Olen 16a ja tegelen enduroga, aga tahaks 250cc tsiklit kasutada ka igapäevaseks liiklemiseks. Kuna load ainult A1 siis piiratud 125cc peale. 125cc ratas metsas ilmselgelt suurt midagi ei tee. Mis oleks kõige parem viis saada dokkidesse tsikkel väiksema kubatuuri peale? 300€ 125cc Hiina mootor regamise ajaks sisse ja loota, et läheb läbi?
Tänud!
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 11 Okt 2021, 22:42
Postitas yeekim
Regatav tsikkel on ju ikkagi 250ccm paberitega
Kui sellist porri tahad teha, siis kõigepealt olemasolev Transpordiametisse 125ccm ümberehituseks, ettenäitamiseks, alles peale seda(125ccm ametlikult aiste vahel) saad 250ccm tagasi peale tõsta ja loota
Olen 16a ja tegelen enduroga, aga tahaks 250cc tsiklit kasutada ka igapäevaseks liiklemiseks. Kuna load ainult A1 siis piiratud 125cc peale. 125cc ratas metsas ilmselgelt suurt midagi ei tee. Mis oleks kõige parem viis saada dokkidesse tsikkel väiksema kubatuuri peale? 300€ 125cc Hiina mootor regamise ajaks sisse ja loota, et läheb läbi?
Tänud!
Pakun lahenduse. Minu 125cc 2t tänavalegaalne sulle ja sinu 250cc mulle.
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 12 Okt 2021, 14:40
Postitas morse
Ma pakun veel parema lahenduse. 125CC on metsas väga hea. Oleks mulle ja kindlasti on ka teemaalgatajale.
Ilma norimata. Päriselt ka.
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 12 Okt 2021, 15:00
Postitas Jesper
Jah, minu ja ilmselt nii mõnegi teise helesinine unistus on kõigepealt neid teismelistel sabas püsida, kes oma 85cc-del vasakult ja paremalt mööda vilisevad...
Või noh, okei, olgem reaalsed, või siis vähemalt võiks nende käest tunni aja jooksul mitte 15min ringiga tappa saada
125cc ratas metsas ilmselgelt suurt midagi ei tee.
Tänud!
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 12 Okt 2021, 22:27
Postitas yeekim
Kehva tantsijat pidavat munad ka segama....
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 13 Okt 2021, 12:26
Postitas morse
Aga kui nüüd päriselt teemaalgataja küsimusele vastata, siis on 2 võimalust (mõlemad illegaalsed):
1 Võtad 250CC masina, paigaldad sinna 125CC mootori, alustad MNT-s ümberehitust (selleks tuleb üks vorm täita ja digiallkirjastada). Käid läbi väga korraliku kadalipu ja saad masina passi 125CC. Vahetad mootori tagasi.
Ma olen enam kui veendunud, et selle aja jooksul saad juba 18 ja suuremad load
2 Võtad 125CC masina ja paned sinna omaalgatuslikult 250CC mootori peale. Iga aasta kui ülevaatusele lähed, paned uuesti 125CC mootori...
Mõeldav. Aga lihtsam oleks panustada sellele, et leida HEA 125CC masin. Mul oli KTM 125 EGS (sellele teoreetiliselt pandi numbreid ja ämbreid ka külge). Noh. Päris maanteele sellega ei kipu aga metsas oli väga lahe. Sel aastal sõitsin näiteks WR250ga - see on ikka väga väga hea masin ja minu EGSiga ei ole võrreldav - aga kokkuvõttes ma tõesti eelistaks paar aastat 125sega hakkama saada. Pole see asi nii hull midagi. Ma sõitsin sinu vanuses 50-sega metsas ja maanteel sest polnud vahendeid ja aega, et autokool läbi käia
Üks variant on veel. Sõida metsas 250sega ja maanteel 125sega.
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 13 Okt 2021, 12:54
Postitas mx77
250 4-T ja 125 2-T raamid on nii erinevad, et see n**s ei tasu ennast mingil juhul ära, lihtsam on ilmselt kaks ratast osta.
Tegelikult sõitku teema algataja oma nooreaastad selle 125-sega ära, õpib korralikult sõitma ja siis vaadaku millega edasi sõita. Korralik 125 liigub metsas väga hästi edasi, tegelikult isegi paremini, kui 90% sellega sõitjatest suudavad.
250 4-T ja 125 2-T raamid on nii erinevad, et see n**s ei tasu ennast mingil juhul ära, lihtsam on ilmselt kaks ratast osta.
Tegelikult sõitku teema algataja oma nooreaastad selle 125-sega ära, õpib korralikult sõitma ja siis vaadaku millega edasi sõita. Korralik 125 liigub metsas väga hästi edasi, tegelikult isegi paremini, kui 90% sellega sõitjatest suudavad.
Kas mitte krossis kui kunagi ammu 4T tsiklid liikuma hakkasid, ei olnudki nii, et 125 klassis võis sõita ka kuni 250 4T-ga ja 250 klassis kuni 400 4T-ga kuna 2T võimsus oli sama kubatuuri juures suurem. Seega ei tohiks metsas vahet olla kas 125 ja 2T või 250 ja 4T
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 13 Okt 2021, 17:38
Postitas Turist
Kuigi ise pole krossiga tegelenud, siis minu jaoks (endiselt) krossitsikkel = 2T. 2T teeb sellist ägedat heli, mis sellist liiki sõidu juurde just ideaalselt sobib.
Re: Enduro regamine väiksema CC alla
Postitatud: 13 Okt 2021, 20:12
Postitas 042083
Äge teema. Parim/odavam versioon ikka 2 ratast. Isegi mõttetu selgitada 125 2T/ 250 4TK erinevad maailmad.