Yamaha WR450F '15 - Martinez

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Prets kirjutas: 16 Sept 2022, 17:29
Huvitav, mis vahepeal ka selle rattaga juhtunud on?
Ei midagi erilist :wack:

Pole väga aega olnud sõita/kirjutada. Üht-teist siiski on toimunud.

Eelmise aasta talvel sai mõnisada km ka talviseid teid nauditud ja sõbra põllal tiirutatud.
20220213_133538.jpg
Veebruaris jäi masin seisma ja sai hakatud juppe kokku ostma. Osa neist:
20220317_161910.jpg
Sadula saatsin Hr. Nõela juurde. Võlus teine 10 cm laiuse sadula istumis kohast 19.5cm peale. Ilus ja korralik töö ning mu tagument tänab :bsmile:

Aprilli keskpaiku meenus, et kuu lõpus tuleb uuesti saarte TET ette võtta. Sai ratas elutuppa toodud ning laiali kistud.

Kellal oli 7525km ja 70 tundi.

OEM spidoka vahetasin välja Trail Tech Vapor vastu, et saaks lahti spidoka trossist ning näeksin temperatuure jms.
OEM kütusepaagi asendasin 12L IMS paagiga
Uueks akuks sai Yuasa YTZ7S
Täiendavaks valgusallikaks installeerisin PIAA 4" elemendi
Tuulekaitseks, mobla kõrgemale ja ette poole toomiseks läks külge Adventurespec mini fairing (lenksu kõrgendused võtsin vahelt ära).
Leksul leidis koha ka Adventure Control joystick
Double take peeglid
Oxfordi rutskasoendused
Alla läksid Motoz rehvid, ette tubliss ja taha nomousse.
Uued piduriklotsid, kett, hammakad, mahlade vahetus jpm.
Custom väljalase sai uue villa sisse. Lisaks keevitas sõbrapoisi killeri mis ühe poldiga sai fikseeritud ja see muutis asja tunduvalt talutavamaks.
Ratturi puuduliku füüsise kompenseerimiseks said külge steg pegz'id.
Originaal indikaatorite, lisatulelüliti ja spido jaoks vorpisin uue kinnituse.
20220427_114743.jpg
Juhtmevaba moblalaadija tarvis printisin fairingule vaheadapteri.
20220427_115341.jpg
Selline ta siis enne väljasõitu sai:
20220427_211457.jpg
28.04 panime saarte poole teele. Jäime Tartust "väljumisega" hilja peale ja sadamasse tuli mööda maanteid uhada 220km. Väljas oli 4kraadi kuid mini fairing ja käekaitsmed pakkusid piisavalt tuulevarju ja ei olnud häda ühti.

Alustasime Hiiumaast. Kahjuks oli magusam tükk Dakarist välja võetud. Liivas vedas mind tubliss alt - sisemine kamber lekkis tühjaks, "rimlock" kadus ära ja jooksis ka välimine kamber tühjaks. Jäin grupist maha ja hakkasin otsima võimalust kus "naastuperioodi" viimastel päevadel saaks lohvi ja rehvi vahetatud. Ühel hetkel avastasin, et sisemise kambri ventiil lekib. Vahetasin ventiilid ringi ja mõlemad jäi pidama. Uhasin teistele järgi (panin lausa mööda ja sain omakorda neid oodata).
20220429_130536.jpg

Pildimaterjali väga tripist ei ole (kaamera salvestusi pole jõudnud läbi töödelda). Sai keskendutud sõitmisele ja õhtuti grillile/õllele/saunale.

Meil oli saartel ka saateauto ja seal ei pidanud üleliigse pagasiga ringi kolistama.

Igaks juhuks võtsin 4l kütsi ka sabale - seda vaja ei läinud.
20220430_180619.jpg
Saarte väisamiseks oli meil 4 päeva ja tripi pikkuseks kujunes 1145km. Tänud veel kord Hr Nõelale sadula talutavamaks vorpimise eest.

Üks 50km enne kodu tundsin, et ei ole enam kõige teravam pliiats ja "aktiveerisin" airbagi.

Takka järgi oli mõistlik otsus. Veidi hiljem, kivistunud savirööbastes ei tulnud ratta ohjamisega toime ja sai pea ees maad küntud.
VID_20220501_135102_00_014_2022-05-01_18-54-22_screenshot.jpg
Kiirus oli vb mingi 30-40 km/h, bag fikseeris kaela ja miskit hullu ei juhtunud. Põlv sai veidi haiget ning kaamera läätse kraapis ära aga peale käekaitsme ja peegli kohendamist võis sõit jätkuda.

Tartus veel kiire pesu ja nagu polekski ära käinud.
20220501_153819.jpg
Üht teist toimus 2022 sees veel aga sellest mõni teine päev.



KXBTVL
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

Tere!Kui keeruline uue spido ühendamine oli.Signaaltulede paneel on enda valmistatud ja tulede ühendus ise skeemi pealt leiutatud?Uurin seepärast et minu CRF450F spido on õhtal.Ja originaal üldse selline kehvakene.Tahaks midagi sellis,millel "tahho" ,temp. jne. peal oleks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

KXBTVL kirjutas: 03 Jaan 2023, 20:31
Tere!Kui keeruline uue spido ühendamine oli.Signaaltulede paneel on enda valmistatud ja tulede ühendus ise skeemi pealt leiutatud?Uurin seepärast et minu CRF450F spido on õhtal.Ja originaal üldse selline kehvakene.Tahaks midagi sellis,millel "tahho" ,temp. jne. peal oleks.
Spido paigalduses ei olnud midagi keerulist. Talle pole vist otseselt isegi toidet vaja - väike patarei sees. Taustavalgust tahad siis tuleks vool peale vedada. Komplektis oli jahutusvedeliku temp andur, tahoka juhe, pidurikettale magnet poldid ning kiiruse andur.
Mul olid indikaatortuled rattal olemas, paigutasin need lihtsalt ümber. Antud tootjal erinevaid spidosid pakkuda millel ka muud viled küljes. Konkreetsele vidinale pakuvad tegelikult korpust ka millel indikaatorid olemas.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Mõni nädalat peale saarte TET'i oli kalendrisse märgitud Ida-Eesti TETi väisamine.
1146km peal sai vaehtatud õli ja filter.
Kuna saartel sai olematu rehvirõhuga/ilma rõhuta ka liival sõidetud tuli igaks petteks revhid maha võtta ja kõik sinna kuuluv ära puhastada.
Sabaraamilt eemaldasin rotopax kinnituse. Raami enda puhastasin, värvisin ning installeerisin 4 Kriega kottide kinnitusaasa, et oleks lihtsam asju stackida.
Ida ringil otsustasime magama telkides ja kogu pagas tul ratta seljas kaasa vedada. Tahtsin osa kraami seljakotist ära saada ja kiiremini ligipääsetavasse kohta paigutada.
Käisin pealinnas motopoode külastamas ja otsisin selleks tarbeks sobivat paagikoti. Suurem/kõrgem aftermarket paak ja selle tipus olev tuulutusega kork seadis piirangud. Hoodi kotti kuskilt saada ei olnud. Lõpuks otsustasin SW-Motech PRO Cross WP kasuks.
Koti alla istutasin ~4cm paksuse "transpordipehmenduse"
20220515_131225.jpg
Ilus ei saanud aga ma hindan rohkem praktilist poolt. Kork jäi svammi sisse, tuulutus toimis ja kotti ei hakanud ka see väljaulatuv küür ebaloomuliku asendisse murdma.

19.05 sai siis Tartust teele asutud.
Alustama pidime kaheksa rattaga.
Kahel kodanikul tegi elu omad korrektuurid.
Pretsil polnud ka ajaga kiita ja pidi järgmisel päeval meid üles otsima.
Üks 690 mis pidi liituma otsustas tripi eelsel õhtul soojana puterdama ja välja surema hakata.

Starti jõudis 4 ratast.
20220519_104300.jpg
KLE omanik pidi poole päva pealt lahkuma ning järgmisel hommikul meile järgi jõudma.

Alles jäi meid 3.

Kuskil 250nda km kanti murdus SER'l käiguhoova polt. Keerasime otsa ringi ja veeresime tagasi Isakule kus leidsime kohaliku kes oli nõus aitama. Umbes kaks tundi puurimist ja võimlemist kuid sissemurdnunud polti kätte ei saanud. Sissemurdnud puur ei andud selleks ka enam väga lootust.
photo_2022-05-19_16-33-53.jpg
Puterdava KTM'i omaik oli vahepeal jõudnud Talllinna, et pingeregu osta ja võttis 990'le ka uue käiguhoova poldi ja seibi kaasa.
SERi omanik otsustas mööda trassi koju töristada, lootes, et saab äkki Tartust abi ja tuleb järgmisel päeval ikkagi järgi.

Alles jäi meid 2.

Omajagu aega oli kulunud. Enne Liivjärvele ööbima jäämist jõudsime umbes 100km veel sõita.
20220519_194208.jpg
Enne magama jäämist oli lootus, et 690 ja 990 saavad tagasi teele ja otsivad meid järgmisel päeval üles.

KLE oli hommikul esimeste päikesekiirte saatel kohal.
690 sai pingeregu külge kuid selgus, et staator õhtal.
SER'i polti kätte ei saanud aga omanik laenas sõbralt, kellel tulek ära jäi, 690 ja hakkas meile järgi liduma.
Pretski sättis end Ida poole.

Asusime kolmekesi ViIvikonna poole teele. Koheselt läksid rajad mitmekesisemaks. Saime maitsta natuke liiva...



...ja turvast.



Seda raudtee äärset rada oli lausa lust sõita.
Lõbu jätkus minu jaoks 5km jagu kuni jõudsime ühe vee all oleva teelõiguni.

Vett oli esivelje rummuni ja otsustasin läbi sõita.



Rummuni oli vesi poole lombini, kuni ühtäkki enam ei olnud
photo_2022-05-20_10-56-08.jpg
Lootsin, et kuna suretasin kohe ratta välja ja sumpast vesi sisse ei tulnud siis pääsesin hullemast.

Eksisin, õhufiltri korpuses vesi ja masin käima ei läinud.

Mul oli küünal, õlifilter ja õli pära peal. Vb sellepärast nii uljalt lompi läbi kõndimata peale läksingi.

Kiskusin ratta laiali, lõin mootorist vee välja.
20220520_112952.jpg
Tund hiljem sain ratta käima. Kui esialgu oli õlivarras ilus puhas siis peale 5 min tiksumist vahtis keefir vastu. Valasin veepudeli tühjaks ja võtsin ka õlivahetuse ette.
20220520_122951.jpg
Kogu see trall võttis aega 3 tundi. Oli veidi märg tunne ja nälg tahtis silmanägemist ära võtta kuna kell oli juba 2 ja ma olin ainult ühe šokolaadi ära söönud. Samas oli hää meel, et ratas käib ja teisel päeval liitujad jõudsid ka ilusti selleks ajaks järgi kui ma uuesti ratta selga sain.
Sõit sai jätkuda. Mõned lombid kuiva maani olid veel läbida.
Viimases kõige suuremas tõmbasin krampi, sõitsin samasse auku kus sõber minu ees pirueti tegi ja panin külje nii maha, et ise ja ratas vee all.



Kambaga kallutasime sumpast sisse jooksnud vee välja.
photo_2022-05-20_14-10-00.jpg
Üks sõpradest läks uut õli otsima ja ma asusin sama tralli uuesti läbi tegema. Ühel hetkel libises bensiinipaak ratta pealt maha ja bensiinipumba tila murdus ära.

Ei jäänudki muud üle kui kuivad riided selga ajada, ratas kokku laduda ning lasta end nööri otsas metsast välja vedada.



Nii see tripp siis minu jaoks lõppes.
20220520_160627.jpg
Sain 3h võpsaris transporti oodata samal ajal kui sõbrad funnisid. Või noh. Jätkusid ka nende seiklused. Sama päeva õhtul sõitis T7 oma lohvi puruks ja käis uue otsimine. KLE sai järgmisel päeval radikast lahti ning omal jõul koju ei jõudnudki. Moto vahetus soolas.
Oli päris kadude/seiklusrohke tripp.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Koju jõudes lasin mootorist õli/vee välja ja kiskusin pumba maha.
20220521_145022.jpg
Pumbakorpust eraldi saada ei olnud/kasutatult ei leidnud ning uue pumba eest küsiti 450€

Lasin prooviks treida uue tila ja keermestada pumbakorpuse.
20220606_200127.jpg
Surasin selle keermeliimiga plastikusse ja igaks juhuks uputasin kahekomponentese liimiga veel üle.
20220606_205323.jpg
Lapsed olid vahepeal ratta seljas roninud ja "On" nupu sisse lülitanud. Aku oli omadega täiesti kuival, CTEC ei saanud aru, et laadimist vajav aku oleks külge ühendatud. Teise akuga ergutades võttis laadija kevadel ostetud Yuasa uuesti jutule aga peale sellist nalja ei olnud akul enam neid omadusi mis kuu varem.

Uus õli sisse ja masin ärkas ellu. Pesin mootorit 7x õliga läbi enne kui rahule jäin. Paar viimast olid ehk overkill aga sai ära kasutatud kõik mootorratta õlide kanistrite põhjad mis elamisest leidsin.
20220607_184436.jpg
Lappasin uue õliga ratta kokku ja käisin "Tartu kiirete ja vihastega" ühel juuni õhtusel/öisel sõidul. ~37ndal kilomeetril tegelesin kõrvaliste asjadega (naine helistas) ja sõitsin ühe 90 kraadise kurvi sirgemaks. Tahtsin teepervelt lisa võtta aga see ei läinud plaanipäraselt. Rattal kohendasin natuke peeglit ja sõit sai jätkuda. Vasak ranne tegi natuke valu aga õige mees ju tühise kukkumise peale ilusa ilmaga koju ei lähe. Sai 180km veel otsa sõidetud. Lõpu poole oli suht piin sidurdada aga kuna olime juba nagunii tagasiteel siis sai ära kannatatud ja pundiga lõpuni sõidetud.
Öösel ei lasknud valu magada ja hommiku sai emost läbi käidud. Päädis see kipsiga ning rattaga mõnda aega sõita ei saanud.

Kuna ratas oli korduvalt erinevatel sõitudel aeglasemal kulgemisel keema läinud krutisin külge termostaadi ja Spal VA32-A101-62A ventika. Talvest olid riiulis ka uued radikad aga neid ei tahtnud enne paigaldada kui sobilikud radiaatorikaitsmed leitud.

Augustis sai paaril roadbooki testsõidul käidud ja tõdetud, et ülekuumenemise porobleemid olid lahendatud.

Ootamatult oli september kätte jõudnud. Mootorile järjekordne õlivahetus (01.09.2022/2060km) ja sai Motosügise tee ette võetud. Kuna eelmisel aastal samale sündmusele sõites jooksis WR'i mootor enne Randeli kolmikut kokku siis sai suund uuesti Lõuna-Eesti TET radadele võetud, et jätkata sealt kust eelmise aasta seiklus pooleli jäi.
Leidsin sõbra kes nõustus reedel minuga selle lõigu Valgani läbi sõitma. Pagasi otsustasin kõik sabale istutada, et mudas oleks vähe lihtsam.
20220902_120213.jpg
Oli täistsa lõbus lõik.
20220902_124245.jpg
20220902_130950.jpg
20220902_131507.jpg
Randel sai ilusti läbitud. Esimese päeva kilometraažiks kujunes 425km. Selle sisse mahtus ka veidi seiklusi.
5km enne Valgat sai sõbral paak tühjaks. Kuna ta mul tagant ära kadus siis keerasin enne Valgat otsa ringi ja läksin vaatama mis juhtus. See päädis sellega, et kui talle kütet tooma läksin jäin ise 1.9km enne Valgat tühja paagiga tee äärde :wack: Sai käidud taksoga kütte järel.
Lisaks kulgesin esimesed 200km põhimõtteliselt tühja tagarehviga kuna klotside vahel olid tekkinud mõrad ja rehv ei pidanud enam õhku. Mõned tunnid Valga vahel seiklemist ja sai nomousse lohvi vastu vahetatud. Tänud Jaanile Last Chance MC'st :bsmile:
Kui ratas taas konditsiooni sain, oli väljas juba hämar ja otsustasin TET asemel mööda trassi kohale vurada. Südaööks jõudsin õnneks kohale ja sain saunas kere soojaks.
Sügiselt sai üks Kriega kott juurde ostetud ja mõningat kraami lisaks kaasa võetud. Neid asju sabale ladudes võttis küll kukalt kratsima, et miks oli vaja küljekottide rakmed enne sõitu ratta küljest maha võtta (togi)
20220904_133445.jpg
Pühapäeval oli ilus ilm ja võtsin uuesti Edela-Eesti TET'i ette. Mõisakülani oli minu jaoks suhteliselt igav, sealt edasi läks jälle põnevamaks. Paari tõusu sai ikka mitu korda üles-alla lastud :twisted:
20220904_193025.jpg
20220904_193547.jpg
Mida hämaramaks läks seda rohkem loomi hakkas üle tee jooksma. Pimedas Valka jõudes otsustasin mööda trassi koju ära sõita.
Nädalavahetusega sai 1014km maha sõidetud, sellest ~700km mõnusaid TET radu.

14.09.22 / 3074km peale uuesti õlivahetus, uus ketijuht.
15ndal sai suund võetud Tallinna, et sealt siis sõpradega mööda Kesk-Eesti TET'i alla tulla. Kaamera salvestustega pole kahjuks jõudnud tegeleda.
Männikult 100+ km on seni mu lemmikud olnud. Neid radu sõidaks veel ja veel. Palju kirutud Tõdva oli aga kuiva suve tõttu päris suur pettumus, või noh, ei olnud seda "kiidulaulu" väärt.
Vahepeal oli palju "RMK kruusa" aga kuna saime põhimõtteliselt terve aja vihma mis tegi raja väga libedaks oli päris vahva sõita. Mul oma väikse ratta ja karvasema rehviga oli "huvitav" mammuteid piruetitamas näha. Ise suutsin püsti jääda kuni viimase päeva hommikuni. Pikasilla tehnilise raja peal läks tagasi pöördel palgi ületus vähe nihu ja ratas kukus palgi peale ning muljus radika ja lõhkus ventika - hea, et radika kaitsmed paar päeva hiljem kätte sain :wack:

Enne Alakonnu rallit sai tagakiige keevitatud, uus ketijooks ja hammakad, tummisemad ketijuhikud, ning mõned laagrid vahetatud.
Sai osa võetud raskemas klassis, rada oli huvitav, spido näitas vahepeal jahutusvedeliku temperatuuriks 146 kraadi. Peale kiirabi eskortimist ühe kraavini kus kamraad oli kukkunud õla paigast, võtsime hoo maha, aitasime rahva läbi kraavi, sidusime cardod ja sõitsime neljase pundiga rahulikult lõpuni. Oli vahva nädalavahetus, tänud korraldajatele :bsmile:

Oktoobris sai ka end veel korra kokku võetud. Ratas sai tuppa veetud ja jällegi aega veedetud hilisõhtuni ja hommikul vara enne üritust ratast laiali kiskudes ja kokku tagasi ladudes.
Külge läksid uued radikad, Moose Racing radika kaitsmed, Engine Ice jahutusvedelik. Carpe Iter tablet jms.
20221022_213221.jpg
Puhja katsel sain sõita 36km. Tunne oli hea ja kogu see eelmise ööpäeva mässamist näis end ära tasuvat. Kuni....100+km/h peal lauges kurvis käis pauk ja tagumise ratta ventiil irdus lohvilt - olin nördinud. Pärnus nomosse lohvi vastu vahetades ei olnud rimlocki võtta ja kiiruga sai selline pisiasi ära unustatud.
Aga mis teha.

See ratas on mulle pakkunud palju emotsioone, kogemusi ja uusi teadmisi, neelanud ropult raha ja pannud vanduma. Aga mulle on see meeldinud. Ilgelt mõnus on sellega metsas single traili lasta.
Olen sellega läbi sõitnud enamuse Eesti TET'i, Põhja Eesti lõik on veel jäänud. Mul ei olnud ratta müügi plaane aga kuidagi läks nii, et reedel leidis see ratas uue omaniku ja mina hakkan kulgema suurema hooldusvälbaga masinaga millega kannatab ilma õli kaasa vedamata minna ka Soome ja lõuna poole üle piiri.

Neljapäeva õhtul kiskusin osa mudru ratta pealt maha.
20230119_230159.jpg
Reedel viisin viimast korda selle ratta pesulasse ja andsin uuele omanikule üle. Koju tõin oma esimese KTM'i.
20230120_104808.jpg
See peatükk on siis tänaseks läbi. Loodetavasti teenib see ratas ausalt uut omaniku ja mind ootavad uued kogemused ja kaugemad teed "porgandi" seljas.

S????rev??ristaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Sept 2020, 09:18
Tänanud: 1 kord

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas S????rev??ristaja »

@Martinez mitme kinnituskohaga sul pakiraam on ja kuidas see on raskusele vastu pidanud? Paluks paari pilti ka kui võimalik! Mul on 2007 aasta Wr ning seal pole suutnud kuidagi välja mõelda, et kuhu seda pakikat turvaliselt kinnitada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

S????rev??ristaja kirjutas: 01 Sept 2023, 00:31
@Martinez mitme kinnituskohaga sul pakiraam on ja kuidas see on raskusele vastu pidanud? Paluks paari pilti ka kui võimalik! Mul on 2007 aasta Wr ning seal pole suutnud kuidagi välja mõelda, et kuhu seda pakikat turvaliselt kinnitada.
Hei! See ratas ei ole kuulu enam minu masinaparki. Pilte ka pole hetkel käepärast. Sai tehtud lehtmetallist ja korra andis ühe kinnitusaugu kõrvalt järgi. Sai plaat peale keevitatud ja korras. Raskust nägi see pakiraam rohkem kui oleks pidanud.
Pilt siit samast teemast:
https://biker.ee/phpbb/download/file.ph ... &mode=view

Ma kasutasin ära saba kaks originaal ava (üks summutaja kinnitus ja teine oli paisupaagi oma) ja kaks tk puurisin sabaraami juurde ning kasutasin tõmbmuttreid.
Ma ei tea kui palju see sulle üldse abiks on kuna minu teada oli karpa pillidel metallist sabad ja alates 2012 alumiiniumist. Ei oska öelda kui palju need teineteisest erinevad.

Edit: Samast teemast leidsin ka ühe pild kus kinnitusest võid aimu saada:
https://biker.ee/phpbb/download/file.ph ... &mode=view
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”