...paistab, et igasugu elektriühendustele ei meeldi pool aastat õues olla.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.