Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

joel kirjutas: 01 Veebr 2022, 16:39
Tööriistamarketis on seal müüdavatele lattidele vastavaid mutreid ka saada. Kui õiget latti ei leia, siis võib kaaluda olemasoleva keerme läbi puurimist ja uuele latile sobiva mutri asemele keevitamist.
Vot. See tundub hea mõte. Keevitus on lähiraadiuses olemas kah.
Ja ilmselt oleks kaval keevitada tungraua sissepoole. Siis, juhul, kui keevitus vastu ei pea, ei juhtu midagi. Tungraud jääb ikka üles.


Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Ta liigub siiski!
Ehk selle hooaja esimene sõit tehtud:



Kokkuvõte:
Oleks pea aegu orava alla ajanud ja sain bussist mööda :)
GoProd ei oska paigaldada.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas tito »

Nozzu kirjutas: 21 Mär 2022, 20:10
GoProd ei oska paigaldada.
Hambusse :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Pisike piktograafia kah senini ratta juures tehtud töödest. Kasutatud ratast on ikka sügisel väga tark osta - jääb terve talv nokitsemiseks.
Võib vist öelda, et pea aegu hooajaks valmis. TET, siit ma tulen! :)

tehtud.jpg
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Tegime õemehega väikse tiiru täna.
GoProle leidsin kah parema koha.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Õlikulu valmistab endiselt tuska.

Enne selleaasta esimest sõitu oli õlitase pea mõõteklaasi ülemise ääreni. Sai siis 130 kiltsa mööda maanteed lastud. Ja pärast seda õlitase jeeli-jeeli poole klaasini. Veel 60 kilomeetrit ja noh, õli järgi natuke üle miinimumi märkiva joone.
Eks see mõõtmine ole kah muidugi selline, et kallutad ratast millimeetri ühele poole, tundub, et õli pole üldse masinas, kallutad millimeetri teisele poole, tundub, et on enam vähem normaalselt.
Võiks ju öelda, et mõõtmise viga ja kõik on OK. Eriti arvestades, et sumpast väljuv toss ei ole must, mis viitaks liigsele õlipõletamisele, vaid on täitsa normaalne, õrnalt hall vms. Mootor töötab kah ilma anomaaliateta, jõudu on, minekut on.

Aga kuhu siis õli kaob? Kui üldse kaob.

Täna vist sain sellele vastuse - nimelt avastasin, et mootor, eriti vasak pool (siduri hoova poolne) on väljastpoolt õliplögaga koos. Mis siis viitaks nagu sellele, et mingid tihendid on õhtal omadega. Vähemalt minu loogika ütleb nii: mootor ei tossa aga õli kaob kiiresti ja mootor on väljastpoolt õliga koos - järelikult pressib välja kuskilt.
Ise-enesest hea uudis eks - ei ole mingeid anomaaliaid ja seletamatuid põhjusi, miks mootor õli põletab.
Teisalt jälle pidi nende tihendite vahetamine paras keberniit ja suur töö olema. Proovime esialgu tihendada mootorit väljastpoolt, kahekomponentse liimiga vms. Nagunii pidin ratta töökotta viima, et roolikannu laagrid ära vahetada. Neis oli kah kerge kolks sees, nagu selgus.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kood: Vali kõik

Proovime esialgu tihendada mootorit väljastpoolt, kahekomponentse liimiga vms.
Ei tundu hea mõte. Seal kaane all peaks olema tavaline paroniit (pole kindel kas õige nimi) materjalist tihend. Selle lõikad ka ise välja. 0,5 leht maksab mõned eurod. Väljastpoolt vaevalt selle lekke pidama saad. Kui kaant on varem (mitu korda) maha võetud, siis on tavaline, et hakkab lekkima. Kui tihend on terve, saab ka punase hermeetikuga hakkama, aga seda ei panda palju, vaid selline õhuke läbipaistev kiht mõlemale poole. See kaane lahti võtmine pole suur töö. Tavaliselt lahti ja tagasi + uus tihend 1-2 tundi. Uue tihendi tegemiseks peaks augurauad olema aga saab ka ilma.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Mõistlik oleks kõik korralikult puhtaks pesta ja siis vaadata, milline koht lekib. Võimalike kohti on mitmeid.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse »

Õlikulu hindamise A ja O on info selle kohta, mitu grammi (või jumal hoidku, liitrit) õli kulub 1000 km kohta.

Sinu esimene mõõdetav sõit oli üle 200km. Fakt on see, et alguses oli õli akna ülemise ääreni. Nüüd tuleks uuesti samades tingimustes mootor õli akna ülemise ääreni täis panna ja vaadata, palju kulus (kindlasti tuleb arvestada seda, et õliaken näitab külma ja sooja mootoriga erinevat taset). Ja ideaalis võiks sama asja veel paar korda teha, et kulunäit keskmistuks.

Asi selles, et see kulu, millest sa räägid, jääb sellisesse suurusjärku, mis vanal (natuke kulund) ühepütasel võib isegi oodatav olla...

Saan aru, et sul kulus 130+60=190km läbimiseks üle poole akna jagu õli. Palju see on, 200g?? Sel juhul oleks õlikulu 1L/1000km, mis ei ole pikematel sõitudel meeldiv, kuid on siiski talutav. Aga kui kulus ainult 100g? Siis oleks kulu 0.5L/1000km kohta ja see oleks juba täitsa tavaline näit sellisel rattal...

Ma olen oma erinevaid ühepütaseid lahti võtnud ja päriselt katki oli ainult üks (too jõi ikka korralikult). Üldiselt nad lihtsalt kuluvad ära ja hakkavad (eriti maanteel) õli võtma. Tagant ei tule tingimata väga suurt vinet. Toon mõned näited (kulu on mälu järgi kribatud, võin nati eksida):
- DR800 peale kapremonti - u. 0.5L/1000km
- SXC625 katkise õlirõngaga: u. 1.5L/1000km
- SXC625 korras õlirõngaga: võibolla 300g/1000 km kohta?
- LC4 640 70K sõitnud mootoriga: umbes 400g/1000km kohta?
- LC4 690 tutikana ja ka täna 20K läbisõidu juures: umbes 200g/1000km kohta?
Kusjuures sõpradel on sama ratast nii tutikana kui vanana ja see on suht juhus - mõnel võtab õli, mõnel mitte. Ja isegi mu oma ratas - oleneb sõidustiilist, mõnikord ei võtagi õli...

Aga kuhu ma jõuda tahan, on see, et kui sul oleks ka 200g mootoritihendite vahelt välja lekkinud, siis oleks sul korralik loik all olnud ja tagasõitja kiiver oleks ka pidevalt õline. Õlileket võid remontida ikka, kui tahad - aga 200km jooksul see vaevalt sul silmnähtavat kulu tekitaks.

Sõida veel nati ja anna teada, palju tegelt kulu on.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas cossie »

Must suits summutist on liiga rikas kütusesegu. Sinine on õli põletamine

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Tort »

See kohapeal töristamine on niikuinii mõttetu. Mõistlik ikka nii, et üks keerab tühjaks sirgel ja teine vaatab, kas käiguvahetusel viskab näiteks jne. Pealegi isegi kui nii vanal rattal kolb ja rõngad vea piires, siis klapisääretihendid niikuinii kivist.

Jumala eest, lekke puhul ei maksa mingite "keemiliste metallidega" mökerdada. Karterikaane tihendi vahetamine on väga lihtne. Poolte tihendi jaoks vaja tõesti lahti kiskuda.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Tänud sekkumast ja selgitamast. Väärt kraam.

@morse Ise tegin mõttes sellised arvutused ja järeldused, et kui mul kulus 200 kilomeetri peale 2 liitrit õli (sest 2,5 läheb sisse ja laias laastus 2/3 võrra oli vaateaknas õlikogus vähenenud) siis teeks see õli kuluks suurusjärk 10L 1000 km kohta. Mis oleks päris radikaalne. Ja tähendaks ilmselt, et Pärnus Tallinna sõites tuleks Märjamaal ka õli juurde valada. A no ja, kui nüüd mõelda, siis tõepoolset, ilmselt ei paista sealt vaateaknast kogu 2,5 liitrit õli korraga kätte :)

1L 1000 kohta oleks täiesti talutav kulu. Selle üle oleks isegi rõõmus. Kuigi jah, kõik mu eelmised rattad on olnud niimoodi, et olen kevaditi õli ära vahetanud ja järgmine kord olen õli vaadanud uuel kevadel. A no mul pole varem ka vana ühepütast olnud.

Siiski...õlikulu õlikuluks kui on suur, siis on suur ja eks peabki olema. Aga...ilmselt ikkagi ei ole päris normaalne, et mootor väljastpoolt õliga kaetud on. Ehk see on ilmselt midagi sellist mida saab parandada ja võiks parandada. Isegi kui see märkimisväärselt õlikulu ei vähenda.

A selle parandamise osas @Divikas süstis optimismi. Et väga hullu ei midagi. Äkki, juhul kui ma nüüd siin Pärnus leket pidama ei saa, siis saame mingile kokkuleppele, mille resultaadina sõidan ühel ilusal ja soojal kevadisel laupäeva hommikul Tartusse, plaat paroniiti, remondiõlled ning muud tarvilikud vahendid kaasas ning teeme selle ära :)
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

flood
Postitusi: 117
Liitunud: 07 Apr 2011, 13:38
Tsikkel: Honda CB450S, Honda FX650
Asukoht: Lai maailm

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas flood »

Kas õlitaseme mõõtmised toimusid ka sarnastel oludel? Et mõlemil juhul oli külm mootor või pärast sõitu ratas 5-10 minutit seisis, et mootori 'peas' olev õli jõuaks alla vajuda jne..
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Vaata ikka enne paroniidi viilimiseks vabariigi risti-põiki läbi sõitmist järgi, ega see tihend poes stiilis viieka eest saadaval pole...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

flood kirjutas: 28 Mär 2022, 22:35
Kas õlitaseme mõõtmised toimusid ka sarnastel oludel? Et mõlemil juhul oli külm mootor või pärast sõitu ratas 5-10 minutit seisis, et mootori 'peas' olev õli jõuaks alla vajuda jne..
Mhmh....täpselt nii. Sõidust tagasi, ootasin minutit kümme ja siis mõõtsin.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Jesper kirjutas: 28 Mär 2022, 22:36
Vaata ikka enne paroniidi viilimiseks vabariigi risti-põiki läbi sõitmist järgi, ega see tihend poes stiilis viieka eest saadaval pole...
Ilmselt sellist kompletki oleks tarvis. Või mingit osa sellest:

https://www.ebay.com/itm/143649149572?_ ... BM5qPmpfpf
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse »

Nagu eelpool öeldi, siis õlitaseme mõõtmiseks mootor soojaks, ~5 minutit seismist ja siis ratas loodi.

Tort ütles õigesti, et mineku osas võibki kõik korras olla aga juba ainuüksi klapisääre tihenditest läheb omajagu kaotsi. Kusjuures klapisäärte puhul on ju selline sümptom, et natuke õli vajub sooja mootoriga seisma jättes silindrisse ja siis uuesti käivitadest viskab korra tagant sinist.

Õlilekked on muidugi hea mõte eemaldada. Nagu Jespergi ütles, siis tasub tihend enne poest osta ja alles häda korral ise teha.

Nojah. Nüüd ma lihtsalt kordasin seda, mis teised juba ütlesid. Targasti üteldi.

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse »

Nozzu kirjutas: 29 Mär 2022, 00:11
Jesper kirjutas: 28 Mär 2022, 22:36
Vaata ikka enne paroniidi viilimiseks vabariigi risti-põiki läbi sõitmist järgi, ega see tihend poes stiilis viieka eest saadaval pole...
Ilmselt sellist kompletki oleks tarvis. Või mingit osa sellest:

https://www.ebay.com/itm/143649149572?_ ... BM5qPmpfpf
Uskumatult odav. Aga ilmselt ootad ka üsna kaua. Guangzhou kant oli alles eelmine nädal lockdownis - Hong Kong ka. Seal tõenäoliselt mega järjekorrad kauba välja saatmisel. Aga samas, kes teab - võibolla on kahe nädalaga kohal.

Muidu jah - tundub asjalik kit. Kas seda plokikaanetihendit seal usaldada saab, ma ei tea... Samas sa ilmselt plokikaane kallale ei lähe.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma ei viitsiks küll jaurata Ebay ja Hiinaga, tõenäoliselt on see vajalik tihend näiteks Streetmotost tellides 2 päevaga kohal.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Jesper kirjutas: 29 Mär 2022, 03:00
Ma ei viitsiks küll jaurata Ebay ja Hiinaga, tõenäoliselt on see vajalik tihend näiteks Streetmotost tellides 2 päevaga kohal.
Hiinast on kahtlane jah
Streetmotos ei näinud
Aga Saksast saaks. 15 eurtsi saatmine ja 5-10 päevaga kohal
https://www.biketeile-service.de/Kawasa ... le/?page=1

A no ma ei tea mida mul sellest valikust täpselt vaja läheks.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 528
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 82 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas kiilas »

Nozzu kirjutas: 28 Mär 2022, 21:27

@morse Ise tegin mõttes sellised arvutused ja järeldused, et kui mul kulus 200 kilomeetri peale 2 liitrit õli (sest 2,5 läheb sisse ja laias laastus 2/3 võrra oli vaateaknas õlikogus vähenenud) siis teeks see õli kuluks suurusjärk 10L 1000 km kohta. Mis oleks päris radikaalne. Ja tähendaks ilmselt, et Pärnus Tallinna sõites tuleks Märjamaal ka õli juurde valada. A no ja, kui nüüd mõelda, siis tõepoolset, ilmselt ei paista sealt vaateaknast kogu 2,5 liitrit õli korraga kätte :)

Ega sa siis vaateaknas kogu mootoris olevat õli ei näe, seal on ainult mingi väike osa mida näed, vaateaknas on min.- max. ja see vahe on erinevatel aparaatidel erinev, (~200ml umbes), see vaateaken peaks märksa pikem vertikaalis olema, et kogu kogust näha. Sama on õlivardaga, kui varras kuiv ei tähenda, et õli otsas, lihtsalt vähe on, mõnel risul võib muidugi ka otsas olla. :wack:
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Nozzu kirjutas: 29 Mär 2022, 12:16
Streetmotos ei näinud
Sa ikka küsisid ka? Või vaatasid lihtsalt veebi? Neil varuosad ei ole veebis üleval, helistad-kirjutad-joonistad mis vaja ja siis lähed paari päeva pärast poodi järgi. Ilmselt kõigi poodidega on samamoodi, keegi ei hakka neid kümneid telliskivipaksuseid katalooge kompuutrisse toksima. Kuna jupid tulevad kuskilt Läti-Poola suunalt ja Pärnu jääb tee peale, siis pole võimatu, et sama süsteem toimib edukalt ja kiirelt ka mingis kohalikus poes.

Esiteks muidugi tuleks jah kindlaks teha, et misasi seal täpselt lekib, tõenäoliselt klapikambrikaas, aga kst.

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Mu kunagine transalp ajas küll jõhkralt musta, kui veel õli sõi ennem kapremonti, sõbra oma samuti, see oleneb õlist ja sajast muust asjast. Kusjuures oma mammutitega panime tähele, et ka erinevaid õlisid söödi erinevalt, valvoline maitses hää, castrol ei maitsenud niipalju. Sõi kõiki, aga olenemata, et viskoosused olid samad (no vähemasti etiketil), siis õlikulus olid suured erinevused. Samuti olen ise täheldanud seda, et kui me räägime lombi suuruses lekkest, siis võib seda veel kaos märgata, kuid mingi määrimine tavaliselt seda mõõdetavas suuruses ei tekita. Mõtle reaalselt, milline su tsikkel peaks välja nägema, lenksust kuni sabani ühtlase pasakihi all, kui 200g õli mööda külgi laiali piserdad...Ktm määrib mul ketti nn automaatselt läbi kasti simmeka juba mitu aastat, õlikulu suurenemist seoses selle mugava automaatikaga pole mina küll täheldanud. Seda leket ei ole ka meelega ära kõrvaldanud, ei viitsi selle ketiga jahmerdada, nüüd on üks mure vähem :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

@Jesper tõsi ta on jah, et vaatasin lihtsalt Streetmoto kodukat. Hea point muidugi, et keegi ei hakka kõiki mutreid, seibe ja muid pisividinaid online poe jaoks üles pildistama ja välja tooma. Seega jah, väga hea, kui teada saan kas ja millist tihendit täpselt vaja oleks, teen konkreetse päringu neile.

@Dusterx Selline mõnus, eluterve pohhuism on ilmselt väga vajalik isiksuseomadus motospordi juures :) Respect. A seda olen ise kah mõelnud, et äkki saaks õlikulu vähendada näiteks paksemat õli kasutades. Nägin isegi üht Youtube videot kus tüüp oli väga õnnelik, et sai oma KLRi õlikulu sisuliselt olematuks kui asendas manuaalis ettenähtud õli mingi tavotiga.

Nojah, eks ta ole, et ega kogu kaduma läinud õli nüüd jah vaevalt läbi tihendite välja imbus. Aga mingi leke seal on ja tore oleks, kui selle saaks ära parandada. Sest ilmselt ta ise paremaks ei lähe, pigem hullemaks.
Samas jah, morsel on õigus - tuleks veelkord testida, testida ja testida, siis saaks teada keskmise õlikulu ning oskaks sellega arvestada. Muidu jääbki nii, et pean sõitma igaks juhuks 5 liitline õlikulku seljakotis nagu mul viiamti oli, kui pooleks tunniks sõitma läksin (hää küll, õli oli seal kulkus miski liitri jagu).
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Olen kümme pluss aastat ratastega sõitnud aga täna oli raudselt mu elu parim sõit. Tegin umbes 40 kiltsa Kagu-Eesti TETi. Pärnus Laiksaare metsaonnini. Kohe päris elu esimene TET ja täitsa üksi.
Kulus selleks umbes neli tundi. Sisaldas see aeg ka ratta lükkamist läbi metsa, et mahalangenud puust mööda saada. Ühe teise puu läbi saagimist, pärast seda kui ma olin kaks korda seda rattaga ületada proovides kummuli käinud.

Aga kurat....see kõik oli seda väärt. Ühegi teise sõidu ajal ei ole ma kogenud niipalju elevust, ärevust, vaimustust ja isegi natuke hirmu. See on ikka mega...vaatad mõnda aega sinu ees laiuvate, võib-olla põhjatute mudaroobastega tõtt, siis lööd käigu sisse ja PRAAAAAAAP sööstad peale, tagumine ratas käib vasakule parema, jalad otsivvad tuge, keerad peale....aaah...üle.
Siis jõuad end keset teed positsioneerinud väikse järve mõõtu veetakistuseni. Jälle korra seisma. Hingad sisse ja uhhhh....vette.....juba pea aegu külili, saad jala alla, ratta hoopealt (hoo all pean silmas siiski jah mitte 40 km tunnis vaid pigem 5 :) ) püsti gaasi.....edasi....aaaa.....läbi! Uhuu. Mega!!

Ja muidugi see, et mööda põhimaanteid liikudes ei näe kunagi selliseid kohti nagu liikudes mööda metsateid mille olemasulist sul aimugi polnud.
tet.jpg

Aga teate mis juhtus. Häädemeeste tanklas preemiaks ostetud burksi närides jäi silma üks ripendav juhe.

Temperatuuri anduri juhe, eksole?
juhe.jpg
See oli radika küljest lahti murdunud
mutter.jpg
Oskab keegi soovitada, kust saab kõige kiiremini tellida asenduse sellele? On miskeid universaalseid äkki?
Või mida sellega teha. Selle juhtme otsas on nagu vaskklemm, mis jookseb sinna mutri sisse ja see on ära murdunud. Kokku jootmine vist ei tule kõne alla?

Midagi sellisit oleks ilmselt vaja
termouus.jpg
Viimati muutis Nozzu, 23 Apr 2022, 19:05, muudetud 5 korda kokku.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas tito »

Eeldan et see sul alumine andur?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

tito kirjutas: 23 Apr 2022, 18:57
Eeldan et see sul alumine andur?
See jah seal radika juures all. (fotod sattusid posti mingi imeliku pöörde all) Polegi vist mitte andur vaid lüliti. thermo switch
See eenduv vaskklemm on ära murdunud ja istub juhme pesas. Noh selles emases otsas mis sina klemmi otsa käib.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas tito »

See vist jah vendi andur ja kiirel googeldamisel mingit vastet talle ei leidnud. Oem kood võiks olla 27010-1167 Saksa ebays saadaval 😉
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Oi jopp...OEM on ligikaudu 120 eurikut. :(
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Ain »

Mina prooviks veidi süvendada seda klemmi ümbrust ja joodaks juhtme külge.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”