Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ühesõnaga amatöörmehhaanikutel, nagu tema vaatajad üldjuhul on (sina ja mina kaasa arvatud) võivad neid videosid vaadates suure sita kokku keerata või endale tõsiselt viga teha. Kindlam on jälgida tehase manuali
Voshod 3M + XT660R
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Juutuubist vaata selliseid nipikesi, kuda mingit sõlme lihtsamalt de-/monteerida, selleks on nad head.
Erinevalt automaailmast, tsiklite varuosadetootjad puust ja punasest klipikesi pole vist teinud(pole kohanud).
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mul võttis jupp lugemist, et miks Morse meid korragi lambist Delboy vaimse tervise seisundi osas harida püüab. Ma kunagi natuke vaatasin teda aga umbes teise-kolmanda video juures tekkis selgelt formuleeritud mõte : WTF!? Päriselt või!?
Samas, kui vaadata, kuskohalt ta oma nime valis siis loksub kõik paika.
https://www.ldoceonline.com/dictionary/del-boy
-
- Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Sama, mulle meeldib ka nokitseda- aga ma võtan veel vääääga rahulikultNozzu kirjutas: ↑21 Nov 2021, 02:03…
Väga zen tegevus on ikka ratta kallal nokitsemine.
Mõtled, hingad sisse, hingad välja. Mõtled veel korra. Asetad mutrivõtme paigale. Hingad sisse, hingad välja. Keerad. Kirud. Hingad sisse. Keerad. Yea! Üks polt jälle lahti.
Vaatad õppevideost järgmist minutit. Lehitsed manuaali. Mõtled. Hingad sisse, hingad välja. Lähed teed ühe sigareti. Muidu ma ei suitseta. Veibin. Aga ratta kallal nokitsedes meeldib mulle ise sigarette rullida. Käib kuidagi teemasse. Asetad mutrivõtme paika. Keerad. Hoppa - järjekordne detail käes.
Ja niimoodi. Samm-sammult. Tasapisi. Rabistada ei saa. Väga mõnus.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud. Täna polnud aega rattaga tegeleda. Naine sundis majas remonti tegema. Selles osas ma veel hullem amatöör kui ratta parandamises.
A kui ma nüüd selle teo ära puhastan, siis mis määrde ma sinna asemele panen?
Olen lugenud, et vale määrde ja vale koguse puhul on suur võimalus, et spido hakkab suht suva numbreid näitama.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
jeebus, kuidas sa oskad?Olen lugenud, et vale määrde ja vale koguse puhul on suur võimalus, et spido hakkab suht suva numbreid näitama.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Muud väljaanded, nagu Clymer ei anna konkreetset määret. Ütleb vaid, et veekindel määre. Ja nende valik ei ole väike.
Kas näiteks võiks sobida:
CRC Multi Grease Universaalmääre/laagrimääre
CRC Multi Grease universaalmääre on EP (kõrgesurvet taluv) liitiumseebi baasil erinevate rull- ja lükandlaagrite määre, mis sobib erinevatele rotatsioonikiirustele.
https://www.motonet.ee/et/toode/600109/ ... are-100-ml
Või äkki hoopis:
Veekindel mitmeotstarbeline määre МС 1520 Rubin.
https://ristmik.ee/et/maeaerdeained/250 ... e-90g.html
Või hoopis
BPW laagrimääre:
https://starmoto.ee/et/maarded-universa ... 12486.html
-
- Postitusi: 778
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kui sa seda kaitsev simmerling ei vaheta, siis panneb sulle üks kõik mis vahend nii kui nii ülikiiresti jooksu
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
cossie kirjutas: ↑21 Nov 2021, 11:02Ole ettevaatlik selle "vana hea delboyga". Ta siin vahepeal ÕPETAS (how to....) kuidas tsiklil (busa) jahutusvedelikku vahetada: Mootor kuumaks, kuumalt vedelik välja!!!! Destilleritud vesi sisse, lased käia, kuni ventikas teeb 3 tsüklit!!!!! (Siis pidi hea olema) Ja niimoodi 3 korda, kõik kuumalt!!!! Debiilik ma ütlen Rääkimata vasemäärdest tsikli piduriklotsidel ja muud lollused. Ta on suva jorss, kes teeb garaazis asju (nagu enamus meist), aga ta ütleb seda tehes: "vot niimoodi peab tegema". Me kasutame kõik garaazis vahest küsitava väärtusega töövõtteid, aga seda ei pea filmima ja rääkima et nii käibki
Ühesõnaga amatöörmehhaanikutel, nagu tema vaatajad üldjuhul on (sina ja mina kaasa arvatud) võivad neid videosid vaadates suure sita kokku keerata või endale tõsiselt viga teha. Kindlam on jälgida tehase manuali
Screenshot_20211121-110048_YouTube.jpg
Mhmh, tean jah, et Delboy kipub vahest muda ajama. Sestap postitasingi selle konkreetse, tema poolt toodetud õppevideo siia. Tema videos näidatud kahest torust seal driverit ma ehitama ei hakka. Leidsin paar videot, mis näitasid, kuidas amordi ümber mässitud teibiga zimmeri paikka saab toksida (nagu keegi siit paar lehte tagasi ka soovitas(siis ma ei saanud täpselt aru, kuidas)) ja see teibirulli variant tundub tõhusam ja lihtsam.
Aga selline küsimus, et kas nende, amorditorude all olevate poltide lahtikeeramiseks (saan aru, et nende lahti keeramiseks oleks vaja hästi kiiret ja jõulist liigutust, et need koos selle sisemise varda/puksiga koos pöörlema ei hakkaks) võiks kasutada akutrelli? Või on mingi põhjus, miks selleks kasutatakse elektrilist kruvikeerajat ja mitte akutrelli?
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Väga hea. Võtan lahti. Puhastan ära, teen pilti ja näitan ette.
A no, Youtube videode üle võib ju ilkuda, aga minumeelest see video selgitab küll kenasti lahti, mismoodi tigu töötab, mis seal sees olema peab ja milline see ei tohi olla. Ehk on teistelegi abiks:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nagu Sa ise kirjutad, on vaja kiiret ja jõulist ESIMEST liigutust, et keere lahti tuleks, selmet' sisemine toru kaasa hakkaks liikuma.Nozzu kirjutas: ↑22 Nov 2021, 11:23.....
Aga selline küsimus, et kas nende, amorditorude all olevate poltide lahtikeeramiseks (saan aru, et nende lahti keeramiseks oleks vaja hästi kiiret ja jõulist liigutust, et need koos selle sisemise varda/puksiga koos pöörlema ei hakkaks) võiks kasutada akutrelli? Või on mingi põhjus, miks selleks kasutatakse elektrilist kruvikeerajat ja mitte akutrelli?
Vanasti kasutati ka puidust harjavarre trikki.
edu
EDIT1 Jah, saad ka pinges vedruga keeramist proovida, võib õnnestuda.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mhmh, mõtlesingi, et selle esimese kiire saabki trelliga. No Motardi rait ültes, et tema kasutab elektrilsit kruvikeeriajat, et ilma pole mul lootustki.yeekim kirjutas: ↑22 Nov 2021, 12:11Nagu Sa ise kirjutad, on vaja kiiret ja jõulist ESIMEST liigutust, et lkeere lahti tuleks, selmet' sisemine toru kaasa hakkaks liikuma.Nozzu kirjutas: ↑22 Nov 2021, 11:23.....
Aga selline küsimus, et kas nende, amorditorude all olevate poltide lahtikeeramiseks (saan aru, et nende lahti keeramiseks oleks vaja hästi kiiret ja jõulist liigutust, et need koos selle sisemise varda/puksiga koos pöörlema ei hakkaks) võiks kasutada akutrelli? Või on mingi põhjus, miks selleks kasutatakse elektrilist kruvikeerajat ja mitte akutrelli?
Vanasti kasutati ka puidust harjavarre trikki.
edu
Aga....kas sellest harjavarrest ei saaks mööda selle nõkuga, et murraks selle alumise poldi lahti veel enne seda kui amordi pealt avan? Noh, mõte selles, et amordi vedru avaldab pinget sellele torule ning see ei hakka ringi käima?
Või olen ma amordi ehitusest valesti aru saanud ja tegelikult amordivedru sellele sisemisele pulgale survet ei avalda?
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Harjavarre sisse löömine on ka toiminud
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Aga mul on ajuti selline tunne, et sa Nozzu viskad lihtsalt nalja kogu selle teemaga. Ma hakkasin seda juba ammu kahtlustama, kohati on su küsimused ja kommentaarid üle võlli. Ehkki tundud nagu kirjaoskaja inimene olevat, vaatad tuubi ja lehitsed manuaali. Igatahes, kui see on nali, siis on see päris hea nali. J. Toots
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Lihtsalt, mul pole piinlik küsida, kui ma ei tea. Ja on jube palju asju, mida ma ei tea. Aga oleks vaja teada.
Ok..ok, võib-olla jah, teinekord oleks mõistlikum ise mõelda, mitte küsida. A kust ma tean, et ma mõeldes õigele järeldusele jõudsin. Ikka tuleb pärast üle küsida.
Ja siit kohe tulistangi järgmise küsimuse: millega ma seda spidomeetri tigu puhastan - kas break cleaner on ok? Või siis ketipuhastus vahend? See viimane tundub ohtum. Jah?
EDIT: Enda õigustuseks või lohutuseks mõtisklesin just, et kui praegu kohe kõigilt Eesti mootorratta omanikelt sama küsimust küsida: "Millega puhatada spidomeetri tigu" siis umbes 70% ei oska sellele vastata, ning neist 30 % ei saa arugi, millest jutt käib. Ja 30% jah ilmselt mõtleb, et kas küsija on idikas või üritab nalja teha.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ketipuhastajat ma pole ostnud. Ostan kette
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Vot vot, oleme ühel lainel. Aitäh. Seda ma pelgasingi, et kui mingi suva happega üle kallan, siis hakkavad mingid kummitihendid, kui seal on, sulama.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kui haiseb atsetooni järgi, siis ära kasuta igaks juhuks. Karb cleaner reeglina haiseb ja olen ka sellise brakecleaneri otsa sattunud mis haises ja plastile üks null tegi.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
1- pese kogu sisu puhtaks, bensiin on ok.
2- võta hea nakkuvusega määrdeõli ja määri rohkelt korpus seest ja tigu ning lase seista, et see määre jääks kõikidele liikuvatele pindadele
3-suva veekindel määre, pane nii, et tigu oleks üleni määrde sees, samuti vedav osa tihkelt määret täis. Siis lase veel seda nakkuvat määrdeõli sinna vahele.
4-tross kestast välja, puhtaks ja korralikult õliga kokku. trossi kesta tagasi pannes, pane ka veekindlat määret. Ja siis kogu kupatus kokku.
Mul on kaks ratast kestnud suurusjärgus + 200 t ilma spido probleemita. Nüüd veel, spido ajami alumine ots on mehaaniline (tigu), ülemine km lugeja mehaaniline (ehk siis vajaks ka määrimist (kuna plastmass+ pronks, siis vaseliiniga) ja kiirusenäitaja on magneetiline (ei oska paremini nimetada). Sel oleks ka hea kui 30-ne aasta jooksul korra tilga õli saaks (nagu kella võllile pannakse). Aga määrde liik või omadus ei mõjuta küll miskit, peale kulumise (siis kui määret pole). Need on nii aeglased ajamid, et pane, mis juhtub kodus olema. See ongi parim.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
https://amehitus.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Et siis WD 40. Kas see on ok? Või sisaldab see miskit õli, mis pärast näiteks määrdel ei lase toimida?
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Noh, ja siis hakkas ka selgeks saama põhjus, miks spidokas ei tööta. See hammakas, mis tigu ringi peaks ajama, näeb välja selline:
Päris brutaalne värk. Keskelt täiesti lohku kulunud. Ma küll ei tea, aga kahtlustan, et orginaalkonditsioonis ta selline välja nägaema ei peaks.
Igaks juhuks ladusin siiski veel pusle kokku ja proovisin keerutada. Tõepoolest, sõiduga vastassuunas keerates isegi haagib aeg ajalt kergelt taha ja liigutab seda tiguposti. Aga sõidusuunas libiseb hammakas selle sisse hõõrdunud vao tõttu lihtsalt postist üle.
Jääb mulje, et see post, mis nüüd tänu puhastamisele vabalt liigub näpuga keerates ja loksub kenasti üles alla oma kandepulga otsas, jäi mingil hetkel seisma ning kulutas hammaka ära.
Miks tigu seisma jäi, jällegi oletus aga teokere seest leidsin peenikesi vedru tükke, ilmsetl selle kummitihendi detail, mis seal seespool ringiratast on. Ehk siis oli kogu määre teokojast otsa saanud, vesi sisse pääsenud, vedru läbi roostetanud, selle tükid teo vahele sattunud, teo kinni poonud ja...nii ta läks.
Minu õnneks on see hammakas pehmemast metallist kui ratta velje küljes olev vastus teole - muidu oleks ilmselt selle ära lõhkunud. Nagu ka mõnedel juhtunud on, nagu Youtubest näinud olen.
A vist ei ole mõtet hakata spidokale uut hammakat ja tihendit soetama vaid tuleb kogu komplekt hankida. Ma ei oska hinnata, kas see tigupost on seal normaalses olekus või on see kah kahjustada saanud.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.