Laadimine, pinge.
Mida sellistest numbritest arvata, mida videos toimunud pinge mõõtmise kohta näeb?
Mida sellistest numbritest arvata, mida videos toimunud pinge mõõtmise kohta näeb?
Minul oli konkreetselt pingeregulaatori klemmidel ilmselt kehv ühendus. Võibolla ka mujal, sest tegin kõik massi klemmid ja muud pistikud lahti, pihustasin oksiidi eemaldus spray-ga ja seejärel contactspray-ga üle ning panin kõik uuesti kokku. Peale seda nüüd 3-4 aastat kõik ikka korras ja näitab 14,3V. Pole ka välistatud,et pingekas ise peetis.
väga halb connection või siis vigane multimeeter, aga no seda öeldi juba korduvalt...samas eks kordamine ongi tarkuse ema.
Halb ühendus mõõteotsikute ja akuklemmide vahel või pigem mujal? Seisva mootoriga mõõtsin sama multimeetriga samast kohast- 12,45 V.
Mõõtsin nüüd siiski natuke uhkemate kirjadega testriga (Würthi oma) ka ja see näitas stabiilseid numbreid. Alla 1500 pöörde oli pinge natuke lahjavõitu, midagi 12,xx V, aga ilmselt sellisel 80-ndate aastate tsiklil normaalne? Vähemalt 1500 pöördega 13,xx ja 2000 juures juba üle 14 V.
tundub mõistlik...13-14v peaks aku suht kenasti elus ja enamvähem täis hoidma
Paneks oma peavalu ka siia alla, peaks teemasse sobima Tegemist küll ATV-ga aga siinseid tarkureid ei tohiks see ju ometi segada. Ja ärge kõvasti ja näkku lööge, kui midagi valesti väljendan, ma pole elektrik
ATV ei laadinud, sai pandud uus pingekas(hiinakas), staatori takistused sai mõõdetud(peaks korras olema) ja hetkel seis selline.
Kui pingeka pistik lahti võtta ja mõõta, siis tühikäigul on 12,6V ja pöördesse ajades kuni 15V, ehk siis peaks hea olema. Kui paned pistiku järgi ja mõõdad aku pealt, siis üle 12,6...8V ei lähe. Panin ka prooviks otse pingekalt aku peale(mingi USA foorumis soovitati, et kaitse vahe ja otse akule), mitte midagi ei muutunud. Huvipärast ühendasin mingi LED proze otse pingekale, tühikäigul põleb ja pööret andes põleb veel paremini Ilmselt on viga minu mütsi all aga müts on suur ja viga üles ei leia
Jätsin täpsustamata, et 15V tuleb ikka siis, kui pingeka staatori pistik on küljes ja aku poole minevast pistikust mõõta. Sellel on 2 pistikut pingekal. Ehk et 15v aku poole minemas tundub OK, kui staator läbi oleks, siis ei annaks pingekas midagi välja?! Parandage nüüd kui valesti aru saan.