Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Selle traktorimustriga Mitase libedusehunniku tunneb igaüks kaugelt ära, kes korra selle õnnetuse otsa on sattunud
Asfaldil okei…
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
iga rehv, millel on punnid piisavalt tihedalt, tõmbab piisavalt vedele/hästi täitva ja kleepuva kraami sees omal need punni vahed täis ja kinni ta on. pole mõtet teha nägu nagu siin oleks mingit pistmist ühe või teise tootja või mingi konkreetse rehvimudeliga.
ja samas iga rehv, millel on punnid hõredalt ehk mis viskab vedelat paska punni vahelt kergemini minema, sellega on igasugusel kõvemal pinnasel ikka tõeliselt s**t sõita, kulub väga kiirelt ning tegelikult on kehvem pidamine kohati ka mitte ainult päris kõval pinnal vaid muudeski oludes. muidugi keegi siin ei eksi kui väita, et mõne vägeva kärnaga oleks samas aegus jõudnud paar meetrit kaugemale...või mine sa hullu tea, ehk isegi läbi roomanud. aga enne kui neid vägevaid kärnasid alla vahetama hakata, tasuks mõelda kas muude asjade ohverdamine selle mülka nimel on ikka seda ohverdust väärt.
e-07 muster on täpselt selline, nagu ta on, üsna selge põhjusega. et oleks sõidetav rehv ka asfaldil, kõval kruusal raskema ratta all ning et kestaks kah mõnda aega. ma ei ütleks, et selle konkreetse aparaadi jaoks nüüd väga kehv valik oleks...a selge see, et on olemas "more spezialised" rehve
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Sõltub kus sa sõita tahad - kui see esimene roobas sind ära ehmatas ja rohkem ei taha, siis 50/50 piisab.
Kui tahad ka pinnasteid avastada, siis 50/50 rehvi kasuta suvel kui on kuivem ja päevavalgust jagub. Sügisel ja kevadel mudalibedal ajal kasutaks selle kolaka all kindlasti krossirehvilaadseid nii ees kui taga (vt Oil postitus). Kui tahad ökonoomitada, siis heas korras kasutatud kärnasid leiab kopikate eest - täiesti savi see kulumine. Ja nagunii sügisel külma ja väheste valgete tundidega aega ei tahagi asfaltil sõitmiseks kulutada - ainult sunnitud ülesõidud. Peavad ka asfaltil piisavalt, ei lähe ju kallutama nendega. Võta nagu autol 2 jooksu rehve - suvekad, talvekad. Legaalsus - pole veel kuulda olnud et kellelgi probleem oleks olnud. Kui just ise sihilikult ei otsi.
Ja muidugi võiksid leida mõne omasuguse sõidukaaslase. Jõuab kaugemale, saab rohkem riske võtta, üksteist aidata = lõbusam.
G
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tõmbaks nüüd sae käima ja ütleks et rehvivaliku kohta ütlus "ei ole sitta maastiku, on vale rehv", päris hästi ei kehti.
Näen kuidas kulunud E07-ga sellistest tõusudest raskematki mammutid üles künnavad, samas kui osad klotsidega istuvad poole mäe peal kinni. Kõik on ikkagi kinni sõiduvõtetes ja sellest palju julgust kaugemalt peale keerata on.
Jah miskise klotsiga on sul kindlasti parem võimalus kaugemale jõuda ja kuskilt ennast välja puurida, kuid viimastele sõitudele tuginedes näen et kõik V mustriga rattad saavad kõik samad kohad läbi kihutatud, mis teisedki.
PS. E07 imeb vilinal
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ma olin eile märjas metsas nii, et mul oli all kulund Motoz Tractionator HT (samuti V-mustriga) ja teistel kergematel ratastel krossirehv. Sain hakkama küll, jah. Kõike sai sõita. Aga rehvil ja rehvil on ikka vahe ja ma kardan, et E07-ga see asi nii lihtsalt mul läinud ei oleks…
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mul olid need E07-d all ning peale üht lühikest metsasõitu (libedad metsateed, mitte puurimine) võtsin need ruttu alt ära ning panin vanad tuttavad C-02 ja Trackeri. Ka need on maanteelegaalsed.
Mu jaoks kuluvad normaalsest tempos ning ainus mis sõitmisel häirib pisut, on suurem müra kui siledatel rehvidel.
See, kust ma läksin mõnusasti läbi, istus sõber TKC80-ga kinni, liugles, vaevles ja mis kõige hullem - pidi kogu aeg otsima servast paremat pidamist. Nupurehviga saab palju andeks ka vale trajektoori puhul
Olles sõitnud eri variantidega, ei paneks mitte mingil juhul enam midagi muud tsiklile alla.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
See mitas-07 50/50 loe 50% asfalt ja 50% kuiv kruus minu arvates.
Sain ka tehasest ratta samade rehvidega, peale esimest offroad sõitu keerasi kohkunult alt ära ja nt Motoz Rallz set oli palju parem kompromiss aga tegelt isegi need sobivad kuiva ilma jaoks pigem
Märg metsaalune ja tempokas sõit, siis jah ikka peab vaatama D952, Tracker, MC360, Motoz Enduro I/T jne poole. Kui offroad sõit on su jaoks jalad maas paterdamine siis väga vahet pole mis rehviga aga metsateedel ei pea tõuksi tegema ja kui ikka sõita tahad seal, siis rehv peab karvane olema.
Vihmaga asfaldil olen veidi ettevaatlikum aga muidu kuivaga ikka suht keeruline nendega pidamise piiri leida.
Võib-olla veidi kallim on tihti rehvi vahetada aga kui rehv maksab ca 7x EUR ning ise heeblitega vahetada siis polegi vast palju hullem?
[mention]oil[/mention] aga tänud soovitamast, proovin selle C-02 ka järgi siis.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
mingil määral tuleb rehvide erinevus ka igaühe isiklikust "maitsest" - määraku selle maitse siis mis iganes asjade kombinatsioon täpsemalt, kas sõidustiil, julgus, kogemus, mingid erisoovid mismoodi tsikkel võiks käituda, harjumused, erinevad rattad jne. ehk teisisõnu rehv on rehv, aga üks kasutaja võib selles näha üht ja teine hoopis midagi muud. ka samal pinnasel põmst kõrvuti sõites ja vast isegi kokkuvõttes suht võrdväärse tempoga sõites.
lihtne näide ongi kasvõi see, et paljude jaoks on (maastikul) sõites ilmselt kõige olulisem rehvi omadus nö. ronimisvõime, läbivus ja üleüldiselt otse sõitmise haakuvus. mõne teise jaoks võib see aga olla suht tähtsusetu ning olulised omadused on hoopis hea pidamine kallutades, pidurdades.
aga muidu nõus jah eelnevaga, et ega märjal metsaalusel tempokalt sõitmiseks see 07 parim variant ei ole missugust tempot muidugi keegi silmas peab, ma ei tea, aga minu jaoks tähendab tempo tugevat kiirendamist ja pidurdamist ning võimalikult kiirelt igasuguste kurvide ja pöörete läbimist
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Rehvid rehvideks. Ma arvan, et selline m,udapuurimine on minu puhul siiski pigem erandiks kui reegliks. Valdavalt siiski kõikvõimalikes variantides pinnatud teed. Ja noh....hah....TET on see, mille pärast selle ratta soetasin. See aga pidi ju olema suures osas ka tänavarattaga läbitav. Ehk siis ma arvan, et 50/50 rehvivalik on minu jaoks optimaalne ja see E07 on hää küll.
AGA
Mingi kasjak on ikkagi spidokaga. Aidake parem seda lahata ja lahendada. Ajasin täna ratta puka peale, et kontrollida, kas uus spido tross üldse pöörleb. Selleks ühendasin siis trossi ülemise otsa lahti ning keerutasin esiratast.
No pöörleb. Aga. Aga ainult ratast tagurpidi ringi ajades. Sõidusuunas ringi ajades ei midagi. Mis võiks selle loogika või põhjus olla? Ja kuidas seda õigeks keerata?
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Pead ilmselt uurima siis mis mehaanika seal sees täpsemalt on (ratta pool), kõlab väga sedamoodi nagu midagi oleks valetpidi ühendatud/installitud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ajamil on ju "piiraja" korpuse küljes, mis teda õiges kohas hoiab, kuda teda saab valesti panna?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kui trossist näpuga kõvasti kinni hoiad ja siis ratast tagurpidi ringi ajad, kas siis ka käib tross ringi?
Võibolla on tigu läbi ja tagurpidi lihtsalt juhuslikult natukene haagib veel.
—
Lisaks võiks veel kontrollida, kas spido üldse käib ringi. Paned trossi spido külge ja alt keerad trossi. Kui liigub, siis võid ju pulli pärast akutrelliga testida, kas seier ka tõuseb.
—
Rehvi osas ma pidasingi silmas TETil sõitmist, mitte mingit elu puurimist…
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ilmselt on sul siiski spidoteol hambad kulunud, seepärast ei krutigi. Või on suisa võllil need kaks nukki maas, mis tigu käiavad. Mu masinal oli üks puruks ja teine räsitud, aga ikka keris ringi veel. Selle süsteemi lahti tegemine ja uurimine on väga lihtne, siis saad aru ka, mis viga.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Täitsa tore mõte. Proovisin,
Spido tundub korras olevat. Näpuga trossi kerides sain 20 km/h kätte ja läbisin 100 meetrit.
Akutrelliga ei hakanud jamama. Mis seal ikka.
EDIT:
Nüüd vist polegi muud teha, kui peaks ratta alt kiskuma ja sellele teole otsa vaatama. Noh, nagunii tahaks ju ka amorditorusid kätte saada. Oleks üks tegemine.
Aga nüüd olen järkjekordse probleemi enda jaoks mõelnud - ei tahaks ratast alt ja amorte lahti keerata ilma et mul oleks momentvõti poltide õige tugevusega tagasi kinni keeramiseks. A selle momentvõtme valimine on paras peavalu. Juba vahemik: Clymer annab N.m vahemiku 5 - 275 Nm-ni. Sellist võtit vist polegi, mis taolise vahemiku ära kataks. Või kui on, maksab see pool ratta soetushinnast. Ja see ei sobi. Või kui. siis on need paarikümne eurosed varred millel mõõtkava 0 - 300 peal - a need, nagu siin keegi ütles, on täiesti kasutud. Miks, oh miks?
Teiseks...millise firma momentvõtit ma saan usaldada. Hea küll, AliExpressist vms. kohast ei telli, selge. Handymanist kah mitte. Aga kui Stokker müüb, siis on juba OK? Ja kas võtta 1/4 või 1/2 võti. Pfff...
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Stokkeris on Gedore, see on normaalne tootja. Võta esialgu 10-50Nm, sellega saad tsikli juures valdava osa kriitilisi asju tehtud - ma ei kujuta ette, misasi see 275Nm seal on, aga vaata ikka loogiliselt töölõikude kaupa, mida sul päriselt ka vaja on. Minu mälu järgi see konkreetne võti oli üldse 3/8", aga see on kõige väiksem probleem - üksikud padrunid maksavad võrreldes võtme hinnaga kopikaid, sul ei ole ju vaja tervet rida, vaid stiilis 8, 10, 12 või 13. Ja selleks puhuks, kui on midagi muud vaja, on mõlemas suunas ka üleminekud saada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Teeksin ma igapäev võtmega tööd...võtaks ka stokkerist...aga Kuna kuuris on vaid neli ratast... Võtsin tengtoolsi kataloogist/voldikust . 1/4 otsaga väiksema ja suurem on 3/8 otsaga... Suurema jõuga asjadele laenan võtit. Põhimõtteliselt oleks vast balticboldist letist asjad haaranud...kuid hind oli tengil mingi kampaaniaga parem. Korralik gedore on eluaegne ja lisaks tegeles stokker ka kontrollimisega, kuid hetkel sain yhe võtme rahadega hulgi minule vajalikke tollmõõdus võtmeid ja ka momendid tavaliseks tööks on kaetud.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Üldiselt on tsikli juures min. kahte momentvõtit vaja. Ise ostsin KS Tools võtmed 10-50 NM ja 40-200 NM. Mõlemaid saab vast Stokkerist tellida. Mida suurem on vahemik seda rohkem ebatäpsust on nii alg, kui lõppfaasis.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Antud töö jaoks sobib 10-50nm.
Suuremat on oluliselt harvem vaja.
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Endal on
5-25nm
20-110nm
42-210nm
Nagu mainitud eelpool, siis mida suurem vahemik, seda ebatäpsem. Sai just võetud 3 erinevat, sest mootori kallal tööd tehes ei ole tore keerata alumiiniumplokki polte üle. Ise kasutan Laser toodangut, mida sai Automaailmast. Odavama poolsed, kuid teevad töö ära. Mõõtsin ka reaalselt asjad üle pärast aasta kasutamist ning täpsusklass piisas mulle.
5-25 piisab enamuste asjade jaoks tsikli juures. Edasi juba vaja siis näiteks kiige mutrite, sidurikorvi ja selliste suuremate asjade keeramiseks. Kõige suuremat kasutan ka auto juures näiteks vändaratta kinni keeramisel.
Olin sama usku et 1-st piisab, kuid reaalsus on teine kui hakata vähegi ise rohkem remonti tegema. Ehe näide on mu ratta tagavõlli mutri pingutamisel, kus ülepingutamisel murrab ta lõpuks võlli klotsid katki.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mul on olemas Carolus(Gedore) 2-25Nm, Sonic 20-110Nm ja soetan juurde Kamaza Toolsi 70-350 kuna läheb siduri vahetuseks ja seal 230Nm vaja. Soetanud olen omale kõik selle pärast, et no ei meeldi mööda küla käia asju laenamas, kui on vaja, siis on vaja ja tuleb osta. Keegi kunagi muidugi ütles, et kui on 1-2 korda vaja, siis laena ja kui juba 3. kord vaja, siis alles osta .
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud asjaliek soovituste eest. 10 - 50 tundub tõesti sobiv vahemik olevat, esiotsa kallal nokitsemiseks:
Prillipoldid 25 Nm
Piduri suppordi poldid 25 Nm
Amordi need pealmised mutrid 29 Nm
Amordi põhja all olevad poldid(need mis seda sisemist varrast kinni hoiavad) 39Nm
AGA
Esiratta ristpoldi mutter 78 Nm (tagumisel rattal 93)
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
See on suva, keerad 50 nm kinni ja veidi käega peale. Plehku ei pane ja puruks ei keera kuidagi.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nonii, väga hea, aitäh! Vahemik on siis ilmselt teada ja lukus: 10-50
Nüüd, kas 1/2 või 1/4 võti. Mul on mõlemaid päid olemas. Aga ..hmm...ise kaldun 1/2 poole pigem. Õige?
Näh, pagan...see läheb nüüd kogu eelneva jutuga vastuollu. Aga vaatan, et Autokaubad pakub praegu sellist KS toolsi võtmekomplekti 50 protsendi alega:
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/t ... a-ks-tools
momentvõti ergotorque 72h 20-200nm 1/2"+ padrunid. karbis. 11 osa ks tools
Suurepärane komplekt mis sisaldab põhilisi veljepadruneid ja 6 tavalist padrunit. Momentvõti ERGOTORQUE-seeriast. mõlemat pidi toimiv. Täpsus +-3%. Kergelt loetav mõõteskaala. 5000 pingutustrüklit momenditäpsuse garantii
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu kirjutas: ↑05 Nov 2021, 11:01Nonii, väga hea, aitäh! Vahemik on siis ilmselt teada ja lukus: 10-50
Nüüd, kas 1/2 või 1/4 võti. Mul on mõlemaid päid olemas. Aga ..hmm...ise kaldun 1/2 poole pigem. Õige?Näh, pagan...see läheb nüüd kogu eelneva jutuga vastuollu. Aga vaatan, et Autokaubad pakub praegu sellist KS toolsi võtmekomplekti 50 protsendi alega:
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/t ... a-ks-tools
momentvõti ergotorque 72h 20-200nm 1/2"+ padrunid. karbis. 11 osa ks tools
Suurepärane komplekt mis sisaldab põhilisi veljepadruneid ja 6 tavalist padrunit. Momentvõti ERGOTORQUE-seeriast. mõlemat pidi toimiv. Täpsus +-3%. Kergelt loetav mõõteskaala. 5000 pingutustrüklit momenditäpsuse garantii
Kui sul alla 20Nm midagi keerata pole, siis on ju hea valik, kui ongi M4-6 polte, siis nende jaoks võid eraldi mingi odavama 5-25Nm juurde osta.
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
3/8 ja üleminek: https://www.stokker.ee/momentvoti-ergot ... 1194901265
1/2 tundub jurakas 10nm jaoks, 1/4 tundub pisike 50 nm jaoks. See on vahepealne, ise ostsin sama või samasuguse, ei mäleta.
Alla 10nm pole üldse võtit vaja, keerad õrnalt käega ja kui miski lekib, siis mõni kraad peale hiljem. Mina ei usu, et 20-200 ka all otsas täpne on. Mine tea muidugi.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ot, kas on sellisd üleminekud millega saab 3/8 võtmest teha 1/2 võtme ja vastupidi?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
kõik on olemas... küsimus on pigem - milleks teha lihtne asi "legoks"?.
Tahad teha täpsemat tööd - võtad sobiva tööriista.
Sellest ka soovitus 1/4 väiksemale momendile...3/8 või 1/2 suuremale jne.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mul sama lugu. Väike 1/4" võti kõige mugavam.
Aga kas see ei ole mitte käesoleva teema alguslehtedel, kus kogu lugu sai risti põiki juba läbi võetud?
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
On loomulikult, a la 5-10 eurot mujal ja kui rikas oled siis motonetis 20 eurot.
Kui omada ühte võtit 10-50 nm jaoks, siis (juba olemas olevaid) padrunikomplekte on ka tihti erinevaid, näiteks kuni 13 on üks mõõt saba ja edasi on teine mõõt saba.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.