1. leht 1-st

Kõrin

Postitatud: 24 Aug 2005, 12:29
Postitas owen
Oli siis selline sündmus et sõitsin oma rolleriga umbes 20 km. Kui lõpetasin sõidu siis kuulsin mingit kõrinat. See on ainult siis kui gaas on põhjas. Ise arvasin et see tuleb variaatorist aga ei tea täpselt.
Katsetuste käigus siis selgus et kõrin tuleb tekib siis kui sõidad umbes 30-35 km/h ja 60-75 km/h. 50 sõites seda ei ole.
Et järsku te oskate siin aidata või teil on endal selline probleem olnud

Postitatud: 24 Aug 2005, 13:24
Postitas vare271
vänt ei kolise :?:

Postitatud: 24 Aug 2005, 14:33
Postitas owen
Ma ei usu sest ei kõrise ju kogu aeg

JA oli ka selline asi et uurisin siis seda kõrinat ja lõpuks võtsin variaatorilt kaane maha ja siis leidsin et see starteri hammasratas mis seal on logiseb (Üles alla) et ise arvan et viga võib selles olla aga ma ei oska seda kuidagi kinnitada.

Postitatud: 24 Aug 2005, 22:42
Postitas DerbiPR
owen kirjutas:
võtsin variaatorilt kaane maha ja siis leidsin et see starteri hammasratas mis seal on logiseb (Üles alla) et ise arvan et viga võib selles olla aga ma ei oska seda kuidagi kinnitada.
Starteri hammasratas? Äkki mõtlesid pendiksit? Kui kaan maha võtta siis pendiks logisepki, pendiksi teine pool kinnitub variaatori külge, kui variaatori peale paned(pendiksil on otsas nagu pulk, ning see pulk läheb variaatori kaande pessa, puksi põhimõttega)

Äkki mõni sidurivedru katki?

Postitatud: 14 Sept 2005, 22:27
Postitas ufoplast
mul ka variatoris mingi klõbin aga mul on sõidu ajal kõikaeg see hääl ei tea kas sidur?

Postitatud: 15 Sept 2005, 10:30
Postitas xzburnoutzx
Kui krõgiseb/viliseb siis on need suht kindlalt rullikud. Ehk siis on kandiliseks kulunud. Kui terve sõidu ajal krigisevad, siis ei soovita eriti ringi uhada. Vaheta õige need ära. Rullid maksavad u 200,-

Postitatud: 16 Sept 2005, 22:20
Postitas RUNNER
Äkki summuti sõelad??

Postitatud: 17 Sept 2005, 10:06
Postitas lauri554
xzburnoutzx kirjutas:
Kui krõgiseb/viliseb siis on need suht kindlalt rullikud. Ehk siis on kandiliseks kulunud. Kui terve sõidu ajal krigisevad, siis ei soovita eriti ringi uhada. Vaheta õige need ära. Rullid maksavad u 200,-
mul kõlises sama moodi vario juurest kogu sõidu.Võtsin järgmine päev maha ja arvasin et need nii kandid kui olla saab.aga ei olnud nad midagi täitsa ümmargused olid ;) .ja panin uued leovince rullid alla ja enam ei krõbisenud.

Lauri.

Postitatud: 27 Okt 2005, 09:43
Postitas ufoplast
mul klõbisesid hoopis ketaspiduri klotsid : olid valesti kokku pandud,aga kulunud ei olnud

Postitatud: 27 Okt 2005, 12:56
Postitas SferaRST50cc
vända vedru võib see olla !

Postitatud: 27 Okt 2005, 13:59
Postitas ivar
aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.

Postitatud: 30 Okt 2005, 19:39
Postitas schnellrider
Reduktori hammasrattaid oled vaadanud? Mul sõbra rolleril lihtsalt murdusid ära.

Postitatud: 30 Okt 2005, 20:08
Postitas crazyman14
vabalt võib olla kepsulaager

Postitatud: 30 Okt 2005, 20:14
Postitas mca15
ivar kirjutas:
aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
Ma täpsustan, ta mõtles väntvõlli otsalaagreid.
See on kõige loogilisem varjant jah, mul selliseid juhuseid päris tihti olnud.

Postitatud: 30 Okt 2005, 22:18
Postitas owen
mca15 kirjutas:
ivar kirjutas:
aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
Ma täpsustan, ta mõtles väntvõlli otsalaagreid.
See on kõige loogilisem varjant jah, mul selliseid juhuseid päris tihti olnud.

Palju see maksta võiks

Postitatud: 30 Okt 2005, 22:20
Postitas mca15
owen kirjutas:
mca15 kirjutas:
ivar kirjutas:
aga äkki on sul hoopiski väntvõlli laager läbi?
mul klõbises ka..vahetasin laagrid ära ja enam ei klõbise.
Ma täpsustan, ta mõtles väntvõlli otsalaagreid.
See on kõige loogilisem varjant jah, mul selliseid juhuseid päris tihti olnud.

Palju see maksta võiks
50-80 kr.

Postitatud: 01 Nov 2005, 12:37
Postitas Reiks
kl-vennal oli sama probleem cpi ga viis parandusse ja olin ise kõrval kui varjaator võeti lahti,tuli välja et automaailmas (Pärnus)oli pandud varjaator valesti tagasi,jäeti seibid panemata nii et varjaatori taldrikud loksusuid ja käisid kaheksasse faking ebareaalne....need olid vastu varjaatori kaant ennast puruks peksnud ja kui sai taldrik lahti võetud kukkus seal sõna otses mõttes metallitükke! :evil: :!:

Postitatud: 01 Nov 2005, 14:04
Postitas 45
No mul oli ka mingi kõrin sees siuke tunne oli et roller läheb ka põlema aga nüüd kaks päeva tagasi näitasin sõbrale panin hargile ja andsin gaasi tuli see hääl ja kui sõber jala peale pani sumpale siis kadus ära no ja oligi mingi kruvi oli täitsa lahti keerasime selle kinni ja hääl kadus kah ära!

Postitatud: 01 Nov 2005, 14:06
Postitas 45
No mul oli ka mingi kõrin sees siuke tunne oli et roller läheb ka põlema aga nüüd kaks päeva tagasi näitasin sõbrale panin hargile ja andsin gaasi tuli see hääl ja kui sõber jala peale pani sumpale siis kadus ära no ja oligi mingi kruvi oli täitsa lahti keerasime selle kinni ja hääl kadus kah ära!

Postitatud: 01 Nov 2005, 17:23
Postitas Rollerboy
Kustuta palun topelt postitus ära :evil:

Postitatud: 01 Nov 2005, 18:00
Postitas funkybmx
äkki oskate aidata endal suht sarnane jama aga kõrin selline ei oska õeldagi kuidas seletada et rolleriks on cpi hussar ja kui gaas põhjas ja kiirus on juba kõige tipus ehk siis tagant tuul kaa veel siis hakkab midagi kõrisema nagu vario taldrikud hakkaksid kõikuma tipp kiiruse juures??
oskate aidata, Peale leovince RR läks kiirus suuremaks ja sellest see tuligi peal ka uued rullid ja sidurivedrud!
Oskate õelda milles jama? :roll:

Postitatud: 01 Nov 2005, 20:33
Postitas Andrea
mul ka hussar ja 70 ccm tehtud.mul on variaator mitu korda labist lahti tulnud.mutter on täiesti kinni aga see metallist jublakas mis variaatori külge kinnitud on alati tükkideks.nüüd läks variaator üldes p...se.tellisin miku käest tnt variaatori

Postitatud: 02 Nov 2005, 14:07
Postitas Reiks
selle jutu järgi siin otsustades cpid lagunevad ikka ropult!:D :!:

Postitatud: 02 Nov 2005, 15:30
Postitas sinisalo
Reiks kirjutas:
selle jutu järgi siin otsustades cpid lagunevad ikka ropult!:D :!:
See jällegist oleneb väga palju sellest, et kas su CPI on tuunitud v ei. See on kindel, et üksi tuunitud masin ei pea nii hästi vastu kui stock.

Postitatud: 02 Nov 2005, 20:13
Postitas Reiks
See jällegist oleneb väga palju sellest, et kas su CPI on tuunitud v ei. See on kindel, et üksi tuunitud masin ei pea nii hästi vastu kui stock.

minu sõbral on stock ja tal on nii palju asju persse läinud,kuigi ta ostis selle 1,5 kuud tagasi!aga muidu sinu jutus iva sees! :!: :wink:

Postitatud: 02 Nov 2005, 20:24
Postitas Kirs
Reiks kirjutas:
See jällegist oleneb väga palju sellest, et kas su CPI on tuunitud v ei. See on kindel, et üksi tuunitud masin ei pea nii hästi vastu kui stock.

minu sõbral on stock ja tal on nii palju asju persse läinud,kuigi ta ostis selle 1,5 kuud tagasi!aga muidu sinu jutus iva sees! :!: :wink:
Väga-väga palju oleneb see omanikust. Tunnen meest(ligi 50 aastane)
kes sellega kolm hooaega tööl käinud. Läbisõit on 8000 kandis. Mitte ainsatki probleemi. Siiamaani käib regulaarselt hoolduses. Ütles, et järgmine aasta peaks vist natu hooldemestel sudida asja laskma. Tüdis ära 55km/h sõitmisest. Ju näeb, kuidas siis tal see kestab.

Postitatud: 03 Nov 2005, 02:01
Postitas InterFace
hm mul on minuteada se kõrin alati olnud 60-70km/h peal