Ostuabi. Vtx1800
Tere, mida arvate kooslusest vtx1800 ja algaja ? Ning mida tsiklit vaatama minnes peaks jälgima ? Suht vastupidav pidavat olema vtx, kas see reaalselt ka nii ?
Tere, mida arvate kooslusest vtx1800 ja algaja ? Ning mida tsiklit vaatama minnes peaks jälgima ? Suht vastupidav pidavat olema vtx, kas see reaalselt ka nii ?
Vata läbisõitu ja arvesta, et see on miilides. Minu oma oli vist ca 40k läbi sõitnud ja toimis ilusti, olen näinud ka 60k sõitnud siklit mis paugutades lasi sinist veitsa, samas tehti talle võike remont ja on uus jälle.
Lollikindel masin aga suur ja raske, kui sa oled täismõõdus mees pole probleemi ilmselt, temaga annab ka vaikselt töristada samas kui tahad saad nina maast lahti.
Mida jälgida? Sõida kindlasti nii, et ventikad käima läheks ja kui kuskilt midagi ei leki on juba hästi.
Kui 2002 a. Mudel siis võid kukkuda sellise otsa millel kolvi materjal on kehvapoolne.Ehk naguTPB kirjutas kerge sine võib taga olla.Kuula mootorit mingeid kolinaid olla ei tohiks.Kerge nookuritiks võib olla.Üldiselt väga vaikne mootor.Armastab pööret.Sõites gaasi maha lastes ei tohi ka märgatavat kolksu kuskil tekkida.Ventikad saad kohapeal kenasti käima,sõites pole mina saanud.Leketest vaata kas karteripooled on kuivad,silindri alumised pooled samuti.Mootori maha kakkumine ei ole tore töö.Kone kaalub 123kg
Ja kuna algaja siis seisma jäämine on selle pilli sõidu juures kõige keeeulisem tegevus,tasakaal peab täpselt paigas olema või omama priskeid reielihaseid.
meenus veel, et kui sa tahad C mudelit siis võta vasak kaas maha ja kontrolli kas raamil on ka C2 märge olemas või mitte, mõned on ümber tehtud R-ist Cks.
Kui sa ei tee neil vaghet siis googelda.
Pole kunagi VTX-i omanud, tahtsin osta see aasta aga eranditult kõik, mis meil müügis on kas USA-st või UK-st ja tihti avariilised, tiba "kõpitsetud" (sealt ka R-i ja C mudeli jutt). Ühesõnaga jäi ostmata. Hondad on töökindlald üldiselt aga kindlasti googelda vin koodi ja kui rattal väga palju aftermarket asju küljes ja esimene pilt mis googlis tuleb peale vin koodi sisse löömist on mingu usa avariiliste oksjoni saidi pildid siis ole ettevaatlik. Vaata ratas üle, mitte ära osta pimesi ja kui kuluosad on korras, kahtlast ei paista ja käib kui antsu viiul, siis osta alles.
Sellega on see lugu et kõik nad on pärit Usast sest seal neid tehti.Sellised mis km-e näitavad on Kanada variandid,otseselt euroopasse neid ei toodetud.
Tahtsin oma eelmises postituses juhtida vaid tähelepanu asjaolule, et meil on väga laialdaselt levinud skeem, kus USA-s ostetakse võileiva hinnaga rattaid "salvage oksjonitelt", tehtakse enam vähem söödavaks/müüdavaks, veetakse läbi Leedu Eestisse ja lükatakse müüki. Mitte ainult vtx-e vaid kõiki suuremaid kruisereid HD-st kuni Kawani. Kindlasti on erandeid aga miile näitav tahho on esimene ohumärk, et teha vin-ile väike googeldus ja veidi põhjalikum ülevaatus rattale. Loomulikult ei jõua igat polti, mutrit ja sõlme üle vaadata ning kasutatud asja ost on kasutatud asja ost, kus sa kunagi ei tea mis ja kuidas seda hoitud, hooldatud ja remonditud on aga tänapäeval on igal Antsul nutitelo taskus ja ratast vaatama minnes vin-i googledada võtab aega 1 minut. Minul endal selle taha jäigi, et väga paljud rattad mida vaatasin olid 1-2a tagasi USA-s avariilised ja minu jaoks on see ohumärk, sest ma ei tea kas kahjustused olid pelgalt kosmeetilised või on midagi kapitaalset kõver. Piltidelt näeb küll mingil määral olnud kahjustusi aga pigem jätan ostmata ja vaatan järgmist.
meenus feel üks fun fact, lühikeste jalgadeg on ilmselt keeruline foori taga olla suvel
parema jala hoiad nii kaugel sumpast kui vähegi võimalik ja usu mind see on soe
OT Mina mähkisin oma torud lindiga üle sest parempoolsel küljekattel olid kenad sulamisjäljed juures.Praegu ei tunne küll et liiga soe oleks.Panin oem sumpad ja nüüd on ratta küljepealt kõvem hääl kui tagant.Torud kannavad pauku päris hästi edasi.
Hei,
Mida sellest masinast arvata ? Google järgi avariisi pole vist
http://www.mototehnika.ee/used/3353780
janarrr kirjutas: ↑02 Juun 2020, 13:20Hei,
Mida sellest masinast arvata ? Google järgi avariisi pole vist
http://www.mototehnika.ee/used/3353780
Müüjast eelmine omanik kommenteeris nii: "Käisin just nädal tagasi sõitmas sellega. Ainuke asi mis oli on tagaamort vajab vahetamist. Muidu oli päris hea. Hääled on endiselt mõnusad."
Hei, sai Moto man-i kohapeal kiibitsemas käia ja hakkas hoopis warrior meeldima Aga Warriori puhul mure, et igapäevast vaja jupp kruusateed sõita, see ilmselt pole rihmale hea. On mingeid katte vms variante ? Ja kuidas warriori vastupidavus on võrreldes VTX-iga ?
Hoi!
Algul kartsin ka rihma, nüüdseks on see kartus haihtunud.
Kui Sa tähelepanelikult vaatad siis on see rihmamajandus nii ilusasti kaetud, et läheb vaja väga palju ebaõnne, et sinna vahele midagi satuks....
Kui palju seda kruusateed siis on?
Maanteelt koduni on cirka 2-3 kilti kruusateed
Mis hinnaga need rihmad muidu liiguvad ? Ja kuidas vahetusega on ?
Rihmad on sada sinna/tänna....
Vahetuseks ratas üles' kiige lahti, tagaratas lahti jne.
Isiklikult selle paari km kruusaga rihma pärast ei muretseks aga tolmuseks ja vihmaga pasaseks saab küll
proovi mõlemaga sõita, siis pilt selgem.
suht erinevad on - vtx raskem ja maanteel mõnusam, warrioriga on jälle tore kallutada.
Kui nüüd mõtlema hakata siis kõigist praegustest ja olnud ratastest on VTX selline millel ma pole külgtuule mõju küll tundnud sõidab nagu rong rööbastel.Vaikseid ilmasi pole see aasta nagu olnudki.
Eelmine ratas oli mul warrior,eelmist hooaega alustasin vtx'ga.
Warrior sportlik aga vtx sobib kottidega rohkem ,on praktilisem.
Miks loobusin warriorist...jäin rihma pärast teepeale, polnud tal muidugi rihmakatteid ka aga no kui tuleb põhjagaasiga sõita siis ma pinda ei küsi .
Joonele pannes on võimsus suht sama,pigem warrior läheb eest ära,grammike vast kergem ka kui vtx.
Vtx on mugavam sõita,isteasend on maitse asi.
Kui oleks pappi siis üks warrior võiks alati garaažis olla.
Ratta ost nagu iga teine,vaata et nina pole külge tagasi ise keevitatud,lekked jne. Kipub lekkima silindri kaane vahelt,üldjuhul ainult niipalju ,et õrnalt märgatav.
Mul on ka VTX1800 C olnud, ca 12-13k km lasin läbi, 2002a. Panin 10" kõrguse lenksu ja laibakatele lisajalatoed ning jube hea maanteepill oli, jõudu on ka mehemoodi, pingis seadistatud commanderi ja kn filtriga tõmbas kuiva ilmaga isegi 2se käiguga veits ratta ringi. Külgtuuled ja vastutulevad rekkad ei kõiguta. Klapiregull väga lihtne ise teha, pole seibidega. Pikemaks tripiks mingi klaas ka ette ja paned 800km päevaga. Tagaistuja sadul on ka mugav. Warrioril ei kannata taga keegi vist pikemalt istuda.
Hei, masin nüüd olemas. Sai ikka vtx ära toodud