Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 38
- Liitunud: 27 Veebr 2015, 12:05
- Tsikkel: SXV 550/Tuono 1000R/Beta390RR
Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Kellel on kokkupuudet Beta 390 RR enduroga,
....
Nüüd lähiajal võtsin plaaniks tasakaalustada veljed, viskab mis jube. Taha panen 5.8 kg kangema vedru. Lenksukõrgendused ja kõrgem sadul.
....
Teema poolitatud siit: BETA 390 RR 2020
viewtopic.php?f=10&t=109682
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Rataste tasakaalustamine on primaarne kui kiiremaid otsi teha. Tasakaalustatud ratastega oli minu arust Betal vibra vähem kui KTM 690 ‘19 rattal kuni maanteekiiruseni.
Tagavedru 5,8 on liiga pehme. Mul sama kaal ja 5,8 vedru kasutusel, aga sag ikka liiga suur. Peaks olema paras 6,2 või 6,4 lausa. Paraku seda saab vaid usast, beta enda valik lõpeb minu teada 5,8-ga ära. Seepärast pole endale ka veel ostnud. Kui kuskilt sellise vedru mõistliku hinnaga leiad, oleksin ka huvitatud.
Kõrgema sadula tegemise osas võid küsida kasutajate Snowhite (Tln) voi Hr.Nõel (Pärnu) käest.
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Kas te viskate rimlockid välja enne tasakaalustamist? Või on mingi superleggera variant neist olemas? Ma korra ladusin selle tinahunniku lauale, mis teoorias rimlocki üles kaalus, ohkasin, ja lõin käega...
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Minul on rimlockid sees, tasakaalustamiseks kasutan kodarate külge käivaid kuule. Vaja läheb neid 4-5tk harilikult, mõne rehviga olen vähemaga ka hakkama saanud. Kuna efekt on väga suur, siis mind need raskused ei häiri.
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Aok, jälle targem - polnud nendest kuulidest varem kuulnud. Ma ise olen selle värinaga ära harjunud, anoh samas miks mitte elu mugavamaks teha, kui vastavad pulgad on välja mõeldud.
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
rimlocki ei tohiks ju reaalselt vaja olla...noh mingitest 1 bar vi väem rõhuga sõitmistest mina isiklikult küll ei tea midagi sest sellist asja ei harrasta, aga kui siin käib jutt kiirustest sada ja peale, velje viskamisest ja selle häirivast mõjust jne siis ma eeldan, et jutt käib ikka ka juba teedel sõitmisest. ja selliseid sõite te ei tee ju ometi mingite ülimadalate rõhkudega?
mina võtsin mõlemad rimlockid välja üsna kohe kui ratta sain. pole neid siiamaani tagasi pannud ja pole ka nagu vaja olnud. sõidan peamiselt metsas ja karjäärides. pole viimasel ajal rehve vahetades kunagi rataste tasakaalustamisega ka enam viitsinud tegeleda, aga kuskil nii kuni 90 kiiruseni igatahes mingit viskamist küll ei tunneta.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Spoiler
will111 kirjutas: ↑06 Okt 2020, 01:08rimlocki ei tohiks ju reaalselt vaja olla...noh mingitest 1 bar vi väem rõhuga sõitmistest mina isiklikult küll ei tea midagi sest sellist asja ei harrasta, aga kui siin käib jutt kiirustest sada ja peale, velje viskamisest ja selle häirivast mõjust jne siis ma eeldan, et jutt käib ikka ka juba teedel sõitmisest. ja selliseid sõite te ei tee ju ometi mingite ülimadalate rõhkudega?
mina võtsin mõlemad rimlockid välja üsna kohe kui ratta sain. pole neid siiamaani tagasi pannud ja pole ka nagu vaja olnud. sõidan peamiselt metsas ja karjäärides. pole viimasel ajal rehve vahetades kunagi rataste tasakaalustamisega ka enam viitsinud tegeleda, aga kuskil nii kuni 90 kiiruseni igatahes mingit viskamist küll ei tunneta.
Korraliku offraod rehvi rõhk ongi ju 1bar +/- 0,2 sõltuvalt pinnasest?
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Pange rimlocki asemele tubliss süsteem, saate kaskvõi 0 rõhuga sõita ja tasakaalustus on oluliselt parem. Metsavahel maurates oli tihti palju abi 1 bar asemel 0,5'ga sõitmisest, kuid lc4 all kippus ta rimlockiga ikkagi ventiili paigast venitama, kui lolliks peast sai mindud. Kergel kasutan taga tublissi ja tihti ka alla 0,3bar rõhku, väga hästi õigustab ennast, saab kodarvelje nn tubelessiks ja vajadusel rasvanööriga lappida kusagil padrikus.
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 49 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Moussel ei saa rõhku ju muuta, minupakutud lahendil on see alati muudetav.
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
oot, mis pagana moodi tubeless lahenduse puhul saab ventiil paigast ära minna???
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Loe uuesti 1. rida ja siis guugelda tubliss. See ei ole tubeless.
-
- Postitusi: 1524
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 231 korda
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
see tubliss tundub huvitav... aga samas mouss on ju mugavam?
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Mousse on puhtalt enduro jaoks kindlasti mugavam ja töökindlam aga maanteel paar tundi sellega ei soovitata, pidavalt üle kuumenema. Ja ma ei tea kas tahaksin 1,2 vms rõhuga maanteel kallutada kui nüüd dual sport asjadest rääkida.
Samas nt see tegelane läks Moussele üle ja sõidab pikka maad https://therollinghobo.com/2019/11/mous ... tions.html seal ka Lyndon-i kommentaar.
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
[mention]villy[/mention] sa kunagi mainisid, et Mousse kulub ka. Et pidid iga teise rehviga uue panema vmt?
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
Minul on ka 2 rehvi olnud ok 1 mousse'ga, üle selle enam mitte. Samas Internet väidab, et Re-lube ja küta ka kuni 4-5 rehvi ära. Pole katsetanud
Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.
A millist mousse'i sa täpselt kasutasid? Seal eelpoolviidatud blogis räägitakse suht seast ja käost, sest üks kasutas Michelini ja Metzeleri "enduro" versioone, teine räägib vastu Michelin Desert Race'ist... See viimane kestab ka Brabeci saba all 1500km, arvata on, et meiesuguste muffide käes on need numbrid paar-kolm korda suuremad, eriti esirattal.
Üldiselt netis keegi teadjatest midagi kirjutada (loe: kõige-ekspertidega vaielda) ei viitsi, a ma paari rallientusiastiga FB-s vesteldes jõudsin järeldusele, et proovin Technomousse Sahara ära - konsensus on umbes selline, et 2000km võistluse keskel pannakse uued, sest miks mitte, aga tegelikult pole vaja. Paraku, kuna Hellas lükati jälle edasi, siis vedelevad minu omad endiselt Itaalias poes
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.