Husky 701, KTM 690 Enduro
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
690 manual annab hooldevälbaks 10 000km or after every racing use…
Noh, ma olen siis umbes 2000-3500km juures õli vahetanud. + Muid asju jooksvalt.
Nii väikse õlikoguse juures ma ei julgeks pikemalt lasta (kui E07ga maanteel põristamine välja jätta.)
Noh, ma olen siis umbes 2000-3500km juures õli vahetanud. + Muid asju jooksvalt.
Nii väikse õlikoguse juures ma ei julgeks pikemalt lasta (kui E07ga maanteel põristamine välja jätta.)
-
- Postitusi: 684
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Siin @sepp ja osad teised ostsid vist vahepeal suure hurraaga 701 tehase tuuleklaase kokku? Kuidas oli, kas on parem? On kellelgi üle jäänud seisma mõni, kuna päris Rade torni vastu vahetas? Mõtlen, et kui kellelgi riiulis seisab, siis tingimuste sobimisel äkki võiks vahetuskaupa teha ja ma ka proovida, kas ongi võimalik, et tuult suunab asi ära mingil määral.
-
Teema algataja - Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Abiks on ta kyll, aga ära ma ei müü.Prets kirjutas: ↑20 Veebr 2023, 15:48Siin @sepp ja osad teised ostsid vist vahepeal suure hurraaga 701 tehase tuuleklaase kokku? Kuidas oli, kas on parem? On kellelgi üle jäänud seisma mõni, kuna päris Rade torni vastu vahetas? Mõtlen, et kui kellelgi riiulis seisab, siis tingimuste sobimisel äkki võiks vahetuskaupa teha ja ma ka proovida, kas ongi võimalik, et tuult suunab asi ära mingil määral.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ma mingitel tingimustel müüks äkki pruugitud Rade torni ära.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ma võin originaal klaasi laenata prooviks.Prets kirjutas: ↑20 Veebr 2023, 15:48Siin @sepp ja osad teised ostsid vist vahepeal suure hurraaga 701 tehase tuuleklaase kokku? Kuidas oli, kas on parem? On kellelgi üle jäänud seisma mõni, kuna päris Rade torni vastu vahetas? Mõtlen, et kui kellelgi riiulis seisab, siis tingimuste sobimisel äkki võiks vahetuskaupa teha ja ma ka proovida, kas ongi võimalik, et tuult suunab asi ära mingil määral.
5248653
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
A samas ma võin ka kohe öelda, et lükkab tuult rinna pealt ära täitsa arvestavalt. a suure osa lükkab üles, seega tuulemüra läheb ka veits suuremaks selle klaasiga.Prets kirjutas: ↑20 Veebr 2023, 15:48Siin @sepp ja osad teised ostsid vist vahepeal suure hurraaga 701 tehase tuuleklaase kokku? Kuidas oli, kas on parem? On kellelgi üle jäänud seisma mõni, kuna päris Rade torni vastu vahetas? Mõtlen, et kui kellelgi riiulis seisab, siis tingimuste sobimisel äkki võiks vahetuskaupa teha ja ma ka proovida, kas ongi võimalik, et tuult suunab asi ära mingil määral.
vahe on alati selgemini tuntav ekstreemsemates oludes. ilusa ilmaga on klaasist suht poogen. (lõuna pool TETi sõites 30++ kraadide ja laus päiksega ei seganud tegelt) a jahedamal päeval metsavahelt sooja nahaga maanteele keerates, on ikka väga abiks.
5248653
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
ma julgeks arvata, et sul on Sepa ja Kibuga võrreldes pea nii meetrijagu kõrgemal
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Hei,
Ons kellelgi reaalseid kogemusi Euro 5 tsiklite puhul segu mõjutavate dongle'te ostmisega ja omamisega?
Internetist on lugeda, et aitavad ühtlase kiiruse hoidmise hoidmisel maanteel (ei ole probleem), aga ka madalatel pööretel nikerdamisel. Olgem ausad - see ka pole probleem tegelikult. Aga kuna minu sõit on pigem tehnilist laadi, keerulistes kohtades ning kiiruseid ma taga ei aja, siis teinekord tõepoolest ootamatult sureb tsikkel välja. Ehk elu saab elatud ja kõik on korras - aga lahe oleks, kui oleks veelgi parem. Sest potentsiaali on rohkem, kui küllalt sellel tsiklil.
Aidanud on TRC väljalülitamine. Aga nagu eeldaks, et 700'ne ei tohiks nii lihtsalt välja surra. Väänet peaks olema maa ja ilm. Aga sureb. Räägivad, et põhjuseks on ülilahja segu, millest tulenevalt on tsikkel väga ökonoomne, aga ka väiksema väändega.
Ehk need dongle'd pidavat aitama. Samas ei tahaks pidevalt "tooreklapp" lahti ringi sõita. Ehk otsin nö nii "legit" varianti, mis on proovitud ja töötab ning ei tõsta märkimisväärselt kütusekulu ka.
Tänan ette.
Ons kellelgi reaalseid kogemusi Euro 5 tsiklite puhul segu mõjutavate dongle'te ostmisega ja omamisega?
Internetist on lugeda, et aitavad ühtlase kiiruse hoidmise hoidmisel maanteel (ei ole probleem), aga ka madalatel pööretel nikerdamisel. Olgem ausad - see ka pole probleem tegelikult. Aga kuna minu sõit on pigem tehnilist laadi, keerulistes kohtades ning kiiruseid ma taga ei aja, siis teinekord tõepoolest ootamatult sureb tsikkel välja. Ehk elu saab elatud ja kõik on korras - aga lahe oleks, kui oleks veelgi parem. Sest potentsiaali on rohkem, kui küllalt sellel tsiklil.
Aidanud on TRC väljalülitamine. Aga nagu eeldaks, et 700'ne ei tohiks nii lihtsalt välja surra. Väänet peaks olema maa ja ilm. Aga sureb. Räägivad, et põhjuseks on ülilahja segu, millest tulenevalt on tsikkel väga ökonoomne, aga ka väiksema väändega.
Ehk need dongle'd pidavat aitama. Samas ei tahaks pidevalt "tooreklapp" lahti ringi sõita. Ehk otsin nö nii "legit" varianti, mis on proovitud ja töötab ning ei tõsta märkimisväärselt kütusekulu ka.
Tänan ette.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Pane Wings sumpa, kui veel pole. Annab alumises otsas jõudu juurde. Wings pakub miskit karbikest kah, mis sinu mure vastu peaks aitama. Aga on jah kiire ja jõuetu alumise otsaga see pill tehase seades.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Rade õhufilter+wings summuti+ Power commander V = madalal pöördel nagu traktor
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Suured tänud.
Wingsi sumpa juba on, teen ka ülejäänud asjad ära ja naudin traktorit. Tänud veelkord!
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Tulles veelkord teema juurde tagasi. Tundub, et:
a) Power Commander V ei ole valmis Euro 5 tsiklitele;
b) Wings ütleb, et hoolimata, et tundub alguses vastupidi, siis stock õhufilter on küll ja veel hea (kui Wingsi ECU jublakat kasutada);
Tsiteerin:
During testing, it was also established that the original air box is very good and that most air intake modifications are worthless, although this might seem counterintuitive at first. The same goes for simple, cheap fuel-adding devices.
Nii, et Wingsi jublakas peaks täpselt lahendama kõik mu mured, sest nende tootekirjeldus räägib just seda, mida ma kuulda tahtsin. Kui Wingsi sumpa tellisin, ei osanud sellele tähelepanu pöörata, kuna arvasin, et mis jõudu nö veel sellele maailma tugevaimale ühesilindrilisele (ju vist on nii) juurde on tarvis....
-
Teema algataja - Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
see wingsi jublakas on tegelikult suure tõenäosusega wingsi kleepsudega see https://www.coober.eu/product/hqv-701-series-lm-ecu/
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Sul on ju Euro5 ja see Coober jublajaks tegi asja heaks?sepp kirjutas: ↑25 Apr 2023, 12:01see wingsi jublakas on tegelikult suure tõenäosusega wingsi kleepsudega see https://www.coober.eu/product/hqv-701-series-lm-ecu/
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Nii ta on.sepp kirjutas: ↑25 Apr 2023, 12:01see wingsi jublakas on tegelikult suure tõenäosusega wingsi kleepsudega see https://www.coober.eu/product/hqv-701-series-lm-ecu/
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Tere!
Kas kellelgi oleks proovida/näidata KTM 690 enduro pehmemat istet? Enne tellimist oleks vist hea veenduda, et sobib?
Kas kellelgi oleks proovida/näidata KTM 690 enduro pehmemat istet? Enne tellimist oleks vist hea veenduda, et sobib?
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Olen vaadanud seda https://seatconcepts.com aga kõikide soovituste eest tänulik!
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
► Näita Spoilerit
Suur - suur vahe tuleb sisselaske muutmisest ja lisaks ka sobiliku, suure mahutavusega püti kasutusest. Aga uue põlvkonna ajud on pea kogu ulatuses closed loop-is ja lisaks on nad pika "õppimisajaga" nii, et sätivad näidud mõne aja möödudes uuesti endale ettekirjutatu järgi lahjaks.
Sellepärast vajavad nad ümber programmeerimist ja siis on tulemuseks päris ilusad numbrid ja viisakas graafik. Madalamatel pööretel sõites muidugi kütusekulu tõuseb - aga kuna jõudud on oluliselt juures, siis mitte isegi nii ekstreemselt, et see ebapraktiliseks muutuks.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Jah, seda juttu ma võiks uskuda küll. Sest kui nüüd update teha Wingsi powerkiti (mis on Coober tegelikult) kohapealt, siis ma järeldan järgmist:Snowhite kirjutas: ↑09 Mai 2023, 21:19Päriselt toimiva lahenduse saab pakkuda näiteks Pirate racing ja ka mõned Austria tegelased, kes progevad ajule kaardi ringi.► Näita Spoilerit
Suur - suur vahe tuleb sisselaske muutmisest ja lisaks ka sobiliku, suure mahutavusega püti kasutusest. Aga uue põlvkonna ajud on pea kogu ulatuses closed loop-is ja lisaks on nad pika "õppimisajaga" nii, et sätivad näidud mõne aja möödudes uuesti endale ettekirjutatu järgi lahjaks.
Sellepärast vajavad nad ümber programmeerimist ja siis on tulemuseks päris ilusad numbrid ja viisakas graafik. Madalamatel pööretel sõites muidugi kütusekulu tõuseb - aga kuna jõudud on oluliselt juures, siis mitte isegi nii ekstreemselt, et see ebapraktiliseks muutuks.
- mingit wow efekti ei ole. Kindlasti ei ole 395€ väärt wow efekti. Sureb välja sama moodi, nagu enne. See on loomulikult minu tagasihoidlik arvamus, aga mina loodetud "traktorit" ei tunneta.
- mingi väike efekt siiski on. Selle tsikli suur probleem on kehva hääl. Võrreldamatult kehvem hääl, kui näiteks minu eelmisel (ühe projekti jaoks ostetud spetsiaalselt vana tsikkel Yamaha TT600R, mis kõlas madalalt ja tummiselt. See tsikkel kõlab (ka Wingsi sumpaga) nagu õmblusmasin. Miks ma sellest selle powerkitiga seoses kirjutan? Sest see õmblusmasina klõgin on nüüd lihtsalt natuke ühtlasem ja "siriseb" sujuvamalt. Enne tõmbles pisut.
Seega: mõtlesin, et ehk lähenen probleemile teise nurga alt ning muudan ülekandeid (aeglasemaks). Ette väiksem / taha suurem. Esimest ja tagumist hammakat. Eesmärk on teha teine käik oluliselt aeglasemaks. Ning ka kolmas.
Sellega seoses küsin kogenenumatelt ja tänan juba ette:
- kui väikseid hammakaid ette / suuremaid taha soovitate? Või piisab efekti saamiseks ainult ühest vahetusest (näiteks esimene hammakas...)
- mitu hamba muutust nõuab ka keti pikkuse sättimist?
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
lõppülekannet muutes sa ei saa teha ühte või teist käiku aeglasemaks ega kiiremaks. sa saad vaid muuta KÕIKIDE käikude kiirusvahemikku korraga.
iseenesest täiesti adekvaatne praktika, kuid ma ei soovitaks küll mitte iial muuta korraga nii esimest kui tagumist, samas suunas (ehk siis mõlemat korraga aeglasema/kiirema ülekande suunas). See muutus saab olema ikka ulmeliselt drastiline. Kui tahad korraga suuremat efekti, pane ette 1 hammas väiksem. Tahad natuke väiksemat efekti, pane taha 2 hammast suurem. Taga ühe hamba võrra muutmine on juba mõttetu aja ja raha raisk.
iseenesest täiesti adekvaatne praktika, kuid ma ei soovitaks küll mitte iial muuta korraga nii esimest kui tagumist, samas suunas (ehk siis mõlemat korraga aeglasema/kiirema ülekande suunas). See muutus saab olema ikka ulmeliselt drastiline. Kui tahad korraga suuremat efekti, pane ette 1 hammas väiksem. Tahad natuke väiksemat efekti, pane taha 2 hammast suurem. Taga ühe hamba võrra muutmine on juba mõttetu aja ja raha raisk.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Jah, kui tahad lihtsalt teada, kuidas muudatus mõjub, siis muuda esimest ühe hamba kaupa ja proovi järgi, see ei mõjuta ketipikkust ka märkimisväärselt. Ma LC4 ei tea, aga enduroka B-osa hammakas oli viimati mingi 15€ vms. Kui oled välja raalinud, millises pargis sa palli mängida tahad, võid pikaealisuse huvides hiljem välja kalkuleerida selle ideaalse ilma ühisnimetajata esi-taga kombo endale vajaliku ülekande jaoks, aga noh võib teha ka nii nagu kõik teevad, rohkem mitte torkida
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Nagu Jesper ütles, esiteks pane 14t hammaks ette, seda saad teha ülejäänu samaks jättes. VB ka 13-ne Aga nendega maantee pöörded ning kütusekulu kasvab oluliselt. Antud ratta käigukast on sest suhtes veidi õnnetu. Käigud kõik suht lähestikku.TriumphBonneville kirjutas: ↑12 Mai 2023, 19:31
- kui väikseid hammakaid ette / suuremaid taha soovitate? Või piisab efekti saamiseks ainult ühest vahetusest (näiteks esimene hammakas...)
- mitu hamba muutust nõuab ka keti pikkuse sättimist?
Mul on Euro4 ajuga ratas ja vähe teistmoodi ja teised lisad ka. Kui oled teinekord Tallinna kandis siis võin anda enda oma proovida. Mul on see suht traktor(teiste LC4-de seas)
Sõidan ise originaalülekandega. Sellele rattale maastikul aeglaselt tiksuda ei meeldi. Tempokas sõit see- eest sobib väga.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
villy, ees 2 hammast väiksem on päris julm. ma proovisin seda korra puht uudishimust oma ktm'i supermoto peal, esimesed 3 käiku muutusid põhimõtteliselt täiesti kasutuks okei, sellel rattal oli käigukast ka rohkem close ratio kui endurukatel, aga siiski...nii hulluks ei soovitaks minna. vähemalt mitte esimese sammuna. väga lihtne ja odav on alustada selle esimese -1'ga, saad suht kenasti kohe aru mis teema on. üsna vähetõenäoline, et sellest veel aeglasemaks on üldse vaja minna. pealegi ega see lõppülekande muutmine nüüd mingi selline asi ka ei ole, et mida aeglasemaks sätid, seda paremaks kõik vaid läheb. vaja mingit sirgemat otsa natuke kiiremini ja pikemalt sõita siis on ikka valus kuulata seda meeletult pöördes mootorit.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Jajah, väljendasin end segaselt... seda ma ei lootnud, et ülekande muutmisega ainult ühte või paari käiku muuta saakswill111 kirjutas: ↑12 Mai 2023, 23:40lõppülekannet muutes sa ei saa teha ühte või teist käiku aeglasemaks ega kiiremaks. sa saad vaid muuta KÕIKIDE käikude kiirusvahemikku korraga.
iseenesest täiesti adekvaatne praktika, kuid ma ei soovitaks küll mitte iial muuta korraga nii esimest kui tagumist, samas suunas (ehk siis mõlemat korraga aeglasema/kiirema ülekande suunas). See muutus saab olema ikka ulmeliselt drastiline. Kui tahad korraga suuremat efekti, pane ette 1 hammas väiksem. Tahad natuke väiksemat efekti, pane taha 2 hammast suurem. Taga ühe hamba võrra muutmine on juba mõttetu aja ja raha raisk.
Aga tänud kõigile nõu eest. Ma tulen jalgrattamaailmast ning ülekannete teema on igapäevane. 11 (või 10) /30'ga (taga) ei maksa mägedesse ronida... Eestis aga on see-eest väga hea. Väikesed käikude vahed, mugav kiiresti sõita.
Vaatan, et mida leian, aga teen nii, et kas taha +2 või ette -1 esialgu. Ma ei kaota lootust, tahan selle traktori ikka üles leida sellest tsiklist. Kiirusest igaljuhul puudu ei jää. Motoze Euro Enduro 6 rehviga üle 90km/h niikuinii sõita ei taha... (ja pole vajadust ka).
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
@TriumphBonneville kas sul on originaal õhupuhasti kastis paberfilter või svammfilter? Mu EURO4 rattal muutis svammile minek ka natuke alumist otsa sujuvamaks. Wings on muidugi väga suur edasiminek alumise otsa sujuvuse osas (ise lasen originaaliga sest see on vaiksem).
Kusjuures asi, millest palju ei räägita on ka see, et kõik muud õhupuhastid peale originaali toovad mootori lärmi sulle otse kiivri alla - mulle sellesmõttes sobib originaal kastiga svamm hästi.
—
Ülekande puhul ees -1 või taga +2 võiks olla väga hea, millega katsetada. Ma pole päris kindel, kas taga +2 sama ketiga toimib või mitte - sõbral on taga suurem hammakas, proovisin sõita ja erinevus on väga suur.
Kusjuures asi, millest palju ei räägita on ka see, et kõik muud õhupuhastid peale originaali toovad mootori lärmi sulle otse kiivri alla - mulle sellesmõttes sobib originaal kastiga svamm hästi.
—
Ülekande puhul ees -1 või taga +2 võiks olla väga hea, millega katsetada. Ma pole päris kindel, kas taga +2 sama ketiga toimib või mitte - sõbral on taga suurem hammakas, proovisin sõita ja erinevus on väga suur.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ausalt ei tea, millega need tänapäeval tulevad! Pole põhjust olnud sisse vaadata. Aga peatselt olen targem!
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
@TriumphBonneville
Nad tulevad kõik paberfiltriga. Švammfilter on KTM powerpartsina saadav, vajab enne kasutamist õlitamist ja lisaks on hea mõte ka filtri servad tavotiga kokku teha, et tolm serva vahelt sisse ei tuleks.
Minu 2019 Euro4 mootori puhul käitus mootor originaalseades paberfiltriga nagu bike (jube hea minek aga alt närviline). Proovisin Kev’s O2 mod donglit ka, mis tegi segu rikkamaks aga seda polnud vaja, kui panin švammfiltri, sest see muutis käigu alt otsast mahedamaks (maanteel kadus kahjuks see baigilikkus ka ära).
Sõber, kellel on Euro5 ja švammfilter+Wings, sõitis eile minu rattaga ja avaldas arvamust, et seda Euro5-te ongi vist keerulisem alt otsast käima saada (ta pole ka oma setupiga päris rahul).
Aga sellesmõttes, et paberfiltriga niiehknii kruusal sõita ei soovitaks. Et midagi peab seal välja mõtlema igal juhul.
Nad tulevad kõik paberfiltriga. Švammfilter on KTM powerpartsina saadav, vajab enne kasutamist õlitamist ja lisaks on hea mõte ka filtri servad tavotiga kokku teha, et tolm serva vahelt sisse ei tuleks.
Minu 2019 Euro4 mootori puhul käitus mootor originaalseades paberfiltriga nagu bike (jube hea minek aga alt närviline). Proovisin Kev’s O2 mod donglit ka, mis tegi segu rikkamaks aga seda polnud vaja, kui panin švammfiltri, sest see muutis käigu alt otsast mahedamaks (maanteel kadus kahjuks see baigilikkus ka ära).
Sõber, kellel on Euro5 ja švammfilter+Wings, sõitis eile minu rattaga ja avaldas arvamust, et seda Euro5-te ongi vist keerulisem alt otsast käima saada (ta pole ka oma setupiga päris rahul).
Aga sellesmõttes, et paberfiltriga niiehknii kruusal sõita ei soovitaks. Et midagi peab seal välja mõtlema igal juhul.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 26 Mär 2016, 20:46
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Tänuväärne info. Lisaks ülekannete vahetamisele, võtan ka filtri plaani!morse kirjutas: ↑14 Mai 2023, 21:55@TriumphBonneville
Nad tulevad kõik paberfiltriga. Švammfilter on KTM powerpartsina saadav, vajab enne kasutamist õlitamist ja lisaks on hea mõte ka filtri servad tavotiga kokku teha, et tolm serva vahelt sisse ei tuleks.
Minu 2019 Euro4 mootori puhul käitus mootor originaalseades paberfiltriga nagu bike (jube hea minek aga alt närviline). Proovisin Kev’s O2 mod donglit ka, mis tegi segu rikkamaks aga seda polnud vaja, kui panin švammfiltri, sest see muutis käigu alt otsast mahedamaks (maanteel kadus kahjuks see baigilikkus ka ära).
Sõber, kellel on Euro5 ja švammfilter+Wings, sõitis eile minu rattaga ja avaldas arvamust, et seda Euro5-te ongi vist keerulisem alt otsast käima saada (ta pole ka oma setupiga päris rahul).
Aga sellesmõttes, et paberfiltriga niiehknii kruusal sõita ei soovitaks. Et midagi peab seal välja mõtlema igal juhul.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
eelmine suvi sõitsin 14/46 ülekandega. maastikul, kruusal agressiivsemaks ja kiiresti sõiduks palju sobivam. 176km/h jooksis piirajasse. vaikselt töristamisel aeglasem ülekanne suurt efekti ei anna, kuna see tsikkel originaal mapiga lihtsalt ei salli töristamist. praegu on 15/48, selleks tuli küll kett ühe lüli jagu pikemaks teha aga originaal hammaks ei kulu pooltki nii kiiresti kui JT14 ja kummist ketikanduriga hammakas on vaiksem.
5248653
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.