1. leht 1-st
hornet 600 vs yamaha FZ6
Postitatud: 29 Aug 2005, 00:35
Postitas harrastaja
Viimased kogemused on rohkem kui 10a vanad (minsk ja jawa). Vahepeal olen tegelenud maisemate muredega ja nüüd olen lõpuks jõudnud niikaugele, et tahaks osta midagi hingele. Sõelale on jäänud FZ6 ja hornet 600. On kellelgi kogemusi? või hoopis FZ6 S (gondliga ja minuarust nac kole)? või äkki hoopis juba hornet 900 (äkki liiga vihane)? Ise olen hetkel nac rohkem yamu poole kaldu kuna uuem mudel, aluraam jne.
Postitatud: 29 Aug 2005, 00:56
Postitas CB500
Kaalusin ise suht pikalt FZ6S ostmist, käisin ikka mitu korda yamu keskuses kiibitsemas. Gondel mind ei häirinud, küll aga see high tech spidokas, mis vihmaga pidi kehvalt loetav olema. Isegi tahomeeter on ledidega. Valisin Hornet 900, sest tahtsin klassikalist "kahe kellaga" armatuuri, ümmargust tuld ette ja 900cc mootor oli ka argument. Pole oma valikut kordagi kahetsenud, yamuga arvan et oleksin, just 600cc mootori pärast. Sõidan palju ka kahekesi ja see, et mootor jõuaks ka madalalt vedada on mulle oluline, s.t. olen laisk ja eelistan käigu alla vahetamisele parema randme väänet

Imho jääb Yamu lõppviimistlus kvaliteet natuke Hondale alla ka.
Postitatud: 29 Aug 2005, 01:04
Postitas Rennes
HORNET, HORNET, HORNET!!!!

Argumente suurt pole, aga jube seks asi on

Isegi 600ne

Postitatud: 29 Aug 2005, 01:07
Postitas pets77
Mingine test:honda cbf 600s,kawa z750s,suzu gsf650s ja yamu fz6s. Bike testis 8/05(ajakiri "bike" R-kioskist)!
Postitatud: 29 Aug 2005, 01:13
Postitas CB500
CBF600S on juba vähe teine ratas, mootor küll põhimõtteliselt "sama" aga see gondel minuarust ilusate hulka küll kuidagi ei liigitu.
Võrdlusteste leidub veebiski, google aitab.
Horneti kohta veebi
http://www.hondahornet.co.uk/
Postitatud: 29 Aug 2005, 01:26
Postitas pets77
Ega endalegi "S" mudelid eriti(ültse) ei meeldi! Endal on kawa z750 kuid, s versiooni küll ei ostaks!
Postitatud: 29 Aug 2005, 01:46
Postitas Credo
poisid-poisid, fz6s spido on vägagi loetav vihmasajus. lörtsisajus ka. erinevatel kiirustel. nii et see ei ole argument.
kui fz6s gondlid ei meeldi, siis on ka naked versioon asjast olemas, kuid see on ikkagi oluliselt koledam gondlitega omast.
kahekesi olen ka sõitnud sellega. mitte just väga palju aga palju. pikka maad ning isegi väga pikka vahemaad korraga läbinud samuti. jõudu ja jaksu jääb ülegi, dünaamika kohta ei saa midagi paha öelda. küsige ntx motopaksu käest, kuidas fazer liigub kui peal on tema ja kobra
aga noh, eks see maitse asi ja iga peer mehe peer lõhnab ka erinevalt
credo @ omanud kahte uue põlvkonna ja ühte eelmise põlvkonna fazerit.
Postitatud: 29 Aug 2005, 09:51
Postitas Cal_Mer
Ühinen CB500 arvamusega. Ostsin Hornet 900 ja arvan, et suvalise 600 puhul oleksin kahetsenud. Tõsi, liigun aegajalt maanteel ja seal on väike tuuleklaas oluliseks abiks. 600-ne on muidugi kergem ja sportlikum.
Postitatud: 29 Aug 2005, 12:04
Postitas veix
see suvi vahelduva eduga sõitnud 600 Hornetiga (2002a). Kerge, hea manööverdada, piisava minekuga (minu jaoks), 600 mootor on nagu on - mina saan linnas hakkama ka ilma pideva käiguvahetusega, igal juhul julgen soovitada. Yamuga kogemus puudub.
v.
Postitatud: 29 Aug 2005, 12:37
Postitas Kelleni
Olin ka suht sarnase valiku ees. Lisaks oli küll veel Kawasaki Z750. Proovida sain tõsisemalt ainult Yamahat ja pean tunnistama et ei meeldinud üldse. R4 mootorikonfiguratsioon ikka ka kohe kuidagi ei meeldinud endale. Ma selline suht rahuliku sõidustiiliga.
900 Hornet tundus jube karm olevat. Et see siis rohkem seepärast ka valikust välja jäi

. Tegelt tahaks seda aga kangesti proovida küll.
Lihtsalt üks selline huvitav koht jäi tookord silima:
http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... news.bikes
Seal on inglaste testid ja võrdlused nii proffidelt kui asjaarmastajatelt.
Aga ju see selline proovimise värk ikka on. Ja noh, see ikka oma isiklik arvamus, et ära siis nüüd nagu piiblina võta.
Terv.
Kelleni
Lisaksin GSXF600ja
Postitatud: 29 Aug 2005, 16:07
Postitas Jannes
Kuna see teema juba nii toredalt asjalik on, siis torkaks siia veel ühe võrdluse variandi, küll kaetud rattana, aga just mootori-sõiduomaduste-ekspluatatsiooni poolest (ka see, et lihtsalt piiratav). Vs. Bandit/Hornet.
Suzuki GSXF600 (nagu Motopaksu Katana oli).
fz6
Postitatud: 29 Aug 2005, 16:19
Postitas stenu10
mina ostaksin fz6 aga ise vali mis tahad
Re: fz6
Postitatud: 29 Aug 2005, 16:33
Postitas Jannes
stenu10 kirjutas:mina ostaksin fz6 aga ise vali mis tahad
Sellised mõttetud postitused võiks endale jätta.
Kui tahad ütelda midagi, siis põhjenda/selgita/kirjelda, peaasi - tee midagi, et sellest ka kasu oleks!
Jannes
P.S. FZ6s on liiga uus.
Postitatud: 29 Aug 2005, 17:08
Postitas Cal_Mer
Tegelt on FZ6 ja Hornet mõlemad head rattad, nii et minu jaoks oleksid määravad hind ja müüja käitumine.
Re: Lisaksin GSXF600ja
Postitatud: 29 Aug 2005, 20:13
Postitas CB500
Jannes kirjutas:Kuna see teema juba nii toredalt asjalik on, siis torkaks siia veel ühe võrdluse variandi, küll kaetud rattana, aga just mootori-sõiduomaduste-ekspluatatsiooni poolest (ka see, et lihtsalt piiratav). Vs. Bandit/Hornet.
Suzuki GSXF600 (nagu Motopaksu Katana oli).
Hornet 600 vs. Bandit 600 teema on siin
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=10650
Kui piiramine oluline on, siis Hornet 900 puhul ei oska ma selle kohta midagi kosta, kuna see pritsungiga on.
GSX600F on juba teisest ooperist ratas, see ju mingi häbeneja, s.t. kaetud

Re: Piiratud Hornet 900 nagu tiibateta herilane
Postitatud: 30 Aug 2005, 00:10
Postitas Kelleni
CB500 kirjutas:
Kui piiramine oluline on, siis Hornet 900 puhul ei oska ma selle kohta midagi kosta, kuna see pritsungiga on.
Vot selle asja piiramine on rohkem nagu patu värk vist. Kui niipalju meest pole et sellisega sõita julgeks, siis see 600 tuleb ikka ära osta. Ega ju sellel Hornet 600'lgi miskit viga pole. Selle hiljem siis omanikuvahetuse korras käibevahendi vastu vahetada ju ka saab.
Investeeringu kaitseks osta piiratud 900, vot ei teagi nüüd jah... Kõlab nagu hobuse auto ostmise moodi, kus just diili sulgemise ajal palud siis parempoolsed 5 silindrit esialgu mõneks ajaks välja lülitada.
Parem siis juba üks väike aga kuri herilasepoju kui kaks s***a tiibadeta täismõõtu herilast.

Postitatud: 30 Aug 2005, 08:50
Postitas EasyRider
Ehk on sellest artiklist abi -
http://motorcyclistonline.com/roadtests/7k/
Suvalise artikli järgi otsustada ei saa aga saad mõlema masina kohta plusse ja miinuseid, mis aitavad ehk otsustamisel.
Rattaraamist nii palju, et kuskil just kiideti Horneti terasraami tema jäikuse pärast, mis pidi asja paremini juhitavaks tegema ja isegi 900-ne pidi tunduma kergesti juhitav ja väike võrreldes teiste sama klassi pillidega.
Panin siia paar asja, mis endal Hornet-i kohta uurimisel silma torkas ja meelde jäi.
Postitatud: 01 Okt 2005, 15:48
Postitas Tihver
Kuidas suhtuvad Hornetisse tagaistujad? Kas kahekesi 200-300km päevas sõita on piin või rõõm?
Tänud kõigile!
Postitatud: 16 Apr 2006, 01:01
Postitas harrastaja
Nägin nüüd tükk aega kurja vaeva, et leida oma kunagine algatatud teema. Kuna aeg on edasi läinud siis on kunagi teemaks olnud rattad mõlemad valikust välja langenud ja praegu loen päevi, millal saan kätte oma tuttuue Suzuki GSR600. Praegu on veel neli päeva oodata!
Astusin kuu aega tagasi ka autokooli, et saada legaalne A- kategooria juhtimisõigus. Kusjuures päris vahva on. Teooria on põnev ja sõidupraktika 600c3 Yamaha Diversion 'il võtab põlve värisema! Kiivrid-kindad jutud saabuva tsikli värvides juba olemas.
Postitatud: 04 Juun 2006, 17:22
Postitas MaxPower
to CB500: kuidas on mnt-l sellise rattaga sõita, kas esiklaasi puudumine on suur miinus või saab hakkama?
Postitatud: 04 Juun 2006, 18:25
Postitas CB500
Kui kiiresti maanteel sõita? Eestis ja legaalsel kiirusel pole erilist vahet minuarust. Kuni 150kmh stabiilselt hoida ei ole probleem, kui ei ole tugevat vastu või külgtuult, saab ju ka siis, aga see ei ole enam kuigi mugav.
Muidugi päev otsa sedasi sõita on üsna väsitav @taastub pikast sõidust.
Minuarust on need väiksed tuuleklaasid natuke ülehinnatud, kehale tuleb küll tuult vähem, aga kiivrisse jälle rohkem. Kui tahad klaasi millest kasu, siis on midagi sellist vaja
http://www.scooterwest.com/gt/gt200withwindshield.jpg
Sellise taga võid burgerit ka süüa sõidu ajal, nägin itaalias oma silmaga.
Postitatud: 05 Juun 2006, 00:11
Postitas MaxPower
thnx inffi eest...huvitas just selle pärast et otsin bike´le alternatiivi. Kindel plaan oli osta bike, aga nüüd olen juba veic kahtlema hakanud. Põhjus nimelt sõiduasendis, mis hakkab pikemal sõidul väsitama.
Sellepärast kaalun ka mõnda naked varianti ja CB900 tundub päris kena olevat, suhteliselt kerge ja sellisega ka hea manööverdada. Ainuke asi mis teeb murelikuks ongi nimelt see tuul, mis võib segama hakata mnt-l.
Postitatud: 05 Juun 2006, 00:29
Postitas CB500
Tuul on teisejärguline segaja minuarust. Mul pole muidugi kunagi gondlis ratast olnud, nii et ei oska millestki eriti puudust tunda ka.
Kui palju pikemaid otsi tarvis sõita, siis arvetama pead, et ega matkarattaga ikka tegemist ei ole. Põlved kipuvad ära surema ja kann läheb kangeks, ise teen ikka väikseid pause, kui pikem sõit, nii 100-150km vahedega ja ega ma kordagi oluliselt üle 700km päevas sõitnud ei ole ka. Ei ole huvi mingit ironbutti teha ka.
Postitatud: 05 Juun 2006, 10:57
Postitas MaxPower
no ma usun et kõige pikem sõit oleks nt. Jõgevatreff

...selge on see et väljaspoole Eesti piire kindlasti minema ei hakka...pigem on väiksed rahulikud otsad peale tööd ja sõidud nädalavahetustel!