1. leht 1-st
UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 27 Jaan 2021, 19:29
Postitas Hr.Nõel
Pole midagi siin maailmas uut. Ajalugu kordub.
Võta vana lollkindel kooslus, lisa natuke tänapäeva tehnilisi nõutud seadmeid, ära hinda taevasse aja ja... müü täiega. 
Mulle igatahes meeldib uus KLR 650.
Jääb oodata millega tulevad vägagi müüdavas segmendis välja Suzu ja Honda.
Ps. Paagi mahutavus 23 ltr. .... reisumeestele see meeldib. 
https://adventuremotorcycle.com/news/20 ... etails-new
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 27 Jaan 2021, 20:03
Postitas ElectroMoto
Äge ratas. Kahju ainult, et me seda siin ilmselt niipea (kui üldse) ei näe, sama moodi nagu Honda XR650L ja Suzuki DR650S suuri ühepütalisi.
..kuigi isiklikult pigistaksin ma ilmselt nii kui nii need paar kilo kuskilt välja, et T700 võtta selle sauruse asemel.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 27 Jaan 2021, 20:18
Postitas tito
ElectroMoto kirjutas: ↑27 Jaan 2021, 20:03
..kuigi isiklikult pigistaksin ma ilmselt nii kui nii need paar kilo kuskilt välja, et T700 võtta selle sauruse asemel.
T700 et sellest sm concept olemas? 

Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 27 Jaan 2021, 21:58
Postitas ElectroMoto
tito kirjutas: ↑27 Jaan 2021, 20:18
T700 et sellest sm concept olemas? 

Piisavalt siledate rehvidega on kõik metsarattad supermotod 
EDIT: Kle ongi olemas 
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 28 Jaan 2021, 09:41
Postitas villy
No ma ei tea. 209kg(ABS versioon) 1 silindriline 40hp, 200mm kehv vedrustus tähendab, et ei ole ta hea ei maastikul ega maanteel. Pigem selline vaikselt kulgemise ratas on and off road, millelt elamusi ei oota ja juhitavus kehv. 17 tolline tagaratas tundub ka kummaline.
Miks ma peaksin selle võtma nt Tenere 700 asemel? Või isegi CB500X oleks parem variant?
Nagu EM mainis, e jah tegelt võiks Suzuki DR650 ja Honda XR650L teha ka oma ratastest pritsungiga variandid, nad kaaluvad ligi 50kg vähem ja omavad paremat vedrustust.
Ootasin seda ratast ja lootsin kas siis T7 või ktm690 konkurenti, sõltub kumba suunda minnakse aga ei. Tegid ikka sama jura 
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 28 Jaan 2021, 10:10
Postitas Jesper
villy kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 09:41
Miks ma peaksin selle võtma nt Tenere 700 asemel?
Kui 3300€ hinnavahet pole mingi argument ja üleüldse on neljakohaliste summade "pigistamine" mänguasjade ostmiseks lumme kusta, siis ilmselgelt see polegi sinu jaoks
Eks see Teneregi ole paras vaestevokk.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 28 Jaan 2021, 10:37
Postitas Divikas
See "jura" on neil sihturul väga hästi kaubaks läinud, küllap läheb uus versioon ka. Aga tõsi ta on, kaalu ja omaduste suhe on natuke imelik. Samas on hind ilmselt see, mida paljud (mitteeurooplased) oluliseks peavad ja senini on see toiminud.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 28 Jaan 2021, 12:59
Postitas villy
Jesper kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 10:10
Kui 3300€ hinnavahet pole mingi argument ja üleüldse on neljakohaliste summade "pigistamine" mänguasjade ostmiseks lumme kusta, siis ilmselgelt see polegi sinu jaoks
Eks see Teneregi ole paras vaestevokk.
No kui ma tahaks kerget kahesilindrilist siis valik ei ole suur ja võtaks Tenere. Ja mitte sellepärast, et ta KTM-st 3k omakorda odavam on =) Mis ma tahan öelda, et hind on jah oluline aga ei saa olla primaarne, see ei ole ju traktor(noh ok KLR on) mis ostad töö tegemiseks, vaid ikka vaba aja veetmise vahend.
Siiski me ei tea veel selle hinda Eestis ja CB500X oleks vast ikka parem variant?
Vb vähekasutatud XT660R/Z oleks selle asemel ka alternatiiv.
Kui sõidurõõmust olulisem rahulik kulgemine ja pigem avastamine kohtade mõistes(mitte väga keerulisel maastikul) primaarne siis vast ka ok.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 28 Jaan 2021, 13:27
Postitas Jesper
See "võtaks" on nii tore sõna, ma võtaks RFR-i, kui nagunii tegudeks ei lähe, siis pole ju mõtet latti alla lasta 
Reaalsus on see, et turusegmendid on erinevad ja kui kellelgi on paari keskmise kuupalga jagu raha arvel, mingi veeuputuseaegne, aga siiski müüdavas korras mammut garaažis ja ilge kopp ees selle viimase tükkhaaval uueks ehitamisest, siis selle KLR-i jaoks võib hakata vaikselt juba kätt soojendama ja taburetil istudes suuga hääli tegema, Tenere osas on ta vaevalt poolel teel, primaarne või mitte. Ja kuigi viimane võib misiganes objektiivses kategoorias peajagu üle olla, naljakas ka kui ei oleks, siis tehaseuus KLR on jälle tõenäoliselt sellest veeuputuseaegsest peajagu üle. Juba sissepritse näiteks, ja üleüldse maha mädanemata elektrisüsteem jms "pisiasjad", mis ükshaaval tunduvad tühised, aga päeva lõpuks on kuulutus stiilis "olen viimase aasta jooksul sisse pannud 3k eest juppe, tšekid kõik alles, hind 1500".
Räägin muidugi täiesti hüpoteetilisest isikust, nagu ilmselt isegi aru saate. Ma ise ikka vaatan RFR-ide kuulutusi ja pühin lapiga Honda alt õli 
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 28 Jaan 2021, 14:23
Postitas oil
See KLR näeb väga hea välja ning tundub mulle täiesti ideaalne masin, kuid jah, seda meitemaale müüki ei tule. Juba uurisin paar päeva tagasi.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 02 Veebr 2021, 13:29
Postitas Prets
Kas jutt nüüd ainult Eestist või ei tule ka kogu Euroopasse? Meie konnatiigis päris mitmed suured tootjad ei too oma osasid mudeleid Eestisse üldse, mida mujale Euroopasse tuuakse, sama Kawasaki KLX250 oli vahepeal aastaid selline masin nt.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 02 Veebr 2021, 13:50
Postitas ranel
oil kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 14:23
See KLR näeb väga hea välja ning tundub mulle täiesti ideaalne masin, kuid jah, seda meitemaale müüki ei tule. Juba uurisin paar päeva tagasi.
Kust selline info? Uus mudel pidavatki olema selline, et heitgaasi normidele vastaks ...?
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 02 Veebr 2021, 18:36
Postitas ElectroMoto
Euro 5st pole kuskil juttu, seega kehtib kogu Euroopa kohta. Fesaris keegi väitis, et Motodepoost olla ka seda kinnitatud, aga no see veits selline naised-saunas-rääkisid.
[mention]MOTODEPOO[/mention] äkki kommenteerib otse siia ka?
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 02 Veebr 2021, 21:31
Postitas v301060
villy kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 12:59
Jesper kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 10:10
Kui 3300€ hinnavahet pole mingi argument ja üleüldse on neljakohaliste summade "pigistamine" mänguasjade ostmiseks lumme kusta, siis ilmselgelt see polegi sinu jaoks
Eks see Teneregi ole paras vaestevokk.
No kui ma tahaks kerget kahesilindrilist siis valik ei ole suur ja võtaks Tenere. Ja mitte sellepärast, et ta KTM-st 3k omakorda odavam on =) Mis ma tahan öelda, et hind on jah oluline aga ei saa olla primaarne, see ei ole ju traktor(noh ok KLR on) mis ostad töö tegemiseks, vaid ikka vaba aja veetmise vahend.
Siiski me ei tea veel selle hinda Eestis ja CB500X oleks vast ikka parem variant?
Vb vähekasutatud XT660R/Z oleks selle asemel ka alternatiiv.
Kui sõidurõõmust olulisem rahulik kulgemine ja pigem avastamine kohtade mõistes(mitte väga keerulisel maastikul) primaarne siis vast ka ok.
Seda et, "sõidurõõm" ei oma definitsiooni absoluutkategooriates. Kellele meeldib kogu aeg ennast ja tsiklit proovile panna, lasku käia. "Rõõmsalt sõita" saab ka legaalsetel (+20 kiirustel) ja mudaauku ronimata ning selleks on paljud 390 - 750cm3 rattad head, ei pea tingimata tonnane olema 
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 03 Veebr 2021, 10:58
Postitas M.T.
v301060 kirjutas: ↑02 Veebr 2021, 21:31
... ei pea tingimata tonnane olema 
Viru ringi kogunemistele vist väiksemaga ei lubatud ja kõrge k.semisega naisi ka vist ei saanud
Tänapäeval ei tohiks probleemi olla, pehmed väärused jne., ning nüüd ruulivad tõukside ja UBER-iga hipsterid rohkem kui motomehed.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 03 Veebr 2021, 18:45
Postitas MOTODEPOO
ElectroMoto kirjutas: ↑02 Veebr 2021, 18:36
Euro 5st pole kuskil juttu, seega kehtib kogu Euroopa kohta. Fesaris keegi väitis, et Motodepoost olla ka seda kinnitatud, aga no see veits selline naised-saunas-rääkisid.
@MOTODEPOO äkki kommenteerib otse siia ka?
Tere,
2021 ei ole kindlasti tulemas ja pole kuulnud isegi ühtki kõlakat, et ka 2022 tuleks. Tundub, et jääb pigem mitte-EU mudeliks.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 03 Veebr 2021, 19:09
Postitas Krl
M.T. kirjutas: ↑03 Veebr 2021, 10:58
v301060 kirjutas: ↑02 Veebr 2021, 21:31
... ei pea tingimata tonnane olema 
Viru ringi kogunemistele vist väiksemaga ei lubatud ja kõrge k.semisega naisi ka vist ei saanud 
Vahest on ikka mingeid 600se mehi lastud seal parkida, aga ega siis nad pigem ikka lobisevad omaette seal prügikasti kõrval ja ega neile hästi ei vaaadata tõesti.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 03 Veebr 2021, 21:48
Postitas Divikas
2021 ei ole kindlasti tulemas ja pole kuulnud isegi ühtki kõlakat, et ka 2022 tuleks.
Miks peaks 2022 aasta mudel tulema Eestis müüki aasta varem? Las hakkavad ikka enne tootma ja siis müüma.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 04 Veebr 2021, 19:36
Postitas Jesper
v301060 kirjutas: ↑02 Veebr 2021, 21:31
"Rõõmsalt sõita" saab ka mudaauku ronimata
Olen seda juttu juba niikaua kuulnud, et mõni aeg tagasi proovisin, äkki ongi tõsi. Suht alguses jäin küll kohe liiva sisse kinni, aga üldjoontes nõustun!
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 05 Veebr 2021, 22:59
Postitas joekas
Divikas kirjutas: ↑03 Veebr 2021, 21:48
Miks peaks 2022 aasta mudel tulema (Eestis) müüki aasta varem? Las hakkavad ikka enne tootma ja siis müüma.
Sest kõik tsiklitootjad teevad nii?
Mitte et ma sellest fenomenist aru saaks 
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 11:54
Postitas ElectroMoto
Kus see kirjas on, et 2022 peaks aasta varem müüki tulema? 2021 tuleks 2021 ja 2022 tuleks 2022. Tuleks kolm, tuleks kolmelt poolt. See, et auto- ja tsiklimudelid järgmise mudeliaasta numbriga müügis on, on usa teema. Motodepoo ütleb, et järgmise kahe aasta jooksul ei tasu seda mudelit oodata.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 15:19
Postitas Jesper
No õnneks piirid on lahti, kui tootja EL-i tüübikinnituse ära teeb, siis pole vahet, mida kohalikud siin ütlevad või arvavad. Pärast peab ainult Beckyst paari korralikke kõrvaklappe tooma, kui see nutt jälle pihta hakkab, et "miks kõik välismaalt tellivad ja kohalikku poodi ei toeta".
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 15:59
Postitas yeekim
Mismoodi see tootja siin EL tüübikinnituse ära teeb, kui see ei vasta EURO 6,94.2/7 nõuetele?
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 16:22
Postitas Jesper
Wtf, mis 6,94.2/7? Euro 5 on põhimõtteliselt see, et summutist ei tohi bensiini välja voolata, California nõuded on oluliselt karmimad, afaik.
Anoh ma muidugi saan aru, et sinu ja ElectroMoto põhiidee on teiste tuju rikkuda - ennast asfaldilt maha keeramine ei huvita, aga päev on kirjas, kui saab kuskil ussitada.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 19:24
Postitas yeekim
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 19:29
Postitas Krl
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 20:04
Postitas ElectroMoto
Jesper kirjutas: ↑06 Veebr 2021, 16:22
Anoh ma muidugi saan aru, et sinu ja ElectroMoto põhiidee on teiste tuju rikkuda - ennast asfaldilt maha keeramine ei huvita, aga päev on kirjas, kui saab kuskil ussitada.
Eh? Mis ussitada? Ma nending lihtsalt fakti, et see mudel pole EU nõuetele vastavaks tehtud ja nagu ilmneb, siis pole ka seda plaanis teha lähiajal. Seega siinmail seda osta ei saa. Sama lugu on olnud enamuste suuremahuliste ühepütastega, mis meie valikus enam kättesaadav ei ole, aga mujal olemas.
See pole kahjurõõm. Mul on sellest siiralt kahju.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 06 Veebr 2021, 22:55
Postitas villy
Uus KLR pole kunagi Eurot näinud aga huvitav kas praegu USAS müügis olevaid ja kunagi ka Euroopas liikunuid rattaid saaks siia tuua ja lihtsalt arvele? Mõtlen Honda XR650L, Suzuki DR650/400/200 , Yamaha XT250, WR250R ?. Kõik see 30a vana tehnoloogia, mis seal kenasti siiani müügis ja iga 5aasta tagant saab Bold New Graphics Uuenduse?
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 07 Veebr 2021, 04:16
Postitas Prets
Aastaid 25 saab täis, on tegu uunikumiga.
Teemasse, arvestades kuda ma rattaid lõhun ja kasutan, võiks olla väga minu tüüpi masin. Sõidab igale poole, saab läbi igalt poolt, jääb pool paaki kütust järgi ja õlivahetuse teeb nii kui endale sobib. Meil võiks rohkem sellist vastupidavat rauda olla.
Re: UUS KLR 650 2022a.
Postitatud: 07 Veebr 2021, 21:17
Postitas will111
mis paneb inimesi arvama, et see kärakas nii HIRMUS supervõimeline on, et muudkui sõidab läbi igalt poolt, igas asendis, õli kunagi vahetama ei pea ja vastupidavus on 10 korda parem kui konkurentidel?
muteada see sõltub ikka 90% sõitjast, misasi ja kuskohast läbi läheb või ei lähe. selle ülejäänud 10% puhul on kindlasti erinevaid tegureid aga sellised asjad nagu väiksem kas siis ratta või kogu kupatuse mass, paremad amordid jne ei ole vist kunagi just mööda külgi maha jooksnud. kunagi minu käes olnud 90ndate kõvasaaki (väga sarnane ratas) polnud küll mitte millegi poolest super, lagunes nagu iga teine pill ja kütust ei jäänud mitte moonigi järele 