Gsx-r kakub kinni
Õhtust mure tekkis täna lõpuni kiirendades nii 8000+ rpm hakkab kinni kakkuma ja sama asi kui kohapeal käib ja keerad põhja hakkab kinni kakkuma masinaks gsx-r 1000 k1 2001a.
Õhtust mure tekkis täna lõpuni kiirendades nii 8000+ rpm hakkab kinni kakkuma ja sama asi kui kohapeal käib ja keerad põhja hakkab kinni kakkuma masinaks gsx-r 1000 k1 2001a.
Diagnostil sild peale panna ei näita midagi -C00
mis see kinni kakkumine tähendab?
Hakkab jõnksutama nagu jätaks vahele
Kui vahetad käigu üles pöörded väiksemad läheb jälle ilusti kuniks pööre kõrgemale jõuab
Olles ise kogenud täpselt samasugust asja. 2008 GSX-R1000
Põhjuseks oli vigane/vana bensiinipump ja filter/vilt. Masin oli 4 aastat seisnud ja sellest ka bensiinipumba rike.
Esimese asjana alustaks sealt. Igaks juhuks pane ikka uus ja värske 98 ka sisse.
Eelmine sõit ja täna hommiku läks ilusti piirajasse polnud probleemi kütus nädal tagasi uus sisse pandud
Proovisin seisma jätta ja uuesti käivitades kisub ilusti nina püsti veidi maad ja hakkab siis seda jebi korraldama eks vist peab paagist alustama .
Mul oli samamoodi, et seisis veidi ja siis sõitsid, nagu käis ja natuke aega, siis jälle kakkub. Kohapeal muidugi käis hästi, pigem koormuse all hakkas pooma.
Alusta ikka paagist jaa.
Endal on küll ringrajamasin ja paagifiltri vahetus on igaastane asi, nii igaks juhuks. Raja ääres seda suht tüütu puhastatada.
Kas see on okei kui diagnostile silla peale paned muidu näitab -C00 aga kui sõitma hakkad tõuseb see kriips üles ja jääb sinna kuniks seisma jätad ?
See kriips näitab tps asendit. Uuri kuda see paika reguleeritakse
Alusta sellest "teepakikese" filtrist pumba küljes.
Kunagi enda gixxer sama probleemiga,7-8 tuhat pööret ja edasi ei jõudnud minna
Loodan et korras vähemalt praegu lendab jälle nagu peab
Paak oli sodi täis ja see filter oli täiesti kinni + vesi sees
Täitsa tõsine küsimus-kust kohast te endale seda sodi tekitate?Viimati kui ma viletsat kütust sain oli aasta 94 ja seegi oli Linnahlli juurest statoili 98.Kõige vanema ratta väljalaske aasta number on 93 kõige uuem on 2003,küll karpaga ,küll pritsega pole kunagi mingit ollust sisse tekkinud ega karpad kinni kleepunud.
Tankinud alati ise cirkel k 98-t varem siis statoil
Kogemuse põhjal on palju nähtud kus paagikorgi äravoolu toru umbes, valesti veetud või volt sees. Vesi jääb korgi pessa ja immitseb vaikselt paaki. Piisab väiksest kogusest veest paagi põhja ja elu hakkab käima.
Solk kütuse ja etanooli jutud on enamasti lohutus tegeliku probleemi mitte süvenemiseks või lahendamiseks.
Äravool timmis
Nii läheb edasi probleem paak sai puhtaks filter puhas ja maanteel enam nii rängalt jõnksutama ei hakka aga siiski kui keerad põhja siis ei lähe nii nagu peab lased veidi järgi ja hakkab minema uuesti ja madalal pöördel väikse kiirusega siis hakkab jongutama
Kui varem rebis 2ga ise nina maast lahti siis hetkel ei lähe kuidagi
Kahtlustan pumpa ennast. Soovitan uus osta. Ainult pump, maksab ebayst ca 50 - 70 euri.
Mul endal oli asi siiski pumbas. Muidugi võib olla ka asi juba pihustiteni jõudnud, et ka need sodi täis. Aga alustaks lihtsamast, ehk pumbast. Kui see asendatud siis katsetada uuesti.
Soovi korral saan sulle selle ebayst tellida kui huvi.
Laseb pumba surve ära mõõta uuel nädalal vaatab mis see näitab lisasin ka mingit stp kütuselisandit pihusti puhastamiseks
see ei tee mitte midagi kui pihusti on sodi täis.
pumba surved ära mõõta...well, ainult surve ei ütle sulle väga palju, ära mõõta tuleks siis ka tootlikkus