Royal Enfield
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 106 korda
Royal Enfield
Tere
Igasuguseid "vanakooli" välimusega võrride ja mootorratta vahelisi asju toodetakse India tehastes e. new classic või Retro.
Ei leidnud ka eraldi RE teemat... ja otsing andis üksikud postitused RE-dest
Sissejuhtatuseks nii palju, et vaimusilmas meeldiks ikka tummisemad loomad nt:
Triumph Bonneville T120/T100/Speed Twin/Street Twin
Norton Breitling Sport
Kawa W800 Z900RS
Honda CB1100EX
Moto Guzzi V7 IV
Yamaha XSR700 XTribute - kuid see läheneb juba vägagi kaasaegseks nakediks
On saadaval ka Jawa 300cl - Välimuse osas päris OK, kuid peamine jama on hind 6000€ ja selle eest saada olev võrri mootor...
Sarnane on ka Benelli Imperiale 400 - sellel vähemalt sobilikum hind 4000€ juures
Kindlasti olen siit välja jätnud mõned nimed nt BMW, Harley (krt see HD ei tulnud alguses meeldegi... ) jne, kuid valik ongi kurivaimu suur... Lähtusin pigem Retro klassikast nagu Bonneville... Aga see ei ole selle teema arutelu ja jään ikkagi RE juurde
Hinna - stiili - saavutuse suhte osas on minu hinnangul Royal Enfield päris OK.
https://www.royalenfield.com/
Interceptor 650 - saksamaa hinnad jäävad 6000€ 2019a. 7500€ 2021a. vähe kasutatud ja uued
Classic 500 7400€ uus <- no läheneb jawale... aga võimekama mootoriga
Himalayan on ka päris huvitav asi, aga selle kasutuspiirkond pole hetkel veel minu teema.
Continental GT - spetsiifiline lühikeste otste linnasõituk
Väikse mootoriga masinad, linnadesse:
Meteor 350
Bullet 350
Classic 350
Eesti müüjate osas pole interneti avaruses veel näinud, et neid siin maal pakutakse. Motokeskuse virtuaalne pool on suht null.
Hea meelega tahaks neid näppida ja proovida.
Mobile.de osas on lootus suurem:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =Motorbike
Hetkel sorgin turgu ja soetamise võimalusi, sest sõiduaja võtab enda alla praegu muud projektid.
Pigem arutleks siin Royal Enfieldi teematel, kasutaja kogemus, saadavaus, jne.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 175
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Royal Enfield
Minu teada Riias on RE esindus ja läbi nende peaks saama Eestisse ka tellida uusi rattaid.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Royal Enfield
Continental GT-d oli võimalus enne koroonat Pariisis näha. Täitsa kobe cafe racer, ehk üks paremaid Triumphi kõrval.
Mingi aeg tagasi näitas Discovery kanalis filmi, kuidas neid RE-sid Indias tehakse - väga viimase peal moodne tootmine.
Re: Royal Enfield
https://www.timmrannu.com/
Selle blogi autor on Royal Einfieldiga väga sinapeal.
Nädal tagasi nägin tema EV conversioniga Royal Einfieldi Eestis.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Royal Enfield
Admiral Vint kirjutas: ↑25 Mai 2021, 10:54Minu teada Riias on RE esindus ja läbi nende peaks saama Eestisse ka tellida uusi rattaid.
Mingi viide?
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 213 korda
Re: Royal Enfield
Bonneville 1200ga õnnestus läbi Florida sõita. Väga kvaliteetne ja mõnus tsikkel. Ise otsiks teravamat elamust aga see no nonsens rahulik mootor oli ka ikka klass omaette.
Näiteks Himalayani kvaliteet seevastu tundub pealtvaadates palju kehvem kui Triumphil. See koht, kuhu ma tookord oma Bonneville ära viisin, müüs tutikaid Himalayaneid. Ma katsusin poes tutika ratta sidurit ja mulle täiega tundus, et siduritross hakkab otsi andma - sealtsamast ära sõites oli vaja takso võtta. Taksojuht oli motohuviline ja hakkas rääkima, et tal sõber ostis Himalayani ja et tal oli siduritross kohe katki läinud
Aga kokkuvõttes on see selline loll räägib, mida teab jutt. Enamusi sinu nimetatud ratastest ma ei tunne. Tahan lihtsalt öelda seda, mida sa ise ka ilmselt tead, et lähedalt vaadates ja proovisõitu tehes on erinevate tootjate rattad väga erinevad. Piltidelt on kõik julmalt ägedad - aga näiteks konkreetne kogemus Triumphiga oli küll selline, et iga kruvi, iga lüliti iga pisike detail oli selline noh... tummine ja kvaliteetne.
Siin oli mul reisikiri ka (link viib esimesele postile kolmest):
viewtopic.php?p=841564&view=single_post#p841564
-
- Postitusi: 681
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Royal Enfield
Foorumi kasutaja Admiral Vint võib pikalt rääkida, miks mitte Triumphi osta.
Samas, Fortnine video järgi on RE vaat, et parima koostekvaliteediga uus tootja, küll väga konkreetse valimi järgi. Olen isegi nillinud vaikselt mõnda väiksemat masinat linnakruisiks ja bucket list on REga Indias-Himaalajas sõita, aga kahjuks tulevad siinkohal ette mu füüsilised gabariidid, mis välistavad kõik sellised mõtted...
RE puhul tuleks selgelt eristada ajajärku enne 2015 ja peale 2015, uue omaniku ja juhiga on täielikult ümber pööratud maine ja töökvaliteet, nüüdseks vaat et enimmüüdud masinad Indias ja pole sugugi odavaimad. Samast tulevad ju ka väikesed KTMid ja Mashid ja muud säänsed masinad, ehk on lootust saada ka mittesolki.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 175
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Royal Enfield
Ei ta nii hull nüüd ka ei ole, aga sõites nüüd Triumph Scrambler 1200XC'ga kolmandat hooaega olen ma arvamusel et mida vähem elektroonikat ja fancypancy gizomot rattal, seda lihtsam temaga elada
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Royal Enfield
Mis seal ikka, peab lätti sõitma
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Re: Royal Enfield
Uute Enfieldidega sõitnud ei ole aga omasin ühte 1998 aasta Royal Enfield bulletit ... lighting modifikatsioonidega. See oli veel vanakooli mootoriga, kus kast ja mootor eraldatud, kickstart ning käiguvahetus parema jala all. Siiamaani kahetsen, et ära müüsin
Kogemus selle rattaga oli, et ei olnud ta vastupidav ega kiire aga kõige vahvam ja sotsiaalsem putukas, mis mul olnud on. Üks huviline keeras isegi autoga maanteel otsa ringi, et asja teha kui ratast tanklas nägi.
Kolmandaks või neljandaks rattaks, plaanin kindlasti tulevikus ühe neist talli veeretada... ei tea kas neid uusi nii väga tahabki ... äkki hoopis inglismaalt vaadata ehedat briti toodangut hoopis
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Royal Enfield
Ntx see tegelane omab 650 Inteceptorit 2 aastat. Tal on mitu videot oma arvamusega.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 17 Mär 2021, 17:53
- Tsikkel: Honda cb500x
- Tänanud: 19 korda
Re: Royal Enfield
Seda Himalayanit isegi piilunud Lätist. Lõpuks jäi asi selle taha, et 400 tundus väike nö "kõige"rattaks. Aga see retrovälimus tõmbab. Ootan vaikselt uut Himalayan 650-t mis peaks siin lähiaastatel tulema, kui internetikõlakaid uskuda.
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 15 Juun 2014, 10:06
- Tsikkel: Triumph Bonneville T100 2021
- Tänanud: 1 kord
Re: Royal Enfield
Soetasin kaks nädalat tagasi endale Triumph Bonneville T100.
Olen sellega küll jõudnud ainult 170km sõita aga väga rahul. Aga eks ma teadsin ju ka mida soetan. See mul teine Triumph. Esimene oli Thunderbird .
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Royal Enfield
Sai sin mõni aeg tagasi motodepoost seda bonneville T120 proovitud. Tõest on ratas selline nagu see tegelane kribab
Mõnusa häälega, jõuline, kõrgus hea, esiosa keerab väga kergelt kaasa kui natukenegi kallutada, nõks harjumatu ja kohati oli vaja tagasi hoida. Minu jaoks oli lenks natuke liiga lai - kippus käsi väsitama.
See ratas oleks kohe ka kuuris, kui see hind all pool oleks... aga hea asja eest peabki raha küsima.
Sai ka lätis käidud. Kahjuks ilm ei soosinud proovisõitu. Lisaks ei broneerinud seda ka ette (tulime ise reisilt)
Müügikoht väga ok muljega, hooldusala ka. Seal just valmistati ostja jaoks inerceptorit ostja soovide kohaselt. Vahetati tagatuli, jalarauad, peeglid jne.
Seega eks pea proovisõiduks sinna mingi aeg tagasi minena.
No ta mainis, et ühe inerceptori on ka Eestisse müünud...
Kui kellegil on pakkuda prooviks inerceptorit oleks huvitatud küll.
Huvi selle ratta vastu aina tõuseb.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 681
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Royal Enfield
Enfieldidele peale ka istusid? Kas istumisasend oli väikestele hindudele mõeldud või mahub valge inimene ka peale?
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Royal Enfield
Inerceptori peale ei istunud, Conintental jah - no see nõks kõrgem, kui triumph bonneville.
Himalajat keskhargilt maha ei ajanud, siis ulatusid vaevalt varbad maha (no ma pole ka suur inimene, no nii hindu mõõtu 170 ringis )
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.