Kiiruskaamera äpid ja nende tõhusus
On mingit head (tasuta) kiiruskaamerate appi, mis näitab / hoiatab ka offline üle Euroopa (maailma) kiiruskaameraid?
Tänud
On mingit head (tasuta) kiiruskaamerate appi, mis näitab / hoiatab ka offline üle Euroopa (maailma) kiiruskaameraid?
Tänud
Lätiski juba sellised. Rääkimate muudest EU riikidest.
TomTom Speed Cameras
https://tinyurl.com/y5mqnkbe
Selles mõttes mõttetu üritus ikkagi mingeid kiiruskaamera äppe kasutada, et esiteks kaamera põhjal tehtav trahv on suhteliselt väike võrreldes sellega kui politsei kinni peab ja trahv määratakse. Ja teiseks järjest rohkem on mobiilseid kaameraid, nii et ikkagi peab arvestama "passipildi" tegemise võimalusega ükskõik millises kohas.
Kesk Euroopas suht levinud keskmise kiiruse kaamerad, nende vastu eriti rohtu pole.
Saksas olen tavalisi kiiruskaameraid kohanud vaid pisiteedel.
Nii on.
Õnneks Waze näitab neid vähemalt Poolas,Tšehhis,Rumeenias,Bulgaarias,Serbias,Sloveenias kui Saksas,Hollandis ja selle järgi saad seda ekraani serva tekkivat rohelist triipu mitte punasesse lastes ikkagi ilma trahvita hakkama.Saab sõita mingi +5-7 kindlasti,et mitte trahvi saada.
Sciev kirjutas: ↑15 Juul 2019, 16:02Selles mõttes mõttetu üritus ikkagi mingeid kiiruskaamera äppe kasutada, et esiteks kaamera põhjal tehtav trahv on suhteliselt väike võrreldes sellega kui politsei kinni peab ja trahv määratakse. Ja teiseks järjest rohkem on mobiilseid kaameraid, nii et ikkagi peab arvestama "passipildi" tegemise võimalusega ükskõik millises kohas.
siin on nii mõnigi lätis 150€+ saanud ja mitte üldse suurte ületamiste eest, ala 25+ jne...
urmas66 kirjutas: ↑17 Juul 2019, 22:17Nii on.
Õnneks Waze näitab neid vähemalt Poolas,Tšehhis,Rumeenias,Bulgaarias,Serbias,Sloveenias kui Saksas,Hollandis ja selle järgi saad seda ekraani serva tekkivat rohelist triipu mitte punasesse lastes ikkagi ilma trahvita hakkama.Saab sõita mingi +5-7 kindlasti,et mitte trahvi saada.
Selleks paigaldati mootorsõidukitele spidomeetrid ja juba enne igasuguseid Waze
simp kirjutas: ↑18 Juul 2019, 00:46Sciev kirjutas: ↑15 Juul 2019, 16:02Selles mõttes mõttetu üritus ikkagi mingeid kiiruskaamera äppe kasutada, et esiteks kaamera põhjal tehtav trahv on suhteliselt väike võrreldes sellega kui politsei kinni peab ja trahv määratakse. Ja teiseks järjest rohkem on mobiilseid kaameraid, nii et ikkagi peab arvestama "passipildi" tegemise võimalusega ükskõik millises kohas.
siin on nii mõnigi lätis 150€+ saanud ja mitte üldse suurte ületamiste eest, ala 25+ jne...
Ah et 25+ pole suur ületamine?
Mis see eesti politsei sellisel juhul teeb?
mx77 kirjutas: ↑18 Juul 2019, 08:08Spoiler
urmas66 kirjutas: ↑17 Juul 2019, 22:17Nii on.
Õnneks Waze näitab neid vähemalt Poolas,Tšehhis,Rumeenias,Bulgaarias,Serbias,Sloveenias kui Saksas,Hollandis ja selle järgi saad seda ekraani serva tekkivat rohelist triipu mitte punasesse lastes ikkagi ilma trahvita hakkama.Saab sõita mingi +5-7 kindlasti,et mitte trahvi saada.Selleks paigaldati mootorsõidukitele spidomeetrid ja juba enne igasuguseid Waze
Et sa nagu sõidad kriipsu pealt spido järgi ? No tegelikult ma ei usu seda.
Mina ei sõida ja paljude autode spidod valetavad liiga palju,et selle järgi sõita. Minu auto oma valetab küll väga vähe ehk 2-3km/h vähem. Tsiklil jälle ligi 8-10km/h vähem.Aga selle spido järgi "täpselt" sõites muutud piduriks isegi rekkadele, teistest rääkimata.
mx77 kirjutas: ↑18 Juul 2019, 08:09Spoiler
simp kirjutas: ↑18 Juul 2019, 00:46Sciev kirjutas: ↑15 Juul 2019, 16:02Selles mõttes mõttetu üritus ikkagi mingeid kiiruskaamera äppe kasutada, et esiteks kaamera põhjal tehtav trahv on suhteliselt väike võrreldes sellega kui politsei kinni peab ja trahv määratakse. Ja teiseks järjest rohkem on mobiilseid kaameraid, nii et ikkagi peab arvestama "passipildi" tegemise võimalusega ükskõik millises kohas.
siin on nii mõnigi lätis 150€+ saanud ja mitte üldse suurte ületamiste eest, ala 25+ jne...
Ah et 25+ pole suur ületamine?
![]()
Mis see eesti politsei sellisel juhul teeb?
Eesti kiiruskaamera teeb 25*3=75€
Lätis sõltub hind ka sellest, kas see +25 on 50, 70 või 90 alas.
50 alas 240 € kaameratrahvi pole üldse raske saada.
Tahate öelda, et Lätis kaamerate põhjal saab suurem trahvi kui Politsei teeb? Eestis +25 km/h võidakse juba juhiluba ära võtta kui mingi varasem karistus all on ja sel juhul tõenäoliselt 150 eur-ga trahv ei piirdu ka. Palju aastaid tagasi juba tehti rohkem ja üldiselt on trahvid ikka ainult suurenenud.
Ma sain suulise hoiatuse +25 eest eelmine nädal.
Erand kinnitab reeglit.
Pole mingit erandit. Viimased paar aastat olen suulisi hoiatusi saanud,kiirus on olnud kahel korral +30.
Sõber sai eelmine nädal patrulli käest 144€,90 alas fikseeriti 130. Jah näed,eesti politsei teeb vähem trahvi,kui läti kaamera
Erandid ikka. Reegel on see, et 20+ km/h järgneb trahv ja kui pole puhas leht alla, siis juba juhiluba on ohus. Ma mõtlesin, kas Läti politsei teeb vähem trahvi kui Läti kaamerad?
Sciev kirjutas: ↑19 Juul 2019, 21:30Tahate öelda, et Lätis kaamerate põhjal saab suurem trahvi kui Politsei teeb?
Eestis +25 km/h võidakse juba juhiluba ära võtta kui mingi varasem karistus all on ja sel juhul tõenäoliselt 150 eur-ga trahv ei piirdu ka. Palju aastaid tagasi juba tehti rohkem ja üldiselt on trahvid ikka ainult suurenenud.
Politseiga kohtudes mõjutavad sinu karistust (suuline hoiatus kuni hiigeltrahv) nii politseiniku meeleolu, sinu varasemad rikkumised ja ka käitumine peatamisel. Sugu mängib ka roli. Naised näiteks tulevad üldjuhul politseisõidukist välja väiksemate trahvikviitungitega, kui mehed sama asja eest. Mõjureid oln palju ja need on üsna määramatud. Ntx. ma sain möödunud aastal +27 eest hoiatuse (kiirust ületasin küll eksikombel) aga vestluse käigus nad otsustasid, et ma ei vaja liikluskuulekusele sundimiseks rahtrahvi. Samas olen saanud möödasõidul mõõdetud +16kmh eest päris korraliku 80€ trahvi.
Kiirusradarit seevastu ei huvita vähimalgi määral, milline on sinu rikkumiste ajalugu, kas sul on tissid ning kuidas sa trahvi saamise hetkel end ülal pidasid. Kõik saavad ühesuguse laia lauaga.
Minu poolt viidatud kiiruskaameraäpp oskab väidetavalt hoiatada kõikide kaameratüüpide eest (va. mobiilsed).
Ääremärkuseks olgu öeldeud, et Eesti on üks vängemate trahvidega maid Euroopas. Seda muidugi suhtelisel skaalal nn hamburgeri indkeksi järgi. Kui täpne olla siis vaid Norras on suuremad trahvid. http://www.speedingeurope.com/theburger/
simp kirjutas: ↑18 Juul 2019, 00:46Spoiler
Sciev kirjutas: ↑15 Juul 2019, 16:02Selles mõttes mõttetu üritus ikkagi mingeid kiiruskaamera äppe kasutada, et esiteks kaamera põhjal tehtav trahv on suhteliselt väike võrreldes sellega kui politsei kinni peab ja trahv määratakse. Ja teiseks järjest rohkem on mobiilseid kaameraid, nii et ikkagi peab arvestama "passipildi" tegemise võimalusega ükskõik millises kohas.
siin on nii mõnigi lätis 150€+ saanud ja mitte üldse suurte ületamiste eest, ala 25+ jne...
Mis on suur ületamine siis? Western Austraalias on 22+ üle 400 daala kaameralt ja 40+ üle on vehicle impound 30 päevaks mis maksab kuskile 1000 daala kanti et seal parkida "lastakse" ja ka lubadest ilma jäämine + rahatrahv ka miskit. Ma oleks kuradi õnnelik kui 25+ üle keegi mulle 150 euri ainult teeks
Töökaaslase naine sai Tallinnas Ehitajate teel +22 eest 140€ ,midagi all ei olnud. Kiirendas Alexelast välja,et saada vasakule Õismäele keerata, enne kui autode mass kohale jõuab. See oli mai kuus.
"Naised näiteks tulevad üldjuhul politseisõidukist välja väiksemate trahvikviitungitega, kui mehed sama asja eest."
Lihtne, meestel kõrgem palk
Sooline diskrimineerimine?
Kiiruskaamera trahvid on selles mõttes ikkagi savi, et saa neid palju tahad ja ükskõik kui suure ületamise eest, karistus ei lähe "kirja" ja load pole ohus.
See on naljakas, kuidas siin "analüüsitakse" õnnetusi ja (väidetavalt) tehakse parandusi oma sõidustiilis ja käitumises, hoiatatakse konkreetsete(mark, mudel, nr.) autode eest liikluses ja siis ei suudeta liikluses iseenda paremat rannetki kontrollida
Ah jaa
Lihtsalt tuleb vastutavaks kasutajaks vormistada mingi pankrotis maskott ja elu läheb jälle vanaviisi edasi. Need on nagu need Austria trahvid, mille menetlus lõppeb siis, kui mingi Peterburi tüübi kontaktid anda.
Aga teemaalgatajale, miks sulle Waze ei sobi ja miks on EU piires veel vaja offline olla? Selleks sul ongi EU ja sümboolne roamingutasu, et saaks 21. sajandi on-line tehnoloogiaid kasutada. Wazes on ka keskmise kiiruse lõikude tugi ja üldse, võttes arvesse kõike mis seal on tekib küsimus kas, kes ja miks veel üldse peaks ilma Wazeta sõitma. Tähendab ma saan aru et hommikul tööle, aga kui sa oled kuskil võõras kohas reisil kus sa ei taha trahvi saada jne.
jkristjan kirjutas: ↑20 Juul 2019, 23:19Aga teemaalgatajale, miks sulle Waze ei sobi ja miks on EU piires veel vaja offline olla? Selleks sul ongi EU ja sümboolne roamingutasu, et saaks 21. sajandi on-line tehnoloogiaid kasutada. Wazes on ka keskmise kiiruse lõikude tugi ja üldse, võttes arvesse kõike mis seal on tekib küsimus kas, kes ja miks veel üldse peaks ilma Wazeta sõitma. Tähendab ma saan aru et hommikul tööle, aga kui sa oled kuskil võõras kohas reisil kus sa ei taha trahvi saada jne.
Ma ütlen sulle ühe põhjuse, miks Wazet mitte kasutada: sul on tehtud pisut huvitavam teekond mööda mööda maalilisi väiketeid, mis pole kiirteed ja punktist a punkti b sõidud. Waze üritab sind hoida teel, mille sa läbid võimalikult kõige kiiremini. Mootorrattaga sõites pole see alati esmatähtis. Lisaks pakun ma ka teise võimaluse: sinu lenksul olevas seadmes pole SIM-kaarti.
Macintosh kirjutas: ↑20 Juul 2019, 10:09Ääremärkuseks olgu öeldeud, et Eesti on üks vängemate trahvidega maid Euroopas. Seda muidugi suhtelisel skaalal nn hamburgeri indkeksi järgi. Kui täpne olla siis vaid Norras on suuremad trahvid. http://www.speedingeurope.com/theburger/
Sa unustasid Shveitsi. Pole ise saanud, aga mu Lõuna-Saksas Shveitsi piiri ääres elavate tutavate sõnudl hakkab neil trahv +1 puhul jooksma.
mx77 kirjutas: ↑21 Juul 2019, 08:30Macintosh kirjutas: ↑20 Juul 2019, 10:09Ääremärkuseks olgu öeldeud, et Eesti on üks vängemate trahvidega maid Euroopas. Seda muidugi suhtelisel skaalal nn hamburgeri indkeksi järgi. Kui täpne olla siis vaid Norras on suuremad trahvid. http://www.speedingeurope.com/theburger/
Sa unustasid Shveitsi. Pole ise saanud, aga mu Lõuna-Saksas Shveitsi piiri ääres elavate tutavate sõnudl hakkab neil trahv +1 puhul jooksma.
Tahaks oma silmaga neid trahve näha kes on nõus maksma ilma vaidlustamatta +1 üle tehtud trahve, sügavalt kahtlen et reaalselt asi nii on. Kuid palju õnne neile kui nii ongi