Avariidest!?????
Moderaator: Moded
ükspäev ajasin jänese alla. kiirus oli 130 ja jänes jooksis otse ratta ette nii et midagi teha ei saanud. aga litt käis nii kõva et jänes lendas tükkideks teepeale laiali ja osa temast tsikli tuletorude vahele ja kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]. ise jäin püsti. Aga pärast oli tükk tegemist tsikli puhastamisega ja sinna teepeale jäi suur plekk mitmeks nädalaks
sõitsin tartus kalda teel. kõik oli okei, mina õiges reas, vastu tulev uus bemm õiges reas. vahet oli meil mingi 5m, kui ootamatult lendas bemmi poolt vares eest läbi. nii õnnetult, et tuul tõmbas ta täpselt minu lenksu alla. lenksus käis küll värin läbi, kuid püsti jäin ja peatusin võimalikult ruttu.
minu ratta küljes teda enam polnud, kuid kokkupõrkes ta vist enda elu jättiski:(
minu ratta küljes teda enam polnud, kuid kokkupõrkes ta vist enda elu jättiski:(
-
- Postitusi: 1415
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Endal olnud kaks juhtumit.
Üks oli Vabaduse puiesteel tulles linna poolt. Rahulikult Valdeku poe juures veeren ja korraga päike pimestab täitsa ära. Ei tea kust see veel välja tuli. Järsku vaatan siis, et ees punane tuli ja mingi vana Ascona selle taga. Kiirust oli linnale kohaselt (50 km/h) ja siis pidurid peale, nii kuis jõudsin (trummelpidurid ka veel) ja väike müks käis bamprisse ära. Õnneks midagi ei purunenud, ega viganenud. Autojuht ei tulnud väljagi vaid sõitsime rahulikult edasi.
Teine oli mingi nädal pärast. Tulles samamoodi linna poolt mööda pänukat ja keerates selveri juurest nõmme keskuse poole. Juhtus siis see et hallivana mehe peatuse juures sõitis mingi väga uhke ilmega umbes 25-30 eluaastates mehehakatis suure 530-ga. Teisest reast siis sõitsin mööda tast ja ju talle see siis ei meeldinud. Võttis mulle vaikselt sappa ja siis kihutas teenindusbokside juures uuesti mööda. Keeras samuti nõmme poole selveri juures ja mind tulen siis ka sealt tagant poolt ja tema laseb seal jalakäijaid üle. Kuidagi moodi paistis päike järjekordselt silma, nii et see kõik jäi märkamata. Mul siis seekord üks 60 sees ja mina siis sealt natuke enne selveri sisenemis ust pidurid põhja. Kahjuks oli kiirus liiga suur ja vahemaa liiga väike...
Kuid. Olin tark ja tõmbasin bemmi kõrvale ja enne ülekäigu rada olin seisma jäänud. Sain veel bemmi ette ka ja terve tee nõmmeni istus tema siis minu taga, kuna möödasõidu võimalust ei olnud ühtki korda.
Kõik juhtus siis suvel. "Õnnetused" siis vägagi õnnelikud ja loodan et enam ei tule ühtegi. Ptüi ptüi
Üks oli Vabaduse puiesteel tulles linna poolt. Rahulikult Valdeku poe juures veeren ja korraga päike pimestab täitsa ära. Ei tea kust see veel välja tuli. Järsku vaatan siis, et ees punane tuli ja mingi vana Ascona selle taga. Kiirust oli linnale kohaselt (50 km/h) ja siis pidurid peale, nii kuis jõudsin (trummelpidurid ka veel) ja väike müks käis bamprisse ära. Õnneks midagi ei purunenud, ega viganenud. Autojuht ei tulnud väljagi vaid sõitsime rahulikult edasi.
Teine oli mingi nädal pärast. Tulles samamoodi linna poolt mööda pänukat ja keerates selveri juurest nõmme keskuse poole. Juhtus siis see et hallivana mehe peatuse juures sõitis mingi väga uhke ilmega umbes 25-30 eluaastates mehehakatis suure 530-ga. Teisest reast siis sõitsin mööda tast ja ju talle see siis ei meeldinud. Võttis mulle vaikselt sappa ja siis kihutas teenindusbokside juures uuesti mööda. Keeras samuti nõmme poole selveri juures ja mind tulen siis ka sealt tagant poolt ja tema laseb seal jalakäijaid üle. Kuidagi moodi paistis päike järjekordselt silma, nii et see kõik jäi märkamata. Mul siis seekord üks 60 sees ja mina siis sealt natuke enne selveri sisenemis ust pidurid põhja. Kahjuks oli kiirus liiga suur ja vahemaa liiga väike...
Kuid. Olin tark ja tõmbasin bemmi kõrvale ja enne ülekäigu rada olin seisma jäänud. Sain veel bemmi ette ka ja terve tee nõmmeni istus tema siis minu taga, kuna möödasõidu võimalust ei olnud ühtki korda.
Kõik juhtus siis suvel. "Õnnetused" siis vägagi õnnelikud ja loodan et enam ei tule ühtegi. Ptüi ptüi
äkki kui kiirus oleks väiksem oleks pisike jänku ellu jäänudloodusevingerpuss kirjutas:ükspäev ajasin jänese alla. kiirus oli 130 ja jänes jooksis otse ratta ette nii et midagi teha ei saanud. aga litt käis nii kõva et jänes lendas tükkideks teepeale laiali ja osa temast tsikli tuletorude vahele ja kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]. ise jäin püsti. Aga pärast oli tükk tegemist tsikli puhastamisega ja sinna teepeale jäi suur plekk mitmeks nädalaks
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Vene raudvara K-650
Endal olnud mitmeid õnnetusi, osad on neist libedalt teekattelt üleminek kuivale teekattele, mille tulemusena olen kukkunud niimõnigi kord.
Üks õnnetus oli kohtumine rebasega, kui esirattaga üle rebase ära sain siis viskas lihtsalt esiratta alt ja olingi küllili maas. Õnneks midagi eriti ei juhtunud endal kriimustused, endurol aga mitte midagi häda.
Senimaani on hästi läinud (ptui,ptui,ptui üle õla ).
Üks õnnetus oli kohtumine rebasega, kui esirattaga üle rebase ära sain siis viskas lihtsalt esiratta alt ja olingi küllili maas. Õnneks midagi eriti ei juhtunud endal kriimustused, endurol aga mitte midagi häda.
Senimaani on hästi läinud (ptui,ptui,ptui üle õla ).
Mudakoll
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Nii, kuidas ma siis matsu panin.
Asi juhtus ühel kenal oktoobrikuu laupäeval, kui me tulime Raigoga Kadrinasse tema ratast edasi parandama - ei no oli siis ju vaja hakata kõvatama ning tagumist ratast all ringi laskma...lõpuks oli tulemus käes: kets käis all ringi ning selle ajal pead tõstes märkasin, et garaazibokside sein on kole kiiresti lähenemas (isandad Raigo ja Jaxx kõndisid minust tagapool ja omasid nn. front seats of the view )...mis mul üle jäi, kui vajutada esipidurit ning arvestades minu esirehvi (mis oli sama sile kui minu rahakott) pidamist - käisin ma otseloomulikult külili ning esiratas jõudis isegi vaikselt seina kõksata ...Just eelmisel päeval vahetatud amortide simmerlingide rõõm kadus nng asendus masendunud "t*** küll, palju ma pean nüüd siia raha matma" versiooniga .
Vot selline tore päev oli.Siit ka moraal - oleks pidanud laskma sõita Kadrinani Raigol...Sama moodi nagu ta omas minu ratast ka eelmisel päeval ning tuli minu juurde temaga.
Ei kahtle sekunditki temale oma ratta usaldamises - tõeline sõber.
Head Uut Aastat
Asi juhtus ühel kenal oktoobrikuu laupäeval, kui me tulime Raigoga Kadrinasse tema ratast edasi parandama - ei no oli siis ju vaja hakata kõvatama ning tagumist ratast all ringi laskma...lõpuks oli tulemus käes: kets käis all ringi ning selle ajal pead tõstes märkasin, et garaazibokside sein on kole kiiresti lähenemas (isandad Raigo ja Jaxx kõndisid minust tagapool ja omasid nn. front seats of the view )...mis mul üle jäi, kui vajutada esipidurit ning arvestades minu esirehvi (mis oli sama sile kui minu rahakott) pidamist - käisin ma otseloomulikult külili ning esiratas jõudis isegi vaikselt seina kõksata ...Just eelmisel päeval vahetatud amortide simmerlingide rõõm kadus nng asendus masendunud "t*** küll, palju ma pean nüüd siia raha matma" versiooniga .
Vot selline tore päev oli.Siit ka moraal - oleks pidanud laskma sõita Kadrinani Raigol...Sama moodi nagu ta omas minu ratast ka eelmisel päeval ning tuli minu juurde temaga.
Ei kahtle sekunditki temale oma ratta usaldamises - tõeline sõber.
Head Uut Aastat
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Olin tollal tubli 13-14 aastat vana ning just äsja hankinud kavrossi - kui mälu ei peta, siis 175vm3. Igatahes minu jaoks oli tegemist relvaga pärast deltat.
Kuna pole kunagi eriti finants rikkust omanud ega ka tahtnud, siis vastavas konditsioonis oli ka tsikkel - ei pidureid, ei sidureid.
Pidurdasin teda alati garaasi ukse vastu või siis kasutades oma hiina ketside kandu. Kord sai kõvem sõit Pärnu raba kandis tehtud, kui ühtäkki purunes gaasitross - viimane töötav tross. Taibu nagu ma olen, avastasin, et jalapiduri küljes on tema õige koht, kuna käega trossi tirida polnud just mugav - sidurit ju polnud.
Nii ma siis koju jõudsin ning alustasin pidurdus teekonda garaasi ukse vastu, kui ühtäkki avastasin enda õuduseks, et seekord on kiirus liig suur
Eks ma siis tegutsesin reflektoorselt nagu vana hea tehniliselt korras deltagagi sai tehtud - pidurdasin, kuid see hirm, mis mu silmis võis olla kui hoog suurenes.
Nii ma lajatasingi päris maheda hooga vastu ust - muide ma olin küll loll nagu Voroneži küla papi papaahha, aga kiivrit kandsin alati. Seda kiivrit pole enam ning mina ei sõida jätkuvalt kunagi meetritki kiivrita ega siduri/pidurita
Kuna pole kunagi eriti finants rikkust omanud ega ka tahtnud, siis vastavas konditsioonis oli ka tsikkel - ei pidureid, ei sidureid.
Pidurdasin teda alati garaasi ukse vastu või siis kasutades oma hiina ketside kandu. Kord sai kõvem sõit Pärnu raba kandis tehtud, kui ühtäkki purunes gaasitross - viimane töötav tross. Taibu nagu ma olen, avastasin, et jalapiduri küljes on tema õige koht, kuna käega trossi tirida polnud just mugav - sidurit ju polnud.
Nii ma siis koju jõudsin ning alustasin pidurdus teekonda garaasi ukse vastu, kui ühtäkki avastasin enda õuduseks, et seekord on kiirus liig suur
Eks ma siis tegutsesin reflektoorselt nagu vana hea tehniliselt korras deltagagi sai tehtud - pidurdasin, kuid see hirm, mis mu silmis võis olla kui hoog suurenes.
Nii ma lajatasingi päris maheda hooga vastu ust - muide ma olin küll loll nagu Voroneži küla papi papaahha, aga kiivrit kandsin alati. Seda kiivrit pole enam ning mina ei sõida jätkuvalt kunagi meetritki kiivrita ega siduri/pidurita
Aga mulle meeldib.
Ükskord, las ma mõtlen, see oli vist 78aasta kuum suvi, aeg mil eestis valitses veel raudne nõukogude võim. Oli kuum suvepäev ning asusin naisega teele, et minna võsule randa, panin oma m72 hääled sisse ning tõttasin teele. Ning järsku hüppas otse metsast välja näljaste metsigade kari, kes minu tsikli kumme vist söödavaks pidasid ja siis nad ründasid neid. Kuna ma olen korralik liikleja ning kiiruseks metsavaheteel oli mul ca. 30km/h, siis nad said ikka korralikult pureda neid kumme, aga õnneks ei vedanud sitke vene toodang mind alt ning kummid jäid terveks. Ületasin end ning pigistasin oma põrgumasinast 70km/h välja ning selleks korraks jäid orikad minust maha, aga ma hoiatan teid, kallid kaasmaalased, need sead varitsevad seal tumedas laanes siiani......
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Ise olen paar korda oma kassi retsinud....aga see oli sellest et see kurt oli ja kui selja tagant tulla, siis pole tähele pannud, ja kui nägi siis kohkus nii hullult et hüppas ise rattasse....aga ellu jäi rsk, isegi siis kui auto tast üle selja sõitis, aga ma olen pannud tähele sellist huvitavat asja külakoertega, et kui signaali lasta, siis need eriti ei reageeri, aga mis väga aitab, on nn. sussklapp....väga pro asi kui koerte hirmutamisse puutub, vend jookseb miski 40km/h kõrval aga kui sussklappi vajutad, on vend nagu seinas...läinud
Mõni kuu tagasi Dublini kesklinnas kimades tekkis millegipärast mõte, et kui kiiresti on veel ohutu sõita. Oli väga tuuline ilm, mis küll liikumist eriti ei seganud aga seisma jäämisel võttis kõvasti kõigutada. Sain selle kiiruse mõttega paar kilomeetrit läbitud, kui see tore tuulepoiss kandis kusagilt ehituselt lahti rebitud plakatit, mis oli nii liiklusmärgi suurune, risti minu liikumissuunaga ja lipsas mu eest läbi riivates esiratast. Vedas seekord, kiirus oligi paras!
max666 kirjutas:Ise olen paar korda oma kassi retsinud....aga see oli sellest et see kurt oli ja kui selja tagant tulla, siis pole tähele pannud, ja kui nägi siis kohkus nii hullult et hüppas ise rattasse....aga ellu jäi rsk, isegi siis kui auto tast üle selja sõitis, aga ma olen pannud tähele sellist huvitavat asja külakoertega, et kui signaali lasta, siis need eriti ei reageeri, aga mis väga aitab, on nn. sussklapp....väga pro asi kui koerte hirmutamisse puutub, vend jookseb miski 40km/h kõrval aga kui sussklappi vajutad, on vend nagu seinas...läinud
Misss mõtttes mees?
Kui ma sellist "kassi retsimist" peaks pealt näegama siis vist esimene reaktsioon oleks küll, et kodanikule pael kaela.. bike järgi ja tln-tartu ots!
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
No milleks baik.Sellise asja jaoks peaks paluma mõne 950 Adventure'i mehe ühe kerge tln-trt otsa tegema .Juhitavus parem ja muidu natuke räpasem sõit, kui et baigiga rassidamadone kirjutas:esimene reaktsioon oleks küll, et kodanikule pael kaela.. bike järgi ja tln-tartu ots!
Challenge the Adventure.Ride The World
Re: Avariidest!?????
Loomadega pole mul kokkupuuteid õnneks olnud... küll oli aga kaubikuga. Peatusin ristmikul foori taga (valge kaubik oli mu ees). Ma ei tea mida ta mõtles aga ta vist üritas kuidagi tagurdades teise ritta lipsata (ta tahtis vasakpööret sooritada aga ise oli paremas reas). No muidugi mind ta tähele ei pannud, et ma tema taga olen. Mats käis päris kähku ära. Sain kuidagi ruttu maha hüpatud ja kõnniteele joostud (mõtlesin, et ajab veel päris alla). Kõige tähtsam on see, et ise terveks jäin aga tsiklil nii hästi ei läinud. Uut esiharki on vaja. Kokkuleppele me temaga ei saanud (ta pakkus mulle 100 krooni... ütlesin vastu, et uus esihark maksab kuskil 4000+ krooni). Sai siis politsei kutsutud ja nüüd pean mööda kindlustust jooksma.IvarSiim kirjutas:Naised ja mehed, minul üks küsimus:
Kuulates liiklussaateid, jääb kõrvu, et enamus avariidest toimub sõidukite ettesõidul tsiklile, ei anta lihtsalt teed või midagi taolist seal. Kuid kui ise sõidan , siis ei tunne end kuigi kindlana sõites teel, kui kahele poole jääb mets. Et järsku hüppab mingi metsloom ette. Kuid samas ei ole kuulnud ühtegi metslooma ja tsikli kontakti? kas massina müra häirib metsa elukaid või asi miskis muus....?
Ehk keegi targem sel alal?
Edu: Ivar.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Mingi kolm aastat tagasi põrkasin kokku põldpüüga. Sõitsin mööda Tartu maanteed Tallina poole, ca 110 kmh, ja siis äkki...teiselt poolt teed lendab paks põldpüü digonaalis minu poole ja ilge matsuga vastu õlga. Kogu õlg oli kollast plöga täis. Hiljem mõtlesin, et mis siis oleks saanud kui kodanik püü mulle näkku oleks lennand, kandsin ju lahtist kiivrit
Bakuhatsu! Bosozoku!
Peatusin ristmikul foori taga (valge kaubik oli mu ees)... No muidugi mind ta tähele ei pannud, et ma tema taga olen.
Valus õppetund, Nokia. Siit ka oluline reegel: Kui sõidad veoauto taga, siis mitte keskel, vaid vasakus ääres, nii et juht sind peeglist näeb. Sama ka maanteel - siis näeb sind ka vastutuleva auto juht.
Valus õppetund, Nokia. Siit ka oluline reegel: Kui sõidad veoauto taga, siis mitte keskel, vaid vasakus ääres, nii et juht sind peeglist näeb. Sama ka maanteel - siis näeb sind ka vastutuleva auto juht.
Njah... teine kord olen targem. Aga juht tunnistas lõpuks ikkagi oma süü ära, sest ta ei suvatsenudki taha vaadata. Oleks seal olnud jalgratas oleks asi võinud kurvalt lõppeda.Konsulent kirjutas:Peatusin ristmikul foori taga (valge kaubik oli mu ees)... No muidugi mind ta tähele ei pannud, et ma tema taga olen.
Valus õppetund, Nokia. Siit ka oluline reegel: Kui sõidad veoauto taga, siis mitte keskel, vaid vasakus ääres, nii et juht sind peeglist näeb. Sama ka maanteel - siis näeb sind ka vastutuleva auto juht.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.