1. leht 2-st

turbo?

Postitatud: 26 Aug 2005, 11:18
Postitas mina
Tahaks tsiklile turbot paigaldada,aga millist turbot panna ja palju surveaset peab all viima jne.

Postitatud: 26 Aug 2005, 11:20
Postitas Raigo
Kes su rattale sisselaske ja väljalaske turbo jaoks ümber teeb ?.

Postitatud: 26 Aug 2005, 11:22
Postitas mina
See tuleb ise teha aga tahaksgi teada mida on vaja täpselt teha

Postitatud: 26 Aug 2005, 11:29
Postitas MotoMell
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... light=bike

Kolvid vast uued, kui tahad suuremat rõhku. Surveastme vähendamine sõltub jällegi sellest, palju rõhku peale keerad.
Kollektoreid tehakse ka eestis.

mõ'ned jupid

Huvi pärast küsiks, et millele seda peale tahad aretada?.
Ma arvan, et võimsama ratta ostmine oleks odavam ja turvalisem lahendus...

Postitatud: 26 Aug 2005, 11:39
Postitas spinna
Keegi kasutaja srad kunagi aretas ühe turboratta. Lendas laiali ja kui ma õigesti asjast aru sain, siis jäi edasine mitte huvipuuduse vaid rahade taha toppama. Otsi siit see teema siit foorumist üles, seda lugedes leiad linke ka selliste eesti inimesteni, kes peale mootori laialilendamist on selle uuesti ja juba oskuslikumalt üles ehitanud. Igatahes , kui pealehakkamist, oskusi/tahtmist ja raha jagub, siis Go for it! ja anna ikka teistele ka teada, kuidas asi areneb.

Postitatud: 26 Aug 2005, 12:24
Postitas ural
Müüakse ka valmis kitte. Hinnad olid nii 15000-45000 SEK.i

Postitatud: 26 Aug 2005, 12:55
Postitas mx77
Mis selle turboga jamada. Tahad võimsat ratast, tee nii:
http://www.bmwklub.cz/spaw/images/bmw_v8.jpg

Postitatud: 26 Aug 2005, 14:44
Postitas srad
Soovitan sulle üht, ära mitte mingiljuhul kasuta põlemiskambri suurendamiseks kahte tihendid.

Postitatud: 26 Aug 2005, 14:44
Postitas pacaan
mx77 kirjutas:
Mis selle turboga jamada. Tahad võimsat ratast, tee nii:
http://www.bmwklub.cz/spaw/images/bmw_v8.jpg
:shock: :shock: :shock:
arumaeimõistakuidasjamilleks.

sorry for OT :oops:

Postitatud: 26 Aug 2005, 14:54
Postitas mina
Mul oli plaanis kolbi pealt maha lasta treipingis,aga ei tea palju peab treima kolbi maha?
Kas mingit valemit või moodust pole kuidas välja arvutada palju kolbi maha peab treima?

Postitatud: 26 Aug 2005, 14:56
Postitas Julge
To: Srad - Said sa siis oma turbopilli käima ka?

Postitatud: 26 Aug 2005, 15:28
Postitas spinna
Srad! Kas müüsid maha või õnnestus asi ikkagi sõitma saada?

Postitatud: 26 Aug 2005, 15:44
Postitas srad
Proovisin siin vahepeal müüa, aga huvi ei olnud. Aga ratas on sõitev hetkel, kuigi tahaks natukene veel ümber ehitamist.

Postitatud: 26 Aug 2005, 15:49
Postitas Julge
Srad, Mingeid pilte ei viitsi üles visata, kus selle turbo paiknemine näha oleks?

Ja kuidas siis performance on turboga?

Postitatud: 26 Aug 2005, 18:21
Postitas ural
Fazer kirjutas:
Srad, Mingeid pilte ei viitsi üles visata, kus selle turbo paiknemine näha oleks?

Ja kuidas siis performance on turboga?
Madallennu Erik omab ka turbokonet. Täitsa ise tegi.
Pilt
Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2006, 22:55
Postitas CB500

Postitatud: 30 Jaan 2006, 08:43
Postitas Freaksmart
To ural, kus summuti on? Milline on selle mootori all oleva tiiva eesmärk?

Postitatud: 30 Jaan 2006, 10:04
Postitas Raigo
Freaksmart kirjutas:
To ural, kus summuti on? Milline on selle mootori all oleva tiiva eesmärk?
Summutit ei ole,Turbo mootoritel ei ole summuti nii tähtis kui vabalthingaval.

Ja se plekk peaks idee järgi kaitsma õliradikat.

Postitatud: 30 Jaan 2006, 11:16
Postitas Nigga
Summutil ei ole mõtet kui hääl probleem ei ole.
See plekk on lihtsalt disain...

Postitatud: 23 Mär 2006, 15:56
Postitas mina
Nonii kas keegi oskab nõu anda kas vaakumkarpadel peab vaakumivedrud ära vahetama või peab ülemisse kambrisse rõhu sisse laskma,et turbo rõhk lihtsalt siibreid lahti ei suruks :?

Postitatud: 23 Mär 2006, 16:09
Postitas spinna
mina kirjutas:
Nonii kas keegi oskab nõu anda kas vaakumkarpadel peab vaakumivedrud ära vahetama või peab ülemisse kambrisse rõhu sisse laskma,et turbo rõhk lihtsalt siibreid lahti ei suruks :?
Tjaaaaa... pead ei anna, aga karburaatori ja turbo ühildamisega on vist muidki probleeme. Karpa vist pannakse üleüldse hermeetilisse kasti kus siis ka karpast väljaspool luuakse sama rõhk mis karpa lõõrides. Muidu sülitab ju läbi peadüüsi ja mujaltki kütusekanalite kaudu rõhu ujukiruumi, kuna lõõris on suurem rõhk kui väljas olev õhurõhk. Mingi taoline jama peaks vist tekkima. Aga nendele on lahendusi olemas küll...

Seda siis et, kui karburaatori üleni rõhukeskkonda paned, siis see vaakumimure langeb ära. .

Postitatud: 25 Mär 2006, 13:17
Postitas mina
Seda siis et, kui karburaatori üleni rõhukeskkonda paned, siis see vaakumimure langeb ära. .[/quote]

Ma pean sind kurvastama aga siis on probleem paju hullem,kuna karpal on vedrukamber peaaegu hermeetiline ja sinna ei jõua suruõhk niisama kiiresti sisse kui ta surub siibrit üles.

Postitatud: 26 Mär 2006, 21:30
Postitas mina
Siibrite jama lahendatud aga kuidas pannakse hõrendusega tõõtav karpa tõõle surve all ehk siis kuidas saab kütet kätte,kui ta imeb seda üles hõrendusega?

Postitatud: 26 Mär 2006, 21:44
Postitas ivar
bensiini pump vahele?

Postitatud: 26 Mär 2006, 22:11
Postitas joel
Tõenäoliselt bensiinipumbast üksi pole kasu, sest see lükkab vaid kuni ujuki nõelani. Pead ilmselt ikkagi ujukiruumi saama turbo rõhu sisse, muidu ei ime ta sul sealt düüsist midagi. Ja lisaks siis benapump, mis sinna rõhu all ujukikambrisse bensiini sisse lööb.

Postitatud: 26 Mär 2006, 22:18
Postitas MotoMell
Aga bensiinipumbale soovitatav oleks vist plaanitav ülelaadimisrõhk+orig pumba rõhk.
Muidugi kui sa väga palju rõhku peale ei keera, siis polekski vaja kolbe vahetada, kui segu paigas kenasti, siis pole nendega kah häda:)

Postitatud: 26 Mär 2006, 22:20
Postitas yamu660
on olemas bensiinipump täiesti originaalis, aga ikka ei saa pööretel piisavalt kütet kätte. Tühikäigul on kõik norm aga nii kui gaasi annad siis sureb "nälga" ära. (help)

Postitatud: 26 Mär 2006, 22:22
Postitas MotoMell
Jahjah, kui rõhk taga, siis jääb väheseks sellest etteantavat bensiinist, võimsamat pumpa taris arvatavasti. :twisted:

Postitatud: 27 Mär 2006, 08:51
Postitas spinna
Oluline on ju rõhkude vahe, mitte rõhk ise. Sestap pannaksegi rõhukeskkonda kogu karpa tervikuna. Karpa rõhkude vahed säilivad, küll aga suureneb laadimisrõhk.

Või on selline karburaator, mis on sobilik rõhu all töötamiseks?

Nii umbes selliste põhimõtetega asi...
http://www.turbo-mini.com/59247/

Kuskilt on kõrvu jäänud ka selline jutt, et turbost tulev õhk on liialt kuum ja ujukikambris pidavat bensiin keema kippuma. Aitavat selle vastu vahejahuti.
Detoneerimine samuti probleemiks.
Ei tea..pole ühtegi sellist aretust ise näinud.

Postitatud: 28 Mär 2006, 08:52
Postitas mina
joel kirjutas:
Tõenäoliselt bensiinipumbast üksi pole kasu, sest see lükkab vaid kuni ujuki nõelani. Pead ilmselt ikkagi ujukiruumi saama turbo rõhu sisse, muidu ei ime ta sul sealt düüsist midagi. Ja lisaks siis benapump, mis sinna rõhu all ujukikambrisse bensiini sisse lööb.
Sellisel juhul surub rõhk hoopis ujukeid ja bensiini allapoole ja teeb asja veel hullemaks.Tean kuna see nipp järgi proovitud.