Yamaha väntvõlli keerme taastamine...
Yamaha dtlc 125, kas keerme taastus on mõistlik? Kas tehakse üldse? 10a tagasi sellepärast jäi seisma lisan pildi.
Yamaha dtlc 125, kas keerme taastus on mõistlik? Kas tehakse üldse? 10a tagasi sellepärast jäi seisma lisan pildi.
Kõike tehakse. Kas rahaliselt mõistlik, ei oska öelda. Pildil on 2 rikutud keermega detaili (vasakust ma ei saa aru mis see on), mõlemat mõtled?
Teine tasakaaluvõll (balance shaft), mõlemat mõtlen jah, väntvõllil üles alla lõtku pole et ei tahaks uut veel, pealegi ebays leidnud maksavad üle 200. Keegi tartus tegeleb sellise ettevõtmisega? Või tänapäeval igas autotöökojas vajalik olemas?
einoh, sa võid selle ju ise ka üle keerata misiganes sobiva järgmise keermesuurusega...aga täpselt ei saa nagu aru, mida sa selle taastamise all mõtled? olemasolevat keeret taastada samas mõõdus nagu ta originaalis on, see poleks küll eriti otstarbekas ettevõtmine. selleks oleks vaja ilmselt täppis peale keevitus esialgu, siis mingit täppis maha lõikamist ja lõpuks veel ka uus keere ikkagi sisse lõigata.
igas autotöökojas võib ju olemas olla mingisugune keevitus ja mingisugune treipink (no pigem siiski mitte!) aga see ei tähenda, et iga autotöökoda sooviks või võtaks sellist tööd sul ette võtta. kui õigesti teha siis lihtsalt väiksem keere sisse, sobiv mutter peale ja kogu lugu. pole küll just "laboritäpsus" aga no kui sul 10a tagasi miski mootor selle pärast seisma jäi ning ütled, et 200 uue eest ei tahaks maksma hakata siis julgen arvata, et laboritäpsust pole siin ka väga vaja
Hoi!
Vändale ajad uues väiksemas mõõdus keerme peale aga tasakaalustusvõllil oleks nagu ots üldse ära murdunud.
Sinna annaks ka midagi "aretada"....
220 kasutatud veel alles, uut proovin otsida. Saaks õige jupi siis võiks osta ilusti. Eile leidsin suht odavalt keerme komplekti, päris 100ga ei peagi ostma. Asi selles et veits uuemal masinal mõlemad jupid pikemad ja ei mahu vahele. Eks sebib keerme komplekti. Ots on sellel teisel kahtlane jah, pikemaks keevitus uue keermega peab vastu ültse?
Taastamise all lugesin eile googleist ja jõudsin ise ka järeldusele et ei saa sisekeerme taastus oli hoopis ja seal ka soovitati järgmist keeret ikka.
Siit saad terve alumise otsa selle rahaga
https://www.ebay.com/itm/Yamaha-DT125-L ... SwNmddLewQ
The crank turns but the main bearings rumble
Mina ütleksin pigem nii, et kui selline asi on juhtunud väntvõlliga, siis see kes seda suutist tekitada, võis suure tõenäosusega tekitada ka muud jama sellele võllile.
Näha on lööke, lõtkust tulnud kiilupesade deformatsionne jne.
Minu isiklik arvamus on, et ära jända selle võlliga, see sulle õnne ei too ning kulutad vähemalt 1,5...2,5x rohkem raha, kui korralik võll hankida.
Taastad võlli keermed (keerad selle keermele astme väiksema keerme peale), paigaldad masinasse - siis selgub jama - võtad masinast välja, ostad korras võlli ja paigaldad mootorisse nign sõidad.. VÕI hangid korras võlli, paigaldad mootorisse ja sõidad.
Eeldamised, et asjad on korras, nähes juba selliseid asju = läbikukkumiste alused.
Ehk alustaks sellest, et kuidas need ära rikuti?
Väntvõllile oleks justkui üritatud valet mõõtu mutrit peale keerata.
Kui nii oli siis ehk on osa vajaminevast keermest säilinud ja hoiaks ilusti.
Lõikad sama mõõtu keermelõikuriga puhtaks ja saab kasutada. Igaks juhuks keermeliimi vahele.
fomoco kirjutas: ↑14 Apr 2021, 12:57Ehk alustaks sellest, et kuidas need ära rikuti?
Väntvõllile oleks justkui üritatud valet mõõtu mutrit peale keerata.
Kui nii oli siis ehk on osa vajaminevast keermest säilinud ja hoiaks ilusti.
Lõikad sama mõõtu keermelõikuriga puhtaks ja saab kasutada. Igaks juhuks keermeliimi vahele.
Turul on veel sellised asjad nagu keerme taastajad. Mul endal on mingi vana sats kahekomponendilist ollust, mis lubas tugevuseks 10.2.
Sai kunagi PEES* TDM'i veovõlli keere(kes kursis, teab, kui kiire oli see mutter maha tulema) taastatud ja hoidis ilusti.
edu