Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Tervist
Mul paluks targematelt nõu ühe tihendiküsimusega seoses. Olen hetkel oma nukaketi pinguti vahetamisega pooleli ning võtsin selle käigus maha pildil oleva kaane (oleks ka ilma saanud, aga tahtsin näha kas mu väsinud pinguti oli kuidagi midagi ka kahjustanud). Nüüd oleks tarvis sinna uus tihend panna, aga pole suutnud kuskilt leida jubavalmis papptihendit. Mõtlesin, et miks mitte lihtsalt õige tihend välja lõigata ja nüüd otsin õiget alusmaterjali, mis oleks ka kuuma ja õlikindel.
Parim mis ma kohalikest netipoodidest leidsin oli see:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/remondima ... x75cm.html
Kas keegi tark oskab öelda kas see on õige asi või mida ma peaks otsima?
Tänud ette!
T
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
0,5 või 0,8 on täiesti piisav ja väga hästi töödeldav. Ma olen sellest materjalist minevikus sadu tihendeid vorpinud valdavalt küll autodele.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Paroniit iseenesest on tõesti sobiv materjal selliste tavaliste tihendite tegemiseks. Ainus probleem, nagu ikka, kui tihendatav pind on hästi kitsas ja tihend tegemise ajal murdub, siis ka see "kummine" kiht katkeb. Parim viis tihendi tegemiseks on veidi suurem lapp pinna peale panna, kõigepealt poldiaugud suurema laagrikuuliga läbi lüüa (fikseerib tihendilapi ilusti paigale) ja siis väikese kerge haamrikesega õrnalt mööda servi haamerdada.
G @ küll ja veel paroniidist tihendeid teinud...
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Streetmotos peaks letikaubana tihendi pappi olema A4 mõõdus.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Kas seda samust millest lingi panin? Ma tean osasid kohti veel kus koha pealt saab, aga suurem osa neist pole ei kuuma ega õlikindlad.
-
- Postitusi: 463
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Palju sul seal kuuma on... 80..100kraadi, kui sedagi? Selle kannatab iga pabermaterjal...
Õlikindlus... no see ju on:
https://www.xn--triistamarket-imba.ee/e ... ihendipapp
Olen ise kasutanud 2T mootorite karterivahel 0,4mm tihendipappi (just selle pärast, et käigukasti hammakad ja võllid on arvestatud teatud distansiga, mis saavutatakse tihendiga) - lõikamiseks kasutanud skalpelli (s.h. ka poldiaugud sellega teinud, võib ju ka augurauda kasutada, kuid skalpelliga on lihtsam ja kiirem). Skalpell võta bauhofist...
Tihendipapp on lihtsamini ja kergemni vormitav, kui paroniit. Paroniit on hapram ning väga kitsastes oludes kergel purunev.
Kuigi kus pole otseselt vaja tihendit nt karterikaaned (no ka jawa 638 karterte vahele panin, siiani peab), olen kokkuladunud reinozil tihendimastiksiga - on väga hea asi ja tihendab hästi ja kindlalt.
Viimati sain reinozil motohoovi poest
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Vöimalik et samalaadne asi,ma küll ei mäleta et seal paroniit kuskil kirjas oli.Igatahes siduri ja magneeto pooltele kõlbas küll,õlikindel kohe päris kindlasti.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Honda CBF600 NA 2005 Nukaketi kaane tihend
Mina küll enam tänapäeval ei viitsiks papptihenditega jännata.
Kasutaksin KVALITEETSET silikooni, sellist, mida automootorite puhul kasutakase ketiliini kaante tihendamiseks. Näit Loctite SI 5970.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.