19. leht 20-st

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 13 Jaan 2024, 12:59
Postitas Nozzu
grahv kirjutas: 13 Jaan 2024, 02:17
Nozzu kirjutas: 12 Jaan 2024, 23:35
Väärt mõte. Teen. A WD40 seda kummitihendit mis seal kruvi otsas on, ära ei söö?

Kui need nõelad ei taha välja keerata, sest keere on stta täis, siis leota suva õliga ja proovi mõistliku jõuga edasitagasi.
Edu!

G
See! See töötas. Tasapisi, edasi tagasi, kuni üles välja, keerutades õnnestus nõel välja keerata. Keere tundub kah igati ok oleva. Ju see vedru seal nõela otsas mängis kuidagi nii, et ei õnnetusnud päris sujuvalt keerata.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 14 Jaan 2024, 17:18
Postitas Nozzu
FML: Selgub, et 10 eurone karburaatori parandus komplekt ikka ei päde. Air cutoff valve membraani vars ei mahu karbussi ära. Originaal istub ilusti, tihedalt küll aga ilusti, pessa. Aga asendus ei mahu, miski mikromeeter jääb puudu.
A sellepärast ongi hea just talvel tsiklit remontida, on aega oodata, millal asendusjupid kohale jõuavad. Suvel oleks nõme miski membraani pärast ratas kaheks nädalaks seisma jätta.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 20 Jaan 2024, 17:41
Postitas Nozzu
Sai puhtam küll. Nii väljast kui seest
must.jpg
puhas.jpg

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 20 Veebr 2024, 19:46
Postitas Nozzu
Karpa lammutamine/puhastamine ka videopildis. Ehk mis ma valesti tegin? :)
Tegelt ärge öelge - ma ei viitsi otsast alustada:

Osa I:


Osa II:



Osa III:


Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 01 Mär 2024, 23:14
Postitas Nozzu
Valus idikas olen.
Ostsin hommikul uue aku. Erinevalt eelmisest õiget pidi + ja - klemiga. Juhtmed peale, elevus suur, lükkan ratta välja, vajutan starterit ja käib ainult klõps starteri juures.
Plastid maha, iste maha, paak maha, katsun küünalt kätte saada. Äkki on kolb kütet täis ja starter ei jõua. Ei saa küünalt kätte. Liigutan siis hoopis juhtmeid, kuna tuli kah ei põle rattal. Tuli läheb põlema. Annan starterit. Ikka plõks. Lammutan selle jämeda, miinus klemmi juhme kallal - korra võtab. Liigutan uuesti juhtmeid, ei võta. Miski juhtme kamm. ilmselgelt. Onju. Väntsutan juhtemid. Kisun juhtmed maha. Lähen ostan poest terasarja. Puhastan sellega. Sest noh, ma tean, et kontakt on üliolulne. Juhtmed peale tagasi. Ei midagi. Siis jälle akut liigutades annab ilusti starterit. Siis jälle ei anna.

Taoliste tegevustega möödub terve päev. Juhtmed peale, juhtmed maha. Räige masekas. Aru ei saa.

Ja siis....siis akule pikalt otsa vaadates, mõtlesin, et äkki ikka ei ole hea, et juhe on akuklemmil niimoodi diagonaalis, poolenisti kohati üle servade ja poolenisti ei kata klemmi. Et mis oleks, kui teeks natuke teistmoodi kui ma juba kümme korda täna teinud olen ja paneks hoopis niimoodi selle jutme peale, et see kataks klemmi. Et äkki see väike nüanss mängib mingit rolli.

Mõistagi käivitus.
Meel oli hea.
Aga piinlik oli kah.

Võtke õppust.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 12 Mär 2024, 12:36
Postitas Nozzu
Ja kuidas see avantüür lõppes, ehk:

OSA IV


ja

OSA V


Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 13 Mär 2024, 20:10
Postitas morse
Vaatasin lõpust seda osa, kus ratas käib. Üldjoontes töötab hästi aga võibolla peaks tühikäigu segu grammike regullima. See meetod, kus sooja mootoriga keerad tühikäigu madalaks ja otsid segukruviga mootori pöörete järgi õige koha. Netis on õpetused. Ma ei tea, kas praegune jahe ilm VS suve soe õhk mingit muutust annab - aga igal juhul on parem, kui seadistus on tehtud.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 13 Mär 2024, 20:35
Postitas Nozzu
Tänud morse, et viitsisid vaadata ja nõu anda.
Täitsa nõus, et natuke peenhäälestust kuluks ära. Teeksin seda hea meelega aga siin on see jama, et karbuss istub genekale nii lähedal et segukruvile ei mahu miski valemiga kruvikaga ligi.
Ok, lahendus oleks karbuss keerata miski 30 kraadi ja siis saaks. Aga jällegi, mul on karbussi alaosas see jahutusvedeliku läbivoolu torustik (youtube videodes pole seda näinud), mis karbussi külge ühendatuna ei lase mul karbussi keerata.
Seega ainus võimalus oleks karbuss maha võtta (ehk plastikud maha, iste maha, paak maha, kõik voolikud küljest ära) jälle täielikult. Miski neljandik pööret kruttida (ei teagi nüüd kas rikkamaks või vähemaks), siis uuesit karbuss peale ja siis kuulata (just kuulata, sest tahhot mul kah pole) kas sai parem ja kui ei saanud, siis tuleb kogu protsess jälle uuesti ette võtta.

Ehk siis mulle tundub, et kuna ratas praegu töötab ja sõites minumeelest isegi paremini kui varem (esimene käik on kuidagi pikem ja mitte nii pöördes) siis võiks vast nii jääda nagu praegu on. Kui miskid tõsisemad jamad ilmnevad, ju siis saab kruttida.

Teine lahendus oleks tellida selline segukruvi mille kruttimisotsik jääb karbussist välja. Võtta karbuss korra maha veel ja siis installida see. Aga noh...jällegi...praegu töötab.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 16 Mär 2024, 12:18
Postitas morse
See regullimisotsaga kruvi on väga hea asi.
Tellid ära ja kunagi, kui on sobiv hetk paigaldad.

Kehva ligipääsu puhul tehakse regull tavaliselt padruniotsikuga, millel on väike lapikkruvikas. Konkreetse ratta puhul ei tea aga tavaliselt kuidagi ikka pääseb ligi. Ainuke normaalne viis tühikäigu segu seada on töötava mootoriga.

Hea, et nüüd on enamvähem norm.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 19 Mär 2024, 22:14
Postitas Nozzu
Ah....niisama.


Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 27 Mär 2024, 19:09
Postitas Nozzu
Ma ei täi tonnist Mosko motot osta.
Ostsin hoopis soti eest Rhinowalkid.

Mis kott on:


Kotid külge:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 01 Apr 2024, 18:51
Postitas Nozzu
No ja nii tegin kah millalgi varakevadel:


Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 04 Apr 2024, 23:12
Postitas Nozzu
Fck....KLR on suremas. Või vähemalt tõsiselt haigestunud.
Eelmisl nädalal tegin veel väikese metsatiiru ja kõik oli korras. Kõik oli korras.
Paar päeva tagasi mõtlesin, et ok, vahetaks rattal enne kui pikemad sõidud tulevad, ka küünla ära. Polnud seda paari aasta jooksul, mil ratast omanud, kordagi vaadanud ega kontrollinud. Pärast mõningat pusimist ja õiges suuruses küünlavõtme soetamist keerasin vana küünla välja. Väga hull ei tundunudki. Aga mingi käsnjas moosustis oli tekkinud sinna kaarja klemmi külge. Ok, uus, täpselt sama tüüpi küünal sisse. So far so good. Nii ma arvasin.

Täna ratast käivitades aga märkasin, et tavapärasest vaevalisem on see käivitamine. Jah, ennegi oli omajagu starteri käiamist, enne kui ratas eluvaimu sisse võttis aga täna, täna läks nii palju katseid, et ma juba kartsin, et aku saab enne tühjaks kui ratas käivitub. Viimaks siiski kävitus aga ilge vibra oli rattas sees. No eks see ühepütane muidu kah ju väristab aga nüüd oli nii, et porikas vänderdas ees ja tuli rappus ja päris julm.
No ok, väike sõit oli ikkagi vaja teha. Et asjast paremini sotti saada. Sõitsin Saugasse, et Motardist õli võtta. Sõites tundus et käigud on jube lühikesed, natuke keerad ja kohe pöörded räigelt üleval. Kurtsin Motardis kah, et ilge värin sees. Rait keeras natuke tühikäigu pöördeid peale ja näis, et vähemalt kohapeal ei värise enam nii hullult.

Sõitsin siis koju tagasi. Sutsu parem nagu oli aga ikkagi...miski oli mäda. Pöörded ikka üleval. Noh, maja ees siis plärises ratas. Mängisin seal tühikäigu kruviga, väga paremaks ei saanud. Ja siis, keerasin proovi pärast toorest peale. Tavaliselt läksid pöörded selle peale veel rohkem üles. Aga nüüd mitte. Nüüd, aeglaselt toorest peale tõmmates, ei toimunud midagi, ja siis, kui ilmselt toores mõjuma hakkas, suri ratas välja.

Ok, mõtlesin, et suva, panen siis vana küünla tagasi, et selle vahetusega ju need jamad tekkisid. Mõeldud tehtud. Aga tulemus ikak sama. Nii kui pärast käivitamist toore peale keerad, sureb välja.

Ok, Motardisse kõne. Raidul vastus kohe olemas - segu liiga rikas. OK, järelikult ma ikkagi vusserdasin talvel karpat rebuildides segukruvi asendi ära. (Pöörete lugemine läks sassi ja lõpuks panin selle manuaali järgi paika, oli vist kaks pööret lahti) Raidu soovitus, segu vaesemaks, ehk kruvi pool pööret sisse.
Sel rattal ei saa segukruvi timmida, kui karpa tööasendis. Kruvikas ei mahu sinna sisse. Proovisin kas ehk saaks trelli otsa käiva kruvikeeraja otsaga, kui seda näpitsatega hoida ja keerata. Noh, ise-enesest vist isegi saaks. Aga tundus jube kahtlane. Ehk siis plastikud, iste ja paak maha. Toore tross karpa küljest lahti ja karpa kergelt viltusesse asendisse.

Vahemärkus: Positiivne on see, et kui mul talvel kulus karpa maha võtmiseks Youtubest videosi vaadates ja manuaali lugedes, paar nädalat, siis nüüd sain 20 mintsaga karpa lahti ja kruvi keeratud.

Kogu kupatus kokku ja ratas maja ette proovimiseks. Ehkki väljas juba kerge miinus, oli kävitamine vaevatu. Toores lahti, paar sekundit starterit ja käis. Lasin toorest järgi, pöörded läksid alla. Tõmbasin toorest peale, pöörded tulid üles. Ratas välja ei surnud. Et ma aga lärmi pikalt teha ei tahtnud, siis ei saanud katsetada, kuidas ratas sooja mootoriga töötab. Aga vibra, mitte vast nii hull kui enne aga ikkagi vibra tundus ikkagi sees olevat.

EDIT: Kõiks saab korda ja parem kui varem. KLR võlur Boyka Max pakkus abikätt.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 07 Apr 2024, 18:39
Postitas Nozzu
„Nii, aitab küll, kõik selge, kompressiooni pole,” ei lasknud Boyka Max mul pikalt reede pärastlõunal tema garaaži toimetatud KLRi starterit käiata.
Lihtsalt, heli järgi on see KLRi võlur võimeline vea tuvastama. Muidugi, see on ratas, mida ta läbi ja lõhki tunneb. Üks selline sai tema käe all natuke rohkem kui aasta tagasi ideaalsesse korda sätitud.

Ning täpselt aasta tagasi sattus Boyka sellega kodu lähistel laupkokkupõrkesse. Õnnetus, mis jättis Boyka pooleks aastaks ratastooli.
Igatahes nüüd oli ta valmis minu ratta korda tegema. Ehk siis esitaks oli vaja selgeks teha, miks kompressiooni ei ole ja kuidas teha nii, et jälle oleks.
Leppisime kokku, et lapäeval võtame mootori ülemise poole lahti ja vaatame, mis värk on ja mida teha annab. Õigemine tema võtab, mina vaatan ja õpin.
A Boyka ei täinud ära oodata, millal ma laupäeval vabanen ja ratta juurde laekun. Ju aimas, et seal võib olla tegemist rohkem kui poole tunni jagu.
Igatahes nii kaheteistkümne paiku päeval hakkasin saama ärevaks tegevaid sõnumeid ja fotosid:
„Mootor hooratud ära,hooldusi pole tehtud väga palju aastaid ning kett on läbi” selle tõestuseks siis mootoriketi automaatpinguti, mis on tõesti maksimumini avatut juba. Ehk siis kett on oma paar sentimeetrit veninud.

Nagu Boyka seletas, siis, kui ma õigesti aru sain, siis selle tulemusel ei töötanud ka sisse- ja väljalaske klapid enam sellises järjekorras nagu peaks. Mistõttu ei tekigi vajalikku kompressiooni ja ratas ei saagi normaalselt töötada.
Aga see polnud veel sugugi kõik, mis rattaga valesti. Mingil põhjusel, võimalik et sellepärast, et mootori kaane üks polt oli puruks ja kaan seetõttu lahti või siis hoopis veninud keti tõttu või mingil muul põhjusel, oli ka nukkvõll kannatada saanud. Osa sellest võlli küljest lahti loksunud ja kaanele seestpoolt vaod sisse kündnud.

Ja ega seal kaane all muu kah kena olnud: Ehk nagu Boyka teada andis: „Absull kõik perse keeratud. Poldid sisse murtud, pidin nussima ja välja keerama ja uued keermed tegema,” ehk siis päris kurb olukord.
Aga Boyka ei ole selline mees, kes käega lööks ja nö. haamri nurka viskaks. Kui miski on katki, tuleb see korda teha. Nii palju kui võimalik.
Ja kui Boyka teeb , siis teeb ta südamega. Nagu endale. Poolikud, käib-kah lahendused, ei ole tema jaoks.
Klappide liikumine sünkrooni, kaan peale, uued kruvid sisse. sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] tagasi külge, õhufilter omale kohale. Ketipingutile murdunud poldile asendus, uus tihend. Nipet näpet veel ja siis starterit.

Läks omajagu aega ja meelitamist aga lõpuks lärtsatas masin sumpast valget aurupilve välja visates käima. Üsna pea asendus valge aur tavapärase värvitu gaasiga.
Ka hääl oli rattal parem. Parem kui varem. Mootori kolina ja krigina asemel kostus nüüd vaid mõnusat sumpa müdistamist. Mootor reageerib gaasirutska keeramisle eksalt, pöörded lähevad üles, lased rutska lahti langevad pöörded tagasi. Mitte robaki ja mitte liiga alla vaid täpselt selliselt mõnusalt, sujuvalt, nagu peab ja õigesse kohta.
Tundus paljulubav. Boyka oli imet teinud.

Esimene proovisõit. Hmm.....miskit on ikka valesti. Gaasi peale keerates lähevad pöörded räigelt kõrgele. Noh, mitte nagu siduri libisemise puhul kus pöörded lähevad üles aga ratas ei liigu vaid teistmoodi. Ratas sööstab edasi. Aga pöörded on liiga kõrged ja käigud tunduvad lühikesed. Ja lenksus ning jalaraudades on selline häiriv terav vibra sees.
Ok, sätime natuke tühikäigu kruvi. Proovin uuesti. Nüüd on linnakiirustel enam vähem. No nõksa ikka vast suured pöörded aga mitte nii halb kui enne. Proovin maanteed. Kiirusel kuskilt 70 km tunnis lähev vibra ebameeldivaks juba. Saab ka 100 peale keerata aga...tundub, et midagi on valesti ikka. Liiga terav ja liiga vibreeriv.

Boyka proovib kah. See on tema jaoks emotsionaalne hetk. Täpselt üks päev enne õnnetuse aastapäeva on ta esimest korda taas tsikli lenksus. Ja mingite kummaliste asjaolude kokkulangevuse tõttu täpselt sama mudeli seljas, millega tehtud avariist ta vaid imeläbi eluga pääses.
Sõidust tagasi tulles märgib Boyka et ratas on pea aegu sama mõnus kui see, mille tema oma abikaasa jaoks ideaalsesse korda ajas aga jah.....veninud kett ja laperdav nukavõlli pinguti vms. ei lase klappidel ikkagi nii avaneda ja sulguda nagu need peaks. Ja slleepärast ka need anomaaliad. Aga on lootus, et sõites loksuvad asjad paika ja paranevad.

Tõesti, Sindist tagasi Pärnusse sõites tundub kõik juba pea aegu sama hea kui enne seda kui tõsisemad jamad hakkasid.
Ehk siis jah Boyka Max tegi imet. Aga töö jätkub. Nüüd mul on vaja uut ketti ja nukkvõlli. Kellelgi pole pakkuda?
434281812_318814170916070_2801302960707008108_n.jpg
434309033_795287265981008_4122858068058868222_n.jpg
434313718_1134774781275993_4591846373441110240_n.jpg
434338294_1546442452589385_3417724815671777464_n.jpg
434395748_2130730317275717_1613851809522517540_n.jpg
434362219_7667744383255822_8391100275434054066_n.jpg
434315429_386659247621138_8614790706446190603_n (1).jpg

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 07:51
Postitas Divikas
Pildid on päris koledad ja see pole küll lahendus kui sellises seisus kola uuesti kokku oled pannud. Mis ikka veninud või kulunud, tuleb välja vahetada. Kui päriselt korda tahad saada. See nii levinud mootor, et jupid ei tohiks defitsiit olla.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 09:11
Postitas ranel
Nozzu kirjutas: 07 Apr 2024, 18:39
Aga töö jätkub. Nüüd mul on vaja uut ketti ja nukkvõlli. Kellelgi pole pakkuda?
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... &_osacat=0

Ja keti osas suudavad kohalikud motopoed kindlasti aidata.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 09:22
Postitas Divikas
Kui selle mootori ülemine ots on sellises seisus, tasuks juba alumine ots ka lahti võtta ja vaadata, mis seisus on kolb, rõngad, klapid ja silinder. Üks tegemine, kindlasti leiad ka sealt imestamisväärset.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 10:00
Postitas Nozzu
Muidugi-muidugi, kett läheb vahetusse. Nukkvõll ilmselt kah. Või siis vähemalt dekompressror(mis nagunii enam muud ei tee kui lõhub mootorikaant) nukkvõlli küljest ära.

AGA.....olen suht kindel, et see vibra, mis rattal on, ei ole seotud veninud keti ega nukkvõlliga. Vaid just küünla vahetusest tingitud. Miks?

Pärast viimaselt sõidult tulekut, kus kah kõik toimis nagu alati, mõtlesin siis, et hea küll, vahetaks rattal süüteküünla kah ära. Kõike muud jõukohast olin ma aastate jooksul selle ratta juures juba teinud.

Mõeldud tehtud. Vana küünal välja. See väga hull polnud. Natuke tume aga muidu täitsa ok. Ainult et selle leegikaare vms külge oli natuke miskit valget, käsnjat ainet tekkinud. Noh, kraapisin selle naaskliga puhtaks, mõttega et jätan varuküünlaks.

Uus küünal sisse. Kõik peaks justku korras olema, eksole. Aga järgmisel päeval käima pannes, rattal räme vibra sees ja pöörded tundusid jube kärmelt üles ronivat rutskat keerates. Mistõttu, et seda kompenseerida, tuli ka käike hästi kiiresti üles vahetada sõites. Noh...see ei ole selline rappuv vibra vaid selline...hmmm terav, hästi tiheda intervalliga, nagu surin rohkem. Nii lenksus kui jalaraudades.

OK, tundub ju loogiline otsida viga viimasest tegevusest, eksole. Siit sealt aga avaldati arvamust, et no küünalavahetus küll sellist jama ei tohiks põhjsutada.
Igaks petteks siiski panin vana küünla tagasi. Aga vibra on ikka - sest noh, ma olin juba naaskliga kallal käinud sellel küünlal. Võimalik et vahe liiga suur nüüd vms. Kindalsti suurem kui siis, kui seal see käsn oli.

Nüüd aga eile googeldades, selgus et see ei ole sugugi haruldane, et küünaldse vahetamise järel tekib mootorisse teatud pööretel vibra, mille taolist enne ei olnud.

Oskab nüüd keegi, kes on teemaga kokku puutunud, kommenteerida, selgitada ja nõu anda.
kyyn.jpg

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 10:22
Postitas morse
Arvestades nukkvõlli olukorda, on küünal su viimane mure. Selle teemaga pole mõtet tegeleda enne kui ülemine ots ja kett on korras.

Ja töö käigus võiks korra tõesti silindri ka maha võtta. Lisandub ainult silindri alumise tihendi hind.

Ma arvan, et kui mootor on korras, siis sa enam küünlale ei mõtle.

Edu!

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 10:35
Postitas Nozzu
Küünal võib küll viimane ja kõige väiksem mure olla aga just see seda jampsi/ebanormaaset vibrat, näib praegu tekitavat. Ja kui see nii on, ei paranda seda ka keti vahetus ja uus nukvõll.

Ehk siis ma ise mõtlen, et kõige kiirem lahendus võiks praegu olla: uus kett, uus küünal, vigane dekompressor nukvõlli küljest nahhui ja tuld.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 10:37
Postitas Divikas
Küünla ja vibra seos tundub küll uskumatuna. Pigem ikka mingi pöörlev, liikuv detail teeb seda. Mis seisus sul ketileevendid on? Ja kogu see veninud kett ja lõpuni lahti pinguti ei kõla üldse hästi. Tavaliselt löövadki vead välja käivitamisel, mingi kriitiline punkt saab ületatud. Kui kett hamba võrra üle hüppab, saad kõigele muule lisaks ka rikutud kolvi, klapid ja ega see klapikambrile ka head ei tee. Võta mootor lahti, vaata ka kolb, rõngad ja klapid üle, telli uued asjad, mis vaja ja pane siis kokku. Jõuad ilusti mai alguseks kõik tehtud.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 13:39
Postitas Divikas
Vaatasin selle mootori joonist. Seal ju tasakaalustusvõllid ka ketiga pluss kaks leevendustalda. Arvestades, mis seisus sul mootori ülemine ots on, ma imestaks kui alumine pool korras oleks. Vibra põhjust ma küünlast küll ei otsiks. Kui sa neid vigu ükshaaval proovid likvideerida, siis on oht, et see suvi sõiduaega ei jäägi.
https://images.cmsnl.com/img/partslists ... 7_a888.gif

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 13:47
Postitas morse
Nagu @Divikas ütles, siis vibra ei tule küünlast. See on suht kindel. Justnimelt käivitamise ajal andis miski saba. Uus küünal on pigem juhus.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 20:20
Postitas Nozzu
Hetkel pakutakse mulle doonoriks KLR 600 mootorit. Kas keegi targem oskab ehk kommenteerida, sobivad sealsed jupid ka 650le.
Mu teada vähemalt kett peaks sobima.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 21:00
Postitas urmas66
Nozzu kirjutas: 08 Apr 2024, 20:20
Hetkel pakutakse mulle doonoriks KLR 600 mootorit. Kas keegi targem oskab ehk kommenteerida, sobivad sealsed jupid ka 650le.
Mu teada vähemalt kett peaks sobima.
Ei tea antud mootorist küll midagi, aga see arvamus mul vast iga mootori kohta sama. Kui see just uueväärne mootor ei ole, aga muul juhul mina kasutatud ketti küll ei paneks. Kett ja sellle juurde kuuluv, kolvirõngad, laagrid,tihendid jne peaks ikka uued panema, kui juba mootori lahti võtad.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 08 Apr 2024, 21:06
Postitas yeekim
Vaata OEM varuosade koodide sobivust.
Kolvi ja rõngad võid ka oversize saada, jääb vaid silindri puur....

edu

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 10 Apr 2024, 14:55
Postitas grahv
Võiksid oma silindripead, või vähemalt pilte olukorrast, näidata näiteks ka hr. U. Teearule https://teearu.ee/ Saab ehk aidata nukkvõlliga seonduva osas ja ühtlasi ka klapimajanduse üle käia. Saad töö hinna enamvähem teada, eks siis otsustad kas lased ära teha või otsid teise silindripea komplekti - ebay.de, kleinanzeigen.de jne. Siin õks mootoriveaga juppideks - uuri...

Tasakaalustusketi kontrolliks (ja nukaketi vahetuseks) on sul vaja gene rootor maha võtta, mis eeldab vastavat tõmmitsat ehk töökotta/pädeva mehaaniku juurde minemist.

G

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 17 Apr 2024, 14:32
Postitas Nozzu
Kes mulle viie päevaga mootoriketi välja ajab?
Kõiksugu kodumaised motopoed läbi helistatud ja kirjutatud. Siiani väga lootust ei anta - tarneaeg 2 kuni X nädalat.
Jah, mul on üks töötav KLR600 moorot doonoriks, kust saaks selle võtta. Aga mehhaanik ei taha töötavat mootorit lõhkuda.
Pealegi, kui nüdü doonorilt võtta, siis peaks kaks mootorit lahti kiskuma ja kokku panema.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 17 Apr 2024, 21:54
Postitas renx
https://www.motorcyclespareparts.eu/en/ ... rched=true
https://www.cmsnl.com/kawasaki-kl650c5- ... E1323.html
https://www.greenlandmx.eu/en/kawasaki- ... -1158.html

600se kett peaks sobima aga miks panna kasutatud kett mille seisukorda nagunii ei tea? Panna kokku poolpidustest asjadest mootor millega väga ei riskiks kaugele sõita?
Enamik pakub, et umbes4-5 päeva, et nendeni jõuaks ning ilmselt nädal Eesti. Arvestades ilmaolusid, siis pigem kannata see paar nädalat ära.

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Postitatud: 18 Apr 2024, 10:34
Postitas Nozzu
Tänud, renx
Ma neid veebikauplusi ei teadnudki. Väärt kraam ka tulevikuks.
Hetkel küll leidsin läbi Ebay Prantsusmaalt uue keti. Ja müüja sõnul jõuab see seitmse tööpäeva jooksul minuni. Peab meeldima.

Boika kinnitusel sai sellest hirmsast värinast juba lahti.
Probleem oli suvalisse asendisse jäetud tühikäigu kruvis ning vales asendis segukruvis. Noh, ma enne ei julge uskuda, kui ise sõita olen proovinud aga video järgi otsustades vähemalt kohapeal podiseb ratas küll mõnusalt ja rahulikult, täpselt nagu ta tegi seda enne probleemide ilmnemist.