Kuhu on kadunud õlinäppudest tsiklimehed?
Kuhu on kadunud need tõsised õlinäppudest tsiklimehed?
Kuhu on kadunud need tõsised õlinäppudest tsiklimehed?
Netis oma tegevuste kajastamine pole enam kombeks, jah.
[mention]ranel[/mention] Ma eile sain näpud üle hulga aja õliseks,aga ei midagi uut ega huvitavat, lihtsalt olemasoleva näppimine. Samas juba viimase aasta olen otsinud ja kokku ostnud 1973a.Turist T-200 juppe. Kui tegema hakkan, siis saab kajastada. Hetkel on soetatud tõenäoliselt töötav ja korras mootor, tänu kasutaja Turist vihjele. E-bayst olen leidnud Ukraina müüjatelt mõningaid vidinaid nagu genaka harjad,amordid(kahelt eri müüjalt paari kaupa),mingid ketikummid,mida saab sobitada,sest õigeid pole ega tule enam. Tagumine ülekanne koos hammaka ja korpusega läbi isklike kontaktide ukrainast leitud ja ära ostetud, aga pole veel siia poole liikuma saanud. Uued rehvid ja lohvid ostetud. Kui kõik vajalik,mida tean vaja minevat(see küll 35a tagasi meelde jäänu), siis hakkan otsast lammutama ja taastama. Must number ei ole eemärk, aga ilusasti korda tahaks küll teha. Roller on ise teglikult 100% komplektne ehk jäi peaaegu sõitvana seisma. Genekas on kulunud ja ketijooks ka. Kui jupid koos, siis saab näppe õliseks pikaks ajaks.
Kui aru saad, et esimest juppi mille küljest keerad ja mis asendamist vajaks, kuskit saada pole, siis ilmselt loobud sellest projektist ja võtad talviseks ajaviiteks hoopis mingi vene naise omale. Või hakkad köögis põrandat vahetama.
Enamus asju on saada.
Tegu esimese otsa IZ56.
Pigem on probleem selles, et enamus asju on roostes, sh rattad ei pöörle.
Extra hea on see, et seisis ilma küünlata ning küünla ava on paremal pool ehk avatud päikesele ja pilvedele.
[mention]fomoco[/mention]
Mootorit avad relakaga?
Aga edu igaljuhul! Elu tõepoolest ei pea kerge olema.
Õlisem osa vist tehtud.
[mention]ranel[/mention]
Väga tore küsimus. Juba mitu päris lahedat vastust ka. Mul õlinäplusest kohe hoobilt pilte pole haarata aga on kokku kogutud best of viimaste aastate sõitmistest. Seal on selgelt näha, et õlinäpud on täiesti alles ja elus - ja enamasti saavad isegi garaažist välja:
Kes või mis on NÕLINÄPUD?
Näedsa- ära parandati.
Et teemas püsida, siis pean tunnistama, et olen ka praegu õlinäpp:
Õlivahetused, klappide regull, karpa hooldus...
Viimasega on S***D lood, air cut-off valve on katki ja niiiiii kinni jäänud, et....
Tuleb vist puurima hakata, pole kuskilt enam kinni ka hakata, et tõmmata
PLJÄÄD
Mul jäi viimane sõit sooja ilmaga ära, sest uks ujuki nõel on ilmselt ära koolenud. Nüüd nv peab lahti katkuma ja uue sisse panema. Saab näpu õliseks kindlasti
Lähiajal näppe õliseks pole plaanis teha, ilmselt aga saavad tolmuseks kui paaril vanakesel trummelpidurite klotsid välja võtta, et katete vahetusele viia.
Õlinäppe meil siin jagub, ise ka väikestviisi.
IZH 350 plaanis lähiajal töösse võtta, aga seda juba eraldi teemas.
Kuna hooajal veab minu liha ringi 1999 aasta Honda Transalp, mis lisaks regulaarsele hooldusele muud näppimist ei vaja, siis õliseks saab näpud teiste projektidega.
Hetkel on pooleli üks 4x4 maastikuliikuri ehitus:
Midagi ikka toimub
Kevadel sai üks vanake elule äratatud. Mootor oli mitmes kastis/karbis, raamil rattad all. 1987.a. Kawasaki VN700, VN750-ne mootoriga.
Poolel teel kokku.
Kaaned käisid Windorfis Tiidu käe alt ka läbi.
Väike kodune abinõu siduri südamiku ja hooratta kinni pingutamiseks.
Lõpptulemus.
Muu aja hioiavad näpud õlised põllumajandustehnika ja autod. Järgmisena peab oma Husqvarnal klapivahed üle kontrollima ja vajadusel reguleerima. Kuna peale selle kõige on sada muud asja ka teoksil siis ei enam jõua iga ratta kohta teemat teha ja päevikut pidada.
Tänapäeva rattad on nii head ja vastupidavad, et peale jooksvate hoolduste pole vaja midagi teha. Ja no hooldusest keegi enam blogisid ei pea, terve nett seda täis. Projektikaid on muidugi lahe vaadata...
Nõustun Erciga, kuna remondi alal võhik ja naudin muretut sõitmist, siis praeguseks 25 000km maha saanud sõita ilma käsi õliseks tegemata. Tankimine, keti õlitus ja vahest ketipesu. Rohkem pole vajadust olnud. Garantii ajal hooldused esinduses, pärast seda mõnes soodsamas kohas edasi. Kunagi tegin kodus pere autodele õlivahetusi, nüüd enam mitte. Töökojas utiliseeritakse vanad õlid ja filtrid nõuetekohaselt, ega pea neid kodus kuhjama. See kõigest minu valik, inimesi on erinevaid.
Käisin järgmise aasta motoorienteerumise punkte otsimas... (perega)
Uus cooler, uus radikas... tsipa kõver kliima konde ehk on terve...
Tänapäeva rattad on nii head ja vastupidavad
Mis aastast algavad tänapäevased?
Õlinäpp on iganend väljend, mul viib vererõhu lakke ja midagi kikki, korralikult freesitud, treitud või keevitatud detaili (ntks RasmusL postitusi enda ratta teemas ootan ma nagu laps jõule, seal on hulgim heas mõttes pornograafilist materjali) ma ei tea kui “õli” selle juures ollakse, pigem ei olda.
Ja mis eristab hea lukksepa suvast prügikasti kõrvalt leitud ja survekaga puhtaks pestud ning tunkedega varustet indiviidist? Puhtus ja kord, kõiges!
Hea lukksepp on siiski see, kellel on tehnikale taipu ning on oma ala fanaatik.
Ei pea alati mingi esteet olema.
Puhtuse ja korra loomine ning hoidmine on omaette hobi mis nagu kõik teised hobid, aitab aega surnuks lüüa.
Tundub pädev tüüp, kuur on mootoreid täis!
Oma silmaringi suurendamiseks, leidke sõber kes ntks Gazoosse tuurile smuugeldaks, seal siis näha kuidas esteedid tööd teevad kes on hobi korras juhuslikult lukksepad.
Luurele ma läheks siiski selle "pajlude mootoritega" selliga, rabeleb kõigest välja.
Gazoo poisil juppi pole - ongi finito, game over.