Pöördalus vms. lahendus
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Pöördalus vms. lahendus
... a mis sind Krl vaevab?...suhtkoht igas tehnilises teemas veidi OT vastused.
Kaasa ei mõtle, ideid pole...toodad postitusi?
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Pöördalus vms. lahendus
Veelkord tänud, lahendus olemas.
Ja see ei ole paraku igapäevane 300 kilose ratta küljejalal keerutamine, vabandage vägilased, mul on komme tiiki ekskavaatori mitte labidaga kaevata.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Pöördalus vms. lahendus
a mis lahendus on, ma nii huvipärast
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Pöördalus vms. lahendus
Jätkates teemast mööda küsimustega - mitmes hooaeg sul endal, kas juba teine? Aeg lendab, eksole. Ma olen ~ 100 kg, ratas on 125 kg. Füüsiline vorm võimaldab endurokat pidada. Tagurpidi sisse - võiks ju käia nagu muuseas. Aga sissesõit maapealsesse garaaži käib üldiselt pisut ülesmäge ja tõenäoliselt on seal teine sõiduk sees. Ma exc-ga saan hakkama aga mingi 200+ kg pilliga ei hakkaks proovimagi. Sõidaks sisse ja tagurpidi välja.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Pöördalus vms. lahendus
Mis sa nüüd ise arvad?
55kg naisterahvas ja gs1200 koos kohvrite ja mudruga jätab piiramatu fantaasia keskhargil keerutamisele ja tagurpidi veidi kaldest üles ajamisele
Ma ei saa siiani aru, miks üldse jahutakse.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Pöördalus vms. lahendus
Mis mõttes mitmes hooaeg? Ma ise ei sõida, kui seda mõtled.
Aga head nõu annan ikka juba aastaid.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Pöördalus vms. lahendus
Tänu sellele teemale sain ma pihta, miks mu gs bmw küljejalg suvalisel hetkel pooleks läks ja tsikli pikali ajas. See soovitus on ikka 165 cm naisterahvale ulme, ise olen sama pikk ja omasin gs'i, ei tuld mõttesse ka seda haledat jalga ja ka enda raami painutama hakata sellise tegevusega. Üldse võiks kusagil olla selline nn garaazinurga ideede teemake, endal mõlgub näiteks mõtteis tsiklilifti laadne toode, et rattad jalust laealla tõsta, kui igapäevases kasutuses ei ole, antud pöördaluse idee sinna liftipeale teeks elu oluliselt mugavamaks...
-
- Postitusi: 727
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Pöördalus vms. lahendus
Kui garaaži asukoht infra suhtes, täituvus, ehitustehniline võimalus/võimekus ja muud imetabased muutujad lubavad, võiks kaaluda ka "taha seina" ukse lõikamist ning edaspidi käib peaaegu nagu see varblase ja elevandi lugu .
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Pöördalus vms. lahendus
Tuuletallaja kirjutas: ↑21 Mär 2021, 20:51Kui garaaži asukoht infra suhtes, täituvus, ehitustehniline võimalus/võimekus ja muud imetabased muutujad lubavad, võiks kaaluda ka "taha seina" ukse lõikamist ning edaspidi käib peaaegu nagu see varblase ja elevandi lugu .
On uks, aga mitte otse, paras snusser välja ukerdada. Lisaks pole aed modernne uunikividest raekoja plats, vaid mõnus vanakooli muru + suvalised vaarvanemate poolt disainitud käiguteed.
Lisaks gessule on veel suur klassik ja mis kõige lollakam, tuono, tõstetud tuono. Selle jubeduse manööverdusvõime koha peal on nagu niival.
Selline kodukootud suure laagri peal lavats on just õige asi.
Re: Pöördalus vms. lahendus
Ka Nõmmel oli ju sarnane vedurite pööramise seadeldis olemas, ringdepoo hoone Hiiul on praegugi alles.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.