1. leht 1-st

Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 20 Sept 2021, 19:53
Postitas rasaa

Hea küsimustikule vastaja!

Pöördun Teie poole palvega osaleda minu küsimustikule vastamisel. Kasutan saadud infot oma lõputöös. Lõputöö eesmärk on koostada äriplaan tegevust alustavale tanklaketile, et testida äriideed ja selle kasumlikust. Ankeet on anonüümne. Vastamiseks kulub umbes 10 minutit. Vastamise tähtaeg on 27. september 2021.

Tänan vastuste eest!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 20 Sept 2021, 20:03
Postitas daub

Sellist võimalust ei tekkinudki, kus oleks saanud ära märkida, mis tegelikult tankla valikul määrav on :P


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 20 Sept 2021, 23:08
Postitas Vint

Mujalt- aga ehk on abiks.
Shell- puhtad tankkurid, pole vaja kindaid kätte tõmmata enne tankimist. Aeglane maksu süsteem. Kaarti ära sööv masin. (vist ka ainuke Soomes, kes seda tüüpi maksu terminale kasutab ) Hind mõistlik.

Teboil- Lukoili gruppi kuluv ja sellest teadmisest piisab, ma ei vii oma raha neile.

St1 & ABC põhimõtteliselt sama kui Shell aga maksu süsteem on meeletult kiire ja kasutaja sõbralik. Hinnad keskmised.

Neste- neil on poh vist kõigest, riikliku osalusega ettevõte, hinnad kõrged ja kaardiga makstes näed iga liigutuse järel- palun oota, teksti.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 21 Sept 2021, 08:27
Postitas mellpoiss

Mida seal 10 minutit teha, üle kahe ei suutnud ise venitada.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 21 Sept 2021, 10:08
Postitas eimoR
rasaa kirjutas: 20 Sept 2021, 19:53

Lõputöö eesmärk on koostada äriplaan tegevust alustavale tanklaketile,

Tuleb uus tanklakett? OK :roll:
Aga kui tulebki, siis kolm märksõna: Kiire, lihtne, hea, odav! Siis peaks kliente tulema kõvasti.

PS! iseteeninduskassasid pane ka kõvasti, sest kui kogemata unustad kodust vee kaasa võtta ja tanklas tuleb ilge janu, siis ei viitsi selles "burgeriputka" järjekorras seista, võtan vee, maksan ja kaon.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 21 Sept 2021, 10:14
Postitas Macintosh

Ma soovin äpiga maksmist näha. Kliendikaardisüsteem peab olema seotud maksekaardiga (ka mobiilis ja kellas). Suure hunniku kliendikaartide kaasa tassimine on tüütu ja kuigi ID kaart välistab järjekordse uue kaardi kasutuselevõtu siis mobiili/äpi/kellaga makstes ei taha ma seda ka väga välja otsida. Hea kliendikaart on mobiilis. See tagab, et nii makse, kui ka kliendi tuvastamise saab läbi viia vaid ühe vahendiga.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 21 Sept 2021, 11:45
Postitas urmas66

Eratarbijale pole Eestis tegelikult üldse vahet kus tankida va siis tankla, mis lihtsalt meeldib mingil muul subjektiivsel põhjusel. Kütusehinnad on nagu kokkulepitult kõigil samad ehk kallid ja ka soodukaardid annavad suht sama soodustuse kõigile. tsikliga tankides ei viitsi isegi sooduskaarti kasutama hakata,sest see soodus suht olematu selle väikse koguse puhul.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 21 Sept 2021, 12:26
Postitas eimoR

Ma väga teisi kette ei tea, aga sirklis on kliendikaardi teema suht ok. Ma mobiiliga ei maksa. Käib veel pin-toksimine(kohe saab kaart läbi, siis hakkan vibutama ka äkki). Aga kliendikaart on seotud selle sama deebetkaardiga. Kuna ma nkn maksan reaalse kaardiga, siis lähevad kõik soodused ka kohe käiku.
Ehk uue süsteemi ehituse puhul las jääb klientidele valikuvõimalus ja palju. Sulaga maksjatel on muidugi kehv. Mingi kaardi peab ikka kuskilt välja rebima, kui 2.5senti tahavad soodsamalt saada mopeedi 2 liitri pealt.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 21 Sept 2021, 12:48
Postitas LauriT
urmas66 kirjutas: 21 Sept 2021, 11:45

Eratarbijale pole Eestis tegelikult üldse vahet kus tankida va siis tankla, mis lihtsalt meeldib mingil muul subjektiivsel põhjusel. Kütusehinnad on nagu kokkulepitult kõigil samad ehk kallid ja ka soodukaardid annavad suht sama soodustuse kõigile. tsikliga tankides ei viitsi isegi sooduskaarti kasutama hakata,sest see soodus suht olematu selle väikse koguse puhul.

Mulle näiteks meeldib Tartus Ringtee GoOil. Üleeile kliendikaardiga 98 1.33, mujal paistis mingi 1.45 vähemalt. Olen tankinud seal 2011. aastast alates
ja julgen väita, et vajadusel ainult Eestist väljas reisil olles olen kasutanud muude tanklate kütust. Aga miks?
odav
see on kodu lähedal
seal on suht korralik poekene ka, kust hädavajaliku kaasa saab
rehvipump
mingi klaasihõõrutamise svamm veeämbris linnusita eemaldamiseks
haagise laenutus
midagi vist oli veel
kohvi saab sealt vist ka, aga pole kindel, olen seal ainult tankinud.
Kütus kusjuures tundub seal tõesti kogu aeg Tartu kõige odavam ja kvaliteediga pole 10 aasta jooksul probleemi olnud (diisel ja bens)
ühesõnaga vahe tuleb 10 sendise liitrihinna pealt võrreldes teistega aastatega päris korralik. Jah, teise linna otsa ei sõidaks selle pärast, aga kui head juhused kokku langevad, siis.....seda vast tavatarbija ootabki, et oleks odav ja hea ka kui mugav.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 21 Sept 2021, 14:28
Postitas Tuuletallaja

Põhimõtteliselt võiks olla korralik automaattankla heas asukohas, rehvipump ka igaks juhuks ning tsikliga kurja ilma korral külastuseks katus peakohal... muu on nah-poh, nagu ütleb ... teadagi kes.


Re: Tarbija tankla kasutamise uuring.

Postitatud: 23 Sept 2021, 12:20
Postitas pühak

Ma oleks tahtnud tankla valiku kohta vastata, et tangin seal, kus paak tühjaks hakkab saama. See käib siis tsikli kohta, autole diisli ostan hulgi.