Honda CRF300 Rally

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Prets »

Ütleme nii, et üle 190 läheb juba piinamiseks selle peal. Kaalu poolest masin kannatab 70-kilost, kui üle selle, peab vedrustuse upgrade peale mõtlema. Stockis rattal minu 110 kg juures oli juba amordid konstantselt põhjas vähimagi lohu või jõnksuga.


(togi)
Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Prets kirjutas: 16 Dets 2021, 03:10
Ütleme nii, et üle 190 läheb juba piinamiseks selle peal. Kaalu poolest masin kannatab 70-kilost, kui üle selle, peab vedrustuse upgrade peale mõtlema. Stockis rattal minu 110 kg juures oli juba amordid konstantselt põhjas vähimagi lohu või jõnksuga.
Sa ei saanud püsti ka olla, sest tagumik oli nii kõrgel, et nina oli esiporitiival. (crash)
Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

Teema algataja
Admiral Vint
Toetajaliige
Postitusi: 175
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Admiral Vint »

Kui sa oled ca 190cm ja kaal on kolmekohalistes raadiosagedustes, siis teed vedrustuse upgrade ära ja saad veel sõita. Kõik üle selle... ära näe vaeva. Kõik alla selle, you are good.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure

oldbanana
Postitusi: 86
Liitunud: 19 Nov 2016, 01:22
Tsikkel: BMW F800GS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas oldbanana »

Mul pole küll plaanis midagi seal uuendama hakata, niigi kirves sellise ratta kohta, jääb siis ära aga tänan info eest.

Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Prets »

Selle hinna eest paremat uut ratast meie kaubandusvõrgus ei leia. Kui vähegi metsa alla tahad minna.
(togi)
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

Sellel rattal ei pea tegema ulmekallist vedrustuse upgrade, et oleks oluline vahe.

Kõvasti abiks ka vedrude vahetus, mis ei ole üldse kallis. Või siis taha nt Hagon, Nitroni või YSS amort. Ei pea alati Öhlins olema. .

oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas oil »

Ma koos varustusega 100 kg ning 250L lootusetult pehme. Vedrule pingsuse lisamiseks kolm 8 mm seibi ning tulemus mu jaoks ideaalne. Enne seda oli jah iga lohuga tsikkel vastu maad, merehaigeks võis jääda selle õõtsumisega.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

Prets kirjutas: 16 Dets 2021, 21:24
Selle hinna eest paremat uut ratast meie kaubandusvõrgus ei leia. Kui vähegi metsa alla tahad minna.
Ka kasutatud mitte :wack:

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

Minu Rally tegi rannahooaja lähenedes läbi dieedikuuri ja kaotas tiba õllekõhtu.

Pilt

Mõned nipet näpet tjuuningud veel

* Metallist põhjaplaat - selle vahetan peale plastikute eemaldamist nüüd vist AXP L mudeli plastist põhjaplaadi vastu välja
* Tagumine pakiraam bikerzbitsist
* Tugijalga pikendasin 2,5cm võrra, et ratas nii lääpas poleks
* Uued "volditavad" heeblid tulemas
* Uus rehviring

Ja siis võiks olla nagu good to go :bsmile:

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


701
Toetajaliige
Postitusi: 436
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas 701 »

Kas sellel mustal plastikul seal oli mingi muu otstarve kah, peale ilus olemise? Kas ülejäänud plastid jäid kenasti oma kohale peale selle eemaldamist?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

701 kirjutas: 04 Mär 2022, 10:19
Kas sellel mustal plastikul seal oli mingi muu otstarve kah, peale ilus olemise? Kas ülejäänud plastid jäid kenasti oma kohale peale selle eemaldamist?
Aerodünaamika? Mingi kaitse? Arvestades, et see alumine osa oli miski väga pehme plastik, siis ega ta eriti kaitsnud midagi. Ülejäänud jäid kenasti paika.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas oil »

Metallist põhjakaitse eemaldamist kahetsed koheselt peale seda, kui oled kuskil üle kivide ukerdades karteripõhja puruks sõitnud.

Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Prets »

Sa ei ole kursis sellega, kui tugev AXP plast on :D
Pea 2 senti kõva plasti, sellega võid kasvõi hüpata palgi palgi või kivi otsa ja enne annavad põhjakaitse kinnitused järele, kui see kaitse.
(togi)
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

Prets kirjutas: 04 Mär 2022, 12:55
Sa ei ole kursis sellega, kui tugev AXP plast on :D
Pea 2 senti kõva plasti, sellega võid kasvõi hüpata palgi palgi või kivi otsa ja enne annavad põhjakaitse kinnitused järele, kui see kaitse.
Jah,siin on näha kuidas see lööke talub:

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 549
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Kox »

Ma olin ka AXP kvaliteedis positiivselt üllatunud, sai talvel 701 Enduro põhjaalla tellitud. Soovitan!
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

AXP küljes. Sai sellele koos kiige kaitsmega. Tellisin selle siit: https://rollam.ee/
Väga kiidan nende toimetamist. Hinna sain odavamalt, kui AXP otse või kus iganes veebipoest.

Pilt


Igast tuled ja viled nüüd küljes:

Või siis radika kaitserauad :bsmile:

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


Fox
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Fox »

Kui see põhjaplaat tõesti 2cm paks on, nagu Prets kirjutas, kaotab selle modiga ju kliirensis. Teraspõhjaplaat (või kui iga gramm on oluline, titaanlehest põhi) on enamasti juba 3mm paksusena piisavalt tugev.

Kui tugijalga juba modisid, pane sinna suurem lapp ka otsa (pildilt tundub originaal olevat), et pinnasel parkides sisse ei vajuks. Mul seda korduvalt 100kg rattagagi juhtunud kuskil rabas parkides, väga tüütu.

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas morse »

@Fox peaks olema 8mm. Ja HDPE plastist kaitse on minu arvates parim saadaolevatest. Mul endal on olnud alumiiniumist kaitsmed ja üks HDPE sarnane plastikust kaitse. Paaril sõbral on sarnane AXP-laadis asi nagu teemaalgatajal. Sellel on veel üks eelis, mida enne ei mainitud - alu kaitse võimendab kolinaid mootoris aga plastist kaitse hoopis teeb neid pehmemaks. See on eriti tähtis KTMimeestele, kelle rattad teevad tehasest saati kivid-ämbris saundi.
Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Raki »

Fox kirjutas: 22 Mär 2022, 15:52
Kui see põhjaplaat tõesti 2cm paks on, nagu Prets kirjutas, kaotab selle modiga ju kliirensis. Teraspõhjaplaat (või kui iga gramm on oluline, titaanlehest põhi) on enamasti juba 3mm paksusena piisavalt tugev.

Kui tugijalga juba modisid, pane sinna suurem lapp ka otsa (pildilt tundub originaal olevat), et pinnasel parkides sisse ei vajuks. Mul seda korduvalt 100kg rattagagi juhtunud kuskil rabas parkides, väga tüütu.
Ei ole 2cm. 6mm on. https://www.axp-racing.com/en/product/2 ... ack-ax1607

Ahjaa, tugijalga modisin ka jah ja sinna tegelikult panin suurema lapi ka otsa. Vb oleks võinud veel suurema panna, aga hetkel toimib.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye


Fox
Postitusi: 153
Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
Tsikkel: XChallenge
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Fox »

Aa, siis kõlab see põhjakaitse tõesti nagu hea asi. Minu rattale aga loomulikult ei pakuta :( tuleb midagi ise valmis viilida (õlikork turritab tehase põhjakaitsmest välja, kohe nagu kutsub mõnele teravale kivile tere-tere tegema :D ).

jyrx
Postitusi: 26
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR 350 Racing
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Väike vaheülevaade hooldustest ja sellele kulunud rahast:
hoolduskulu.JPG
Lisaks paigaldasin talvel bar riserid (25mm) ning soetasin uue Ram-i telefonihoidiku/juhtmevaba laadija: https://www.ram-mount.co.uk/ram-r-quick ... Ptulg8bunY

Juhtmega laadimine läheb enduro-rattal varem või hiljem nässu, sest moblal sureb laadimispesa ära. Juhtmevaba laadimisega telefoni alles valin.

Rehvidest. Hetkel ees D952 asemel Michelin Tracker. Sellel parem pidamine jääl/lumel kui ka liivas sõitmine kergem, sest muster rohkem avatud. Kaua kestab võrreldes D952-ga, ei oska veel kommenteerida.
Viimati muutis jyrx, 11 Mai 2022, 09:30, muudetud 1 kord kokku.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas will111 »

iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.

3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive :D

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas morse »

Tegelikult üllatavalt hästi kestavad rehvid. Enamvähem 4 ringi rehve ja 17000km, kui ma õigesti välja lugesin. Kasutan sarnaseid rehve 690l ja kui ma sama palju läbi sõidaks, siis peaksin vist 6-7 ringi ära kasutama… Kuna sõidan vähem, siis saan samuti nelja ringiga hakkama. Rehvivahetamisest tüütum oleks ainult kehv pidamine.

Kui kehva pidamisega rehvidega sõita, siis võiks ju kohe suurema ratta võtta, oleks vähemalt mugavam maanteed lasta. Aga ilmselgelt ei ole see @jyrx (ega ka minu) eesmärk…

Edit: Piduriklotse läheb mul palju vähem. Tõesti impressive! Kas on palju mägedes sõitmist või lihtsalt vahetad varakult? Lisan toreda pildid oma tagaklotsidest mägedes:
A2A01A73-68BD-4448-B00E-975BD997D9D9.jpeg

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas will111 »

Seda jah, et läbisõit on samuti küllaltki arvestatav...esimese hooga ma seda ei näinud ning siis olin veel rohkem üllatunud :D aga no teisest küljest, selline läbisõit (17k) ju peabki olema ja minumeelest saabki olla tehtud peamiselt vaid maanteel sõites? või noh, ma muidugi kindlalt seda ei tea aga niipalju tean, et enda läbi aegade suurim terve hooaja läbisõit (~12k) tuli küll maanteerattaga ning vähemalt 95% maanteel..õige pisut sellest ilmselt ka kruusateedel. selle hooajaga sai üks tagarehv ka ära kulutatud
kui palju on ligikaudne metsades ja nö. kärnrehvi nõudvatel maastikel sõitmise keskmine kiirus, midagi sinna 30 alla ehk parimal juhul? see tähendaks 600 tundi sadulas. karm :)
Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

will111 kirjutas: 10 Mai 2022, 07:05
Seda jah, et läbisõit on samuti küllaltki arvestatav...esimese hooga ma seda ei näinud ning siis olin veel rohkem üllatunud :D aga no teisest küljest, selline läbisõit (17k) ju peabki olema ja minumeelest saabki olla tehtud peamiselt vaid maanteel sõites? või noh, ma muidugi kindlalt seda ei tea aga niipalju tean, et enda läbi aegade suurim terve hooaja läbisõit (~12k) tuli küll maanteerattaga ning vähemalt 95% maanteel..õige pisut sellest ilmselt ka kruusateedel. selle hooajaga sai üks tagarehv ka ära kulutatud
kui palju on ligikaudne metsades ja nö. kärnrehvi nõudvatel maastikel sõitmise keskmine kiirus, midagi sinna 30 alla ehk parimal juhul? see tähendaks 600 tundi sadulas. karm :)
Jyrx ja maanteel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Minu twinni esimesed hooajad olid kõik 20-24k. Ja ma ei sõitnud ka iga päev.
Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas morse »

Minu 10K aastas tuleb üle poole metsas ja kruusal.

jyrx
Postitusi: 26
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR 350 Racing
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas jyrx »

will111 kirjutas: 09 Mai 2022, 23:34
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.

3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive :D
Hooldustabel natuke raskesti loetav. Tegelikult vahetasin esimest korda mõlemad klotsid ca 12k pealt. Hetkel kellal u. 18k km ja teine klotsipaar kestab veel.

Nupurehve kulutab eeskätt asfaldisõit. Rehvieelistusega olen jõudnud Michelin Trackerini, aga järgmiseks proovin vbla Dunlop Geomax MX31-de. Hondacentris oli neid eelmise aasta lõpus norm hinnaga letist saada.
Dunlopi MX rehvid
Dunlopi MX rehvid
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas villy »

will111 kirjutas: 09 Mai 2022, 23:34
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.

3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive :D
Tal on asfaldilt maas pidamist vaja. Vahest satub ka asfaldile. Mul läks samuti 3 jooksu rehve eelmine hooaeg, ca 10k km ja niisama maanteel ringi ei sõida. Ainult TET-i otsalt koju, orienteerumisvõistlusele vahest otse jne. 3-4 korda õlivahetus+filtrid. Lugematu kordi õhufiltri puhastus, Klotsid ja ketijooks kusjuures pidasid 17k vastu. + muud vedelikud(sidur, pidur). Rattaks 690 2020 Kulub ikka palju rohkem asju kui maanteerattal. =)

Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas Prets »

Mul on läinud kuus komplekti tagapiduriklotse 2 hooajaga. Rehve kahekohaline arv. Ja metsa vahel saab ka tunduvalt kiiremini, kui 30ga sõita.
(togi)
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas: 09 Mai 2022, 23:34
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
Mis selles nii erilist on? Ma arvan, et mul läheb ka keskmiselt üks jooks kuu aja kohta. Lihtsalt pidamise erinevus uue ja kulunud nukiga nupu vahel on väga suur.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”